وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

استفاده حداکثری از میزبانی VPS مدیریت شده

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


استفاده حداکثری از میزبانی VPS مدیریت شده – مصاحبه با SysAdmin لینوکس

از دیدگاه Linux Sysadmin

هنگامی که واقعاً درک کردید که میزبانی VPS لینوکس چیست و چقدر می توانید با آن انجام دهید، ممکن است در مورد آنچه در پشتیبان سرور خصوصی مجازی اتفاق می افتد سؤالاتی داشته باشید. اکنون ممکن است تعجب کنید…

در پس زمینه VPS مدیریت شده شما چه اتفاقی باید بیفتد؟

به عنوان یک مشتری جدید cPanel VPS از کجا باید شروع کنید؟

ما می توانیم به راحتی شروع به بحث در مورد برخی موضوعات عمیق کنیم، مانند:

  • طراحی و توسعه وب سایت
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • امنیت سایبری و سخت شدن سرور
  • بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای نیازهای شما

خواندن آن فهرست و احساس نیاز به انجام آن آسان است همه چیزها همین الان.

بیایید یک گام به عقب برگردیم و دیدگاهی متفاوت در مورد نحوه استفاده از VPS مدیریت شده خود داشته باشیم.

از مدیر سیستم لینوکس میزبانی رسانگار پرسیدیم جیسون ا. در مورد افکار او در مورد شروع با میزبانی VPS مدیریت شده.


یک Sysadmin در میزبانی VPS مدیریت شده

از آنجایی که من در حفاظت از اطلاعات هویتی شخصی (PII) علاقه زیادی دارم، سؤالات شخصی زیادی نخواهم پرسید. چه مدت با لینوکس کار می کنید؟

من نصب کردم لینوکس برای اولین بار در سن 15 سالگی. تنها چیزی که باید آن را کشف می کردم یک کتاب و رسانه نصب از یک دوست بود. از آن زمان به بعد، راه‌های جدیدتر و جدیدتری برای شکستن لینوکس پیدا کردم که به من می‌دهد فرصت هایی برای یادگیری.

به عنوان یک مدیر سیستم لینوکس در میزبانی رسانگار، نقش شما در حفظ VPS های مدیریت شده cPanel و سرورهای اختصاصی چیست؟ روز معمولی شما برای sysadmin لینوکس چه روزی است؟

ما VPS و پلتفرم‌های میزبانی اختصاصی خود را 24/7/365 نظارت می‌کنیم تا از آپ‌تایم اطمینان حاصل کنیم. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که در VPS‌هایمان به آن توجه می‌کنم کوتاه‌مدت است افزایش مصرف منابع. این می تواند به معنای فروش در یک سایت تجارت الکترونیک یا مقاله ای در یک وبلاگ در فضای مجازی منتشر شده است. اما گاهی اوقات آن است نشانه حمله که می خواهم به آن بپردازم. فوری اما مراحل برگشت پذیر برای حل این مشکل در کوتاه مدت اتخاذ شده است. سپس به مشتری اطلاع داده می شود تا به توسعه دهنده آنها اجازه بررسی و تصمیم نهایی را بدهد.

در مورد مشتریان میزبانی اختصاصی ما، من با آنها طوری رفتار می کنم که به تازگی جزیره خصوصی خود را خریداری کرده اند. من به دنبال سیگنال های دود ضرب المثلی هستم و در قایق بادبانی رویایی ام هنگام عبور از آنجا دست تکان می دهم. آماده ارائه کمک در صورت نیاز.

از چه چیزی در مورد کار بر روی سرورهای مدیریت شده cPanel لذت می برید؟

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Zurb موتور جدید @mention، Tribute.js را راه اندازی کرد

را جعبه ابزار. ابزارهای موجود در یک سرور cPanel به من این امکان را می دهد که کارم را بسیار کارآمدتر در مقایسه با سروری با سیستم عامل پایه نصب شده انجام دهم.

توانایی سی پنل برای از فایل های وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، پایگاه‌های داده، حساب‌های ایمیل، ایمیل‌ها، گزارش‌ها و سایر داده‌ها در یک فایل کاملاً قدرتمند است. این کار تهیه نسخه پشتیبان خود را آسان می کند اما به شما امکان می دهد مهاجرت به هاست سی پنل و از آن بدون درد

با پشتیبان گیری منحصر به فرد ما، پشتیبان گیری خودکار cPanel cPanel را دریافت کنید.

چه افسانه های رایجی را اغلب در مورد میزبانی سرور سی پنل می شنوید؟

می توانم بگویم رایج ترین سوء تفاهم این است که برای استفاده از cPanel که روی سرور لینوکس میزبانی شده است، به دانش لینوکس یا برنامه نویسی نیاز دارید. سی پنل کار بسیار خوبی در تسهیل مدیریت میزبانی وب شما انجام داده است. ما ابزارهایی مانند نرم که نصب CMS مورد علاقه خود را ساده می کند و توپ را به دست می آورد.

هر دوی ما می دانیم که سی پنل به طور منظم ویژگی های جدیدی را اضافه می کند. به نظر شما چه ویژگی های cPanel یا WebHost Manager (WHM) باید بیشتر استفاده شود؟

2FA (تأیید هویت دو عاملی). هر رمز عبوری ممکن است در معرض خطر قرار گیرد. داشتن لایه دوم احراز هویت برای حفظ آن ضروری است امنیت VPS.

چه نرم افزار اضافی را اغلب به مدیران VPS Sysadmin توصیه می کنید؟

من به شدت استفاده از a را توصیه می کنم فایروال برنامه های وب (WAF). WAF سرویسی است که بین سرور میزبان سایت شما و بازدیدکنندگان سایت شما قرار می گیرد. می تواند حافظه پنهان، امنیت بیشتر و موارد اضافی را فراهم کند گزارش ترافیک برای وب سایت شما.

برای بهبود WAF متمرکز بر عملکرد، شبکه تحویل محتوای Cloudflare (CDN) را توصیه می کنیم. برای اولویت دادن به امنیت و دریافت کمک از راه دور هنگام شناسایی بدافزار، Sucuri WAF را بررسی کنید.

به نظر شما اولین قدم ها هنگام راه اندازی cPanel VPS جدید چه باید باشد؟

سی پنل با بسیاری از خدمات نصب شده و فعال برای پوشش بیشتر نیازهای مردم عرضه می شود. اولین قدم‌های من این خواهد بود که یک تیم قوی تنظیم کنم رمز عبور ریشه، 2FA فوق الذکر را برای محافظت از سطح ریشه فعال کنید دسترسی WHMو هر سرویسی را که نیاز ندارید غیرفعال کنید.

استفاده حداکثری از میزبانی VPS مدیریت شده
فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای (2FA) در AMP

توصیه شما برای هر کسی که قصد دارد یک cPanel VPS را برای میزبانی سرور ابری مدیریت نشده حذف کند چیست؟

هیچ دستور لینوکسی را که متوجه نمی شوید اجرا نکنید.

در حالی که مورد علاقه شماست موتور جستجو دوست شماست، هنوز هم می تواند شما را به بیراهه بکشاند. از مزایای ما استفاده کنید تیم میزبانی مدیریت شده! راهنمایی آنها می تواند در هنگام راه اندازی سرور شما بی ارزش باشد.

اگر بتوانم به توصیه دومی مبنی بر استفاده از سرور کمک کنم عکس های فوری! شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است به آن نقطه بازیابی هفته گذشته برای ذخیره بیکن خود نیاز داشته باشید.

Admin SYS VPS Linux - ساختن یک عکس فوری
ایجاد یک عکس فوری VPS مدیریت شده

ما در حال حاضر میزبانی سرور ابری CentOS، Debian و Ubuntu را در میزبانی رسانگار ارائه می دهیم. مایلید چه سیستم عامل دیگری را پیشنهاد کنیم؟

میزبانی OpenSUSE VPS - لوگوی SUSE
لوگوی openSUSE

سوزه یکی از آخرین است سیستم عامل های لینوکس پشتیبانی شده توسط نرم افزار مجازی سازی ما استفاده می کنیم که در حال حاضر ارائه نشده است. افزودن گزینه ای برای رها کردن کانتینر OpenSuSE به این معنی است که ما در حال انتقال تمام انعطاف پذیری پلت فرم مجازی سازی خود به مشتریان خود هستیم.

من فقط SuSE را در یک پوشش داده ام نصب فایروال مقاله، با تشکر از DistroTest.net. توزیع های مختلف لینوکس برای انواع مختلف کاربران. در مورد آن موضوع، چه نوع کاربری فکر می کنید باید میزبانی سرور ابری ما را به جای cPanel VPS در نظر بگیرید؟

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اهمیت SSL برای سئو

کسی که آنها را ترجیح می دهد انتخاب خود سیستم عامل، نیاز به دسترسی به جدیدترین نسخه های نرم افزار دارد و برای مدیریت سرور خود به رابط کاربری گرافیکی (GUI) نیاز ندارد. سرور ابری یک انتخاب قوی با AMP (پانل مدیریت حساب) و دسترسی SSH شما می توانید صفحه خالی که میزبانی ابر VPS است را برای نیازهای خاص خود سفارشی کنید.

آخرین توصیه یا بیانیه پایانی که می خواهید برای شروع میزبانی VPS مدیریت شده به مشتریان ارائه دهید؟

من مدافعی هستم که رویاهای شما را هر چه که هستند به مرحله اجرا درآورید. رویای من این بود که یک مدیر سیستم لینوکس (در حال استخدام هستیم). اما برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز یک کسب‌وکار در این دنیای آنلاین، لازم نیست یک سیستم مدیریت میزبانی لینوکس باشید. cPanel و WHM در VPS مدیریت شده به شما این امکان را می دهد که به راحتی وب سایت، حساب های ایمیل خود را راه اندازی کنید و شروع به کار در جهت این رویا کنید.

به خاطر داشته باشید که لازم نیست از رشد بترسید، با محیط مقیاس پذیر رسانگار می توانید به راحتی با زمان کم یا بدون توقف ارتقا یا کاهش دهید. همچنین، محتوای شما با یک SSL رایگان محافظت می شود و توسط تیم مدیریت سیستم ما که سرورها را 24/7 نظارت می کند، ایمن می شود.

سوالات بیشتری دارید؟ بیایید در انجمن انجمن خود صحبت کنیم. یا از تیم فروش ما در مورد برنامه میزبانی VPS مدیریت شده مناسب برای شما بپرسید.



منتشر شده در 1402-12-26 12:26:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید