وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

امروز وب سایت خود را ایجاد کنید!

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


امروزه یادگیری روش ایجاد یک وب سایت آسان تر از همیشه شده است. چه بخواهید فضای سرگرم کننده ای برای بازی آنلاین داشته باشید و چه در مورد ایجاد یک کسب و کار آنلاین جدی هستید، حقیقت این است که برای ساخت یک وب سایت نیازی به تجربه کدنویسی ندارید.

اگر درک اولیه ای از رایانه و روش استفاده از نرم افزار دارید، می توانید صفحاتی را بسازید که به اندازه صفحات طراحی شده توسط متخصصان شیک به نظر برسند.

در اینجا یک حرکت فقط از بین می رود آنچه شما برای ساخت صفحه وب خود نیاز دارید.

یک پلتفرم را انتخاب کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را انتخاب کنید. این پلتفرم نرم افزاری است که برای ایجاد آن استفاده خواهید کرد page. محبوب ترین CMS در حال حاضر روی بازار وردپرس است. این واقعاً پیشرفت کرده است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و پلت فرم اصلی رایگان است. (می توانید برای افزونه ها و قالب های پیشرفته تر به سطوح برتر ارتقا دهید.)

در گذشته، شما مجبور بودید وب سایت خود را با استفاده از زبان های پیچیده کامپیوتری کدنویسی کنید. اکنون می‌توانید از قالب‌های کشیدن و رها کردن استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد به سرعت یک وب‌سایت ایجاد کنید.

سایت خود را طراحی کنید

ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس می تواند کمتر از ده دقیقه طول بکشد. با این حال، برای این کار می خواهید عمدی باشید اطمینان حاصل کنید که همه چیز روی جریان دارد و کاربر پسند است. اگر یک وب‌سایت نامرتب باشد و دنبال کردن آن سخت باشد، خواننده ممکن است دست از کار بکشد و به جای دیگری برود. (به یاد داشته باشید، شما به معنای واقعی کلمه با میلیون ها سایت دیگر برای جلب توجه خوانندگان خود رقابت می کنید.)

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش روش کدنویسی آنلاین: 4 مرکز آموزش آنلاین برتر

همانطور که سایت را ایجاد می کنید، باید آن را نیز آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی اجرا می شود، بدون پیوندهای مرده یا پلاگین هایی که سرعت سایت را کاهش می دهند زیرا با یکدیگر سازگار نیستند.

یک میزبان پیدا کنید

در مرحله بعد، شما می خواهید یک سرویس میزبانی وب پیدا کنید تا وب سایت خود را به اینترنت برسانید. حتما برای بهترین پیشنهاد خرید کنید زیرا بسیاری از سایت ها ادعا می کنند که هاست رایگان به شما می دهند. (اما مراقب باشید: با اینها، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید!)

خدماتی را بیابید که بتواند انتظارات شما را برآورده کند. اگر انتظار ترافیک زیادی برای یک سایت تجارت الکترونیک دارید، به سروری نیاز دارید که بتواند آن سطح از ترافیک و امنیت را مدیریت کند. همچنین می توانید با سرویس میزبانی خود در مورد ثبت نام دامنه خود (آدرس وب که سایت شما از آن استفاده خواهد کرد) و احتمالاً دریافت گواهی SSL (سطح رمزگذاری ایمن اضافی برای انتقال داده های حساس مشتری) صحبت کنید.

همچنین، مطمئن شوید که سرور شما به اندازه کافی برای سایت شما سریع است، زیرا سایتی که بارگذاری کند باشد، به سرعت بازدیدکنندگان را از دست می دهد.

یک وب سایت ایجاد کنید

نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که محتوا باعث افزایش ترافیک می شود. اگر به طور منظم محتوای منحصر به فرد و جالبی مانند وبلاگ ها و مقالات تولید نمی کنید، پس افراد زیادی از سایت شما بازدید نمی کنند. هرچه بیشتر وب سایت خود را به روز کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت روی الگوریتم موتور جستجوی Google برای طاقچه شما.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تبلیغات فیس بوک در مقابل تبلیغات یوتیوب – کدام یک بهترین است؟

یکی از بسته های محبوب ترین ساختن وب سایت را حتی ساده تر می کند BoldGrid. این با پلتفرم وردپرس شما یکپارچه می شود و مجموعه وسیعی از گزینه ها از جمله صفحات طراحی شده حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، صرف نظر از اینکه از چه پلتفرم یا سیستمی استفاده می کنید، هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کار وجود ندارد روی آن وب سایتی که همیشه در آن خواب دیده اید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید