وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

آیا اسپرینت های طراحی کار می کنند (و آیا ارزش آن را دارند)؟

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


آیا اسپرینت های طراحی کار می کنند (و آیا ارزش آن را دارند)؟

حقیقت را بگویم، ارزش زیادی از انجام دو سرعت طراحی حاصل می شود. با این حال، به سادگی پذیرش نیست سیستم اصلی Google Vision و فورا قادر به ایجاد محصولات دیجیتال بهتر یا خرید بیشتر مصرف کننده باشید. بیایید نگاهی بیندازیم که اسپرینت‌های طراحی چیست، چرا می‌توانند ارزشمند باشند، اما چرا ممکن است لازم باشد از آنها دوری کنید.

طراحی اسپرینت چیست؟

در اصطلاح اولیه، طراحی process به نظر می رسد این است:

یک اسپرینت طراحی، در عوض به این شکل است:

دوی سرعت

اساساً، مراحل ساخت و راه‌اندازی گردش کار طراحی معمولی را حذف می‌کند تا تیم‌های طراحی بتوانند سریع‌تر به یک مفهوم معتبر برسند. که گفت، سرعت طراحی process چیزی جز سریع و ساده است.

یک طراحی اسپرینت در واقع چگونه کار می کند؟

این یک ساختار شدید و چند روزه است process که تیم های طراحی را قادر می سازد:

  1. در مورد مشکل، فرصت و/یا بازار تحقیق کنید. (این بستگی دارد روی آنچه می خواهید بسازید – به عنوان مثال وب سایت، برنامه، ویژگی جدید برای یک محصول موجود، و غیره).
  2. فرموله کردن یک فرضیه؛
  3. مفهوم را از طریق استوری بورد تجسم کنید.
  4. نمونه اولیه راه حل؛
  5. آن را با کاربران واقعی تست کنید.

تیم ها کلمه عملیاتی در اینجا است. یک سرعت طراحی بسیار درگیر است process که معمولاً در طول یک هفته انجام می شود – و این همکاری هر یک از اعضای تیم است که اجازه می دهد process تا در نهایت موفق باشید یک تیم اسپرینت طراحی می‌تواند بین چهار تا هشت نفر باشد، اگرچه پیشنهاد می‌شود که تیم ایده‌آل شامل موارد زیر باشد:

  • تسهیل کننده: شخصی که دوی سرعت را سازماندهی و مدیریت می کند.
  • تصمیم گیرنده: مدیر عامل یا مدیر اجرایی دیگری که تماس نهایی را برقرار می کند.
  • طراح: شخصی که نمونه اولیه و محصول را می سازد.
  • بازاریاب: مدیر بازاریابی یا هماهنگ کننده که مسئول فروش محصول یا ویژگی به عموم است.
  • مدیر هزینه: رهبر مالی که بودجه و پیش بینی ها را پیگیری می کند.
  • رهبری خدمات مشتری: فردی که مخاطب هدف و دردهای آنها را بهتر می شناسد.

در پایان دوی سرعت، این تیم باید به موارد زیر برسد:

  • پاسخ به سوالات اصلی که آنها شروع کردند process با؛
  • مجموعه ای قوی از یافته ها، از جمله استوری بردها، جریان های کاربر و نقشه های سفر، یادداشت ها و غیره.
  • یک نمونه اولیه؛
  • گزارشی که به جزئیات یافته های آزمایش کاربر می پردازد.
  • اعتبار سنجی فرضیه و نمونه اولیه؛
  • طرحی برای اجرا یا تصمیمی برای بازگشت به تابلوی نقاشی.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  متحد شوید، بسازید و ارسال کنید

از آنجایی که این سیستم بسیار سختگیرانه است، در اینجا آزادی عمل کمی برای انعطاف وجود دارد. اما اگر تا یک T دنبال شود، انتظار می رود دوی سرعت نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته باشد.

مزایای طراحی اسپرینت چیست؟

آیا شما تعجب می کنید که معامله بزرگ چیست؟ پس از همه، شما احتمالاً در حال حاضر یک گردش کار طراحی وب دارید که به خوبی کار می کند و مشتریان از نتایج آن راضی هستند، درست است؟ دلایل مختلفی وجود دارد که چرا تیم های طراحی مایلند پنج روز را به یک سرعت طراحی اختصاص دهند:

  • شما صرفه جویی در زمان و پول از آنجایی که به جای ایجاد یک محصول یا ویژگی کامل، راه حلی را با نمونه های اولیه آزمایش می کنید.
  • شما احتمال شکست را کاهش دهد زیرا شما فقط مشکلات را با راه حل های قابل اجرا دنبال می کنید که سپس توسط کاربران تایید می شوند.
  • اجازه می دهد نوآوری بیشتر از آنجایی که شما تیمی از مشارکت کنندگان دارید که بر خلاف کار کردن، در جهت همان هدفی کار می کنند روی بخش های آنها در انزوا
  • کاربران واقعی دستشان را می گیرند روی نمونه اولیه و می تواند ارائه دهد داده های ارزشمند نه فقط برای این محصول، بلکه برای برند به عنوان یک کل و همچنین برای مفاهیم آینده.
  • از آنجایی که تیم به طور کامل درگیر و پاسخگوی دو سرعت است، آنها احساس سرمایه گذاری بیشتری کنید در محصول و انگیزه بالا و فراتر رفتن در توسعه راه حل عالی.
  • این است گرفتن تایید راحت تر از تصمیم گیرندگان به عنوان آنها درگیر در سرعت.

در مجموع، یک سرعت طراحی، تیم ها را قادر می سازد تا با اطمینان بیشتری راه حل های دیجیتالی بسازند که هم مشتریان و هم کاربران در پایان از آن راضی هستند. با این اوصاف، طراحی اسپرینت برای طراحان وب و آژانس ها راه درمان نیست.

چرا طراحی اسپرینت ممکن است ایده خوبی نباشد

خوب، پس شما تمام خوبی هایی را که ساختار و تعهد پنج روزه می تواند برای شما انجام دهد را دیده اید. اما آیا این بدان معناست که یک سرعت طراحی برای پروژه بعدی شما مناسب است؟ در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است این سیستم به ظاهر بی عیب و نقص را از ایجاد نتایج مثبت باز دارد:

1. شما هیچ داده ای برای شروع ندارید

یک سرعت طراحی نمی تواند شروع شود روی یک فرض یا یک عکس کامل در تاریکی. این تعهد بزرگی است که شما و تیمتان می‌خواهید انجام دهید، و این تعهدی نیست که بخواهید با آن قمار کنید. روی یک قوز

2. شما از قبل پاسخ مشکل را می دانید

تمام هدف یک اسپرینت طراحی این است که به طور سیستماتیک یک مسئله را تعریف کنیم، یک راه حل را فرضیه کنیم و سپس اعتبار آن را آزمایش کنیم. اما اگر از قبل پاسخ مشکل را می‌دانید، دلیلی وجود ندارد که وقت خود را با این حل مشکل تلف کنید process.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  همه چیز درباره Domain Authority

3. مشکل خیلی کوچک/بزرگ است

در این مورد، اندازه بسیار مهم است. ممکن است پنج روز زمان کافی برای مقابله با هر مشکلی به نظر برسد – به خصوص اگر کار نمی کنید روی هر چیز دیگری در آن هفته – اما اگر جدول زمانی را مطابق با آن ترسیم نکنید، می تواند منجر به اتلاف عمده یا فراتر از محدوده شود.

4. شما اعضای تیم کافی ندارید

از آنجایی که در اسپرینت‌های طراحی برای کار باید بین چهار تا هشت عضو تیم حضور داشته باشند، برای طراحان مستقل و یا تیم‌های طراحی کوچک امکان اجرای اسپرینت‌های طراحی وجود ندارد. زمانی که نوبت به استخدام کاربران آزمایشی و تجزیه و تحلیل نتایج می رسد، این فشار را به خصوص احساس خواهید کرد.

5. گران است

مگر اینکه برای یک آژانس طراحی شلوغ کار می‌کنید که می‌تواند این تعداد از افراد را به مدت یک هفته از پروژه‌های فعال کنار بگذارد، سرعت طراحی process بسیار پرهزینه خواهد بود ممکن است بتوانید با یک کلیک نتایج شگفت انگیزی به دست آورید، اما این یک هفته کامل بدون انجام کارهای پولی دیگر است.

6. تعهد به آن خیلی سخت است

فرض کنید در موقعیتی هستید که می توانید دو سرعت طراحی انجام دهید. آیا همه روی تیم شما به طور کامل به پنج روز متعهد است process یا اینکه قرار است همه در یک اتاق قرار بگیرند و از دستگاه های تلفن همراه خود (که مجاز نیستند) جدا شوند، مبارزه ای خواهد بود؟ این به ویژه در مورد مدیران سطح بالایی صدق می کند که آخرین شات را می گویند، اما زندگی آنها معمولاً پر از تعهدات متضاد و حواس پرتی است.

7. تعداد زیادی تصمیم گیرنده وجود دارد

مشکل گرد هم آوردن تعداد زیادی از افراد با استعداد از مناطق مختلف شرکت، موضوع سلسله مراتب است. اگر آنها عادت دارند در مواردی مانند بازاریابی و امور مالی تصمیم گیرنده باشند، چه کسی می تواند بگوید که آنها وارد این موضوع جدید می شوند. process و اگر این نقش را به تصمیم گیرنده نهایی واگذار کنید خوب نیستید؟ مگر اینکه شما یک تسهیل کننده داشته باشید که به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشد که با تمام نفس های خود مبارزه کند و نظم را حفظ کند، این می تواند یک مشکل بزرگ باشد.

بسته شدن

به عنوان یک طراح، شما به کار خود افتخار می کنید، به همین دلیل است که ایده اتخاذ یک process که نوید نتایج مثبت را می دهد جذاب است. تنها چیزی که وجود دارد این است که اسپرینت های طراحی واقعاً برای فریلنسرها یا مشاغل کوچک ساخته نشده اند. آنها برای آژانس‌های بزرگی ساخته شده‌اند که زمان، پول و منابع لازم برای انجام چنین تعهد بزرگی را دارند. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بهترین شیوه های استفاده شده در داخل را اتخاذ کنید process اکنون یا شروع به کار برای ادغام اسپرینت های طراحی در کسب و کار خود کنید. اما اسپرینت های طراحی یک گلوله جادویی نیستند و مقیاس خوبی ندارند.

تصویر شاخص از طریق Unsplash.



منتشر شده در 1403-01-01 04:22:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید