وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

آیا باید بیت کوین را در سال 1402 بخرم؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


از زمانی که بیت کوین در دسامبر 2017 تقریباً به 20000 دلار رسید، “آیا باید بیت کوین بخرم؟” یکی از پرطرفدارترین پرسش‌ها بوده است و به‌طور جدی دنبال می‌شود: «آیا الان باید بیت‌کوین بخرم یا خیلی دیر کرده‌ام؟» برای مقدمه این موضوع باید بگوییم که ما…

آیا باید بیت کوین بخرم؟

از زمانی که بیت کوین در دسامبر 2017 تقریباً به 20000 دلار رسید، “آیا باید بیت کوین بخرم؟” یکی از پرطرفدارترین پرسش‌ها بوده است و به‌طور جدی دنبال می‌شود: «آیا الان باید بیت‌کوین بخرم یا خیلی دیر کرده‌ام؟»

اگرچه اکنون شاخص ها آرام شده و بیت کوین تقریباً 80 درصد از ارزش خود را از زمان بالاترین رکورد خود از دست داده است، این سؤالات همچنان باقی است. بنابراین، آیا اقدام اخیر قیمت یک فرصت عالی برای خرید بیت کوین است؟

برای مقدمه این موضوع باید بگوییم که ما مشاور مالی نیستیم و این راهنما نباید به عنوان توصیه تلقی شود. این راهنما به سوال شما پاسخ خواهد داد، “آیا باید در بیت کوین سرمایه گذاری کنم؟” فقط با خطراتی که باید در نظر داشته باشید.

آیا باید بیت کوین بخرم؟

احتمالا چندین سال پیش درباره بیت کوین شنیده اید و آن را رد کرده اید. پس از دیدن صعود باورنکردنی آن، متوجه شدید که در آن زمان باید خرید می کردید و امروز یک فرد ثروتمند می بودید. این FOMO یا ترس از دست دادن نامیده می شود، و شما تنها کسی نیستید که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته اید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا بیت کوین ها ارزش دارند؟

از سوی دیگر، اگر بیت کوین را در اوج خرید خود نخریدید، ممکن است فکر کنید که اکنون زمان خوبی برای دریافت آن است. در مقایسه با وضعیت FOMO در بالا، این یک رویکرد سطح‌تر است. با این حال، قبل از پرش به فرصت، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

آیا اکنون باید بیت کوین بخرید؟

اول، باید درک کنید که کمی شبیه لاتاری بازی است. هیچ تضمینی وجود ندارد که یک شبه ثروتمند شوید. با این حال، سرمایه‌گذاری مبلغی که توانایی از دست دادن آن را دارید ممکن است راهی برای تشویق خودتان به دنبال کردن بازار و دانستن آنچه در جریان است باشد.

آیا باید بیت کوین را در سال 1402 بخرم؟آیا باید بیت کوین را در سال 1402 بخرم؟

ترن هوایی بیت کوین.

اما آیا اکنون باید بیت کوین بخرید؟ ما نمی دانیم، به طور خلاصه. حتی اگر کسی ادعا کند که می داند، مطلقاً هیچ تضمینی وجود ندارد که درست باشد. کافی است به گستره پیش بینی های مختلف نگاهی بیندازید. حتی اگر در گذشته حق با کسی بود، به این معنی نیست که دوباره حق با او خواهد بود.

ضرب المثلی هست که «خرید شیب، فروش اوج“اگر می خواهید درآمد کسب کنید. با این حال، اگر تعجب می کنید، “آیا الان باید بیت کوین بخرم یا صبر کنم؟” شما باید درک کنید که پس از شروع دوباره افزایش قیمت، راهی برای تشخیص ریزش وجود ندارد.

به طور خلاصه، شما می توانید همه چیز را از دست بدهید – بعید است، اما می توانید. به خصوص اگر به خرید آلت کوین نیز علاقه دارید. از سوی دیگر، ممکن است سود ببرید و یک روز حقوق اضافی برای خود ببرید. هیچ کس نمی داند که آیا بیت کوین بالا می رود یا پایین، و هنوز برای گفتن این موضوع خیلی زود است. این به نوعی شبیه یک آزمایش اجتماعی است. قبلاً چنین فناوری وجود نداشته است، بنابراین باید دید که چه خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  قبل از اینکه اتریوم را بفروشید

در هر صورت، فراموش نکنید – هرگز بیش از آنچه که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید و قبل از تصمیم گیری نهایی، تحقیقات خود را انجام دهید.

ادامه یادگیری – چگونه بیت کوین بخریم؟



منتشر شده در 1402-12-26 10:40:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید