وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

استراتژی های برنده شدن زنان برتر یوتیوب

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


یوتیوب مدتی است که وجود داشته است و به همان اندازه که رادیو یا تلویزیون نسل های گذشته بخشی از زندگی ما شده است. اما در طول چند سال گذشته، یوتیوب نه تنها رشد کرده و به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان تبدیل شده است (یک دستاورد بی‌نظیر)، بلکه از هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی دیگری نیز سر به فلک کشیده است و از نظر مجموع، پس از فیس‌بوک در رتبه دوم قرار دارد. سهم بازار رسانه های اجتماعی.

دلیل این رشد سریع چیست؟ محتوای تولید شده توسط کاربر در یوتیوب در طول سال ها به شدت بهبود یافته است. سطح کیفیت تولید و تعامل کاربر حتی با کانال های تلویزیون کابلی محترم رقیب است.

این رشد سریع همچنین فرصت هایی را برای زنان مبتکر ایجاد کرده است تا برندهای خود را ایجاد کنند، محصولات خود را بفروشند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند و تقریباً هر کاری را در حد ظرفیت خلاقانه خود انجام دهند تا مخاطبان خود را سرگرم کنند، خوشحال کنند و الهام بخشند.

برنده شدن از طریق رشد ارگانیک

زنان برتر یوتیوب از طریق محتوای ویدیویی با کیفیت بالا، مخاطبان خود را به صورت ارگانیک ایجاد می کنند.

این بدان معناست که اکثر مشترکینی که در این کانال ها فرود می آیند انتخاب کنید بدون اینکه مستقیماً تحت تأثیر قرار گیرد. آن‌ها تبلیغاتی را در تلویزیون یا مجلات ندیدند و سپس تصمیم گرفتند کانال را بررسی کنند، بلکه این کانال‌ها را از طریق جستجوی YouTube، پیشنهادات یا هر شکل دیگری از توصیه‌های ارگانیک (مانند پیوند ویدیویی به اشتراک گذاشته شده توسط یک دوست) کشف کردند.

هیچ ترفند ساده ای برای به دست آوردن این نوع دید وجود ندارد. برای تولید محتوای ویدئویی معمولی که مرتبط و دارای ارزش تولید نسبتاً بالایی است، کار سختی می‌طلبد. با این حال، چند ویژگی وجود دارد که هر کانال موفقی دارد.

ارتباط بیش از حد

هنگام ایجاد محتوا برای کانال خود باید باشید بیش از حد مرتبط به مخاطبان شما این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

برخی از کانال‌های یوتیوب که بیشترین تعداد مشترک را دارند، وبلاگ‌ها هستند. بنابراین به نظر می رسد که وبلاگ نویس ستاره و قرعه کشی اصلی است. این تا حدی درست است، اما وبلاگ نویس همچنین محتوایی ایجاد می کند که به بیننده مرتبط باشد. چیزهایی که بیننده می خواهد ببیند

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  عواملی که باید در هنگام ایجاد بودجه سایت تجاری در نظر گرفت
Clean My Space نکات تاشو را مشخص می کند.

به همین ترتیب، کانال های اطلاعاتی نیز موضوعات مرتبطی مانند تناسب اندام، آشپزی سالم، مد و لوازم جانبی، نکات بهره وری برای کسب و کار، فرزندپروری، و زندگی خانگی را انتخاب می کنند. اینها چیزهایی هستند که میلیون ها زن می خواهند درباره آنها بیشتر بیاموزند و مایلند ساعت ها صرف جذب محتوایی کنند که می توانند در زندگی خود اعمال کنند. آنها امیدوارند پاسخ سوالات خود را بیابند.

استراتژی های برنده شدن زنان برتر یوتیوب
رژیم مالی افسانه های پولی را برای مصرف کننده مربوطه از بین می برد.

در دنیای سئو به این “پاسخ دادن به پرس و جو” می گویند. اکثر کشورهای جهان اکنون از YouTube به عنوان راهی برای جستجوی پاسخ استفاده می کنند. اگر ویدئوی شما به اندازه کافی به یک سوال پاسخ دهد، با اشتراک پاداش دریافت خواهید کرد.

تجهیزات ویدئویی و فنی

در مورد دوربین های فیلمبرداری، تجهیزات نورپردازی و نرم افزارهای ویرایش مطالب زیادی می توان گفت. آموزش های آنلاین کاملی وجود دارد که باید آنها را تماشا کنید تا بهترین تصمیم را در مورد نوع تجهیزاتی که برای کانال خود نیاز دارید بگیرید.

استراتژی های برنده شدن زنان برتر یوتیوب
استراتژی های برنده شدن زنان برتر یوتیوب 6

برای اهداف این مقاله، شایان ذکر است که مهارت های درست تولید ویدیو در تبلیغ کانال شما چقدر می تواند مهم باشد. اگر شخصی روی ویدیوی شما کلیک کند و نور آن ضعیف باشد یا صدا ضعیف، پژواک یا تقریباً غیرقابل شنیدن باشد، فوراً از ویدیوی شما خارج می‌شود.

خبر خوب این است که تهیه یک دوربین، برخی تجهیزات اولیه نورپردازی و ضبط ویدیو با کیفیت بالا هرگز آسان‌تر نبوده است. ویرایش یک هنر کاملا متفاوت است که برای به دست آوردن مهارت نیاز به ساعت ها تمرین دارد. اما باید به آن مسلط شوید. متوجه خواهید شد که چگونه کانال‌هایی که تعداد مشترکین زیادی دارند، از برش انتخابی برای به هم پیوند دادن جذاب‌ترین، طنزآمیزترین یا آموزنده‌ترین بخش‌های ویدیو به جای پخش یک عکس بلند و بدون برش استفاده می‌کنند.

نامزدی منظم

در مورد YouTube، میزان تعامل یک معیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که به طور منظم از مخاطبان خود برای بازخورد در مورد کار خود بخواهید. از درخواست نظر نترسید.

نظرات روی ویدیوهای شما نشانه های مهمی هستند که نشان می دهد محتوای شما کیفیت بالایی دارد و مردم علاقه مند به شرکت در آن هستند.

اما چیزهای بیشتری از درخواست صرف نظر وجود دارد. مطمئن شوید که فرصت های محتوایی را انتخاب کنید که احتمالاً تعامل را تشویق می کند. به عنوان مثال، ویدئویی در مورد روش درست کردن قهوه فرانسوی ممکن است کاربران را تشویق کند تا نکات و ترفندهای خود را ارائه دهند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  وقتی چراغ های ارائه دهنده هاست شما خاموش می شود

نماد زنگ که اغلب ذکر می شود یکی دیگر از شاخص های مهم تعامل است. هنگامی که یک کاربر در کانال شما مشترک می شود، گزینه های انتخابی در مورد روش اطلاع از محتوای جدید دارد. اگر کاربری روی نماد زنگ کانال شما کلیک کند و بخواهد از محتوای جدید مطلع شود، به این معنی است که محتوای شما برای او ارزش بالایی دارد و نمی‌خواهد هیچ ویدیوی جدیدی را از دست بدهد.

تبدیل (نه فقط تبلیغات)

از خود بپرسید، می خواهید چه نوع تبدیلی را از طریق کانال خود انجام دهید؟ آیا سعی می کنید بینندگان خود را با یک محصول، مانند دوره آموزشی، پیوند دهید؟ یا جزوه رایگان؟ پس از اینکه کاربر شما را پیدا کرد، می خواهید چه اقدامی انجام دهد؟

فشار دادن یک تبدیل برای کانال شما الزامی نیست. برخی از کانال های تحت پوشش این مقاله تبدیل مستقیم ندارند، بلکه صرفاً در حال توسعه یک نام تجاری و ایجاد محتوای جامد هستند.

اهداف شما متفاوت خواهد بود، اما شما گزینه هایی دارید. اگر محصولی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، فقط مطمئن شوید که برای کاربران شما قابل مشاهده است.

استراتژی های برنده شدن زنان برتر یوتیوب
خانم میدوست به کالاهای مرتبط زیر ویدیو پیوند می‌دهد.

صفحه فرود YouTube را بهینه کنید

هنگامی که تصمیم گرفتید چه نوع تبدیل هایی را می خواهید در سایت خود ایجاد کنید، گام بعدی این است که فرود را بهینه کنید. page.

استراتژی های برنده شدن زنان برتر یوتیوب
ویکی جاستیز چندین بهینه سازی را در فرود خود ترکیب می کند page.

YouTube به شما یک فرود پیش فرض می دهد page برای کانال شما مال شما مانند دیگران خواهد بود، با گزینه های کمی برای بیان خلاق. شما اساساً یک تصویر قهرمان، یک ویدیوی پیش‌پرده کانال اختیاری برای معرفی خود به بینندگان و یک قسمت متنی دارید که می‌توانید در آن محتوا قرار دهید.

استراتژی های برنده شدن زنان برتر یوتیوب
Muchelleb پیوندی به یک کاربرگ رایگان ارائه می دهد. این به کاربران این امکان را می دهد که آدرس ایمیل خود را در ازای یک هدیه رایگان ارائه دهند. برد – برد.

بهینه سازی فرود page به این معنی است که از این منطقه برای ایجاد یک تأثیر اولیه خوب بر بیننده خود استفاده کنید و اگر بخشی از استراتژی شما است، به آنها دعوت به عمل (CTA) بدهید.

موضوع وحدت بخش: خلقت

موضوع وحدت‌بخشی که در تمام این کانال‌های خانم‌ها جریان دارد، این است ایجاد، نه تنها به معنای مادری، بلکه به معنای خلق جهان، خلق بهترین نسخه از خود و ساختن همه آن زیبا.

هنگام تولید محتوا برای سایت خود، روی خلاقیت و زیبایی تمرکز کنید، به طور منظم منتشر کنید و کانال شما به زودی سر به فلک کشیده.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید