وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ایجاد درآمد غیرفعال آنلاین امسال

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


اکنون که وب سایت و میزبانی وب خود را با Website Builder ساخته اید، امسال به دنبال ایجاد درآمد غیرفعال هستید؟ انتشار کتاب های معروفی مانند The 4 ساعت کار در هفته مدت‌هاست که مزیت‌های درآمد غیرفعال را تبلیغ می‌کند و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید: کسب درآمد هنگام خواب تقریباً رویای هر فرد است.

پس چگونه می توانید آن رویا را به واقعیت تبدیل کنید؟

بسیاری از مردم به اینترنت روی می آورند تا راهی برای تبلیغ خود و محصولاتشان به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد غیرفعال پیدا کنند. اما اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید دو عنصر کلیدی را در نظر بگیرید: زمان و پولتان. مفهوم این است که وقتی دستگاه را برای کسب درآمد در جای خود قرار دادید، می‌توانید عقب بنشینید و اجازه دهید وارد شود. اما تا زمانی که کار اولیه را وارد نکنید، این اتفاق نمی‌افتد. اگر به نظر چیزی است که به آن علاقه دارید، سپس بخوانید روی!

محصول خود را توسعه دهید

اگر می توانید محصول خود را طراحی کنید، می توانید آن را قرار دهید روی در بازار، کارهای تبلیغاتی انجام دهید و سپس فروش را تماشا کنید. معمولاً به این سادگی نیست، اما بسته به روی انتظارات محصول و درآمد شما، می تواند باشد.

یکی از مدل‌های آن این است که بتوانید راهی برای تبدیل شغل خود به چیزی پیدا کنید که بتوانید با کتاب الکترونیکی آن را «خودکار» کنید. این روزها کتاب های الکترونیکی به راحتی منتشر می شوند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نگران هک شدن هستید؟ – 10 گام برای امنیت بهتر وب سایت

بیایید بگوییم که شما به عنوان معلم خصوصی برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج کار می کنید، که بسیاری از آنها نمی دانند چگونه به درستی درس بخوانند. می توانید به تدریس خصوصی دانش آموز پشت سر دانش آموز ادامه دهید، ساعت به ساعت درآمد کسب کنید و متوجه شوید که تعداد ساعات محدودی دارید که می توانید به آنها آموزش دهید. یا، می توانید کتاب الکترونیکی یا دوره الکترونیکی ایجاد کنید که همه چیزهایی را که معمولاً آموزش می دهید به خریدار آموزش می دهد.

با استفاده از این محصول، مجبور نیستید به طور مکرر به دانش‌آموزان آموزش دهید و ساعتی حقوق دریافت کنید – در عوض می‌توانید نسخه‌هایی از کتاب یا دوره خود را بفروشید و اجازه دهید پول سرازیر شود.

یک دوره آنلاین ایجاد کنید

با توجه به آخرین نکته، می‌توانید با استفاده از میزبانی وب با سازنده وب‌سایت یک وب‌سایت ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد دوره آنلاین خود را بفروشید. این به خودی خود یک دوره آکادمیک نیست. این می تواند هر چیزی باشد که در آن مهارت دارید و می خواهید به جهان نشان دهید، مانند مشاوره املاک یا بازار سهام یا روش توسعه وب سایت.

تا زمانی که تخصص دارید، می توانید برنامه درسی و مواد را توسعه دهید و سپس آن را به صورت آنلاین به مردم بفروشید.

با تبلیغات پول دریافت کنید

یکی از محبوب ترین شکل های درآمد غیرفعال را می توان یافت روی YouTube و فروشگاه iTunes—تبلیغات. با یوتیوب، افراد تجاری باهوش یک کانال ویدیویی ایجاد می‌کنند که علاقه ایجاد می‌کند و در نهایت باعث می‌شود که فرد به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چیدمان وب مدرن با فلکس باکس

هنگامی که افراد برای تماشای ویدیوهای شما وارد سیستم می شوند، می توانید از حمایت تبلیغ کنندگانی برخوردار شوید که به شما پول می دهند تا حامی ویدیوهای شما باشید یا به آنها اجازه دهید در پایین ویدیوها تبلیغ کنند. همین امر می تواند برای پادکست ها نیز صادق باشد روی iTunes و دیگر پلتفرم ها.

هنگامی که پایگاهی ایجاد کردید، حتی در زمینه هایی مانند محصولات زیبایی یا بازی های ویدیویی، می توانید آن را به درآمد منفعل از تبلیغات تبدیل کنید.

میزبانی وب را با سازنده وب سایت دریافت کنید

میزبانی وب با سازنده وب سایت یک ابزار ضروری است اگر می خواهید در سال جاری شروع به کسب درآمد غیرفعال کنید. با انتخاب استفاده از Website Creator، می توانید سایت خود را بسازید و آن را میزبانی کنید روی اینترنت تا بتوانید عقب بنشینید و اجازه دهید پول وارد شود. اما قبل از اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید بنشینید، مسیرهایی را که می خواهید به سمت درآمد غیرفعال طی کنید را پیدا کنید و سایت خود را طراحی کنید که بتواند به شما در انجام آن کمک کند.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید