مردم اغلب گیج می شوند و از خود می پرسند که آیا به میزبانی وب برای یک سایت وردپرس نیاز دارند یا خیر. این به این دلیل است که دو نوع مختلف وردپرس وجود دارد – WordPress.org و WordPress.com.

به طور خلاصه، WordPress.org به میزبانی وب، به عنوان مثال، برنامه های میزبانی وردپرس نیاز دارد، در حالی که WordPress.com یک راه حل میزبانی شده است. با این حال، این تنها تفاوت بین این دو نیست.

برای اینکه بفهمید کدام یک برای ایجاد سایت شما بهتر است، هر دو پلتفرم را با هم مقایسه می کنیم. علاوه بر این، این مقاله توضیح می دهد که چرا به یک سرویس میزبانی نیاز دارید و چگونه می توانید یک سرویس مناسب را برای سایت وردپرس خود انتخاب کنید.

آیا وردپرس یک میزبان وب است؟

WordPress.org یک وب در نظر گرفته نمی شود host و در عوض یک سیستم مدیریت محتوای محبوب (CMS) است. به دلیل انعطاف پذیری، مناسب هر نوع وب سایتی است و یکی از محبوب ترین انتخاب ها در بین صاحبان سایت است. برای درک تفاوت، راحت باشید مقاله ما در مورد میزبانی وب چیست را بخوانید.

در حالی که WordPress.com شامل میزبانی وب در خدمات خود است، اما یک وب نیست host یا این سرویسی است که نسخه سفارشی نرم افزار وردپرس را ارائه می دهد.

حالا بیایید نگاهی عمیق تر به هر دو نوع وردپرس بیندازیم.

WordPress.com در مقابل WordPress.org

اول از همه، ما به تفاوت های اصلی بین WordPress.org و WordPress.com می پردازیم تا بتوانید پلتفرم صحیح را انتخاب کنید.

WordPress.org homepage

WordPress.org یک “وردپرس خود میزبان” است، به این معنی که قبل از راه اندازی سایت وردپرس خود به هاست و نام دامنه نیاز دارید.

استفاده از WordPress.org چندین مزیت دارد، مانند:

  • بسیار قابل تنظیم – تم ها و پلاگین ها را نصب کنید تا وب سایتی بسازید که به شکل دلخواه شما ظاهر و کار کند.
  • دامنه سفارشی – شما کنترل کاملی بر آدرس وب سایت خود دارید. شما فقط باید یک جستجوی نام دامنه انجام دهید و یک نام دامنه موجود را ثبت کنید.
  • کسب درآمد – امکان قرار دادن تبلیغات یا استفاده از وردپرس برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین وجود دارد.
  • برای سئو بهتر است – افزونه های سئو وردپرس به تنظیم توضیحات متا، عناوین متا و تمرکز عبارات کلیدی کمک می کنند. همچنین WordPress.org به شما امکان می دهد پیوندهای دائمی سفارشی ایجاد کنید.

با این حال، برخی از معایب استفاده از WordPress.org وجود دارد:

  • منحنی یادگیری تندتر – با WordPress.org، مبتدیان باید از قبل تحقیقات بیشتری را انجام دهند تا از پتانسیل کامل این پلتفرم لذت ببرند.
  • نگهداری – شما به تنهایی مسئول مدیریت به روز رسانی نرم افزار، تم ها و افزونه های وردپرس هستید. علاوه بر این، برای جلوگیری از مشکلات بعدی، باید مکرراً از سایت نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • امنیت – حتی اگر وردپرس خود ایمن است، قبل از نصب ابزارهای جدید باید دقت لازم را انجام دهید روی سایت. از آنجایی که هر کسی می تواند افزونه ها و تم ها را توسعه دهد، ممکن است به طور تصادفی وب سایت خود را در معرض فایل های مخرب و ناخواسته قرار دهید.

خود نرم افزار وردپرس هست رایگان بارگذاری. با این حال، هزینه استفاده از WordPress.org بستگی دارد روی نام دامنه، مضامین ممتاز یا افزونه ها و ارائه دهنده میزبانی که انتخاب می کنید.

WordPress.com homepageWordPress.com homepage

WordPress.com، روی از سوی دیگر، یک سرویس میزبانی شده است که توسط اتوماتیک. این بستری را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی یک وب سایت وردپرس ایجاد کنند.

کاربران فقط باید در یکی از پلن های موجود مشترک شوند، موضوعی را برای طراحی سایت خود انتخاب کنند و محتوا تولید کنند. برای استفاده از آن نیازی به دریافت یک سرویس میزبانی جداگانه نیست.

در اینجا مزایای استفاده از a رایگان طرح WordPress.com:

  • راه اندازی آسان – برای ایجاد وب سایت خود فقط باید یک طرح انتخاب کنید و ثبت نام کنید.
  • مبتدی دوستانه – داشبورد پلت فرم ساده است و دارای چندین ویژگی داخلی است.
  • نگهداری و امنیت – WordPress.com از میزبانی سایت، به روز رسانی وردپرس و امنیت شما مراقبت می کند.
  • دسترسی به ده ها موضوع – WordPress.com مجموعه ای از تم ها را ارائه می دهد، بنابراین لازم نیست جای دیگری را جستجو کنید.

در اینجا معایب استفاده از a رایگان طرح WordPress.com:

  • دامنه WordPress.com – آدرس وب سایت شما دارای یک زیر دامنه WordPress.com خواهد بود، مانند https://yourwebsite.wordpress.com.
  • تبلیغات – WordPress.com تبلیغات را قرار می دهد روی سایت های رایگان اگر می‌خواهید آنها را حذف کنید، باید به یک طرح پولی ارتقا دهید.
  • بدون کسب درآمد – نمی توانید تبلیغات قرار دهید روی سایت رایگان شماست و از تبلیغات وردپرس درآمدی دریافت نمی کنید. علاوه بر این، سایت رایگان با قابلیت تجارت الکترونیکی همراه نیست.
  • انعطاف کمتر – نمی توانید از یک پلاگین یا تم سفارشی استفاده کنید روی یک سایت رایگان این کارکرد وب سایت شما و گزینه های سفارشی سازی را محدود می کند.

با این حال، برخی از این محدودیت ها را می توان با ثبت نام در یک طرح پولی WordPress.com از بین برد 5 دلار در ماه به 63 دلار در ماه.

بنابراین، ما فقط WordPress.com رایگان را برای وبلاگ های شخصی با چند صفحه توصیه می کنیم. برای ایجاد یک سایت تجاری تمام عیار، توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید.

انواع هاست برای وردپرس

انتخاب یک برنامه میزبانی مناسب بسیار مهم است. این به وب سایت شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را مدیریت کند، امنیت بهتری داشته باشد و زمان آپدیت وب سایت شما را به حداکثر برساند. اکثر شرکت های میزبان برنامه هایی را ارائه می دهند که با وردپرس سازگار است.

مهم است که توجه داشته باشید که، به host یک سایت وردپرسی، شرکت های میزبان باید موارد زیر را رعایت کنند الزامات وردپرس:

  • PHP نسخه 7.4 یا بالاتر
  • MySQL نسخه 5.6 یا MariaDB نسخه 10.1
  • پشتیبانی از HTTPS

معمولاً سه راه‌حل میزبانی رایج برای وردپرس را در این شرایط پیدا می‌کنید – میزبانی مشترک، ابری و میزبانی مدیریت شده وردپرس. بیایید نگاهی به آنچه که هر یک از این گزینه ها ارائه می دهد بیندازیم.

هاست اشتراکی

در هاست اشتراکی، وب سایت ها منابع یک سرور واحد را به اشتراک می گذارند. از آنجایی که به طور خاص برای وردپرس ساخته نشده است، مطمئن شوید که یک ارائه دهنده میزبانی را انتخاب می کنید که الزامات وردپرس را برآورده می کند.

علاوه بر این، اکثر برنامه های میزبانی مشترک، نصب های یک کلیک را برای وردپرس فراهم می کنند تا استفاده از آن را آسان تر کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  8 افزونه برتر املاک وردپرس برای شروع کار با وب سایت املاک و مستغلات شما

استفاده از هاست اشتراکی مزایای دیگری نیز دارد، مانند:

  • توان مالی – هاست اشتراکی کمترین قیمت را در بین انواع هاست ارائه می دهد که از این شروع می شود 1.99 دلار در ماه.
  • سرویس مدیریت شده – شرکت هاستینگ از پیکربندی و نگهداری سرور مراقبت می کند، بنابراین لازم نیست نگران جنبه های فنی آن باشید.

گفته می شود، میزبانی مشترک چند اشکال دارد.

اول، عملکرد سایت شما می تواند توسط افزایش ترافیک به خطر بیفتد روی یک وب سایت دیگر این به این دلیل است که منابع برای همه وب سایت ها به اشتراک گذاشته شده است روی سرور. بنابراین، برای میزبانی وب سایت پربازدید ایده آل نیست.

دوم، خطر مسائل امنیتی بیشتر است روی هاست اشتراکی نقض امنیت در یک وب سایت می تواند تهدیدی برای سایت های دیگر باشد روی سرور.

بنابراین، هاست اشتراکی برای ساخت یک وب سایت وردپرس کوچک مانند یک وبلاگ شخصی یا یک سایت تجاری کوچک مناسب است. سایتی با ترافیک بالا و نیازهای امنیتی بالا بهتر است از هاست ابری استفاده کند.

هاست وردپرس مدیریت شده

در هاست مدیریت شده وردپرس، پیکربندی سرور برای وردپرس بهینه شده است. این شامل ویژگی هایی مانند سازگاری با چندین نسخه PHP و پایگاه داده نامحدود MySQL است.

علاوه بر این، میزبانی مدیریت شده وردپرس به روز رسانی و پشتیبان گیری خودکار وردپرس را فراهم می کند تا کاربران مجبور نباشند این کار را به صورت دستی انجام دهند.

برخی از برنامه‌های میزبانی مدیریت شده وردپرس همچنین دارای مجموعه‌ای از افزونه‌های از پیش نصب‌شده برای بهینه‌سازی عملکرد هستند، مانند LiteSpeed ​​Cache.

در مجموع، در اینجا نکات مثبت انتخاب هاست وردپرس وجود دارد:

  • عملکرد بهتر – پیکربندی سخت افزار و سرور روی هاست وردپرس برای نیازهای وردپرس بهینه شده است تا نرم افزار به طور موثر اجرا شود. این به جلوگیری از مشکلات عملکرد و خرابی کمک می کند.
  • نصب آسان – ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده وردپرس شامل نصب وردپرس با یک کلیک هستند. حتی برخی از آنها وردپرس را از قبل نصب کرده اند تا شما را سریع شروع کنند.
  • سرویس مدیریت شده – کارشناسان از پیکربندی سرور مراقبت خواهند کرد. این امر به ویژه برای مبتدیان و کسانی که تخصص فنی ندارند بسیار مهم است.
  • امنیت عالی – هرگز به‌روزرسانی‌های مهم را به لطف ویژگی به‌روزرسانی خودکار آن از دست ندهید. ارائه دهنده همچنین پشتیبان گیری را خودکار می کند تا در صورت بروز خطا، داده ها را از دست ندهید.

اگرچه قیمت ها بسته به ارائه دهنده متفاوت است، میزبانی وردپرس نیز یک گزینه در دسترس است. اینجا در هاستینگer، برنامه ها در شروع می شوند 2.99 دلار در ماه. علاوه بر این، همیشه می توانید بررسی کنید هاستینگer معاملات برای دریافت تخفیف روی طرح های دیگر

میزبانی وردپرس مدیریت شده برای کسانی که می خواهند یک سایت وردپرسی با راحتی بیشتر و عملکرد فوق العاده بسازند ایده آل است.

هاست ابری

میزبانی وب سایت مبتنی بر ابر از مجموعه ای از سرورها استفاده می کند host سایت شما. این کار زمان بسیار خوبی را تضمین می‌کند زیرا اگر سروری از کار بیفتد، سرور دیگری برای اجرای وب‌سایت اداره می‌شود.

این یک گزینه عالی برای وب سایت های پربازدید است، زیرا افزایش ترافیک باعث کاهش سرعت و شکست آن ها نمی شود. اینجا در هاستینگer، برنامه های میزبانی ابری ما منابع اختصاصی را ارائه می دهند، به این معنی که شما منابع را با سایر مشتریان به اشتراک نمی گذارید.

علاوه بر این، مدیریت یک حساب میزبانی ابری به آسانی میزبانی مشترک است زیرا میزبان های وب زیرساخت را برای شما مدیریت می کنند.

مزایای دیگر استفاده از هاست ابری عبارتند از:

  • آپتایم و در دسترس بودن بالا – همه سرورهای زیرساخت ابری یک کپی از وب سایت شما خواهند داشت. اگر سروری از کار بیفتد، سرور دیگری بلافاصله وارد عمل می شود بدون اینکه باعث خرابی شود.
  • امنیت بهتر – نقض یک سرور داده های وب سایت شما را به خطر نمی اندازد زیرا شما نسخه هایی دارید روی سرورهای دیگر

میزبانی ابری گزینه گران‌تری نسبت به میزبانی مشترک و میزبانی مدیریت شده وردپرس است، از این نظر 8.99 دلار در ماه به 24.99 دلار در ماه.

با توجه به قیمت، هاست ابری برای وب سایت های بزرگتر و کسب و کارهای معتبر مناسب تر است. سایت‌های تجارت الکترونیک، به‌ویژه، از آپتایم بالای میزبانی ابری بهره‌مند می‌شوند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ فرصت فروش را از دست نمی‌دهند.

در یک سرویس میزبانی وب به دنبال چه چیزی باشید

قبل از انتخاب میزبان وب سایت نیازهای وب سایت خود را ارزیابی کنید. به عنوان مثال، میزان بازدید وب سایت شما، حجم وب سایت شما یا بودجه شما برای میزبانی وب سایت.

برای کمک به تصمیم گیری، به دنبال جنبه های زیر در گزینه های میزبانی وب سایت خود باشید.

توان مالی

خدمات میزبانی وب از یک مدل اشتراک استفاده می کنند، بنابراین مدلی را انتخاب کنید که در دراز مدت مقرون به صرفه باشد. همچنین، آنچه ارائه دهنده علاوه بر هاست ارائه می دهد را نیز در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، شرکت میزبانی را انتخاب کنید که یک نام دامنه رایگان برای کاهش هزینه راه اندازی سایت شما ارائه می دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که اکثر دامنه ها فقط برای سال اول رایگان هستند. پس از آن، باید آن را با قیمت معمولی خود تمدید کنید.

یکی دیگر از جنبه هایی که باید در نظر گرفت گواهی SSL است. یک طرح میزبانی را انتخاب کنید که شامل گواهینامه های SSL رایگان باشد تا به امنیت وب سایت شما کمک کند.

خوشبختانه، چندین ارائه دهنده آن را ارائه می دهند. همه هاستینگerبه عنوان مثال، برنامه های ‘s از شروع می شود 1.99 دلار در ماه با 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک رایگان گواهی SSL

راحتی در استفاده

رابط کنترل پنل باید بصری و کاربر پسند باشد. این جایی است که شما وظایف مهم مدیریت هاست مانند مدیریت گواهینامه های SSL، نام دامنه و ایجاد پشتیبان را انجام می دهید.

هاستینگerhPanel همه این گزینه ها را در اختیار دارد روی اصلی page، پیدا کردن موارد مورد نیاز و پیمایش در پانل را آسان می کند. همچنین دارای بخش اختصاصی وردپرس برای مدیریت سایت وردپرس شما می باشد.

نمای کلی وردپرس page on  hPanelنمای کلی وردپرس page on  hPanel

ویژگی های قوی

یک برنامه میزبانی که ویژگی های قوی ارائه می دهد، شروع کار را برای شما آسان تر می کند و به عملکرد بهتر سایت وردپرس شما کمک می کند. ویژگی های مختلف برنامه میزبانی را مقایسه کنید و یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

برخی از ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

فضای ذخیره سازی

یک طرح میزبانی با فضای ذخیره سازی متناسب با نیازهای شما انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر سایت شما حاوی تعداد زیادی ویدیو و صدها صفحه است، یکی را انتخاب کنید که 100 گیگابایت یا بیشتر ارائه می دهد.

از طرف دیگر، سایت های کوچک و متوسط ​​با حدود 30 گیگابایت به خوبی کار خواهند کرد.

برخی از شرکت‌های میزبانی وب ممکن است «فضای ذخیره‌سازی نامحدود» یا «فضای ذخیره‌سازی نامحدود» را فهرست کنند، اما حتماً موارد کوچک را بخوانید. print. در بسیاری از موارد، ممکن است در صورت تجاوز از فضای مجاز، هزینه اضافی دریافت کنند یا شما را مجبور به ارتقای طرح خود کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

پهنای باند

مقدار داده ای است که وب سایت شما می تواند در مدت زمان معینی منتقل کند. هر چه طرح میزبانی شما پهنای باند بیشتری ارائه دهد، سایت می تواند به طور همزمان ترافیک بیشتری را مدیریت کند.

اکثر برنامه های هاستینگ میزان تقریبی ترافیکی را که می توانند اداره کنند فهرست می کنند. از این به عنوان یک راهنمای تقریبی استفاده کنید و یک برنامه مناسب برای ترافیک مورد انتظار خود پیدا کنید.

درست مانند فضای ذخیره سازی، ارائه دهندگان هاست اغلب “پهنای باند نامحدود” یا “پهنای باند نامحدود” را فهرست می کنند. شرایط و ضوابط آنها را بررسی کنید و در صورت انتخاب طرحی با این ویژگی، مطمئن شوید که از پهنای باند مجاز استفاده نکنید.

حسابهای ایمیل

ببینید طرح میزبانی چند حساب ایمیل ارائه می دهد. اگر به ایمیل‌های اختصاصی برای پشتیبانی مشتری، امور مالی یا هر تیم دیگری نیاز دارید، مطمئن شوید که برنامه میزبانی حساب‌های ایمیل کافی را ارائه می‌دهد.

همچنین، بررسی کنید که آیا host در صورت نیاز به یک سرویس ایمیل تجاری اختصاصی، گزینه ای برای خرید میزبانی ایمیل در اختیار شما قرار می دهد.

محیط های صحنه سازی

بسیاری از ارائه دهندگان هاست ابزارهایی را برای سایت های مرحله بندی وردپرس ارائه می دهند. این ابزارها به صاحبان سایت اجازه می دهد تا یک سایت آزمایشی ایجاد کرده و تغییراتی را بدون تأثیرگذاری روی وب سایت زنده ایجاد کنند.

هنگامی که آنها از به روز رسانی ها و تغییرات راضی هستند، ابزار مرحله بندی به روز رسانی وب سایت زنده را آسان می کند.

پشتیبانی گسترده از مشتری

داشتن یک تیم پشتیبانی مشتری در دسترس می‌تواند تفاوت را در زمانی که با مشکلی مواجه می‌شوید، ایجاد کند.

اکثر شرکت ها از طریق تلفن، چت زنده یا سیستم های بلیط پشتیبانی ارائه می دهند. برخی از پلتفرم های میزبانی همچنین شامل پشتیبانی کارشناسان وردپرس برای مشتریان میزبانی مدیریت شده وردپرس خود هستند.

همچنین، ارزش بررسی وب را دارد hostپایگاه دانش باید حاوی مقالات آموزنده باشد تا به شما در راه اندازی و مدیریت حساب میزبانی خود کمک کند.

Hostingerپایگاه دانشHostingerپایگاه دانش

هاستینگer پشتیبانی 24/7 مشتری را از طریق چت زنده و مقالات مختلف آموزنده ارائه می دهد روی ما دانش محور و آموزش ها page.

عملکرد بهینه

هاستینگ با کارایی بالا برای ارائه یک تجربه کاربری عالی بسیار مهم است. اگر وب سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، بازدیدکنندگان آن را ترک خواهند کرد. اگر سایت شما خراب شود، بازدیدکنندگان بالقوه بیشتری را از دست خواهید داد.

ارائه دهنده میزبانی وب را انتخاب کنید که بالاترین زمان آپدیت را در توافقنامه سطح خدمات آنها تضمین می کند. همچنین، به دقت مطالعه کنید تا در صورت عدم ارائه آن توسط ارائه دهنده، متوجه شوید که غرامت چقدر است.

هاستینگer تضمین می کند 99.9٪ از زمان کار اگر زمان آپ تایم ماهانه پایین تر باشد 99.9% می توانید درخواست اعتبار کنید 5% از هزینه ماهانه

همچنین ارزش آن را دارد که به دنبال یک طرح میزبانی باشید که یک شبکه تحویل محتوا (CDN) ارائه دهد تا به سایت شما کمک کند تا سرعت بارگذاری سریع‌تری داشته باشد.

وردپرس از خدمات Cloudflare CDN پشتیبانی می کند و کاربران میزبان وردپرس نیز این خدمات را دریافت می کنند پلاگین LiteSpeed ​​Cache.

CDN های Cloudflare homepageCDN های Cloudflare homepage

در آخر بررسی کنید که مراکز داده در کجا قرار دارند. میزبانی سایت شما روی یک سرور نزدیک به بهبود سرعت وب سایت شما کمک می کند. اگر از یکی از برنامه های میزبانی وردپرس ما استفاده می کنید، می توانید از بین هفت مکان مختلف انتخاب کنید.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
آیا برای وردپرس به هاست نیاز دارید؟ مقایسه انواع هاست برای وردپرس 12

میزبانی مدیریت شده وردپرس در مقابل هاست اشتراکی: کدام بهتر است

اگر می خواهید یک سایت وردپرسی بدون نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری بسازید، میزبانی وردپرس مدیریت شده گزینه بهتری است – وب host به روز رسانی و پشتیبان گیری را برای شما انجام می دهد.

علاوه بر این، ارائه دهندگان میزبانی مدیریت وردپرس یک فایروال راه اندازی کرده و اسکن بدافزار را اجرا می کنند روی وب سایت شما برای تقویت امنیت آن

به طور کلی، ارائه دهنده هاست محیط میزبانی وردپرس را برای ارائه بهترین عملکرد ممکن وب سایت بهینه می کند.

از طرف دیگر، میزبانی اشتراکی همچنان گزینه خوبی برای سایت های وردپرسی است و هزینه کمتری نسبت به میزبانی مدیریت شده وردپرس دارد.

با این حال، باید چند کار تعمیر و نگهداری را خودتان انجام دهید، مانند به روز رسانی نرم افزار اصلی، انجام تست های عملکرد و اجرای اسکن بدافزار.

بنابراین، میزبانی مشترک مستلزم این است که زمان بیشتری را صرف مدیریت جنبه های فنی سایت کنید، در حالی که میزبانی وردپرس به شما امکان می دهد تمرکز کنید. روی رشد کسب و کار شما

مقاله ما را بررسی کنید روی میزبانی مشترک در مقابل میزبانی مدیریت شده وردپرس برای بررسی عمیق تر تفاوت ها و مزایا و معایب آنها.

نتیجه

ما باید تفاوت بین WordPress.com و WordPress.org را درک کنیم تا به این سوال پاسخ دهیم که آیا سایت های وردپرس به میزبانی وب نیاز دارند یا خیر.

WordPress.com یک پلت فرم میزبانی شده برای ایجاد یک سایت وردپرس به راحتی است. خدمات آن شامل میزبانی وب است و یک طرح رایگان در دسترس است – با ویژگی های محدود.

با این حال، توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید – یک CMS که نصب می کنید روی حساب میزبانی شما – زیرا به شما کنترل و انعطاف بیشتری بر روی وب سایت می دهد.

برای استفاده از WordPress.org، ابتدا باید هاست دریافت کنید. توصیه می کنیم هنگام انتخاب میزبانی وب برای سایت وردپرس خود، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • نیازهای وب سایت خود را برآورده کنید
  • تصمیم گرفتن روی یک نوع میزبانی مناسب
  • قیمت ها و طرح های چندین ارائه دهنده هاست را مقایسه کنید
  • ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و بهترین ارزش را برای پول ارائه دهد

علاوه بر آن، چندین ارائه دهنده خدمات میزبانی مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهند تا به شما کمک کنند تا به راحتی وب سایت خود را حفظ کرده و عملکرد آن را بهینه کنید.

اکنون که می دانید برای دریافت هاست مناسب برای سایت خود چه چیزی لازم است، زمان آن رسیده است که ساخت وب سایت وردپرسی خود را شروع کنید. بهترین شانس!

آیا برای سؤالات متداول وردپرس به هاست نیاز دارید؟

اکنون که اهمیت هاست برای وردپرس را درک کرده اید، در زیر به برخی از سوالات متداول پاسخ داده شده است.

آیا وردپرس با هاست همراه است؟

اگر از WordPress.org به جای WordPress.com استفاده می کنید، دقیقاً اینطور نیست. اگرچه برنامه‌های WordPress.com با میزبانی وب همراه هستند، اما از نظر مدیریت میزبانی شما آزادی زیادی نمی‌دهند.

چگونه می توانم یک سایت وردپرس را بدون هاست راه اندازی کنم؟

بله، امکان ایجاد سایت وردپرس بدون هاست وجود دارد. با این حال، زمانی که می خواهید آنلاین شوید، همچنان باید یک برنامه میزبانی وب دریافت کنید. اگر می خواهید بدون آنلاین شدن یک وب سایت وردپرس بسازید، می توانید وردپرس را به صورت محلی نصب کنید.

آیا برای ایجاد یک وب سایت وردپرسی باید از هاست وردپرس استفاده کنم؟

خیر، با وردپرس می توانید از انواع دیگر هاست مانند هاست اشتراکی و ابری استفاده کنید. با این حال، استفاده از هاست وردپرس اغلب به نصب و راه اندازی کمک می کند process.