وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

انتخاب یک سازنده وب سایت DIY

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


انتخاب یک سازنده وب سایت DIY 1

اگر به یک وب سایت نیاز دارید، هیچ چیز به شما اجازه نمی دهد تا قدرت خلاقیت خود را بیشتر از یک خودتان آن را انجام دهید (DIY) سازنده وب سایت. واقعیت این است که برخی از افراد فقط دوست دارند کنترل داشته باشند. آن‌ها نمی‌خواهند ظاهر و ظاهر وب‌سایت خود را به شخص دیگری بسپارند که ممکن است «آن را دریافت نکند».

اما در عین حال، بسیاری نگران این هستند که طراحی وب سایت خود به سطحی از مهارت نیاز دارد که از آن برخوردار نیستند. نگران نباش! سازندگان وب سایت امروزی کاربر پسند، بصری و آسان برای استفاده هستند. هر کسی می تواند وارد شود روی و در عرض چند دقیقه یک سایت منحصر به فرد و حرفه ای ایجاد کنید، بدون نیاز به تجربه کدنویسی.

همچنین، ساختن وب سایت خود تقریباً همیشه نسبت به بودجه شما بهتر است. چرا؟ زیرا وقتی کنترل را در دست دارید، می‌توانید هر تعداد که می‌خواهید انجام دهید – بدون هزینه اضافی.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد روش انتخاب یک وب سایت ساز DIY بیشتر بدانید.

چرا DIY؟

ایجاد یک وب سایت حرفه ای قبلا یک کار جدی بود، اما این روزها process خیلی راحت تر شده است در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که ما تیم خود را انجام می دهیم:

  • هر کسی می تواند این کار را انجام دهد: و منظور ما هر کسی است! شما، کارکنانتان، احتمالاً حتی فرزند 12 ساله شما. بهترین بخش در مورد استفاده از سازنده وب سایت DIY این است که مطلقاً به دانش کدنویسی نیاز ندارد. بیشتر آنها از قالب کشیدن و رها کردن آسان استفاده می کنند، که به کاربر این امکان را می دهد تا به سادگی عناصری را که مایل است شامل شود انتخاب کند و آنها را بر روی page با یک کلیک ساده ماوس
  • کار کنید روی حرکت: صاحبان مشاغل، خوب، مشغول هستند. استفاده از سازنده وب سایت به این معنی است که می توانید وارد شوید روی و کار روی صفحات شما مهم نیست کجا هستید، چه نشسته باشد روی قطار یا نشستن در بازی بیسبال فرزندتان.
  • بدون نیاز به تجربه طراحی: برای ایجاد یک وب سایت زیبا نیازی به مدرک هنری یا تجربه در طراحی گرافیک ندارید. سازندگان وب‌سایت شامل قالب‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند که ایجاد ظاهری منحصربه‌فرد را آسان می‌کند. همه عناصر از قبل وجود دارند، درست تا پالت رنگ، بنابراین لازم نیست به چیزی فکر کنید.
  • بدون زمان انتظار: طراحان وب سایت اغلب از ماه ها قبل رزرو می شوند، بنابراین شما فقط صبر کنید و منتظر بمانید و منتظر بمانید. اما با یک سازنده وب سایت، می توانید به سرعت سایت خود را در عرض چند ساعت راه اندازی کنید.
  • تعمیر و نگهداری ساده است: علاوه بر ساده‌سازی طراحی، سازندگان وب‌سایت، تعمیر و نگهداری مداوم را که با اجرای یک وب‌سایت همراه است، آسان می‌کنند. از تغییرات طراحی گرفته تا به‌روزرسانی‌های معمول، می‌توانید به سرعت پرش کنید روی کامپیوتر شما و آن را انجام دهید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer میزبانی VPS

روش انتخاب یک سازنده وب سایت

پلتفرم های مختلف زیادی وجود دارند که ادعا می کنند بهترین سازنده وب سایت DIY هستند روی بازار. اما اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، این کار بسیار ساده است روی ایمان. شما معیشت خود را به روش عملکرد این سازندگان وب سایت می سپارید تا بتوانید وب سایتی واکنش گرا و حرفه ای ایجاد کنید.

واقعیت این است که همه سازندگان وب سایت در یک سطح تخصص کار یکسانی را انجام نمی دهند. هر نوع وب سایت نیازهای خاصی دارد و باید مطمئن شوید که سازنده وب سایت DIY شما می تواند نیازهای شما را برآورده کند. در اینجا خلاصه ای از مواردی است که هنگام انتخاب سازنده وب سایت باید به دنبال آن باشید.

تابع

ابتدا، باید دقیقاً مشخص کنید که قصد دارید از وب سایت خود برای چه کاری استفاده کنید تا مشخص کنید پلتفرمی که به آن علاقه دارید چقدر خوب عمل می کند. مورد بعدی که باید به دنبال آن باشید این است که سازندگان وب سایت می توانند نیازهای شما را برآورده کنند.

اگر تجربه فنی ندارید، باید یک سازنده وب سایت داشته باشید که دارای یک “آنچه که می بینی همانست که بدست می آوری” (WYSIWYG) سبک ساز. شما معمولاً می خواهید توانایی کشیدن و رها کردن عناصر خود را داشته باشید page در جای خود قرار دهید یا ظاهر را با لغزنده تنظیم کنید.

اگر در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید، پس به سازنده‌ای نیاز دارید که بتواند با افزونه‌های تجارت الکترونیک مانند WooCommerce به خوبی کار کند.

همچنین باید به دنبال دریافت گواهی SSL برای وب سایت خود باشید تا بتوانید به بازدیدکنندگان تأیید کنید که آنها به طور ایمن با سایت شما ارتباط برقرار می کنند.

بودجه

شما باید به بودجه خود نگاه کنید و تعیین کنید که چقدر می توانید هزینه کنید روی حضور آنلاین خبر خوب این است که بسیاری از سازندگان وب‌سایت سفارشی‌سازی آسان برای شروع رایگان یا ارزان هستند. اما، اگر می خواهید از ویژگی های اولیه فراتر بروید، باید برای آنها هزینه کنید.

به عنوان مثال، برخی از سازندگان رایگان با مضامین و ویژگی‌های خاص بارگذاری می‌شوند، اما اگر بخواهید به یک تم ممتاز ارتقا دهید یا قابلیت‌هایی اضافه کنید، هزینه‌ای وجود دارد.

ویژگی های سئو

چیز دیگری که اکنون بسیاری از سازندگان از آن استفاده می کنند این است بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ویژگی ها و افزونه ها. اینها به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را به گونه ای بسازید که امتیاز بالایی کسب کند روی گوگل صفحات نتایج جستجو (SERP).

به عنوان مثال، شما می خواهید سایت شما بالاتر از سایت های رقبای شما باشد. ویژگی های SEO به شما کمک می کند تا با اطمینان از اینکه کلمات کلیدی به درستی تاکید شده اند و وب سایت شما در سطوح بهینه اجرا می شود به این هدف دست یابید. روی رتبه بندی داده های ارائه شده توسط این افزونه ها می تواند برای اجرای یک تجارت آنلاین موفق ضروری باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  5 راه برای یافتن عکس ها و تصاویر رایگان که می توانید استفاده کنید روی وبسایت شما

بدون نیاز به کدنویسی

معمولا وقتی به طراحی سایت فکر می کنید، به کدنویسی فکر می کنید. دیگر لازم نیست. به عنوان مثال، با سازنده وب سایت وردپرس رسانگار می توانید صفحات خود را در عرض چند ثانیه تغییر دهید تا ببینید به نظر شما بهترین به نظر می رسد.

نه تنها این، شما می توانید رنگ ها، فونت ها، تصاویر و لیست را تغییر دهید روی. افزودن موارد به a page به سادگی انتخاب چیزی است که می خواهید اضافه کنید، و آن را به جایی که می خواهید اضافه کنید منتقل کنید.

خوب است که نیازی به کدنویسی نداشته باشید، اما همچنان می توانید در صورت لزوم با استفاده از کدنویسی سنتی وب سایت تغییراتی را ایجاد کنید.

سازنده وب سایت مناسب برای موبایل

امروزه کمتر از 50 درصد از افرادی که از اینترنت استفاده می کنند با کامپیوترهای سنتی این کار را انجام می دهند. در عوض، اکثریت از دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت استفاده می کنند. صفحات وب نمایش داده نمی شوند روی یک دستگاه تلفن همراه به همان روشی که آنها انجام می دهند روی یک کامپیوتر. برای پیچیده تر کردن مسائل، هر دستگاه تلفن همراه دارای وضوح و ابعاد خاص خود است که می تواند یک صفحه نمایش مناسب ایجاد کند روی یک سردرد واقعی برای طراح وب.

برای تطبیق با این، وب page سازندگان باید به اندازه کافی پاسخگو باشند تا بتوانند با دستگاهی که در حال مشاهده است، سازگار شوند page. شما می خواهید سازنده ای پیدا کنید که بتواند صفحات وب سازگار با موبایل ایجاد کند، یا ممکن است بازار عظیمی از مشتریان بالقوه را از دست بدهید.

آیا آنها پشتیبانی ارائه می دهند؟

متأسفانه ممکن است مواقعی پیش بیاید که با وب سایت خود با مشکل مواجه شوید. وقتی این اتفاق می افتد، شما پلتفرمی می خواهید که از شما پشتیبانی کند تا بتوانید مشکل را برطرف کنید و حرکت کنید روی.

برای تعیین این موضوع، مطمئن شوید که به بررسی های سازنده وب سایت نگاه می کنید. نظرات منفی و همچنین نظرات مثبت را بررسی کنید و ببینید در مورد کیفیت پشتیبانی مشتری چه می گویند.

بسیاری از سازندگان وب سایت آسان برای استفاده وجود دارد روی بازار، از جمله سازنده وب سایت میزبانی رسانگار. این شامل تمام ویژگی‌های ذکر شده در این راهنما می‌شود، از جمله پشتیبانی مستقر در ایالات متحده که 24/7/365 در دسترس است، در صورتی که نیاز به کمک داشته باشید.

سازنده وب سایت DIY یک راه عالی برای آنلاین کردن تجارت شما است روی شرایط خودت آیا برای شروع ساخت و ساز آماده هستید؟ با تیم خدمات دوستانه و حرفه ای ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانید امروز شروع کنید. از اینکه امروز از وبلاگ ما بازدید کردید متشکریم، همچنین می توانید از مرکز پشتیبانی میزبانی رسانگار دیدن کنید تا راهنماهای مفید فراوانی دریافت کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید