وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

آیا وبلاگ نویسی برای تجارت بهتر از رسانه های اجتماعی است؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


ما می دانیم که تعامل با خوانندگان، مشتریان یا دوستان چقدر آسان و سرگرم کننده است روی کانال های مختلف رسانه های اجتماعی اما چه اتفاقی می افتد روی وبلاگ شما؟

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که افراد تجاری را به‌روزرسانی مکرر می‌بینیم روی اکانت های رسانه های اجتماعی آنها هنگام پست کردن روی وبلاگ آنها دو یا سه سال است که باقی مانده است. در این مقاله، ما قصد داریم چند دلیل به شما ارائه دهیم که چرا وبلاگ شما به توجه بیشتری نیاز دارد. (شما نمی خواهید این موارد را از دست بدهید. کسب و کار شما ممکن است بستگی داشته باشد روی آی تی.)

آیا رسانه های اجتماعی برای تجارت خوب نیستند؟

رسانه های اجتماعی مطمئناً می توانند نتایج مثبتی برای کسب و کار شما داشته باشند، اما دلایلی برای شک وجود دارد. و وقتی نوبت به تجارت شما می رسد، شک و تردید سالم ممکن است شما را نجات دهد.

کاربران رسانه های اجتماعی حواسشان پرت شده و ممکن است به طور کامل دلتنگ شما شوند

از جمله استدلال های رایج در دفاع از استفاده پایدار از رسانه های اجتماعی، عوارض جانبی تجاری مانند افزایش دید است.

درست است، یک وجود دارد مقدار زیادی از مردم روی رسانه های اجتماعی و با دنبال کردن اینستاگرام یا فیس بوک خود page شما فرصتی برای ایجاد هزاران برداشت در روز دارید. اما به‌روزرسانی‌های اجتماعی بسیار قابل تکرار هستند: این بدان معناست که شما تنها بازی در شهر نیستید و همه رقبای شما از شبکه اجتماعی نیز استفاده می کنند. این همچنین به این معنی است که توجه متوسط ​​​​کاربر رسانه های اجتماعی تکه تکه شده است و نفوذ در سر و صدا را برای شما بسیار دشوارتر می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش ایجاد انتخابگر رنگ با HTML5 Canvas

اجتماعی صرفاً یکی از موارد ممکن است Source ترافیک در میان بسیاری

در مورد ترافیک چطور؟ همچنین این درست است که می توانید از طریق رسانه های اجتماعی ترافیک ارجاعی زیادی به کسب و کار خود داشته باشید. اما، دوباره، رقابت شما برای آن پیوندها شدید است. و وقتی صحبت از ترافیک می شود، تنوع به همان اندازه مهم است (اگر نه، بیشتر مهم) از حجم خالص.

اگر تمام ترافیک شما از رسانه های اجتماعی باشد چه؟ خوبه؟ اگر سرویس رسانه اجتماعی که به شما ارجاع می دهد ناپدید شود، خوب نیست، همانطور که +Google انجام داد. سپس تمام ترافیک شما از بین می رود. به همین ترتیب، سیگنال های اجتماعی از پلتفرم های مختلف یک زمان پوسیدگی دارند که پس از آن دیگر قابل دوام در نظر گرفته نمی شوند. بنابراین همه آن پیوندهای اجتماعی که به سختی به دست آورده اید در دراز مدت ارزش زیادی ندارند.

به جای اینکه اینقدر زیاد تکیه کنید روی ترافیک اجتماعی، سعی کنید به تنوع با ترافیک قابل دفاع از منابع موثق دیگر:

  • مستقیم (افرادی که شما را پیدا می کنند زیرا نام دامنه شما را می دانند)
  • نتایج جستجوی ارگانیک (گوگل؟ بینگ؟ یاهو؟)
  • ارجاع‌ها (پیوندهایی از سایت‌های دیگر که ممکن است شامل رسانه‌های اجتماعی باشد یا نباشد)
  • جستجوی پولی
  • بازاریابی ایمیلی

ما متوجه شدیم که با تنوع بخشیدن به منابع ترافیک خود، می‌توانید راحت‌تر از خود در برابر سرویس‌های رسانه‌های اجتماعی در حال محو شدن یا حتی تغییر الگوریتم Google محافظت کنید.

در پایان روز، مهم نیست که ترافیک شما از کجا می آید، اگر وبلاگ شما قدیمی باشد، احتمالاً خوانندگان شما پرش خواهند کرد.

وب سایت شما هنوز مرکز مرکزی است

با در نظر گرفتن همه موارد فوق، شاید بتوانید ببینید که چگونه بهینه سازی وب سایت شما هنوز برای تجارت شما بسیار مهم است. هنگامی که لینک ارجاع مورد علاقه خود را از یک منبع معتبر دریافت کردید، ممکن است محبوبیت وب سایت شما افزایش یابد. و وقتی نوبت به نتایج جستجوی ارگانیک می‌رسد، بهینه‌سازی وب‌سایت خود به شما امکان کنترل بیشتری نسبت به بهینه‌سازی یک شبکه اجتماعی می‌دهد page.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  به من در راه اندازی یک وب سایت کمک کنید

وبلاگ شما به عنوان یک سیگنال زندگی

هنگامی که یک بازدید کننده بالقوه فرود می آید روی شما page و یک نمایه وبلاگ پیدا می کند، شما فرصتی دارید که فعالیت خود را به طور قابل توجهی به آنها نشان دهید. می توانید پست های وبلاگی در مورد همه یا حداقل برخی از این فعالیت ها داشته باشید:

  • تحولات جدید در زمینه شما
  • کنفرانس هایی که بازدید کردید
  • نظرات معتبر
  • تصاویر با وضوح بالا
  • نکات مفید، شگفت انگیز یا لذت بخش در مورد محصول شما
  • مطالعات موردی

لیست می رود روی. در مقایسه با محدودیت های دلخواه یک پلت فرم اجتماعی، وبلاگ شما می تواند آزادی بیان بی نظیری را به شما ارائه دهد.

وبلاگ شما به عنوان یک Source از ترافیک

پست های وبلاگ که به درستی بهینه شده باشند، می توانند دروازه ورود به تجارت شما از دنیای خارج باشند. اگر پست های وبلاگ متنوعی دارید روی در بسیاری از موضوعات، می توانید یک استراتژی کلمه کلیدی “دم بلند” را بگنجانید. این بدان معناست که ممکن است در موتورهای جستجو برای موضوعات مبهم رتبه خوبی کسب کنید. یک بار روی سایت شما، بازدیدکنندگان جدید احتمالاً در آنجا ارزش پیدا می کنند، زیرا شما موضوعی را نشان می دهید که مورد علاقه آنها بود.

نکته: اطمینان حاصل کنید که پست های وبلاگ شما به مهم ترین صفحات شما پیوند دارند.

همه را با هم بیاورید

مهم نیست که استراتژی بازاریابی شما چیست، یک وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا همه اینها را به هم پیوند دهید. این می تواند گواهی شما برای جهان باشد که چقدر تجارت شما عالی است. این می تواند راهی برای بیان اینکه چرا در منطقه خود یک مرجع هستید. حتی می‌تواند راهی برای کمک به افراد برای پیدا کردن شما و دیدن اینکه چرا باید به حرف‌هایشان گوش کنند باشد.

وقتی نوبت به میزبانی وبلاگ می رسد، گزینه های زیادی دارید. ما به مشتریان خود وردپرس را توصیه می کنیم زیرا استفاده از آن قدرتمند و آسان است. و طرح میزبانی وردپرس ما برای ارائه سرعت و امنیت مورد نیاز شما بهینه شده است.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید