وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

اهداف رشد 2020 برای وب سایت شما

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


اهداف رشد 2020 برای وب سایت شما 1

آیا اهداف روشنی برای وب سایت تجاری خود در سال 2020 دارید؟

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار اهداف مبهمی را تعیین می‌کنند، مانند «ما یک وب‌سایت زیباتر می‌خواهیم» یا «می‌خواهیم شروع به استفاده از ویدیو کنیم» – اما اینها ویژگی‌ها هستند، نه اهداف. اگر خودتان را در یک قایق پیدا کردید، احساس بدی نداشته باشید. فوق العاده رایج است.

ایجاد اهداف برای وب سایت شما می تواند عجیب باشد. پس از همه، این فقط جایی است که شما برای وبلاگ خود پست می نویسید، درست است؟ این در واقع نیست انجام دادن هر چیزی. اشتباه.

وب سایت شما باید یکی از بزرگترین منابع سرنخ و فروش شما باشد. باید نماینده برند شما باشد و رضایت مشتری را بهبود بخشد. اگر فقط از آن به عنوان مکانی برای اشتراک گذاری چند مقاله یا فهرست تبلیغاتی استفاده می کنید، قطعاً باید اهدافی را تعیین کنید.

در اینجا به این صورت است:

با چشم انداز خود شروع کنید

زمانی که شرکت خود را راه اندازی کردید، احتمالاً با ایجاد چشم انداز برند شروع کرده اید. این باید شامل مواردی مانند ارزش ها، آینده و هدف شما باشد. این چیزی است که شما برای آن ایستاده اید و می بینید که در آینده به کجا می روید.

چرا این برای حضور آنلاین شما اهمیت دارد؟ خوب، زیرا هر کاری که در وب انجام می دهید باید تصویر بزرگتر شما را منعکس کند. اگر اینطور نباشد، ممکن است مخاطب هدف خود را از دست بدهید (و فروش بالقوه را از دست بدهید).

اهداف هوشمند ایجاد کنید

هنگامی که به چشم انداز خود فکر می کنید، تبدیل آن اهداف به اهداف آسان است. برای مثال:

چشم انداز: از فروشگاه های آجر و ملات جابجا شده و تا پنج سال آینده کاملاً مبتنی بر تجارت الکترونیک باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  عواملی که باید در هنگام ایجاد بودجه سایت تجاری در نظر گرفت

هدف: در سال مالی آینده 20 درصد از فروش را از طریق وب سایت خود ایجاد کنید.

اما چگونه می توان آنها را به اهداف هوشمند تبدیل کرد؟ و دقیقا چی است یک هدف هوشمند؟

SMART مخفف: اسصمیمانه، مقابل درک، آقابل دستیابی، آرمرتفع، و تیبه موقع به همین دلیل است که هدفی مانند آنچه در بالا ذکر شد (“ما یک وب سایت زیباتر می خواهیم”) واقعاً کار نمی کند. مطمئناً، ممکن است مرتبط باشد، اما چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنید؟ و چگونه می توانید بگویید که آیا واقعاً چیزی به دست آورده اید در حالی که نتیجه آن بسیار ذهنی است؟

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید اندازه گیری کنید:

  • نرخ پرش
  • زمان صرف شده برای page
  • نرخ کلیک
  • ارجاعات ورودی
  • و page دیدگاه ها

اهداف رشد برای وب سایت شما

با استفاده از اطلاعاتی که ارائه کرده‌ایم، تعیین اهداف رشد خود برای سال 2020 برای شما بسیار آسان‌تر خواهد بود. اما اگر به الهام‌گیری بیشتر نیاز دارید، در اینجا 4 ایده برای اهداف وجود دارد که می‌توانید به راحتی آنها را دنبال کنید:

  1. نرخ تبدیل سرب را بهبود بخشید
  2. فروش بیشتر ایجاد کنید
  3. بهبود رضایت مشتری
  4. کاهش هزینه های عملیاتی وب سایت

نرخ تبدیل سرب را بهبود بخشید

نرخ تبدیل سرنخ اثربخشی وب سایت شما (و محتوای موجود در آن) را در تبدیل اعضای مخاطب به سرنخ های واجد شرایط اندازه گیری می کند. این بخش بزرگی از قیف فروش شما است و هدف خوبی برای تمرکز بر روی کمپین های بازاریابی ورودی است. بنابراین چگونه درصد بازدیدکنندگان وب سایت را که به مشتریان بالقوه تبدیل می شوند اندازه گیری می کنید؟ به طور کلی، یک بازدیدکننده زمانی که یک فرم را پر می کند (مانند ثبت نام ایمیل یا فرم تماس) به یک سرنخ تبدیل می شود، بنابراین این اعدادی هستند که می خواهید به آنها نگاه کنید.

فروش بیشتر ایجاد کنید

این یکی کاملاً خود توضیحی است. اگر یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی می کنید، یا حتی اگر از سایت خود برای ثبت نام مشتریان خود در کارگاه ها و سمینارها استفاده می کنید، هدف اصلی شما همیشه افزایش فروش است. شما به راحتی می توانید یک درصد را انتخاب کنید (به عنوان مثال “افزایش فروش آنلاین 15٪ در سال”) و اعداد را سال به سال پیگیری کنید. توجه: با انتخاب نرخ سالانه در مقابل، مثلاً، ماهانه، نوسانات فصلی، تعطیلات و غیره را مجاز می‌کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  توجه همه صاحبان وب سایت: نامه IDNS و سایر کلاهبرداری های دامنه

بهبود رضایت مشتری

رضایت مشتری مهم است زیرا بدون مشتری، فروش ندارید. با این حال، خارج از توصیفات یا بررسی ها، بیشتر مردم نمی دانند چگونه آن را پیگیری کنند. یکی از راه های آسان برای سنجش رضایت مشتری از طریق نظرسنجی است. اگر در حال برنامه ریزی برای طراحی مجدد وب سایت یا تغییر یک محصول محبوب هستید، قبل و بعد از آن نظرسنجی ارسال کنید تا بتوانید نتایج را با هم مقایسه کنید. هدف دریافت درصد بالاتری از پاسخ‌های مثبت پس از تغییر نسبت به قبل خواهد بود.

کاهش هزینه های عملیاتی وب سایت

به عنوان صاحبان مشاغل، همه چیز به نتیجه نهایی مربوط می شود. و نگهداری وب می تواند هزینه زیادی داشته باشد (هم در زمان و هم از نظر هزینه). شرکت شما می تواند اهدافی را در هر دو جهت تعیین کند. به عنوان مثال، سالانه 10% ساعت کار کمتری را صرف پشتیبانی و نگهداری وب کنید. چگونه می خواهید انجام دهید؟ یک شرکت خارجی را استخدام کنید تا وظایف معمول را به عهده بگیرد، سیستم‌ها را به‌روزرسانی کند تا راحت‌تر کار کنند، یا همه سیستم‌هایی را که می‌توانید خودکار کنید (به عنوان مثال، به جای اجرای دستی، پشتیبان‌گیری خودکار را برنامه‌ریزی کنید).

گزینه ها تقریباً بی پایان هستند. بنشینید، کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید که در این زمان چه چیزی واقعا برای شرکت شما مهم است. تعیین اهداف از قبل می تواند به شما کمک کند قبل از شروع سال تعیین کنید که آیا و چه چیزی باید در وب سایت خود تغییر دهید یا خیر.

اگر با سرعت وب سایت مشکل دارید، برنامه میزبانی ٰVPS ما را برای میزبانی وب سایت قدرتمندی که سرعت فوق العاده به ارمغان می آورد در نظر بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید