ابزارک های وردپرس: راهنمای جامع و فهرست 15 ابزارک برتر وردپرس

ویجت‌های وردپرس اجزای نرم‌افزاری هستند که برای افزودن ویژگی‌های مختلف به قسمت‌های نوار کناری وب‌سایت‌ها با استفاده از کد کم یا بدون کد استفاده می‌شوند. این ویژگی‌ها شامل گالری‌ها، تقویم‌ها، پیوندهای پست‌های اخیر و پیوندهای اجتماعی است – تصور یک سایت جذاب بدون آنها دشوار است.

بنابراین، اگر می خواهید کیفیت وب سایت خود را بهبود ببخشید اما با ویجت های وردپرس آشنا نیستید، به مکان مناسبی آمده اید تا در مورد آنها بیشتر بدانید.

این مقاله توضیح می‌دهد که ویجت‌های وردپرس چیست و ۱۵ افزونه برتر ویجت را فهرست می‌کند، همراه با روش افزودن ابزارک‌های پیش‌فرض وردپرس به سایت خود و استفاده مؤثر از آنها.

آموزش تصویری روی ابزارک های وردپرس

اگر نسخه کوتاه این مقاله را می‌خواهید، می‌توانید آموزش ویدیویی ما را برای یک خلاصه سریع تماشا کنید.

برای ویدیوهای آموزشی بیشتر مشترک شوید!
هاستینگer آکادمی

ویجت وردپرس چیست؟

ویجت وردپرس جزء یک وب سایت است که حاوی رسانه، پیوندهای ناوبری یا اطلاعات اضافی جدا از محتوای اصلی یک پست یا page.

ابزارک ها در وردپرس قابل قرار دادن هستند روی هر page فقط از یک وب سایت یا صفحات خاص، مانند صفحه اصلی page.

معمولاً ویجت‌ها در مکان‌های محتوای خاصی به نام مناطق ویجت مانند نوار کناری، پاورقی، سرصفحه یا بالا و پایین محتوا قرار می‌گیرند. این حوزه ها ممکن است از یک موضوع به موضوع دیگر متفاوت باشند. با استفاده از کد می توانید مناطق ویجت بیشتری اضافه کنید.

وردپرس دارای ابزارک های پیش فرض مانند تقویم یا آرشیو است. در ادامه مقاله با جزئیات بیشتری در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر ویجت‌های پیش‌فرض وردپرس، می‌توانید افزونه‌های خود را کدنویسی کنید یا افزونه‌هایی را برای افزودن ویجت‌ها نصب کنید.

15 افزونه برتر ویجت وردپرس برای وب سایت شما

در اینجا 15 بهترین افزونه ویجت وردپرس که توسط کارشناسان ما جمع آوری شده است تا نشان دهیم که چه چیزی می توانند به وب سایت اضافه کنند، آورده شده است.

1. ابزارک های بیشتر

بنر افزونه وردپرس ابزارک های بیشتربنر افزونه وردپرس ابزارک های بیشتر

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 200+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویجت های متعدد وردپرس در یک پلاگین، سبک پیش فرض
  • قیمت: رایگان

More Widgets یک افزونه ویجت وردپرس است که گزینه های مختلف ویجت را بدون نصب چندین افزونه ارائه می دهد.

این نمونه ویجت های وردپرس عبارتند از:

  • ویجت تبلیغاتی – هر بار که بازدیدکننده سایت کلیک می کند کمیسیون می دهد روی یک تبلیغ محصول یا خدمات که در ناحیه ویجت شما نمایش داده شده است.
  • ویجت اطلاعات کسب و کار – توضیح مختصری از کسب و کار شما مانند مکان و مالک آن را نشان می دهد.
  • ویجت نماد رسانه های اجتماعی – افراد را با یک کلیک به پروفایل های رسانه های اجتماعی شما هدایت می کند.

ابزارک‌های بیشتر حتی اگر تم‌ها را تغییر دهید، تنظیمات ویجت شما را سفارشی می‌کند. این افزونه بهترین ویجت‌ها را برای وب‌سایت‌ها با استایل پیش‌فرض ارائه می‌دهد، بنابراین با هر قالبی عالی به نظر می‌رسند.

این افزونه رایگان، منبع باز و با کدگذاری مناسب است – نیازی به نگرانی در مورد کاهش سرعت بارگذاری سایت شما نیست.

[DOWNLOAD]

2. نمادهای اجتماعی ساده

بنر پلاگین وردپرس Simple Social Iconsبنر پلاگین وردپرس Simple Social Icons

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 200000+
  • رتبه بندی: 4.3/5
  • ویژگی های قابل توجه: سفارشی سازی آسان، پشتیبانی از بیش از 30 سیستم عامل دیجیتال
  • قیمت: رایگان

Simple Social Icons یک افزونه ویجت رایگان وردپرس برای پیوند دادن پروفایل های رسانه های اجتماعی شما است روی سایت شما با ویجت های نماد اجتماعی

فعالیت و محتوای شما روی پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی می توانند به افزایش دسترسی شما و هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک کنند. با ارائه یک ویجت نمادهای اجتماعی در یکی از مناطق ویجت خود، به افراد اجازه می‌دهید به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما بدون نیاز به تایپ نام کاربری خود در کادر جستجو دسترسی داشته باشند.

این افزونه اجازه می دهد تا رنگ، اندازه و تراز آیکون های رسانه های اجتماعی خود را طوری سفارشی کنید تا با تم وب سایت شما مطابقت داشته باشد. شما می توانید آنها را با توجه به محبوبیت یا ترجیح شخصی دوباره سفارش دهید.

این افزونه از بیش از 30 پلتفرم دیجیتال از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، تامبلر، توییتر و یوتیوب پشتیبانی می کند.

[DOWNLOAD]

3. دکمه تماس WP

بنر افزونه وردپرس WP Call Buttonبنر افزونه وردپرس WP Call Button

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 10000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: دکمه تماس قابل تنظیم، میدان تلفن هوشمند، ادغام یکپارچه با پلاگین های محبوب و ارائه دهندگان تلفن های تجاری
  • قیمت: رایگان

WP Call Button یک افزونه رایگان وردپرس است که ویجت دکمه کلیک به تماس را اضافه می کند روی سایت وردپرس شما کافیست پس از دانلود افزونه آن را فعال کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید.

می‌توانید طراحی دکمه تماس را با ظاهر تم سایت در گزینه‌های سفارشی‌سازی آن مطابقت دهید. دکمه تماس را می توان در داخل قرار داد page محتوا یا در قسمت های نوار کناری.

گزینه دیگر ایجاد یک دکمه تماس شناور است که با اسکرول کردن افراد به سمت پایین قابل مشاهده باشد page. این دکمه فقط برای کاربران موبایل قابل مشاهده است.

فیلد تلفن هوشمند تضمین می کند که پس از اینکه بازدیدکنندگان کشور خود را از منو انتخاب کردند، کد شماره گیری کشور درست ظاهر می شود.

این افزونه با هر دو ویرایشگر کلاسیک و گوتنبرگ کار می کند. همچنین به طور یکپارچه با ارائه دهندگان تلفن های تجاری محبوب و افزونه های وردپرس ادغام می شود.

[DOWNLOAD]

4. ابزارک نقشه های گوگل

بنر افزونه وردپرس ابزارک نقشه گوگلبنر افزونه وردپرس ابزارک نقشه گوگل

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 80000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: نقشه های کوچک و لایت باکس، گزینه های سفارشی سازی گسترده، پشتیبانی چند زبانه
  • قیمت: فریمیوم

Google Maps Widget یک افزونه وردپرس است که ویجت Google Maps را در قالب یک لایت باکس یا تصویر کوچک نشان می دهد.

کاربران می توانند اندازه نقشه کوچک را با تنظیم عرض و ارتفاع و انتخاب نوع نقشه دلخواه خود، مانند نقشه ماهواره ای، نقشه راه، یا نقشه زمین، سفارشی کنند. طیف گسترده ای از طرح های رنگی نقشه وجود دارد.

می‌توانید رنگ، اندازه، نوع و برچسب پین نقشه کوچک را انتخاب کنید. سطح زوم نقشه و تصویری که به عنوان نماد نقشه سفارشی استفاده می کنید قابل تنظیم است.

نقشه لایت باکس تعاملی را می توان با تغییر حالت نقشه، نوع، طرح رنگ و سطح زوم پیکربندی کرد. اندازه و پوست آن نیز قابل تنظیم است. تنظیمات دیگری وجود دارد که روش بسته شدن لایت باکس و نمایش عنوان نقشه را تعیین می کند.

این افزونه همچنین دارای پشتیبانی چند زبانه است و به چندین زبان از جمله اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی ترجمه شده است.

استفاده از ابزارک نقشه های گوگل رایگان است، اما نسخه پریمیوم آن موجود است. کاربران نسخه حرفه ای از ویژگی های اضافی مانند پین های متعدد نقشه، کتابخانه پین ​​و ادغام گوگل آنالیتیکس لذت می برند.

سه طرح ممتاز ویجت Google Maps وجود دارد: شخصی در 29 دلار در سال، طول عمر برای 49 دلار، و آژانس برای 79 دلار. این شخصی طرح صورتحساب سالانه است، در حالی که طول عمر و آژانس طرح ها از طریق پرداخت های یکباره به دست می آیند.

[DOWNLOAD]

5. OptinMonster

بنر پلاگین وردپرس OptinMonsterبنر پلاگین وردپرس OptinMonster

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 1,000,000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: سازنده کمپین بکشید و رها کنید، انواع کمپین پاپ آپ متعدد، کتابخانه قالب کمپین، کنترل های هوشمند برای کمپین های بازاریابی هدفمند
  • قیمت: فریمیوم

OptinMonster افزونه ای برای ایجاد کمپین های بازاریابی پاپ آپ با سازنده کشیدن و رها کردن است. همچنین با ابزارهای بازاریابی دیگری مانند تجزیه و تحلیل داخلی و هدف گذاری هوشمند همراه است.

کاربران می‌توانند انواع مختلفی از کمپین‌ها را ایجاد کنند، مانند پنجره‌های بازشو لایت‌باکس، تشک‌های خوش‌آمدگویی تمام‌صفحه، نوارهای شناور، فرم‌های درون خطی، و جعبه‌های اسلاید درون.

از نظر طراحی، OptinMonster دسترسی به کتابخانه خود با بیش از 75 قالب کمپین از پیش ساخته شده را فراهم می کند. ظاهر آنها را می توان با استفاده از فونت های سفارشی و CSS سفارشی کرد.

این افزونه دارای کنترل های هوشمند برای نمایش کمپین های شما به بازدیدکنندگان انتخابی در زمان دلخواه است:

  • کنترل نمایشگر زمان دار پس از ماندن بازدیدکنندگان، یک کمپین هدفمند نمایش دهید روی وب سایت شما برای مدت زمان مشخص
  • ویژگی فعال کردن اسکرول. پس از اینکه بازدیدکنندگان درصد مشخصی از شما را مشاهده کردند، یک کمپین را نشان دهید page.
  • تقسیم بندی لیست ایمیل لیست ایمیل خود را بر اساس قسمت های مختلف تقسیم کنید روی معیارهای خاص و پیام های خاص برای هر گروه گیرنده تنظیم می شود.
  • هدف گذاری در سطح صفحه نمایش کمپین های هدفمند روی یک دسته خاص یا page.
  • شناسایی مشترک کمپین های بازاریابی خود را فقط به افرادی ارائه دهید که مشترک نشده اند.

با ایجاد یک حساب کاربری و وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود، برای اشتراک رایگان OptinMonster ثبت نام کنید. شما همان ویژگی‌هایی را که مقرون به صرفه‌ترین طرح پریمیوم آن‌ها است به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

چهار طرح برتر وجود دارد: پایه ای در 9 دلار در ماه، به علاوه در 19 دلار در ماه، حرفه ای در 29 دلار در ماه، و رشد در 49 دلار در ماه. صورتحساب همه طرح ها سالانه است.

[DOWNLOAD]

6. گواهی های قوی

بنر افزونه وردپرس Strong Testimonialsبنر افزونه وردپرس Strong Testimonials

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویرایشگر بصری، الگوهای گواهی قابل تنظیم، نمای گواهینامه، فرم ارسال گواهی
  • قیمت: فریمیوم

Strong Testimonials یک افزونه وردپرس برای جمع آوری و نمایش نظرات یا نظرات مشتریان در یک منطقه ویجت است. روی سایت شما.

این افزونه دارای یک ویرایشگر بصری برای ایجاد توصیفات نامحدود است. هنگامی که تنظیمات را تنظیم کردید و کد کوتاه را اعمال کردید، توصیفات در منطقه تعیین شده ظاهر می شوند.

از نظر طراحی، الگوهای گواهینامه مختلف این افزونه گزینه های سفارشی سازی مانند انتخاب پس زمینه و رنگ فونت را ارائه می دهند. همچنین، می‌توانید از CSS سفارشی برای تغییر فونت‌ها، حاشیه‌ها و حاشیه‌ها استفاده کنید.

این افزونه فرم های ارسال گواهی را با فیلدهای قابل تنظیم برای جمع آوری توصیفات ایجاد می کند. ویژگی های فرم، مانند مکان نگهدار، ترتیب، و برچسب را نیز می توان تغییر داد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

این افزونه به صورت رایگان در دسترس است، اما نسخه پریمیوم ویژگی‌های بیشتری مانند واردکننده بررسی شخص ثالث، چندین فرم گواهینامه و نشانه‌گذاری طرحواره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این در چهار طرح برتر ارائه می شود – پایه ای در 29 دلار در سال، به علاوه در 49 دلار در سال، کسب و کار در 69 دلار در سال، و آژانس در 89 دلار در سال.

[DOWNLOAD]

7. فهرست مطالب آسان

بنر افزونه فهرست مطالب آسان وردپرسبنر افزونه فهرست مطالب آسان وردپرس

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 200000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • ویژگی های قابل توجه: ایجاد جدول خودکار، گزینه های سفارشی سازی گسترده، تم های داخلی، انواع گلوله های چندگانه
  • قیمت: رایگان

Easy Table of Contents افزونه ای کاربرپسند است که افراد می توانند از آن برای افزودن ویجت به شکل فهرست مطالب به صفحات، پست ها یا مناطق ویجت تم ها استفاده کنند.

این افزونه با اسکن پست ها، صفحات یا انواع پست های سفارشی برای سرصفحه ها و مرتب کردن آن سرصفحه ها در یک لیست سلسله مراتبی، به طور خودکار فهرستی از مطالب را ایجاد می کند. با استفاده از گزینه‌های سفارشی‌سازی آن، افراد می‌توانند تصمیم بگیرند که فهرست مطالب را کجا درج کنند، چه زمانی جدول نمایش داده شود، آیا سلسله مراتب محتوا نمایش داده شود و کدام عناوین شامل شوند.

دارای تم های داخلی برای نمایش فهرست مطالب است. اگر نمی‌خواهید از یک تم از پیش ساخته شده استفاده کنید، تم خود را ایجاد کنید – حاشیه و پس‌زمینه را انتخاب کنید و رنگ‌ها را به دلخواه پیوند دهید.

این افزونه رایگان وردپرس به‌طور یکپارچه با ویرایشگرهای کلاسیک و گوتنبرگ، علاوه بر تعداد زیادی شخص ثالث کار می‌کند. page سازندگان همچنین از اسکرول صاف پشتیبانی می کند.

[DOWNLOAD]

8. مترجم زبان گوگل

بنر افزونه وردپرس مترجم زبان گوگلبنر افزونه وردپرس مترجم زبان گوگل

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: ترجمه زبان ماشین، پشتیبانی از زبان از راست به چپ، انتخابگر زبان شناور
  • قیمت: فریمیوم

Google Language Translator یک افزونه وردپرس است که ویجت تغییر زبان را به وب سایت شما اضافه می کند. از Google Translate برای ترجمه عناصر وب سایت به زبان های مختلف از جمله زبان های اسکریپت راست به چپ مانند عربی و عبری استفاده می کند.

این افزونه دارای یک انتخابگر زبان شناور و پرچم در منوی زبان برای جابجایی آسان زبان است. از ادغام WooCommerce و Google Analytics پشتیبانی می کند.

شما می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید، اما یک نسخه پریمیوم با ویژگی های پیشرفته مانند SEO چند زبانه، محلی سازی URL و ترجمه ابرداده موجود است.

این افزونه چهار طرح برتر ارائه می دهد – سفارشی در 7.99 دلار در ماه، استارت آپ در 17.99 دلار در ماه، کسب و کار در 27.99 دلار در ماه، و شرکت، پروژه در 37.99 دلار در ماه.

[DOWNLOAD]

9. تقویم رویدادها

بنر افزونه تقویم رویدادها وردپرسبنر افزونه تقویم رویدادها وردپرس

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 800000+
  • رتبه بندی: 4.4/5
  • ویژگی های قابل توجه: چندین گزینه مشاهده تقویم، ویژگی جستجوی رویداد، ویجت لیست رویدادهای آینده، طبقه بندی رویدادها، گزینه های سفارشی سازی گسترده
  • قیمت: رایگان

تقویم رویدادها یک افزونه وردپرس واکنش‌گرا است که برای ایجاد و مدیریت یک تقویم رویدادها با گزینه‌های مشاهده متعدد، مانند نمای ماه، روز یا فهرست رویدادها استفاده می‌شود.

این برنامه چندین شیوه نامه اسکلت، نادیده گرفتن قالب جزئی، برچسب های قالب متعدد، قلاب ها و فیلترها را برای سفارشی سازی فراهم می کند. علاوه بر این، دارای یک کتابخانه از افزونه های رایگان افزونه است.

تو می توانی export تقویم Google خود یا تقویم اپل و سازماندهی رویدادها با استفاده از دسته ها و برچسب ها. اگر انگلیسی زبان اول شما نیست نگران نباشید – تقویم رویدادها دارای پشتیبانی چند زبانه است.

می توانید از این افزونه به صورت رایگان استفاده کنید، اما نسخه پولی آن نیز موجود است.

با خرید یکی از پنج طرح برتر ارائه شده از رویدادهای Calendar Pro استفاده کنید – 1 سایت در 99 دلار در سال، 3 سایت در 149 دلار در سال، 10 سایت در 299 دلار در سال، چند سایتی در 349 دلار در سال، و نامحدود در 750 دلار در سال.

[DOWNLOAD]

10. Relevansi

بنر پلاگین وردپرس Relevanssiبنر پلاگین وردپرس Relevanssi

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: تطبیق فازی، منظورت این بود؟ پیشنهادات نتایج جستجو، برجسته‌سازی عبارت جستجو، پشتیبانی از چند سایت، گزارش جستجوی جستجو، گزینه‌های پیکربندی محدودیت جستجو
  • قیمت: فریمیوم

Relevanssi یک ارتقاء از ویجت اصلی جستجوی وردپرس است. نتایج جستجو و ارائه آنها را بهتر ارائه می دهد و آنها را به ترتیب ارتباط به جای تاریخ مرتب می کند. با این حال، این افزونه وردپرس برای وب سایت هایی با فضای ذخیره سازی پایگاه داده زیاد مناسب تر است، زیرا به حافظه زیادی نیاز دارد و ممکن است حجم پایگاه داده شما را سه برابر کند.

این ویجت جستجو به کاربران امکان می دهد پست ها، نظرات، برچسب ها، دسته ها و فیلدهای سفارشی سایت را جستجو کنند. ویژگی تطبیق فازی آن به ارائه نتایج دقیق بر اساس کمک می کند روی جست و جوهای جزئی یا ناقص ابزار حتی می تواند به منظورت این بود؟ پیشنهاداتی شبیه به آنهایی که یافت شد روی صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل افراد همچنین می توانند عباراتی را با نقل قول جستجو کنند.

در حالی که می توانید از ویجت جستجو به صورت رایگان استفاده کنید، افزونه پریمیوم با ویژگی های اضافی در دسترس است. اینها شامل گزینه‌های فهرست‌بندی فایل‌های PDF و نمایه‌های کاربر، و همچنین اصلاح املای بهبود یافته برای فایل‌های PDF است منظورت این بود؟ پیشنهادات جستجو

دو تا هستند Relevanssi Premium طرح ها: سالانه در 109 دلار در سال و دائمی برای 379 دلار. اولی یک سال از شما پشتیبانی می کند و ارتقا می دهد، در حالی که دومی همان را برای یک عمر به شما می دهد. پس از انقضای مجوز سالانه خود همچنان می توانید به استفاده از افزونه ادامه دهید، اما برای دریافت پشتیبانی و ارتقاء بیشتر باید مجوز جدیدی خریداری کنید.

[DOWNLOAD]

11. WPForms

بنر افزونه وردپرس WPFormsبنر افزونه وردپرس WPForms

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 4,000,000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • ویژگی های قابل توجه: سازنده فرم تماس با کشیدن و رها کردن، فرم اشتراک ایمیل، محافظت در برابر هرزنامه، hCaptcha، reCAPTCHA
  • قیمت: فریمیوم

WPForms یک افزونه فرم تماس وردپرس است که برای افزودن ویجت های فرم به قسمت های ویجت وب سایت شما استفاده می شود. دارای اشکال مختلفی از جمله تماس، بازخورد، اشتراک و پرداخت است.

WPForms دارای یک سازنده کشیدن و رها کردن برای افزودن یا حذف فیلدهای فرم تماس به راحتی است. این افزونه همچنین دارای ویژگی های امنیتی داخلی مانند محافظت در برابر هرزنامه، hCaptcha، و reCAPTCHA.

WPForms Lite یک گزینه رایگان برای ایجاد فرم های تماس است روی سایت وردپرس شما با این حال، ارتقاء به نسخه حرفه ای ویژگی های اضافی را باز می کند، مانند ویژگی قفل فرم برای مدیریت مجوزهای فرم تماس و کنترل نوع محتوایی که افراد می توانند از طریق فرم ها ارسال کنند.

نسخه حرفه ای دارای پیشرفت هایی در تجربه کاربر است، مانند تأیید فرم هوشمند، اطلاع رسانی فوری فرم، فرم های آفلاین و فرم های مکالمه.

افزونه حرفه ای همچنین با استفاده از ویژگی هایی مانند رها کردن فرم تماس و صفحات فرود فرم، تعداد مشتریان را به حداکثر می رساند.

چهار نوع برنامه WPForms ممتاز وجود دارد – پایه ای در 39.50 دلار در سال، به علاوه در 99.50 دلار در سال، حرفه ای در 199.50 دلار در سال، و نخبه در 299.50 دلار در سال.

[DOWNLOAD]

12. تایمر شمارش معکوس نهایی

بنر افزونه وردپرس Countdown Timer Ultimateبنر افزونه وردپرس Countdown Timer Ultimate

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 20000+
  • رتبه بندی: 4.3/5
  • ویژگی های قابل توجه: تایمرهای شمارش معکوس نامحدود، پاسخگو و قابل تنظیم
  • قیمت: فریمیوم

Countdown Timer Ultimate یک افزونه ساده است که یک تایمر شمارش معکوس را به پست ها، صفحات یا مناطق ویجت وب سایت شما اضافه می کند. تعداد تایمرهای شمارش معکوس نامحدود است.

این افزونه وردپرس با بلوک کد کوتاه گوتنبرگ کار می کند. همچنین، می توانید تایمر را از طریق کد الگو اضافه کنید.

تایمر شمارش معکوس قابل تنظیم است – امکان تنظیم رنگ پس زمینه و متن و همچنین انتخاب متن برای نمایش یا پنهان کردن وجود دارد.

ویژگی های نسخه رایگان شامل طراحی های مختلف برای تایمر و ساعت، CSS سفارشی و page پشتیبانی سازنده همچنین به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی بلیط را دریافت خواهید کرد.

نسخه پریمیوم افزونه به عنوان بخشی از WP Essential Plugin Bundle در دسترس است. این بسته شامل افزونه های دیگری مانند محتوای ویژه و اسلایدر WP، WP News and Scrolling Widgets، و لغزنده پاسخگو لوگوی WP Showcase.

دو مجوز برای استفاده از WP Essential Plugin Bundle وجود دارد روی تعداد نامحدود سایت – سالانه و طول عمر. این سالانه مجوز سالانه در صورتحساب است 119 دلار در سال، در حالی که طول عمر مجوز با پرداخت یکباره خریداری می شود 299 دلار.

[DOWNLOAD]

13. GiveWP

بنر پلاگین وردپرس GiveWPبنر پلاگین وردپرس GiveWP

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: فرم های کمک مالی قدرتمند، گزارش دهی کامل، مدیریت اهداکنندگان
  • قیمت: فریمیوم

GiveWP یک افزونه قدرتمند وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های کمک مالی را به مناطق ویجت وب سایت خود برای اهداف غیرانتفاعی و جمع آوری کمک اضافه کنید.

دارای ویژگی هایی مانند فرم های کمک مالی، گزارش دهی کامل و مدیریت اهداکننده است.

کاربران می‌توانند فرم‌های اهدای سفارشی ایجاد کنند، از قالب‌های فرم کمک مالی استفاده کنند، یا از فرم‌های قدیمی GiveWP استفاده کنند. جنبه‌هایی از فرم‌هایی که می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد، شامل اهداف جمع‌آوری سرمایه، دادن مبالغ، و شرایط و ضوابط است.

فرم کمک مالی GiveWP نیز با سبک قالب شما سازگار است، بنابراین جذاب به نظر می رسد روی هر تم

ویژگی گزارش یک نمای کلی از فعالیت اهدایی شما ارائه می دهد. همچنین داده های شما را کنترل می کند و گزارش ها را بر اساس فرم، تاریخ و روش پرداخت فیلتر می کند. از این ویژگی برای اندازه گیری عملکرد کمپین های متعدد استفاده کنید.

ویژگی مدیریت اهداکننده پلاگین وردپرس، تاریخچه فعالیت اهداکنندگان و اهداکنندگان را پیگیری می‌کند. این افزونه می تواند رسیدهای کسر مالیات ایجاد کند و با خدمات شخص ثالث یکپارچه شده است.

GiveWP از پول جمع آوری شده کم نمی کند و به صورت رایگان در دسترس است.

با این حال، برای افرادی که می‌خواهند به افزونه‌های پرمیوم دسترسی داشته باشند، برنامه‌های پریمیوم ارائه می‌کند. نمونه‌های آن‌ها عبارتند از Form Field Manager، Crency Switcher، PDF Receipts، PayPal Pro Gateway و Email Reports.

سه طرح برتر وجود دارد – پایه ای در 174 دلار در سال، به علاوه در 252 دلار در سال، و حرفه ای در 349 دلار در سال. توجه داشته باشید که اینها قیمت های ویژه اولیه هستند. طرح ها با قیمت تمام شده تمدید می شوند.

[DOWNLOAD]

14. استاد آزمون و نظرسنجی

بنر افزونه وردپرس Quiz and Survey Masterبنر افزونه وردپرس Quiz and Survey Master

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 40000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • ویژگی های قابل توجه: انواع سؤالات متعدد، گزینه‌های سفارشی‌سازی انعطاف‌پذیر، دسته‌ها، تایمر شمارش معکوس مسابقه، نتایج شخصی‌شده page، ایمیل های نتیجه
  • قیمت: فریمیوم
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش رفع خطای HTTP 500 در وردپرس (خطای سرور داخلی) – 11 راه حل موثر

Quiz and Survey Master یک افزونه رایگان نظرسنجی وردپرس است که به طور خاص برای افزودن محتوای تعاملی مانند آزمون ها یا نظرسنجی ها به مناطق ویجت موضوع شما ساخته شده است.

افراد می‌توانند انواع سؤالات مختلف مانند سؤالات تک یا چندگزینه‌ای و کشویی اضافه کنند. برای پاسخ‌های دقیق‌تر می‌توان از بازدیدکنندگان سؤالات باز پرسید. همچنین امکان پیاده سازی پاسخ های قطبی یا کشویی برای رتبه بندی چیزی با مقیاس وجود دارد.

سفارشی سازی شامل تغییر تعداد سؤالات برای نمایش، ترتیب آنها و گروه بندی سؤالات در دسته بندی است. می توانید ظاهر بلوک های متنی و دکمه ارسال را تغییر دهید یا متن شخصی سازی شده خود را ایجاد کنید.

می توانید نتایج را شخصی سازی کنید pageطرح بندی با توجه به امتیاز نهایی کاربر. علاوه بر این، می توانید انتخاب کنید که امتیاز کلی کاربر یا امتیاز از یک دسته خاص نشان داده شود. همچنین گزینه ای برای ارسال ایمیل نتایج مسابقه برای شما و شرکت کنندگان مسابقه وجود دارد.

برای باز کردن قابلیت‌های کامل افزونه، مجوز خریداری کنید. افزونه‌های ممتاز شامل Google Sheet Connector، reCAPTCHA، Flashcards، Google Analytics Tracking و Advertisement Be Gone هستند. آنها را می توان به صورت جداگانه یا با هم در یک بسته خریداری کرد.

دو نوع افزودنی ممتاز وجود دارد-روی بسته – استارتر باندل در 79 دلار در سال و بسته برتر در 149 دلار در سال.

[DOWNLOAD]

15. وارد کننده / صادر کننده ویجت

بنر افزونه وردپرس صادرکننده ابزارکبنر افزونه وردپرس صادرکننده ابزارک

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 300000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویجت import و export، مدیریت هوشمند ویجت
  • قیمت: رایگان

افزونه Widget Importer/Exporter با دیگر افزونه های وردپرس در لیست متفاوت است زیرا به عنوان ویجتی که عملکرد خاصی را به سایت اضافه می کند عمل نمی کند.

در عوض، ویجت های نصب شده را از یک سایت وردپرس به سایت دیگر وارد و صادر می کند، زمانی که برنامه های میزبانی را تغییر می دهید، سایت خود را شبیه سازی می کنید. روی محلی شما host، یا قصد استفاده مجدد از ویجت ها در یک سیستم چند سایتی را دارید.

واردکننده/صادرکننده ویجت ویجت های شما را با در نظر گرفتن این عوامل وارد می کند:

  • مناطق ویجت در طرح زمینه سایت جدید وجود ندارد. در چنین مواردی، ویجت ها به عنوان غیرفعال وارد می شوند.
  • ویجت‌ها از قبل در همان ناحیه ویجت در موضوع سایت جدید وجود دارند. در این صورت، افزونه از کپی کردن ویجت ها جلوگیری می کند.
  • ابزارک ها توسط سایت جدید پشتیبانی نمی شوند. در این صورت، ویجت‌ها وارد نمی‌شوند.

این افزونه ویجت های فعال را به عنوان یک فایل JSON با یک فایل اختصاصی صادر می کند .wie افزونه برای جلوگیری از گیج شدن این افزونه export فایل با افزونه های دیگر.

[DOWNLOAD]

ابزارک های پیش فرض وردپرس

ویجت های پیش فرض وردپرس را فراموش نکنید. در برخی موارد، ممکن است برای دستیابی به عملکرد مطلوب وب سایت کافی باشند.

در اینجا لیستی از ویجت های پیش فرض وردپرس برای استفاده آورده شده است روی یک سایت:

  1. آرشیوها به پست های منتشر شده لینک بدهید روی سایت شما، بر اساس ماه سازماندهی شده است.
  2. سمعی. یک پخش کننده صوتی را در ناحیه ویجت جاسازی کنید روی وبسایت شما.
  3. تقویم. اعداد تاریخ روی تقویم به عنوان پیوندی به پست های منتشر شده عمل می کند روی تاریخ های مربوطه
  4. دسته بندی ها. پست های منتشر شده خود را بر اساس دسته بندی گروه بندی کنید و دسته بندی پست ها را نشان دهید روی ناحیه نوار کناری سایت شما
  5. آلبوم عکس. چندین تصویر را به صورت گالری عکس در قالب شبکه یا نمایش اسلاید در نوار کناری خود نمایش دهید.
  6. تصویر. تصویری را در قسمت نوار کناری وب سایت خود نشان دهید.
  7. متا. ابرداده، از جمله فیدهای RSS و پیوندهای ورود به سیستم را ارائه دهید.
  8. جهت یابی. یک منوی ناوبری برای وب سایت خود نمایش دهید.
  9. صفحات صفحات سایت خود را در قسمت های نوار کناری سایت برای پیمایش آسان تر نشان دهید.
  10. نظرات اخیر. آخرین نظرات باقی مانده را نمایش دهید روی سایت شما.
  11. پستهای اخیر. پیوندهایی به آخرین پست های وبلاگ منتشر شده خود در نوار کناری سایت خود ارائه دهید.
  12. RSS. پست‌ها را از هر فید RSS – از جمله پست‌هایی از سایت‌های دیگر یا، برای مثال، فید اینستاگرام شما – در ناحیه نوار کناری خود نشان دهید.
  13. جستجو کردن. یک کادر جستجو اضافه کنید تا به افراد کمک کنید هر پستی را پیدا کنند روی وبسایت شما.
  14. ابر برچسب. حداکثر 75 تگ پست خود را که اغلب استفاده می کنید نمایش دهید، با محبوب ترین تگ های پست که در اندازه فونت بزرگتر نشان داده شده اند.
  15. ویدیو. یک ویدیو را در یک منطقه ویجت جاسازی کنید روی سایت شما.

چگونه یک ویجت پیش فرض را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

پس از انتخاب ویجت‌های پیش‌فرض وردپرسی که می‌خواهید، سه روش وجود دارد که آنها را مستقیماً از داشبورد خود به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

چگونه با استفاده از صفحه ابزارک ها یک ویجت پیش فرض را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

در اینجا روش افزودن ویجت های پیش فرض وردپرس با استفاده از صفحه ابزارک ها آورده شده است:

  1. در داشبورد مدیریت وردپرس خود، نشانگر را روی آن قرار دهید ظاهر و کلیک کنید ابزارک ها.
  1. ویجت های پیش فرض وردپرس را مشاهده خواهید کرد. کلیک روی ویجت مورد نظر، ناحیه ویجتی که می خواهید در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید افزودن ویجت دکمه.
قسمت ابزارک ها در داشبورد وردپرسقسمت ابزارک ها در داشبورد وردپرس
  1. ویجت انتخاب شده در ناحیه ویجت انتخاب شده ظاهر می شود. گزینه های ویجت را با توجه به ترجیحات خود پیکربندی کنید. کلیک کنید بر روی صرفه جویی را فشار دهید تا تغییرات نهایی شود.
ناحیه ویجت‌ها، ویجت Archives را که به تازگی اضافه شده را برجسته می‌کندناحیه ویجت‌ها، ویجت Archives را که به تازگی اضافه شده را برجسته می‌کند

را تکرار کنید process برای اضافه کردن انواع ویجت به هر تعداد که می خواهید به یک منطقه ویجت.

صفحه ابزارک وردپرس نیز دارای یک حالت دسترسی برای افزودن ویجت ها و ویرایش آنها با استفاده از صفحه کلید به جای ماوس. برای انجام این کار، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  1. در منوی ناوبری مدیریت وردپرس، نشانگر را روی آن قرار دهید ظاهر و کلیک کنید ابزارک ها.
  1. با کلیک کردن، حالت دسترسی را فعال کنید روی حالت دسترس‌پذیری را فعال کنید در گوشه سمت راست بالای صفحه ابزارک ها.
فعال کردن حالت دسترسی در سمت راست بالای قسمت ابزارک ها در داشبورد وردپرسفعال کردن حالت دسترسی در سمت راست بالای قسمت ابزارک ها در داشبورد وردپرس
  1. هنگامی که با موفقیت به حالت دسترسی تغییر کردید، استفاده کنید Tab برای پیمایش اصابت وارد برای انتخاب یک عنصر و ایجاد تغییرات مورد نظر. استفاده کنید فلش های بالا و پایین برای انتخاب موارد از منوهای کشویی.
ناحیه ابزارک ها در داشبورد وردپرس - نسخه حالت دسترسی را فعال کنیدناحیه ابزارک ها در داشبورد وردپرس - نسخه حالت دسترسی را فعال کنید

چگونه با استفاده از Customizer یک ویجت پیش فرض را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

روش دوم برای افزودن ویجت های پیش فرض به وب سایت وردپرس شامل سفارشی ساز وردپرس است. در اینجا روش انجام آن آمده است:

  1. با نگه داشتن ماوس روی آن به Customizer دسترسی پیدا کنید ظاهر روی داشبورد وردپرس شما و کلیک کردن روی شخصی سازی.
  1. کلیک روی ابزارک ها روی منوی نوار کناری روی سمت چپ از page.
منوی ابزارک ها در سفارشی ساز وردپرسمنوی ابزارک ها در سفارشی ساز وردپرس
  1. کلیک روی در ناحیه ویجت مورد نظر، روی آن کلیک کنید یک ویجت اضافه کنید را فشار دهید و ویجت مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.
یک دکمه ویجت در سفارشی ساز ویجت اضافه کنیدیک دکمه ویجت در سفارشی ساز ویجت اضافه کنید
  1. پس از انتخاب ویجت، در پیش نمایش سایت شما ظاهر می شود. ترتیب ویجت ها را با کشیدن آنها به اطراف یا با انتخاب گزینه تنظیم کنید دوباره سفارش دهید پیوند داده و روی فلش هایی که ظاهر می شوند کلیک کنید.
سفارشی‌کننده ویجت، قسمتی را که دوباره مرتب شده را برجسته می‌کندسفارشی‌کننده ویجت، قسمتی را که دوباره مرتب شده را برجسته می‌کند
  1. تنظیمات ویجت را پیکربندی کنید و روی آن کلیک کنید انتشار دکمه در بالای صفحه برای ذخیره تغییرات شما.

روش افزودن یک ویجت پیش فرض به یک صفحه خاص با استفاده از ویرایشگر گوتنبرگ

کاربران همچنین می توانند ویجت را به یک ویجت خاص اضافه کنند page روی یک سایت وردپرس با استفاده از ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ماوس را روی آن نگه دارید نوشته ها روی داشبورد مدیریت وردپرس خود و دسترسی به ویرایشگر گوتنبرگ. کلیک جدید اضافه کن برای ایجاد یک پست جدید یا همه پست ها برای ویرایش یک پست موجود
  1. در این آموزش کلیک می کنیم جدید اضافه کن. کلیک کنید بر روی به علاوه دکمه. سپس کلیک کنید همه را مرور کنید.
پنجره ای برای اضافه کردن بلوک ها در گوتنبرگ، با برجسته کردن گزینه Browse allپنجره ای برای اضافه کردن بلوک ها در گوتنبرگ، با برجسته کردن گزینه Browse all
  1. کتابخانه بلوک را به پایین اسکرول کنید روی سمت چپ صفحه و پیدا کردن ابزارک ها بخش. کلیک روی نوع ویجت مورد نظر شما
بخش ابزارک ها در برگه گوتنبرگبخش ابزارک ها در برگه گوتنبرگ
  1. تنظیمات ویجت را پیکربندی کنید. کلیک کنید بر روی انتشار پس از اتمام کار، در بالای صفحه را فشار دهید.
پیکربندی یک ویجت جدید اضافه شده با استفاده از ویرایشگر وردپرس گوتنبرگپیکربندی یک ویجت جدید اضافه شده با استفاده از ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ

روش استفاده موثر از ابزارک های وردپرس

ابزارک های وردپرس محتوا یا ویژگی های اضافی را برای گسترش عملکرد سایت شما اضافه می کنند. ویجت‌هایی را که مناسب می‌دانید بگنجانید، اما وب‌سایت خود را با تعداد زیادی از آنها پر نکنید.

اگر وب سایت خود را با ابزارک های وردپرس شلوغ کنید، ممکن است نامرتب به نظر برسد. برای ویجت‌هایی که استفاده می‌کنید به سختی قابل توجه است و بازدیدکنندگان را از محتوای اصلی شما منحرف می‌کند.

اگر مطمئن نیستید که بهترین ویجت های وردپرس برای استفاده چیست، نگران نباشید – ما چند لیست از افزونه های ویجت توصیه شده را آماده کرده ایم.

از این افزونه های ویجت برای اضافه کردن اطلاعات بیشتر در مورد خود یا کسب و کارتان استفاده کنید:

با استفاده از این پلاگین ها می توانید ارتباط بازدیدکنندگان با شما را آسان کنید:

از قسمت های ویجت موضوع خود برای ارتقاء بازاریابی کسب و کار خود با افزونه های زیر استفاده کنید:

اگر تجربه کاربری یکی از اولویت های اصلی شماست، سازماندهی سایت را با ابزارک های جستجو و پیمایش که با استفاده از این افزونه ها قرار داده شده اند، بهبود بخشید:

برای دسترسی بیشتر به سایت خود برای کاربران در سراسر جهان، از این افزونه ها استفاده کنید:

نتیجه

ویجت‌های وردپرس اجزای وب‌سایتی هستند که انواع محتوای اضافی یا اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که جدا از محتوای اصلی پست‌ها یا صفحات هستند.

معمولاً آنها در مکان‌های خاصی مانند هدر یا نوار کناری قرار می‌گیرند که به آن‌ها مناطق ویجت می‌گویند. همچنین می توانید منطقه ویجت خود را کدنویسی کنید.

سه راه برای افزودن ویجت های پیش فرض وردپرس به سایت وجود دارد:

  • صفحه ویجت ها
  • سفارشی ساز.
  • ویراستار گوتنبرگ

ویجت‌های بیشتری را با کدنویسی خود یا استفاده از افزونه‌های ویجت اضافه کنید، مانند فهرستی از ۱۵ افزونه وردپرس که در مقاله مورد بحث قرار دادیم.

اگرچه ویجت ها مفید هستند، اما مراقب باشید. تعداد زیادی از آنها می توانند وب سایت شما را به هم ریخته یا بازدیدکنندگان آن را تحت تأثیر قرار دهند و آنها را از محتوای شما منحرف کنند.
اکنون ادامه دهید – زمان آن رسیده است که سایت خود را با افزودن برخی ابزارک های وردپرس بهبود دهید.

یاد بگیرید چه کارهای دیگری می توانید با وردپرس انجام دهید

راهنمای کتابخانه رسانه وردپرس
بهترین افزونه های ترجمه وردپرس
روش حذف “Powered by WordPress” از Footer
روش غیرفعال کردن نظرات وردپرس
راهنمای امنیت وردپرس
روش اضافه کردن پست های مرتبط با وردپرس
چگونه شناسه پست وردپرس را پیدا کنیم
روش بررسی نسخه وردپرس
روش جاسازی نقشه های گوگل روی وردپرس
روش ایجاد جداول در وردپرس