وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق نیاز به استراتژی دارد

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


هیچ کس نمی تواند انکار کند که رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی کسب و کار شما در جهان است. متأسفانه، این احتمال وجود دارد که رقبای شما نیز این را بدانند.

بنابراین، چگونه می‌توانید راه خود را از میان پیچیدگی فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست و سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که در آنجا وجود دارند پیدا کنید؟ برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی، برنامه ریزی استراتژیک زیادی لازم است.

این نکات و ترفندها را دنبال کنید، خوب خواهید شد روی راه شما برای ایجاد یک کمپین اجتماعی موفق:

مایل به سرمایه گذاری زمان باشید

رم یک روزه ساخته نشد و اینترنت یک شبه فتح نخواهد شد. اگر واقعاً می‌خواهید در بازاریابی به سمت رسانه‌های اجتماعی تسلط داشته باشید، باید تعهدی طولانی‌مدت داشته باشید. بسیاری می گویند که حدود یک سال طول می کشد تا یک پروفایل رسانه اجتماعی ایجاد کنید که به اندازه کافی قابل توجه باشد تا مورد توجه قرار گیرد. (برخی ادعای کمتری دارند، اما فقط کمپین‌های واقعاً تماشایی می‌توانند این کار را ظرف شش تا نه ماه اجرا کنند.)

بنابراین برای موفقیت، باید از نظر ذهنی خود را برای سرمایه گذاری که این نیاز دارد آماده کنید. در اینجا چند نکته برای شروع آورده شده است:

اهداف SMART را تعیین کنید

داشتن اهداف عالی عالی است، اما آیا آنها اهدافی هوشمندانه هستند؟ این بدان معنی است که آنها باید:

  • خاص
  • قابل اندازه گیری
  • قابل دستیابی
  • مربوط
  • زمان محدود
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نکات کار از خانه از یک حرفه ای دورکاری

این اهداف را تعیین کنید تا مشخص کنید هر چند وقت یکبار محتوای جدید را ارسال می کنید و امیدوارید از این پست ها چه چیزی به دست آورید. مطمئن شوید که همه روی تیم بازاریابی از اهداف آگاه است و با آن موافق است و مایل است به پیشبرد این امر کمک کند.

فقط خودتان را تبلیغ نکنید

اگر تمام فید رسانه‌های اجتماعی شما فهرستی از تبلیغات و فروش است، می‌توانید همه چیز را در زیر #PleaseBuyFromUs پست کنید و فقط دعا کنید که همه چیز درست شود. درعوض، باید با فالوورهای خود تعامل داشته باشید زیرا اینها مشتریانی هستند که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید. با نظرات و پست های آنها تعامل داشته باشید و به چیزهایی که دوست دارند علاقه نشان دهید. شما همچنین باید اجازه دهید شخصیت شما نیز از بین برود. شوخی کنید (با سلیقه) و لذت ببرید. به احتمال زیاد شما دنبال کنندگان و دوستان جدید (و در نهایت مشتریان) خواهید داشت.

زیاده روی نکنید

نه، منظور ما ارسال بیش از حد نیست – این واقعاً یک چیز نیست. اما ما فکر می کنیم که اگر سعی کنید هر پلتفرمی را بپوشانید، خودتان را می سوزانید روی بازار. فقط با دو پلتفرم شروع کنید – به احتمال زیاد فیس بوک و سپس توییتر یا اینستاگرام. هنگامی که به اجرای طرح با این دو دست پیدا کردید، می توانید آن را گسترش دهید تا یکی دیگر از «سه بزرگ» یا در غیر این صورت یک پلتفرم بازار کوچکتر مانند Tumblr را بگنجانید.

رقابت خود را پیگیری کنید

راه دیگر برای رسیدن به موفقیت این است که رقابت خود را از نزدیک تماشا کنید. نه، منظور ما این نیست که هر حرکت آنها را دنبال کنید و دقیقاً همان کاری را که انجام می دهند انجام دهید. اما به دنبال روندها در پست های آنها باشید و در صورت امکان پیش بینی کنید که قرار است چه کاری انجام دهند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، پس می توانید آنها را به ضرب گلوله بکوبید و به نظر می رسد که آنها از شما کپی می کنند!

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چیدمان وب مدرن با فلکس باکس

حسابرسی

از این کلمه نترسید – منظور ما تماس با IRS نیست. اما پس از حدود دوازده ماه، زمان آن رسیده است که کاری را که انجام داده‌اید دوباره ارزیابی کنید و ببینید که آیا نیاز به اصلاح دارد یا خیر. با انجام این کار، می توانید اطمینان حاصل کنید که برنامه و برنامه خود را تازه نگه دارید. حتی می‌توانید از بیرون مشاوره دریافت کنید تا ببینید شخص دیگری در مورد کمپین شما چه می‌گوید.

خبر خوب این است که هنگامی که یک برنامه خوب در اختیار دارید، حفظ آن با ایجاد محتوای جدید بسیار آسان تر است. با این حال، این بدان معنا نیست که می توانید برنامه رسانه های اجتماعی خود را به طور کامل کنار بگذارید. چنین کمپینی می‌تواند سال‌ها برای شما کارساز باشد، اما برای موفقیت واقعی مستلزم تلاش و کوشش مداوم است.

داشتن یک وب سایت برای یافتن فالوورهای شبکه های اجتماعی شما بسیار مهم است. میزبانی رسانگار راه حل های قدرتمندی برای وب سایت ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا با وب سایت خود شروع به کار کنید. امروز میزبانی کسب و کار را دریافت کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید