وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

آیا تجارت و مذهب با هم ترکیب می شوند؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


آیا تجارت و مذهب با هم ترکیب می شوند؟

من کمی در مورد اینکه چه کسی را دنبال می کنم انتخاب می کنم روی توییتر. مانند سایر سایت های اجتماعی انتخابی من، من به کمیت نیستم بلکه به کیفیت اهمیت می دهم. داشتن ارتباطات مناسب برای کسب‌وکار خوب است و به‌هرحال، کسب‌وکار دلیلی است که ما در بیشتر موارد شبکه‌سازی می‌کنیم.

وقتی دنبال کننده های روزانه خود در توییتر را مرور می کنم، روی اعلان ایمیل کلیک می کنم و توضیحات پروفایل فالوور جدید را می خوانم تا کمی در مورد آنها بیاموزم. آیا آنها در صنعت من هستند، آیا واقعا توییت کرده‌اند، آیا فقط نقل قول‌هایی از شاعران مرده و دیوانه‌ها را توییت می‌کنند (که اگر شاعری را بشناسید زائد است)؟ آیا همه توییت‌های آنها می‌گویند “متشکرم!” به کسی و هیچ چیز دیگری؟ آیا چیزی جز پیوند به قرص های لاغری وجود ندارد؟ اگر زبانی که برای توییت‌ها استفاده می‌کنند نمی‌تواند توسط گوگل ترجمه شود و آیا آنها اعتقادات مذهبی یا سرگرمی‌های عجیب و غریب را در توضیحات نمایه خود لحاظ می‌کنند، یک داستان گویا است؟

همانطور که توسط جوهر پلاستیکی و فلزی تایید شده است هیولای اسپاگتی پرنده نشان روی پشت مینی ونم، من به حق همه احترام می گذارم که به هر چیزی که انتخاب می کنند اعتقاد داشته باشند. بنابراین، چرا سیستم اعتقادی خود را در جهان منتشر کنید؟ اگر توییتر یک سایت دوستیابی بود می فهمیدم اما شما چه می گویید من وقتی دین خود را بیان می کنید؟ اگر من از همان اعتقادات پیروی نکنم حاضر نیستی با من ارتباط برقرار کنی؟ سیستم اعتقادی شما باعث می شود نسبت به سایر سیستم های اعتقادی از نظر یک ارتباط یا حرفه ای قابل اعتمادتر باشید؟ در تجارت، فقط این باور وجود دارد که می توانید خدمات خود را در بالاترین سطح ممکن ارائه دهید.

در یک رویداد شبکه تجاری، من با خانم جوانی صحبت می کردم که از همان ابتدا گفته بود که فقط از تامین کنندگان اعتقادات مذهبی خود استفاده می کند زیرا “آنها دزدی نمی کنند”.

من شوکه شدم. من اعتقادات دینی خود را ذکر نکرده بودم و نمی دانستم که آیا او فرض می کند که من پیرو اعتقادات او نیستم یا می خواهد که تأیید کنم که من هم پیرو هستم. چه چیزی می توانستم به او بگویم جز این که «آره، در زندان (اینجا دین را درج کن) وجود ندارد!» او از دست داد و من هم.

در تجارت، ما را نمی توان بر اساس فرهنگ، ملیت، رنگ، ترجیحات جنسی، جنسیت یا عقیده جدا یا گروه بندی کرد و هرکسی که این کار را انجام می دهد، با گروهی از مشتریان احتمالی مواجه می شود. در یک اقتصاد جهانی، بازیکنانی با انواع اعتقادات مختلف وجود خواهند داشت و تنها چیزی که باید در نظر گرفته شود این باشد که چه کسی نیازهای طراحی من را برای افزایش کسب و کارم به بهترین وجه حل کند.

آیا هویت مذهبی به کسب و کار شما کمک می کند؟

سخت است که بدانیم مردم چه چیزی را می خواهند ببینند و چه چیزی را نمی بینند. انتخابات اخیر ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری – حداقل در زمان زندگی من – نامزدهایی را با اعلامیه های مذهبی به عنوان بخشی از برنامه های خود برای خدمت به یکی از متنوع ترین کشورها معرفی کرد. روی این زمین

مانند هر اطلاعات شخصی دیگر، هنگام بررسی مواردی که برای اتصالات احتمالی و مشتریان بالقوه باید در آنجا قرار دهید، باید چندین سؤال از خود بپرسید:

  • آیا با ابراز عقیده سیاسی/مذهبی خود در شبکه های اجتماعی یا بازاریابی، اعتماد حرفه ای را با کسانی که می خواهم با آنها ارتباط برقرار کنم ایجاد می کنم؟
  • آیا فالوورها، دوستان و تجارت بالقوه را از دست خواهم داد؟ آیا بازده مثبت بیشتر از منفی است؟
  • آیا این چیزی است که پتانسیلی برای به خطر انداختن فرصت های آینده دارد؟ آیا من اطلاعات زیادی را در آنجا قرار می دهم که همه بتوانند آن را ببینند؟
  • آیا نظرات و باورهای من آنقدر حواس پرتی ایجاد می کند که مردم فراموش می کنند تجارت من در مورد چیست؟
  • آیا این چیزی است که من می خواهم بیش از همه چیزها با آن شناخته شوم؟ آیا مزایا بیشتر از معایب است؟
  • آیا این با برند من، سبک من و پیام‌های من که می‌خواهم مردم به خاطر بسپارند مطابقت دارد؟
  • چقدر مهم است که مردم این اطلاعات را بدانند؟

یک مدیر استخدام در مورد هر گونه اطلاعاتی که بیش از حد شخصی است، هشدار می دهد روی نمایه شما که نمایش داده می شود روی جستجوهای وب

«اگرچه متمم اول از گفتار شما به عنوان یک شهروند خصوصی محافظت می کند روی در مواردی که مورد نگرانی عمومی است، اگر این سخنان مانع از اثربخشی یا کارآیی کارفرمای شما شود، یا به نحوی دیگر محل کار را مختل کند، ممکن است خارج از حمایت متمم اول باشد.

سگ آیا خدا به عقب نوشته شده است؟

در حالی که در یک اتاق پذیرایی نشسته بودم و منتظر مصاحبه بودم، یک لابرادور رتریور بزرگ، صمیمی و سیاه رنگ با دمی تکان دهنده و زبانی درهم و برهم از من استقبال کرد. از آنجایی که من عاشق سگ هستم و دلم برای سگ مرحومم تنگ شده است، شروع به نوازش دیوانه وار او کردم و وقتی فردی که قرار بود با من مصاحبه کند بالاخره به اتاق پذیرایی آمد، مرا نشسته دید. روی زمین بازی با سگ راستش فکر کنم دروغ گفتم روی زمین بازی با سگ

“وای! او فریاد زد. “شما تازه اولین آزمون استخدام شدن را گذرانده اید!” بله، سگ دفتر من را دوست داشت و این گام بزرگی در مصاحبه بود process. در حین گفتگو با مدیر استخدام، او نگهبان خود را ناامید کرد و به من گفت که چگونه از افرادی عبور می کند که جستجوهای اینترنتی آنها یا عشقی به سگ ها نشان نمی دهد یا آنها را به عنوان “گربه دوست” معرفی می کند.

در حالی که من فکر می کنم ممکن است غیرقانونی باشد، اما فقط نشان می دهد که چگونه چیزی به این کوچکی می تواند در مقابل شما در دنیای تجارت بایستد. حتی سرگرمی ها می توانند شانس شما برای کار حرفه ای را از بین ببرند.

در حین جستجوی دستیار در یکی از موقعیت‌هایم، توقف کردم و به این فکر کردم که چرا یکی از متقاضیان سرگرمی‌های خود را از هنرهای رزمی، جنگ در قفس، سلاح‌ها، تکنیک‌های بقا و تئوری‌های توطئه فهرست می‌کند، اما وقتی دیدم او یک کلکسیونر مشتاق پوکمون است، متوجه شدم. ترسید و به رزومه بعدی رفت.

به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان به شما خواهند گفت نه شامل سرگرمی ها یا اطلاعات شخصی بیش از حد روی رزومه شما همین امر در مورد پروفایل شما در عصر دیجیتال نیز صدق می کند.

من با همسرم، دختر پنج ساله‌ام، دو سگ زندگی می‌کنم و عاشق گذراندن تعطیلات آخر هفته در باغم هستم.»

بی ضرر به نظر می رسد، درست است؟ شاید فکر می کنید این نشان می دهد که یک مرد خانواده قابل اعتماد و با ثبات هستید؟ برخی از کارفرمایان ممکن است فکر کنند که یک دختر پنج ساله به معنای روزهای مرخصی است که او مریض است یا مجبور است برای فعالیت های مدرسه مرخصی بگیرد. آنها ممکن است سگ ها را دوست نداشته باشند و اگر شما عاشق کار در باغ خود هستید، پس از گذراندن آخر هفته ها در اداره خوشحال نخواهید شد. بهتر است رزومه خود را با جمله «من زندگی ندارم» به پایان برسانید.

ایمان به زمین

همه ما انسان هستیم و همانطور که برخی از علمای دینی استدلال می کنند، ما در گناه متولد شده ایم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتویات یک پوشک استفاده شده را مشاهده کنید تا متوجه شوید که نوزادان حیوانات شیطانی هستند! همانطور که رشد می کنیم، مغز خود را با تصورات از پیش تعیین شده در مورد انسان های دیگر پر می کنیم که با علایق، ناپسندی ها و آسیب های زمین بازی اندازه گیری می شود. از آنجایی که بی اعتمادی اساسی من به انسان ها و رفتار پارانوئیدی یکی از ارکان اصلی دین مبهوت من است، زمانی که از طریق اینترنت به آنها ارجاع دادم سریع قضاوت می کنم.

من تنها جاسوس سایبری نیستم. وقتی برای شغلی درخواست می‌کنید، کارفرما نام شما را در گوگل جستجو می‌کند تا بفهمد واقعاً چه کسی هستید. پست های شما روی فیس بوک، rantings وبلاگ، نظرات Disqus، نظرات یاهو، نظرات روی منابع خبری اصلی، عکس ها، توییت ها و هر چیز دیگری که قرار داده اید روی وب برای دیدن هر کسی وجود دارد. اگر از سایت‌های دوست‌یابی آنلاین استفاده می‌کنید، همین موضوع برای شما صادق است تا ببینید آن روان‌پریشی نازنین، مهربان و حساس کیست که در نظر دارید کنار برهنه بخوابید.

پسر بزرگم یک روز از مدرسه به خانه آمد، از اینکه یکی از همکلاسی های منفور تهدید کرده بود که اسمم را گوگل می کند و یک عکس شرم آور از من پیدا می کند که می تواند در مدرسه بچسباند ناراحت بود. من خندیدم و به او گفتم این بچه چیزی پیدا نمی کند زیرا من از نام مستعاری که در طول زندگی دریافت کرده ام برای همه ورودی های آنلاین خود استفاده می کنم. مطمئناً، بچه نتوانست یک چیز را پیدا کند. به همین ترتیب، یک کارفرما یا استالکر باید بیست و هفت صفحه را در گوگل حفر کند تا حتی نام واقعی من را پیدا کند، زیرا افرادی با همین نام کارهایی مانند تبدیل شدن به بازیگران مشهور، کشف دستگاه‌هایی برای جراحی تعویض قلب، نجات هزاران کودک در آفریقا انجام داده‌اند. رازهای زندگی و چیزهای دیگری را که بر کار کردن در مجله MAD برتری دارد، حل کرد، اگر می توانید این را باور کنید.

با این حال، با نام مستعار در طول زندگی ام، به دلیل خانواده ای که نمی توانستند نام واقعی من را به خاطر بسپارند، مرا به نام پسر عمو یا عمویم صدا می زدند یا مانند پدر و مادرم… نام سگ خانواده، یک نعمت بوده است. بعد از سالها درمان برای همه اینها، متوجه شدم، در عصر اینترنت، آنها به من لطف کردند. ناشناس بودن روی وب باعث خجالت پسرم در مدرسه شد. وقتی نام پدرش در گوگل سرچ شد، بچه دیگر آنقدر خوش شانس نبود. کسانی که با موتور جستجو زندگی می کنند، توسط موتور جستجو می میرند!

نام سگ خانواده را می توان یافت روی سه صفحه اول جستجوی گوگل در مورد من، شما چیز زیادی پیدا نخواهید کرد و این راهی است که من آن را دوست دارم.

آیا تعلقات مذهبی/سیاسی/ورزشی خود را فهرست می کنید؟ روی پروفایل های رسانه های اجتماعی شما؟ آیا اطلاعات شخصی تا به حال مانع از کار شما شده است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر شیشه ای رنگی از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها ترجمه )نظرات



منتشر شده در 1403-01-20 20:44:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید