وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بررسی CoinPoker (1402): امنیت و حریم خصوصی در پوکر آنلاین

0 73
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


CoinPoker یک سایت پوکر آنلاین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از ارزهای دیجیتال برای تامین مالی حساب‌های خود استفاده کنند که منجر به افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی می‌شود. بدون KYC اجباری و تبلیغات و استخرهای جوایز سخاوتمندانه، CoinPoker مکان خوبی برای افرادی است که به دنبال…

coinpoker چیست

CoinPoker یک سایت پوکر آنلاین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از ارزهای دیجیتال برای تامین مالی حساب‌های خود استفاده کنند که منجر به افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی می‌شود. بدون KYC اجباری و تبلیغات و استخرهای جوایز سخاوتمندانه، CoinPoker مکان خوبی برای افرادی است که به دنبال بازی بدون استرس هستند.

مزایا و معایب CoinPoker

بررسی coinpokerبررسی coinpoker

لیستی از مزایا و معایب را بخوانید که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا CoinPoker پلتفرم پوکر آنلاین عالی برای شما است یا خیر.

طرفداران

  • جابجایی غیرمتمرکز: CoinPoker به بازی جوانمردانه اختصاص داده شده است، بنابراین آنها از یک تولید کننده اعداد تصادفی در بلاک چین خود استفاده می کنند تا با استفاده از بازخورد هر بازیکن روی میز، آنها را به هم بزنند.
  • برنامه ارجاع سخاوتمندانه: هنگامی که تمام شرایط لازم را برآورده کردید، تا زمانی که از پلتفرم استفاده می کنند، 30 درصد از مشارکت های انجمن ارجاع دهنده خود را دریافت خواهید کرد.
  • جوایز هفتگی: هم حرفه‌ای‌ها و هم تازه‌واردان می‌توانند برای شانس شرکت در جوایز هفتگی بیش از 3000 USDT رقابت کنند.
  • Rakeback: شما هر دوشنبه بخشی از مبلغی را که توسط پلتفرم جمع آوری شده است، دریافت می کنید.
  • نرخ های کم مشارکت جامعه: بین 2٪ و 7٪، مشارکت های انجمن توسط تیم برای بازپرداخت بازیکنان خود در قالب سایر فعالیت های تبلیغاتی استفاده می شود.
  • کتاب ورزشی: این پلتفرم اخیراً شرط بندی کتاب ورزشی را با 15 رشته ورزشی به پیشنهاد خود اضافه کرده است.
  • بدون هزینه واریز و برداشت: خارج از هزینه های معمولی که هر شبکه بلاک چین دریافت می کند، هنگام واریز یا برداشت پول خود مجبور نخواهید بود چیزی به خود پلتفرم بپردازید.

منفی

  • جامعه نسبتاً کوچک: در حال حاضر افراد زیادی در CoinPoker بازی نمی کنند – اما این بدان معنی است که شما ممکن است با بازیکنان حرفه ای برخورد کنید تا فرصتی منحصر به فرد برای بازی با آنها داشته باشید.
  • فقط آدرس های بیت کوین Legacy پشتیبانی می شوند: در حالی که این صرفا یک ناراحتی کوچک است، بهتر است بدانید که برای برداشت پول به آدرس BTC خود، باید نسخه قدیمی را داشته باشید که با 1 شروع می شود، زیرا این پلتفرم از هیچ چیز دیگری پشتیبانی نمی کند.

CoinPoker چیست؟

کوین پوکر یک سایت پوکر آنلاین ارز دیجیتال با ارز بومی خود به نام CHP است. این سایت در سال 2017 با پول بازی راه اندازی شد و در سال 2018 به پول واقعی تبدیل شد. این پلتفرم از بلاک چین برای ارائه امنیت، شفافیت و تصادفی استفاده می کند که به رفع هرگونه مشکل احتمالی در بازی ناعادلانه کمک می کند.

بررسی ویژگی های کلیدی coinpokerبررسی ویژگی های کلیدی coinpoker

جایگاه پوکر ارزهای دیجیتال هنوز نسبتاً کوچک است، که کوین پوکر آن را یک مزیت می‌داند: این بدان معناست که تابلوی امتیازات تنها با حرفه‌ای‌ها غرق نمی‌شود—حتی بازیکنان معمولی نیز می‌توانند راه خود را پیدا کنند و برنده شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که فقط افراد تازه کار و معمولی در CoinPoker بازی می کنند: در اینجا، می توانید با Viktor “Isildur1” Blom، TonyG و Isabelle “No Mercy” Mercier برای یک فرصت منحصر به فرد ملاقات کنید تا ببینید که چگونه در برابر پوکر مقاومت می کنید. طرفداران.

coinpoker دانلودcoinpoker دانلود

به طور کلی، وب سایت بسیار تمیز و سازماندهی شده است، و همچنین به طرز باورنکردنی برای چشم آسان است. از سراسر جهان – از جمله ایالات متحده – قابل دسترسی است و از آنجایی که آنها فقط ارزهای رمزنگاری شده را می پذیرند، نیازی به نگرانی در مورد مشکلات بانک ها نیست. CoinPoker همچنین هیچ چک KYC را اجباری نمی کند، به این معنی که کاربران آن نیازی به نگرانی در مورد نقض حریم خصوصی ندارند. در عوض، ارزهای رمزپایه ای که شامل USDT، ETH و BTC به همراه CHF بومی هستند، سرعت، امنیت و قابلیت اطمینان را ارائه می دهند.

بررسی coinpoker بررسی coinpoker

چه طور باید شروع کرد

شروع بازی در CoinPoker بسیار ساده است: برای دانلود و نصب برنامه کافیست پیوند را دنبال کنید، سپس یک نام کاربری انتخاب کنید و حساب خود را راه اندازی کنید. متناوبا، اگر قبلا یک حساب کاربری ایجاد کرده اید و اکنون به سادگی دوباره نصب می کنید، می توانید بلافاصله وارد شوید. هنگامی که اطلاعات اولیه خود را وارد کردید، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد. یک مرحله تأیید اضافی وجود دارد: می‌توانید بین تأیید شماره تلفن، که در آن کدی را از طریق پیامک دریافت می‌کنید، یا یک برنامه KYC شخص ثالث به نام Civic، که نصب می‌کنید و سپس بارکد را اسکن می‌کنید تا راه‌اندازی حسابتان به پایان برسد، انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اتریوم 2.0 چیست؟
دانلود نقد و بررسی coinpokerدانلود نقد و بررسی coinpoker

این با ایده سنتی KYC فاصله زیادی دارد: به جای اینکه مجبور باشید کاملاً تمام جزئیات زندگی خصوصی خود را ارائه دهید – بسیاری از ارائه دهندگان اصرار بر KYC از شما سؤالاتی می پرسند مانند حقوق سالانه شما یا با پول خود چه می کنید – شما فقط باید ثابت کنید که ربات نیستید و به تلفن دسترسی دارید.

با انجام تأیید صحت، تنها کار اضافی که باید قبل از ورود به جدول انجام دهید پر کردن حساب خود است (که در قسمتی جداگانه به آن خواهیم پرداخت – در عین حال می توانید مطمئن باشید که اصلاً پیچیده نیست) . در صورت مواجهه با هر مشکلی، پلتفرم از شما می خواهد که از طریق ایمیل با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید یا حتی به آنها بپیوندید. کانال تلگرام، حتی اگر فقط برای معاشرت با بازیکنان دیگر باشد.

بازی های کوین پوکر

جدا از پوکر، CoinPoker یک کتاب ورزشی نیز ارائه می دهد. از زمان شروع، دفتر بازی آنها 15 ورزش را با بازارهای قبل از مسابقه و در بازی، شانس های رقابتی و تمام لیگ های بزرگ فوتبال و بسکتبال پوشش می دهد.

کتاب ورزشی coinpokerکتاب ورزشی coinpoker

البته پوکر همچنان تمرکز اصلی آنهاست. در اینجا، Texas Hold’Em، Short Deck، Pot-Limit Omaha و 5-Card Omaha را خواهید یافت. طرفداران تگزاس هولد ام همچنین می توانند اسپین های کیهانی را بازی کنند، که می تواند جایزه ای به ارزش 1000 برابر بیشتر از خرید اولیه شما ارائه دهد. در روحیه انصاف و شفافیت، این پلتفرم همچنین دارای یک پست وبلاگ مفصل با شانس و قوانین برای Cosmic Spin است.

بررسی coinpokerبررسی coinpoker

مشارکت های جامعه چیست؟

مشارکت های اجتماعی (CC) بخش مهمی از CoinPoker است. از آنجایی که پلتفرم خود بدون کمیسیون است، نرخ های مشارکت اجتماعی پایینی وجود دارد که آن را تقویت می کند – به جای درآمدهای معمول میز کارمزد توسط مغازه های سنتی آجر و ملات. این وجوه به بازیکنان بازگردانده می‌شود، زیرا در میان چیزهای دیگر، آن‌ها مجموعه‌ای هستند که از آن تبلیغات می‌آیند.

نرخ CC بین 2 تا 7 درصد است. سهم بازی های نقدی 3٪ است در حالی که مسابقات 7٪ است. با این حال، اعداد و ارقام مشخص نیستند، زیرا تیم اطمینان می دهد که بازخورد جامعه را در نظر خواهند گرفت. در حالی که می توان آنها را به هر ارزی که پلتفرم پذیرفته است پرداخت کرد، پرداخت در CHP ترجیح داده می شود و رفتار خاصی را ارائه می دهد که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

جوایز کوین پوکر

اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان می خواهند بدانند که آیا یک پلتفرم مشوق هایی برای وفادار ماندن به آنها ارائه می دهد یا خیر. در حالی که CoinPoker هیچ گونه جایزه خوشامدگویی سنتی ندارد که به تازه واردان صرفاً برای ثبت نام پاداش دهد، آنها آن را با روش های دیگری برای تقویت کیف پول شما جبران می کنند.

برنامه ارجاع

یکی از تبلیغات در حال اجرا آنها یک برنامه ارجاع است. با ورود به سیستم و رفتن به منوی صندوقدار در دسکتاپ یا منوی حساب در تلفن همراه شروع می‌کنید. در اینجا پیوند ارجاع خود را پیدا خواهید کرد—به سادگی آن را با هر تعداد از دوستان خود که می خواهید به اشتراک بگذارید، با حداقل دو نفر قبل از شروع جوایز، و 30٪ از کل مبلغ مشارکت های انجمن را دریافت کنید. این نیز با رشته‌هایی همراه است: قبل از اینکه هر دو ارجاع شما حداقل USDT 2 را در مشارکت‌های انجمن کسب کنند، نمی‌توانید چیزی دریافت کنید.

برنامه ارجاع coinpokerبرنامه ارجاع coinpoker

هنگامی که جوایز واجد شرایط برای ادعا شدند، باید این کار را با دست انجام دهید – اگرچه چیزی جز کلیک کردن روی دکمه‌ای که می‌گوید «انتقال به تعادل» وجود ندارد. اگرچه به صورت خودکار نیست، اما فرآیند وحشتناکی نیست که تمام وقت شما را بگیرد. همچنین به دور از یک مورد یکبار مصرف است: هنگامی که تمام شرایط مورد نیاز برآورده شد، تا زمانی که ارجاعات شما در CoinPoker بازی می کنند، به دریافت پاداش خود ادامه می دهید.

استخر جوایز هفتگی

جوایز هفتگی بیش از 3000 USDT در سه لیدربورد مختلف پخش می‌شود: بدون محدودیت هولد ام (NLHE)، مسابقات چند میز (MTT) و پوکر اوماها (PLO). در مجموع 150 بازیکن هر هفته سهم خود را از جایزه دریافت می کنند. تابلوی امتیازات MTT هر هفته 860 USDT را بین خود تقسیم می‌کند، در حالی که تابلوی امتیازات نقدی – که شامل NLHE و PLO هر دو می‌شود – در مجموع 2300 USDT در هر هفته دریافت می‌کند.

پاداش coinpokerپاداش coinpoker

محاسبات بسیار ساده است: برای MTT، امتیاز شما به تعداد خرید، تعداد شرکت‌کنندگان و مکان گرفته شده بستگی دارد. در همین حال، تابلوی امتیازات نقدی، امتیازها را بر اساس تعداد بیگ بلایندهایی که به مشارکت انجمن رفته است، محاسبه می‌کند و به‌جای سهام، به فعالیت‌ها پاداش می‌دهد. علاوه بر این، اگر هنگام پرداخت مشارکت‌های انجمن، CHP را انتخاب کنید، 50 درصد امتیاز اضافی به عنوان انگیزه برای بازیکنان برای استفاده از سکه اصلی پلتفرم دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نحوه خرید آلت کوین

Bad Beat Jackpot & Rakeback

تازه کارها و کهنه کارها به طور یکسان موافق هستند که چیزهای کمی به اندازه یک ضرب و شتم ناامید کننده وجود دارد. به همین دلیل است که CoinPoker جکپات بد بیت را معرفی کرده است، زمانی که یک دست بسیار خوب توسط یک دست بهتر شکست می‌خورد – و به محض شروع آن، همه افراد حاضر در میز برنده صرف نظر از دستشان، پاداش خواهند گرفت. هیچ چیز مانند جایزه برای از بین بردن نیش وجود ندارد.

جکپات بد بیت پوکرجکپات بد بیت پوکر

علاوه بر این، CoinPoker همچنین شامل مفهومی به نام rakeback است: هر بار که یک دست بازی می‌شود، درصد کمی از پات توسط CoinPoker گرفته می‌شود. پلتفرم این موضوع را به خوبی پیگیری می کند و 20 درصد از کل پولی که در CHP پرداخت می کنید هر دوشنبه به شما بازگردانده می شود.

سپرده ها و برداشت ها

قبل از شروع بازی در CoinPoker، باید حساب خود را پر کنید. برای واریز، کافی است مقدار مورد نظر BTC، ETH، USDT یا CHP را از کیف پول شخصی خود به حساب CoinPoker خود ارسال کنید. این پلتفرم همچنین به شما هشدار می‌دهد که مستقیماً از یک صرافی ارسال نکنید، زیرا کار نمی‌کند، به این معنی که وجوه شما از بین می‌رود. این پلتفرم هیچ هزینه ای برای سپرده گذاری دریافت نمی کند. سپرده‌ها در همه موارد به‌جز BTC که ممکن است چند ساعت طول بکشد تا به تعداد تاییدیه‌های لازم برسد، آنی هستند.

هنگامی که برای اولین بار واریز می کنید، باید شماره کیف پول خود را ارائه دهید. این به طور دائم به حساب شما اختصاص داده می شود، به این معنی که شما فقط می توانید حساب CoinPoker خود را از آن یک کیف پول شارژ کنید. در صورتی که به هر دلیلی کیف پول خود را تغییر دهید، می توان این مورد را بازنشانی کرد، اما تنها با انجام مراحل لازم با تیم پشتیبانی آنها.

برداشت حتی ساده‌تر است: برای ETH، USDT و CHP، پلتفرم استفاده از کیف پول MEW را توصیه می‌کند زیرا کارمزد مبادله کمتر از 1٪ است. وجوه به همان کیف پولی که برای واریز استفاده کرده اید ارسال می شود.

با این حال، برداشت های بیت کوین کمی متفاوت است: ابتدا حداقل مقداری که می توانید برداشت کنید روی CHP 1000 تنظیم شده است. برای تبدیل CHP به BTC نیز باید هزینه تراکنش بپردازید. همچنین باید یک آدرس BTC قدیمی که با 1 شروع می شود ارائه دهید. فرمت های جدید پشتیبانی نمی شوند. روند برداشت نیز بیشتر طول می کشد، اما این به دلیل الزامات بیت کوین است و چیزی نیست که پلتفرم بتواند بر آن تأثیر بگذارد.

امنیت کوین پوکر

CoinPoker امنیت کاربران خود را بسیار جدی می گیرد. اول از همه، متاسفانه یک مشکل بسیار رایج در اتاق‌های پوکر آنلاین، احتمال تقلب است. CoinPoker با معرفی یک تولیدکننده اعداد تصادفی در بلاک چین، که به عنوان نرم‌افزار غیرمتمرکز درهم‌رفتن کارت استفاده می‌شود، با این مشکل مقابله می‌کند. همه بازیکنان حاضر در میز ورودی هایی را ارائه می دهند که توسط نرم افزار برای تعیین مقدار لرزش نهایی استفاده می شود، بنابراین تا آنجا که می تواند منصفانه باشد. این پلتفرم همچنین دارای یک سیستم بازی جوانمردانه و ضد کلاهبرداری است، که مطمئن می شود هیچ کس از نرم افزار شخص ثالث استفاده نمی کند – بازی غیراخلاقی یا خودکار حذف می شود.

بررسی coinpokerبررسی coinpoker

با این حال، این سایت بیان نمی کند که آیا آنها وجوه را در کیف پول های آفلاین نگه می دارند یا از اقدامات امنیتی دیگری استفاده می کنند. برای حساب‌های شخصی، امنیت از این واقعیت ناشی می‌شود که شما فقط می‌توانید با استفاده از یک کیف پول شخصی واحد واریز و برداشت کنید – این تضمین می‌کند که وجوه فقط مال شما و شما باشد.

پشتیبانی CoinPoker

CoinPoker پشتیبانی مشتری را از طریق یک آدرس ایمیل اختصاصی ارائه می دهد، اما همچنین یک کانال تلگرام جایی که می توانید با بازیکنان دیگر ملاقات کرده و با آنها چت کنید. به کاربران توصیه می شود در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی تماس بگیرند، اما همچنین برای مواردی مانند تغییر کیف پول حساب خود یا مواجه شدن با هر مشکلی. هیچ ویژگی چت زنده در سایت ادغام نشده است و هیچ شماره تلفنی که از طریق آن بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید وجود ندارد.

نتیجه

کوین پوکر یک پلتفرم پوکر ارز دیجیتال پیچیده است که رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهد. با استخرهای جوایز سخاوتمندانه، تبلیغات و یک برنامه ارجاع عالی، بازیکنان می‌توانند حساب خود را به روش‌های مختلف پر کنند—در تمام مدت بازی پوکر از طریق یک پلت فرم امن بدون نگرانی از تقلب بالقوه سایر بازیکنان.

Cryptonews یک پیشنهاد ویژه مسابقات فریول برای خوانندگان خود دارد. استفاده کنید لینک ارجاع Cryptonews برای ثبت نام و در یک تورنمنت ویژه 1k USDT در روز یکشنبه 28 مارس ساعت 20 CET شرکت خواهید کرد!



منتشر شده در 1402-12-26 09:06:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید