وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)

توکن‌های غیرقابل تعویض یا به اختصار NFT از محبوب‌ترین دارایی‌ها در سراسر جهان هستند. پس از گسترش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتال، به نظر می رسد که آنها برای مدت طولانی در دسترس خواهند بود! برخی از این توکن‌ها دارای مجموعه‌ای از مزایا برای کلکسیونرها هستند که آنها را به کالایی ارزشمند و همچنین مجموعه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

به دست آوردن آن NFT ها بدون اینکه خودتان آنها را ضرب کنید، مستلزم استفاده از یک بازار NFT است. امروزه صدها مورد از این موجود است، اما دریای آزاد اولین بازار دنیا بود در نتیجه، یکی از قابل اعتمادترین و پرکاربردترین بازارهای آنلاین است که میزبان طیف گسترده ای از پروژه های NFT است.

در این بررسی OpenSea، ما بازار OpenSea را ارزیابی می‌کنیم و به شما نظری بی‌طرفانه درباره مقایسه آن با ثروت سایر بازارهای NFT در دسترس سرمایه‌گذاران امروزی می‌دهیم.

NFT ها و OpenSea

NFTها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کالای انتخابی در دنیای رمزنگاری هستند و صدها هزار مورد از آنها برای انتخاب وجود دارد. برخی از آنها محبوب هستند زیرا آنها شگفت انگیز به نظر می رسند. دیگران به دلیل عملکرد و جوامع فوق العاده ای که از آنها پشتیبانی می کنند شناخته شده اند. رایج ترین سوالی که باقی می ماند این است: این توکن ها را از کجا بخریم؟ برای بسیاری، اولین بندر تماس آنها OpenSea است.

OpenSea اصلی ترین و مسلماً بزرگترین بازار NFT است که امروزه به صورت آنلاین در دسترس است. در 20 دسامبر 2017، در زمان اوج شور کریپتو در سال 2017، و مستقر در نیویورک، ایالات متحده، دارای مجموعه عظیمی از پروژه ها و قطعات است و یکی از بازارهای قابل اعتماد در بین سرمایه گذاران جدید و قدیمی NFT است. . اما دقیقا چه چیزی آن را بسیار عالی می کند؟

در این بررسی OpenSea، ما وب سایت OpenSea، برنامه آن و بازار آن را بررسی می کنیم. سپس، ما نظرات نهایی خود را در مورد پیشنهاد OpenSea به عنوان یک کل و اینکه چقدر ممکن است برای سرمایه گذارانی مانند شما مفید باشد به اشتراک می گذاریم.

بیایید با وب سایت OpenSea شروع کنیم.

بررسی OpenSea: وب سایت

بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)

این وب سایت OpenSea اولین بندر مورد نیاز برای سرمایه گذاران NFT است. ورود به OpenSea چند ثانیه طول می کشد، به خصوص اگر از کیف پولی مانند Metamask استفاده می کنید. پس از اتصال، می توانید بلافاصله شروع به خرید آثار هنری کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  جاوا اسکریپت: بررسی کنید که آیا رشته با Substring شروع می شود یا نه در این آموزش، روش بررسی اینکه آیا یک رشته با یک رشته فرعی در جاوا اسکریپت شروع می شود را بررسی خواهیم کرد. این به راحتی از طریق متد startsWith() یا عبارات منظم به دست می آید. بررسی کنید که آیا رشته با رشته دیگری با () startsWith شروع می شود، متد startsWith(searchString(, position)) یک بولی برمی گرداند که...

نحوه تنظیم نمایه OpenSea خود را بیاموزید اینجا.

بازار OpenSea یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند ارائه می دهد که طیف گسترده ای از فیلترها و دسته ها را ارائه می دهد. این باعث می شود آن را برای مبتدیانی که برای اولین بار NFT ها را کاوش می کنند، و همچنین کلکسیونرهای با تجربه ای که دقیقا می دانند دنبال چه چیزی هستند، عالی باشد!

بزرگ‌ترین بازار NFT موجود به این معنی است که طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها و مجموعه‌ها وجود دارد و کشف آن زمان می‌برد. هنگامی که قطعه مناسب خود را پیدا کردید، می توانید به راحتی نمایه خود را طوری تنظیم کنید که مجموعه خود را برای دوستان خود نمایش دهید.

بررسی OpenSea: برنامه

بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)

همانطور که توسط یک بازار مستقر انتظار می رود، برنامه OpenSea به خوبی کارآمد است و به راحتی قابل پیمایش است. بسیار شبیه به وب سایت، به طور یکپارچه به کیف پول شما متصل می شود و سپس مجموعه و مشخصات کامل شما را نمایش می دهد.

صفحه اصلی برنامه مجموعه‌ای از مجموعه‌ها را نشان می‌دهد، از جمله افت‌های قابل توجه، مجموعه‌های پرطرفدار و بیشتر مجموعه‌های فعال. این به شما امکان می دهد تا از آنچه در برنامه داغ است به روز بمانید. بخش آمار این را یک قدم جلوتر می‌برد و طیف وسیعی از رتبه‌بندی‌ها و فعالیت‌ها را از سراسر بازار ارائه می‌دهد.

مانند بسیاری از برنامه‌های بازار NFT، عملکرد جستجو می‌تواند گاهی اوقات کمی کند و نامرتب باشد. با این حال، اگر تعداد پروژه‌هایی که در هر زمان جستجو می‌شوند را در نظر بگیرید، می‌تواند بخشیده شود. اگرچه تعداد فیلترهای جستجو در برنامه کاهش یافته است، هنوز هم تعداد زیادی فیلتر برای کمک به شما در یافتن آنچه می خواهید وجود دارد.

خرید NFT از طریق OpenSea

بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)

این پلتفرم یافتن و خرید NFTها را در انواع بلاک چینها سریع و آسان می کند و اخیراً پشتیبانی از NFTهای Solana را اضافه کرده است.

لطفا” ما را بررسی کنیدنحوه خرید NFT در OpenSea” راهنمای یادگیری نحوه خرید NFT در OpenSea.

اولین خرید یک فرآیند طولانی است که اگرچه ساده است، اما اصطکاک را به تجربه مشتری اضافه می کند. پاپ آپ ها و قراردادهای زیادی وجود دارد که باید پذیرفته شوند، به ویژه اگر لازم باشد ETH را در Polygon واریز کنید، همانطور که در راهنمای فوق انجام دادیم.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه TRON (TRX) بخریم؟

لازم به ذکر است که همه این مراحل نباید پس از اولین تراکنش تکرار شوند و در نتیجه خریدهای آتی بسیار سریعتر هستند. به این ترتیب، مطمئن شوید که اجازه ندهید این فرآیند کمی طولانی‌تر، که ممکن است برای یک مبتدی ترسناک به نظر برسد، شما را از استفاده از OpenSea در آینده منصرف کند.

OpenSea: فهرست کردن یک NFT

بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)

فهرست کردن یک NFT از مجموعه خود به بازار یک بازار واقعا ساده و سرراست است و به عنوان راهنمای لیست ما نشان می دهد، تنها با چند کلیک قابل انجام است.

به طور مشابه، اگر بخواهید فروش را از بازار OpenSea حذف کنید، این کار نیز می تواند به همان سرعت انجام شود، به این معنی که هیچ مشکلی وجود ندارد که NFT خود را شناور کنید و قبل از تصمیم گیری ببینید چه پیشنهاداتی برای آن وجود دارد.

OpenSea با گرفتن 2.5٪ از هر تراکنش، کمی گرانتر از برخی از رقبای خود است. با این حال، پایگاه کاربر گسترده، شهرت زیاد، و مقیاس وسیع بازار آن به این معنی است که OpenSea می تواند این هزینه ها را مطالبه کند. با این وجود، این قطعاً چیزی است که باید هنگام فروش قطعات خود در نظر داشته باشید.

بررسی OpenSea: نتیجه‌گیری

از آنجایی که NFT ها هم از نظر ارزش و هم از نظر محبوبیت رشد می کنند، بسیار مهم است که از بازارهای مختلف آگاه باشید و اینکه آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر. از آنجایی که OpenSea راه اندازی شده و ساده است، برای بسیاری از مبتدیان و کهنه سربازان NFT، و به درستی این مورد استفاده قرار می گیرد.

این امر جستجو، خرید و فهرست کردن NFT ها را بسیار ساده می کند، و تنها با چند کلیک، شما با زحمت بسیار کمی راه اندازی می شوید، مجموعه خود را ایجاد می کنید و به برخی از جوامع شگفت انگیز می پیوندید.

همانطور که بحث شد، OpenSea دارای جنبه های منفی است، یعنی هزینه های آن از طرف فروشنده. با این حال، مزایا از معایب آن بیشتر است، و من شخصاً OpenSea را به هر کسی که به دنبال غواصی یا گسترش دانش و مجموعه NFT خود است توصیه می کنم. دلیلی وجود دارد که آنها برای مدت طولانی در اوج باقی مانده اند و به نظر می رسد که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.



منتشر شده در 1402-12-26 06:46:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید