وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

آیا هزینه های میزبانی وب از مالیات کسر می شود؟

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


آیا هزینه های میزبانی وب از مالیات کسر می شود؟ 1

فصل مالیات فرا رسیده است، بنابراین زمان بسیار خوبی برای بررسی هزینه هایی است که ممکن است از مالیات شما کسر شود تا به شما کمک کند بیشترین پول ممکن را از اظهارنامه مالیاتی خود دریافت کنید.

خوشبختانه، اگر یک کسب و کار کوچک دارید، چندین کسر مختلف وجود دارد که می‌توان از آنها برای به حداکثر رساندن بازدهی خود استفاده کرد.

یک سوال رایج که می بینیم این استهزینه های میزبانی وب کسر مالیات هستند؟” مانند بسیاری از سوالات مربوط به مالیات، بیش از یک پاسخ برای این سوال وجود دارد.

ما نگاهی به هزینه های میزبانی وب، نحوه اعمال آنها برای مالیات، زمان کسر آنها و نحوه مطالبه این کسرها خواهیم داشت. و از آنجایی که ما می‌خواهیم بهترین بازده ممکن را داشته باشید، چند مورد دیگر را نیز که می‌توان از آنها کسر کرد و ممکن است از آنها اطلاعی نداشتید، پوشش خواهیم داد.*

از آنجایی که ما یک شرکت میزبانی وب هستیم، قصد داریم بر روی کسرهای مربوط به میزبانی وب و سایر خدمات و هزینه های مرتبط با فناوری تمرکز کنیم.

*شایان ذکر است، اطلاعات بینش به اشتراک گذاشته شده در اینجا فقط برای ساکنان ایالات متحده و مالیات های ایالات متحده قابل اجرا است و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا مشاوره مالیاتی تلقی شود.

کسر مالیات چیست؟

آ کسر مالیات کسری است که میزان درآمد مشمول مالیاتی را که یک شرکت یا فرد موظف به پرداخت در یک دوره مالیاتی است کاهش می دهد.

کسورات معمولاً هزینه هایی هستند که مالیات دهندگان در طول یک سال مشمول مالیات تعلق می گیرند که می تواند به درآمد ناخالص سالانه آنها اعمال شود یا از آن کم شود. این کار به منظور کاهش میزان مالیات بدهی و تعیین میزان مالیات بدهی به دولت انجام می شود.

کسر مالیات نباید با اعتبار مالیاتی اشتباه گرفته شود. در حالی که کسورات می تواند میزان درآمد شما را قبل از محاسبه مالیاتی که بدهی دارید کاهش دهد. اعتبارات مالیاتی می تواند میزان مالیاتی که بدهی شما را کاهش دهد.

به عبارت ساده، کسر مالیات با کاهش میزان درآمد مشمول مالیات، میزان مالیات پرداختی شما را کاهش می دهد.

این قانون مالیات فدرال به مالیات دهندگان این امکان را می دهد که هر سال چندین هزینه شخصی مختلف را از درآمد مشمول مالیات خود کسر کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش فعال کردن ریموت دسکتاپ روی ویندوز سرور و دسکتاپ

همانطور که گفته شد، هر هزینه ای که متحمل می شوید باعث صرفه جویی مالیاتی نمی شود. کد درآمد داخلی در مورد انواع هزینه هایی که می توانید کسر کنید و مالیات دهندگانی که ممکن است آنها را مطالبه کنند بسیار مشخص است.

برای اطمینان از اینکه کسورات را به درستی انجام می دهید و مالیات خود را به درستی ثبت می کنید، لطفاً به سایت مراجعه کنید صفحه اعتبارات و کسورات سرویس درآمد داخلی (IRS)..

آیا هزینه های میزبانی وب از مالیات کسر می شود؟

اکنون که می دانیم کسر مالیات چیست، نگاهی به نحوه اعمال آنها برای هزینه های میزبانی وب شما خواهیم داشت.

در حالی که پاسخ ساده و ساده نیست، پاسخ کوتاه بله است، شما می توانید هزینه های میزبانی وب خود را به همراه سایر مواردی که معمولاً با راه اندازی یک تجارت آنلاین همراه است، از مالیات خود کسر کنید.

اگرچه IRS در واقع هیچ نوع راهنمایی رسمی در مورد کسر هزینه های وب سایت صادر نکرده است، هزینه های میزبانی وب به عنوان عوارض و اشتراک در نظر گرفته می شود، به این معنی که در بازگشت شما کسر می شود. از آنجایی که هیچ راهنمایی رسمی وجود ندارد، به طور کلی، قوانین IRS برای نرم افزار مشخص شده است قابل بکارگیری است.

خوشبختانه برای صاحبان مشاغل، هزینه های میزبانی وب سایت تنها هزینه های مربوط به وب سایت نیست که می توانید از مالیات خود کسر کنید.

موارد دیگری که می توانید در رابطه با میزبانی کسر کنید شامل موارد زیر است اما کاملاً محدود به آنها نیست:

  • خدمات اینترنتی
  • طراحی سایت
  • ثبت دامنه
  • نرم افزار
  • ابزارها و برنامه های آنلاین

وقتی صحبت از طراحی وب به میان می‌آید، اگر برای طراحی وب‌سایت خود به شخصی پول می‌دهید یا برای آن مقاله می‌نویسد، آن شخص به عنوان یک پیمانکار مستقل در نظر گرفته می‌شود. این درآمدها را می توان کسر کرد، اما اگر چنین است، اگر درآمد سالانه به 600 دلار یا بیشتر برسد، باید فرم 1099 IRS را برای پیمانکار ارسال کنید.

شما همچنین می توانید هزینه های دیگری مانند ثبت نام دامنه خود را کسر کنید، اما اگر این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید که هر رسید را حداقل برای چهار سال نگه دارید. سازمان امور مالیاتی سه سال از دریافت اظهارنامه مالیاتی شما فرصت دارد تا شما را بررسی کند.

هزینه پرداخت برای نرم افزارهای کامپیوتری تا زمانی که عمدتاً برای تجارت استفاده شود قابل کسر است. باید حداقل 50 درصد مواقع برای اهداف تجاری استفاده شود. اگر این معیار رعایت شود، نرم افزار (یا درصدی از هزینه برابر با درصد زمانی که برای اهداف تجاری استفاده می شود) در سال مالیاتی که برای آن پرداخت کرده اید کسر می شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش تهیه پشتیبان از سرور مجازی لینوکس ( Linux VPS Backup)

بهترین شیوه ها در اینجا اعمال می شود. نگه داشتن رسید برای چهار سال بسیار مهم است.

بسیار شبیه هزینه های میزبانی وب ماهانه، اگر هزینه ماهانه یا سالانه برای نام دامنه تجاری پرداخت می کنید، می توانید آن را به عنوان هزینه عملیاتی یا بازاریابی نیز کسر کنید.

اگر کسب و کار آنلاین شما درآمدی به همراه دارد، هر گونه هزینه مرتبط با ایجاد، نگهداری و تداوم از وب سایت شما قابل مطالبه است. از آنجایی که نمی‌توانید بدون سرور وب، دامنه و افزونه‌هایی مانند قالب‌های طراحی، تصاویر استوک، افزونه‌های پولی و سایر ابزارها و برنامه‌های آنلاین، یک کسب‌وکار آنلاین را راه‌اندازی کنید، اغلب می‌توان آن‌ها را نیز کسر کرد.

متأسفانه، هنگامی که نوبت به فروش میزبانی وب می‌رسد، هزینه‌های میزبانی وب مشتری را نمی‌توان کسر کرد یا ادعا کرد زیرا مشتری شما زمانی که برای سرور به شما پرداخت می‌کند این هزینه را پرداخت می‌کند.

چگونه هزینه های مربوط به وب سایت را از مالیات خود کسر کنید

هزینه های میزبانی وب و سایر هزینه هایی که ذکر کردیم می توانند از مالیات کسر شوند. این خبر بسیار خوبی است، اما چگونه می توان این کسرها را ادعا کرد؟

فرم‌های مالیاتی بخش‌های زیادی دارند، اما وقتی صحبت از هزینه‌های میزبانی وب و سایر کسرها می‌شود، می‌خواهید آن‌ها را در زیر ثبت کنید.جدول C – سود یا زیان کسب و کار.

این بخش بخشی از فرم 1040 IRS یک فرد است و درآمد کسب و کار را برای سال مالیاتی نشان می دهد. این جایی است که می خواهید هزینه های کسر خود را وارد کنید.

در جدول C، پیدا کنید «قسمت دوم، مخارج“، و ورودی را که به بهترین شکل با کسر مطابقت دارد را پر کنید. با توجه به آنچه در این مقاله بحث کردیم، محتمل‌ترین منطقه برای ادعای این کسرها زیر این ورودی‌ها خواهد بود:

  • شماره 8: “تبلیغات”
  • #18: “هزینه دفتر”
  • #25: “خدمات رفاهی”
  • #27a: “هزینه های دیگر”

هیچ شکی در آن وجود ندارد، اداره یک تجارت پرهزینه است. خوشبختانه، فصل مالیات یکی از معدود مواردی است که ممکن است به لطف کسر مالیات واقعاً بتوانید در برخی از این هزینه ها استراحت کنید.

همانطور که در بالا به آن پرداختیم، اینکه آیا می توانید کسر مطالبه کنید یا نه، کاملاً به وضعیت شخصی شما بستگی دارد، بنابراین این نکات ممکن است برای هر موقعیتی اعمال نشود.

برای ایمن بودن، همیشه بهترین کار این است که هنگام درخواست کسر و اعتبار، دقت لازم را انجام دهید. آخرین چیزی که می خواهید این است که توسط IRS حسابرسی شوید تا مجبور شوید همه مالیات های خود را دوباره بگذرانید تا برای بازگشت خود مبارزه کنید.

برای لیست کامل هزینه های کسب و کار قابل کسر، لطفاً به سایت مراجعه کنید IRS صفحه کسر هزینه های تجاری.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید