وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

برترین افزونه های سئو برای وردپرس در سال 2019

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


برترین افزونه های سئو برای وردپرس در سال 2019

برای وب سایت های در حال اجرا روی وردپرس، افزونه‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانند رتبه سئوی آن‌ها را افزایش داده و ترافیک ارگانیک را افزایش دهند. اما با وجود بیش از 50000 افزونه وردپرس در دایرکتوری رسمی، انتخاب مناسب ترین افزونه برای مدیریت سئوی خود بسیار دلهره آور می شود. امروز، ما قصد داریم به سه گزینه برتر افزونه نگاه کنیم و توضیح دهیم که چرا آنها برای تقویت SERP شما ضروری هستند.

1. Yoast SEO

یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است Yoast SEO. به دلیل طیف وسیعی از ویژگی‌ها که به کاربر اجازه می‌دهد سایت خود را هم برای ربات‌های موتور جستجو و هم برای انسان‌ها بهینه‌سازی کند، محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. Yoast SEO بسیار محبوب است زیرا استفاده از آن آسان است و به شما امکان کنترل بهینه سازی و خوانایی محتوای خود را می دهد. در نتیجه، لازم نیست برای گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری بنویسید، فقط می‌توانید برای انسان بنویسید و همچنان محتوایی داشته باشید که رتبه بهتری داشته باشد. ویژگی های اصلی Yoast SEO عبارتند از:

  • یک نقشه سایت XML ارسال کنید تا به گوگل و بینگ کمک کنید تا سایت شما را ایندکس کنند.
  • کلمه کلیدی تمرکز را برای محتوای خود تنظیم کنید.
  • قطعه متنی که نمایش داده می شود را ویرایش کنید روی نتایج جستجو در کنار عنوان شما؛
  • به شما نشان می دهد که چگونه سایت خود را با ارائه پیشنهادات بهینه کنید.
  • برچسب‌های متعارف را اضافه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای تکراری وجود ندارد.
  • به شما این امکان را می دهد که خرده نان را کنترل کنید روی سایت شما؛
  • به کلمات کلیدی فوکوس چندگانه اجازه می دهد.
  • نظارت بر تعداد پیوندهای ورودی و خروجی؛
  • ادغام با کنسول جستجوی گوگل؛
  • امتیاز خوانایی برای کمک به بهبود محتوای خود.

همچنین یک نسخه پریمیوم از Yoast، با نام پیش بینی شده Yoast SEO Premium، با قیمت 89 دلار در ماه موجود است. این گران است، اما شامل ویژگی هایی است که به سئو ویدیو و SEO WooCommerce کمک می کند، بنابراین اگر یک تجارت الکترونیک سودآور را اداره می کنید، ارزش بررسی کردن را دارد.

2. نقشه سایت XML گوگل

نقشه سایت XML به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را با فهرست کردن URL های همه محتوای شما و همچنین احتمال نیاز به نمایه سازی، فهرست کنند. نقشه سایت Google XML این فایل مهم را برای شما تولید می کند. مزیت اصلی نقشه سایت Google XML این است که می توانید فایل خود را به طور منظم به روز کنید، که اگر محتوای تازه زیادی دارید که باید مرتباً اضافه کنید، مهم است. همچنین تضمین می کند که هیچ اشتباهی مرتکب نمی شوید که می تواند به رتبه شما آسیب برساند. نقشه سایت Google XML تقریباً یک دهه است که وجود دارد و یکی از پرکاربردترین افزونه‌های نصب شده است. پس از نصب، می تواند تمام کارها را برای شما انجام دهد. توصیه می شود به محض شروع انتشار با وردپرس، از نقشه سایت XML استفاده کنید. (باید از کنسول جستجوی گوگل برای ارسال آدرس خود نقشه سایت.)

3. W3 Total Cache

یک جنبه مهم برای هر بازاریاب سرعت وب سایت است. دلیل آن این است که یک وب سایت کند، منجر به نرخ رها شدن بالا می شود. با کاهش دامنه توجه، کاربران به سادگی یک سایت کند را تحمل نمی کنند. در نهایت نرخ رها کردن بالا به معنای کاهش رتبه در موتورهای جستجوگر است، بنابراین بسیار مهم است که سایت خود را سریع نگه دارید.

افزونه کش کل W3 به وب‌سایت اجازه می‌دهد تا مقیاس‌پذیری داشته باشد و حتی زمانی که هجوم زیادی از ترافیک وجود دارد، از خرابی جلوگیری می‌کند. با کاهش زمان دانلود و بهبود عملکرد با کمک CDN (شبکه تحویل محتوا) هم تجربه کاربر و هم SEO را بهبود می بخشد. برای یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار که امیدوار است ترافیک ارگانیک ایجاد کند، این افزونه ضروری است. میزبان های وب پیشرو مانند Page.ly، Synthesis، Dream Host، Media Temple، GoDaddy و Hostgator W3 Total Cache را توصیه می کنند. ویژگی های اصلی W3 Total Cache عبارتند از:

  • بهبود 10 برابری در عملکرد کلی وب سایت (تست شده با Google Page Speed ​​و WebPagetest)؛
  • به لطف ذخیره سازی، فوراً مشاهده صفحات را تکرار کنید.
  • صفحات سریعتر ارائه می شوند.
  • بازدیدکنندگان زمان بیشتری را صرف می کنند روی سایت شما؛
  • سرور به خصوص در مواقع پرترافیک عملکرد بهتری دارد.
  • کاهش تقریباً 80 درصدی در پهنای باند از طریق کمینه سازی منابع.
  • سازگاری با هاست اشتراکی، سرورهای خصوصی مجازی و سرورهای اختصاصی؛
  • مدیریت شفاف CDN؛
  • پشتیبانی از صفحات موبایل شتاب داده شده؛
  • سازگاری با SSL؛
  • گزینه ای برای استفاده از کنترل کش برای کش مرورگر، سرصفحه های منقضی شده در آینده و تگ های موجودیت.
  • دسترسی به آمارهای کش برای ارائه بینشی در مورد عملکرد وب سایت.

همچنین یک نسخه حرفه ای از W3 Total Cache وجود دارد که یک ماژول ذخیره قطعه، پسوندهای انحصاری، و انعکاس کامل CDN سایت را ارائه می دهد. 99 دلار در سال گران است، اما اگر در حد بودجه شما باشد، ارزشمند است.

نکات پاداش برای افزایش رتبه موتور جستجو

برای بازاریابان تازه کار، بسته سئو همه در یک به شما این امکان را می دهد که سایت های وردپرس را برای موتورهای جستجو بدون هیچ تلاش اضافی بهینه سازی کنید. متا تگ ها را تولید می کند و عناوین را به طور خودکار بهینه می کند. کسانی که تازه شروع کرده اند می توانند به سادگی تمرکز کنند روی محتوا و اجازه دهید این افزونه مراقب بقیه باشد. تصاویر محتوا را بسیار جذاب تر می کند. تصاویر بهینه شده سئو یک افزونه عالی است که به صورت پویا موتورهای جستجو را دوست دارد alt و عنوان ویژگی های هر تصویری که اضافه می کنید. این به نوبه خود به رتبه بندی جستجوی شما کمک می کند و منجر به بازدیدکنندگان بیشتر می شود.

URL های ساده به شما امکان می دهد تمام لینک ها را مدیریت کنید روی وب سایت خود را با استفاده از انواع پست سفارشی و تغییر مسیرهای 301، ردیابی لینک های خروجی از سایت خود. لینک های شکسته به رتبه شما آسیب می زند. این جستجوگر لینک شکسته تمام پست‌ها، نظرات و سایر محتوای شما را اجرا می‌کند و هر پیوند مرده یا خراب را به شما اطلاع می‌دهد. سپس می توانید پیوندها را از افزونه ویرایش کنید page به جای به روز رسانی پست به صورت دستی.

بسته بندی

چه مبتدی یا متخصص باشید، این پلاگین های ساده برای استفاده می توانند در هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شما بسیار ارزشمند باشند. از افزودن افزونه های زیاد که سرعت سایت شما را کند می کند خودداری کنید و برای رفع اکثریت قریب به اتفاق نیازهای خود به این راه حل های آزمایش شده پایبند باشید.

تصویر شاخص از طریق DepositPhotos.

(برچسب‌ها برای ترجمه )cache



منتشر شده در 1403-01-01 19:53:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید