وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ابزارهای ضروری برای وب سایت کسب و کار شما

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


پلاگین ها، طرح میزبانی، وب سایت backup ابزار وجه اشتراک همه اینها چیست؟ اگر شما یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید، آنها ابزار ضروری هستند. داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما چیزی نیست که به سادگی از آن گذرانده شود.

با فراوانی افرادی که از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند، هر کسی می‌تواند در هر زمانی به وب‌سایت شما نگاه کند. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما همیشه به درستی نمایش داده می شود، بیایید نگاهی به این ابزارهای مهم بیندازیم.

پلاگین ها

هزاران پلاگین برای هزاران کاربرد موجود است. به جای بررسی موارد خاص، ما 3 دسته را که برای جعبه ابزار شما توصیه می کنیم فهرست می کنیم:

  • فرایند پرداخت. اگر محصولی را می فروشید باید بتوانید پرداخت کنید روی وبسایت شما. مگر اینکه محصولاتی در مقیاس بزرگ مانند خانه یا اتومبیل ارائه دهید، پرداخت یک ضرورت است. اگر خدماتی را می فروشید، ممکن است ایده خوبی باشد که پرداخت ها را نیز انجام دهید. با این حال، اگر خدمات حقوقی یا خدمات مشابه ارائه می دهید، ممکن است به آن نیاز نداشته باشید. این فقط بستگی دارد روی شما process ثبت نام شخصی برای آن سرویس خاص
  • فرم تماس. فرم های تماس به یک ویژگی ضروری برای وب سایت ها تبدیل شده اند. هر وب سایتی دارای یک فرم یا شکل دیگر است و شما نیز باید همینطور. کاری که فرم تماس به شما امکان می دهد انجام دهید این است که کسب و کار خود را در مقابل مشتریان بالقوه نگه دارید. شما می توانید آنها را برای تبلیغات یا به روز رسانی ها به لیست ایمیل اضافه کنید و نام خود را حفظ کنید روی ذهن آنها
  • سئو. داشتن یک افزونه سئو برای وب سایت شما یک راه عالی برای بهبود رتبه نتایج جستجو است. همانطور که می دانیم موتورهای جستجو کار می کنند روی الگوریتم هایی برای محاسبه رتبه بندی بهینه سازی سایت شما برای تناسب بهتر با این الگوریتم ها، رتبه شما را بهبود می بخشد و سایت شما را در مقابل افراد بیشتری قرار می دهد.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا به حفظ حریم خصوصی دامنه با GDPR نیاز دارید؟

طرح میزبانی

اگر شما یک وب سایت دارید، یک host، چه می دانید یا نه. مسئله این است که شما به یک کالای خوب نیاز دارید host و یک برنامه میزبانی خوب اگر شما روی اگر سایت خود را بسازید، به احتمال زیاد توسط آن شرکت میزبانی می‌شوید و تغییر هاست دشوار خواهد بود. با این حال، اگر از وردپرس استفاده می کنید، محدوده آزاد برای انتخاب خود دارید host.

شما باید به دنبال a host که نوع طرح مورد نیاز شما را ارائه می دهد، در محدوده قیمتی شما قرار دارد و پشتیبانی خوبی دارد. میزبانی Inmotion دارای انواع هاستینگ است که به شما کمک می کند هاست مناسب را برای وب سایت خود پیدا کنید. ما نه تنها گزینه های متنوعی داریم، بلکه بهترین پشتیبانی و همچنین پایگاه داده بزرگی از راهنماها و بروشورها را برای کمک به شما ارائه می دهیم. در انتخاب یک باهوش باشید host، آنها می توانند تجربه وب سایت شما را ایجاد یا خراب کنند.

ابزار پشتیبان گیری وب سایت

وقتی به یک ابزار ضروری فکر می کنید، اغلب نادیده گرفته می شود، اما واقعاً یکی از مهم ترین ابزارهایی است که می توانید داشته باشید. چه backup ابزار انجام می دهد backup داده‌های وب‌سایت خود را برای خود نگه دارید.

چرا شما به این نیاز دارید؟ خوب، بیایید تصور کنیم که وب سایت شما از کار می افتد و شما تمام داده های خود را از دست می دهید. با یک backup ابزاری مانند میزبانی رسانگار backup خدمات، شما قادر خواهید بود تمام داده های از دست رفته را بازیابی کنید و وب سایت خود را مجدداً راه اندازی و اجرا کنید. لازم نیست در مورد آن استرس یا نگرانی داشته باشید، فقط کافی است یک درخواست بازیابی داده را پر کنید و منتظر بمانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  VPS خود را برای وردپرس تنظیم کنید

فقط به خاطر وب سایت backup ابزار آخرین لیست شده است، اهمیت آن را کم نمی کند. توصیه می کنیم که یک backup برای وب سایت شما، همیشه از دست دادن کل وب سایت به دلیل حمله یا ویروس نه تنها ضربه ای به روده شما وارد می کند بلکه هزینه و زمان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. همانطور که گفته شد، اگر می خواهید از وب سایت و کسب و کار خود بیشترین بهره را ببرید، باید این ابزارها را در جعبه ابزار خود داشته باشید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید