وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

اگر نام دامنه ایده آل .COM شما گرفته شده است چه باید کرد؟

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


هنگامی که متوجه می شوید نسخه .com دامنه شما در دسترس نیست، بسیار معمول است که ثبت کننده دامنه توصیه می کند که دامنه .net یا .org را دریافت کنید. دوستان ما در WPBeginner توصیه می کند “اگر می خواهید هر نوع وب سایت تجاری ایجاد کنید، باید همیشه از پسوند نام دامنه .com استفاده کنید. این به وب سایت شما آدرسی آشنا می دهد و کسب و کار شما را حرفه ای تر و تثبیت می کند. اگر پسوند .com در دسترس نیست، نکات خلاقانه‌ای را در نظر گرفته‌ایم تا همچنان یک دامنه .com برای کسب‌وکارتان داشته باشید.

کلمات اضافی اضافه کنید

بگویید نام دامنه ایده آل من BelleviewDogFood.com است. اگر در دسترس نیست، بیایید کلمات اضافی به آن اضافه کنیم. بیایید TheBellviewDogFood.com یا BelleviewDogFoodCo.com را امتحان کنیم. به کلمات اضافی که معنی یکسانی دارند و پیام مشابهی دارند نگاه کنید. سعی کنید دامنه خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

اقدام را اضافه کنید

افزودن یک کلمه عمل به دامنه بسیار ساده است و ممکن است به این معنی باشد که وب سایت شما حتی بیشتر متمایز می شود. بیایید برای مثال به غذای سگ Belleview برگردیم. می‌توانیم با ایجاد TryBelleviewDogFood.com یا GetBelleviewDogFood.com اقدامی اضافه کنیم. بسته به روی دامنه خود، باید بتوانید یک کلمه عملی متناسب با دامنه خود اضافه کنید. این همچنین به عنوان یک فراخوان برای اقدام برای وب سایت شما عمل می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  متحد شوید، بسازید و ارسال کنید

موقعیت مکانی را به دامنه خود اضافه کنید

اگر موقعیت فیزیکی دارید و می توانید شهر، ایالت یا خیابان خود را در دامنه خود قرار دهید، این مفهوم واقعاً به خوبی کار می کند. اگر شرکت در Littleton، کلرادو واقع شده است، شاید به جای Belleview، می توانیم از ColoradoDogFood.com، LittletonDogFood.com یا LocalDogFood.com استفاده کنیم. این نام کسب‌وکار شما را در دامنه نگه نمی‌دارد، اما گزینه‌ای خلاقانه است که همچنان اجازه می‌دهد پسوند com.

به دنبال کلمات مشابه باشید

به جای تمرکز روی نام دامنه ای که مختص نام کسب و کار شما است، خلاق باشید و نام کسب و کار خود را با کلماتی که معنی مشابه دارند تغییر دهید. برای مثال غذای سگ Belleview ما، می تواند BelleviewWoofFood.com، BelleviewDoggieFood.com یا BelleviewDogDinner.com باشد. معنی این کلمات یکسان است و پیام یکسانی را منتقل می کند و به شما امکان می دهد از پسوند com استفاده کنید در حالی که از نام کسب و کار خود دور نیستید.

حرف خودت را بساز

همه ما گوگل و زیلو را می شناسیم، این ها شرکت هایی با نام هایی هستند که ساخته شده اند. یک راه سرگرم کننده برای تضمین اینکه می توانید یک دامنه .com دریافت کنید این است که نام کسب و کار خود را انتخاب کنید و یک کلمه آرایش کنید. سعی کنید نام کسب و کار خود را برای ایجاد یک کلمه جدید ترکیب کنید. به غذای سگ Belleview خود برگردیم، می‌توانیم چیزی مانند bellood.com، belldogfoo.com یا viogfood.com داشته باشیم. اینها تلاش هایی برای ترکیب غذای سگ Belleview برای ایجاد یک کلمه جدید برای یک دامنه هستند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  برای میزبانی تجارت الکترونیک به چه چیزی نیاز دارم؟

این پنج نکته راه های خلاقانه ای برای به دست آوردن نام دامنه .com هستند حتی اگر دامنه ایده آل شما قبلاً گرفته شده باشد. پس از انتخاب نام دامنه، وب سایت خود را با استفاده از آن راه اندازی کنید قدرت میزبانی مشترک کسب و کار میزبانی رسانگار.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید