وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

برنده شدن SERP با پست‌های مهمان: روش استفاده از Surfer برای محتوای بهتر و پیوند بیشتر

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


پست مهمان یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی ورودی امروزی است.

مطابق با OptinMonster60% وبلاگ ها بین 1 تا 5 پست مهمان در هر ماه می نویسند و 62.96% از خوانندگان وبلاگ هایی با چندین نویسنده را معتبرتر می دانند.

به علاوه، دامنه های وب سایت بالاتر می توانند برای کلمات کلیدی رتبه بندی شوند که وبلاگ یا وب سایت شما نمی توانند رتبه بندی شوند. اگر این کار را انجام دهند، پیوندهایی که در پست مهمان خود قرار می دهید از آب پیوند به صفحات شما سود می برند (با این فرض که آنها پیوندهای dofollow هستند نه nofollow).

و این تنها یکی از دلایل متعددی است که نشان می دهد پست مهمان یک استراتژی موثر برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد سرنخ است.

این هم برای آن دسته از شرکت هایی که ارسال میهمانان برای افزایش دید خود پست می گذارند و کسانی که آنها را منتشر می کنند تا جریان ثابتی از محتوای خوب و متنوع را دریافت کنند. فقط نگاه کنید G2 چگونه این کار را انجام می دهد:

https://learn.g2.com/

اما همه پست های مهمان به شما کمک نمی کنند تا به طور خودکار به اهداف بازاریابی خود برسید.

اول از همه، پست های مهمان موفق باید محتوای مفید و ارزشمندی را در اختیار خوانندگان قرار دهند.

در مرحله دوم، شما باید از جنبه های سئو مراقبت کنید: بهترین دامنه ها را بشناسید و یک استراتژی پیوند مناسب ایجاد کنید.

خوشبختانه، راه‌هایی برای بهترین استفاده از پست‌های مهمان وجود دارد، از جمله ابزارهایی مانند Surfer.

در این مقاله، توضیح خواهم داد که چگونه Surfer به من کمک کرد تا استراتژی پست مهمان خود را برای دستیابی به نتایج باورنکردنی ارتقا دهم.

مثلاً دو روز پس از انتشار به جایگاه دوم در SERPها رسید.

خواندن روی!

چرا نوشتن پست های مهمان برجسته بسیار مهم است

اگر اسلات می خواهید روی وبلاگ ها و وب سایت های محبوب و دارای رتبه خوب (و شما این کار را انجام می دهید)، پست های شما باید درجه یک باشند. نه تنها برای دریافت «بله» از یک ویرایشگر، بلکه برای بهبود سئوی وب سایت خود.

بیایید یک قدم به عقب برگردیم و در مورد اینکه چرا باید محتوای عالی برای پست های مهمان ایجاد کنید صحبت کنیم.

وقتی یک پست مهمان می نویسید، معمولاً یک پیوند یا پیوندهایی به وبلاگ خود در محتوا قرار می دهید، درست است؟

با فرض اینکه در حال نوشتن یک پست مهمان برای یک وبلاگ بسیار معتبر هستید (مانند کاری که من در حال حاضر برای Surfer انجام می دهم)، هدف نهایی شما همیشه باید رتبه بندی آن پست وبلاگ در گوگل باشد.

زیرا پست های وبلاگی که در گوگل رتبه بندی می شوند برای افراد بیشتری قابل مشاهده و در دسترس هستند. آنها همچنین از نظر سئو معتبرتر و جذاب تر هستند. و این احتمال را بیشتر می کند که صاحب یک وب سایت دیگر به آن قسمت از محتوا پیوند دهد.

چرا آن را می خواهید؟ زیرا این بدان معناست که هر پیوندی که به پست مهمانی که نوشته اید اشاره می کند، یک مزیت غیر مستقیم به شما می دهد. “آب پیوند” به پیوندهایی که به وب سایت شما اشاره می کند که در پست مهمان خود وارد کرده اید، فرو می رود.

و می‌پرسید بهترین و آبدارترین «آب پیوند» چیست؟

در اینجا روش بیان مت دیگیتی آمده است:

«اگر می‌خواهم رتبه اول بهترین پودر پروتئین را کسب کنم، به نظر شما پیوند بهتری چیست؟
الف) لینکی از bodybuilding.com، وب سایت قدرتمند، فوق العاده مرتبط؟
یا
ب) نیویورک تایمز چطور؟ یکی از بزرگترین سایت های بذر روی اینترنت؟
(…)
(هر دو پاسخ) اشتباه است. پاسخ این است که بهترین لینک همان مردی است که در وهله اول «بهترین پودر پروتئین» است. گوگل قبلاً به شما می گوید که این قوی ترین و مرتبط ترین وب سایت برای بهترین پودر پروتئین است، بنابراین اینها بهترین لینک ها هستند.

و تنها در صورتی می توانید سر چنین بازیکنان بزرگی را برگردانید که محتوای شما در بین بازیکنان بزرگ نیز باشد. پست مهمان می تواند به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

اگر این در حال حاضر پیچیده به نظر می رسد، اجازه دهید به شما اطمینان دهم: اینطور نیست.

بیایید یک نمونه از این پست را که اکنون در حال خواندن آن هستید، بسازیم.

این پست روی وب سایت من درباره بهترین پلتفرم های دوره آنلاین است که مردم می توانند برای فروش دوره ها از آنها استفاده کنند.

برنده شدن SERP با پست‌های مهمان: روش استفاده از Surfer برای محتوای بهتر و پیوند بیشتر

اکنون، اگر این پست وبلاگی که اکنون می خوانید به اشتراک گذاشته شود روی اجتماعی و از وب‌سایت‌های دیگر به آن پیوند داده می‌شود، پست من که بهترین پلتفرم‌های دوره آنلاین را توضیح می‌دهد، به دلیل اثر کاهشی، مقداری آب پیوند دریافت می‌کند.

هر بار که یک پست مهمان می نویسید، این یک فرصت طلایی برای دریافت مقداری آب پیوند به پایین است که به ایجاد اعتبار وبلاگ شما کمک می کند.

به همین دلیل نوشتن محتوای عالی و با تحقیق بسیار مهم است. پست مهمان شما برجسته خواهد شد و نه تنها ویرایشگر را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه شانس اشتراک گذاری مطالب توسط افراد دیگر را افزایش می دهد.

به علاوه، بیایید در اینجا صادق باشیم، ایمن کردن پست های مهمان به خودی خود بسیار دشوار است process. اغلب، شما باید داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کنید، و سپس باید راهی برای ارائه مناسب هر فرصت پست مهمان بالقوه پیدا کنید.

آیا ارزش آن را ندارد که وقتی بالاخره این فرصت را پیدا کردید، محتوای عالی ایجاد کنید؟

چقدر قبلا پست مهمان می گذاشتم

وقتی برای اولین بار پست مهمان را شروع کردم، تلاش زیادی برای آن نکردم process. من به سادگی سه پست مهمان برتر را مرور می کنم روی وب سایتی که می خواستم پست کنم روی و سپس مطمئن شوید که تعداد کلمات مشابهی داشتم و موضوع را از همه جهت پوشش دادم.

نمی‌توانم بگویم محتوا «بد» بود، اما با اطمینان می‌توانم بگویم که می‌توانم بهتر عمل کنم.

این قبلاً بیشتر از بسیاری از وبلاگ نویسان مهمان بود. اما هنوز برای اطمینان از اینکه پست های من به اندازه کافی برجسته هستند تا رتبه های لازم برای هدایت سطوح بالای ترافیک به وب سایت من را کسب کنم، کافی نبود.

من نیاز به انجام بیشتر داشتم. به همین دلیل است که من شروع به جستجوی راه موثرتری برای بهینه سازی پست های مهمان خود کردم.

و آن زمان بود که سرفر را پیدا کردم.

چگونه Surfer را پیدا کردم و رویکرد خود را به پست مهمان تغییر دادم

همانطور که می دانید، بهینه سازی شما روی-page سئو بستگی دارد روی چند عامل:

  • کلید واژه ها. شما باید کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنید که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد. همچنین باید مکان و فراوانی کلمات کلیدی را در محتوای خود بهینه کنید.
  • پیوندها. محتوای شما باید دارای تعداد زیادی لینک داخلی و همچنین لینک هایی به وب سایت های معتبر باشد.
  • تصاویر: شما باید حداقل یک تصویر با تگ alt تصویر داشته باشید که با کلمه کلیدی اصلی شما مطابقت داشته باشد.
  • تعداد کلمه: ارتباط مستقیمی بین طول پست وبلاگ و موقعیت پست در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) وجود دارد. در حالی که به نظر می رسد محتوای طولانی تر در بیشتر مواقع بهترین عملکرد را دارد، همه چیز بستگی دارد روی کلمه کلیدی انتخابی شما
  • محتوای خوراکی: محتوایی که قابل اسکن است و مصرف آن آسان است (مانند پست های لیست) برای SERP مفید است و شما را تقویت می کند. حفظ و جذب مخاطب سطوح

موج سوار تمام این عوامل را در نظر می گیرد.

در چند ماه اول استفاده از Surfer، افزایش قابل توجهی در پست های مهمان خود ثبت کردم.

من احساس می‌کنم که به‌عنوان یک ابزار SEO، Surfer متوجه شد که برای کمک به مردم چه چیزی لازم است، که نمی‌توانم برای همه پلتفرم‌های دیگر بگویم.

من توانستم مقیاس کنم روی-page بهینه سازی و دریافت مشاوره دقیق و مبتنی بر داده به راحتی.

موج سوار همه چیز را برای من تغییر داد روی سایت من اما روش پست مهمان را در حال حاضر تغییر داد. خطای انسانی را از بین می برد و به شما کمک می کند تا بر اساس تصمیم گیری کنید روی مجموعه داده های دقیق به جای انجام همه کارها به صورت دستی با کمی حدس زدن، کاری که من قبلا انجام می دادم.

این را در نظر بگیرید: موتورهای جستجو هرگز ارزش را بدون داده تعریف نمی‌کنند یا قضاوت نمی‌کنند، و Surfer همه چیز را تجزیه می‌کند و 50 نتیجه برتر موتور جستجو را مهندسی معکوس می‌کند تا دستور العملی ساده و آسان برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر را در اختیار شما قرار دهد.

به نظر من، دو ویژگی کلیدی وجود دارد که Surfer را واقعاً ارزش آن را دارد:

  • ویرایشگر محتوا که به من کمک می کند دستورالعمل های سریع مبتنی بر داده را برای خودم و نویسندگانم ایجاد کنم.
  • آنالایزر SERP که رتبه بندی بالاترین صفحات را برای هر کلمه کلیدی ارائه می دهد.

روش پست مهمان اکنون: موارد استفاده از موج سواران

من فقط می توانم پست مهمان خود را توصیف کنم process… اما من فکر می کنم بهتر است از مثال استفاده کنیم. اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه از Surfer برای ارتقای پست مهمان خود با سه مورد مختلف استفاده می کنم.

مورد استفاده شماره 1: ایجاد خلاصه محتوای با کیفیت بالا از ابتدا

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از Surfer ایجاد یک جدید است page برای هر کلمه کلیدی هدف با استفاده از ویرایشگر محتوا. این موضوع در مورد پست های مهمان بسیار مهم است.

ویرایشگر محتوا نشان می دهد که چگونه می توان یک خلاصه جامع تهیه کرد که الزامات را مشخص می کند و درک آن را برای هر نویسنده ای آسان می کند. دستورالعمل ها شامل تمام مؤلفه های پست ضروری مانند موضوعات، کلمات کلیدی، تعداد کلمات و غیره است روی.

پنل سفارشی سازی امتیاز محتوا

اگر تعجب می کنید که چرا این برای پست مهمان ضروری است، پاسخ ساده است:

وقتی به روش سنتی انجام شود، ایجاد یک بریف خوب کار زیادی است. اما Surfer تمام کارهای سخت را از تحقیق دستی در مورد رقبای شما، استخراج داده های اولیه در مورد کلمات کلیدی، پیروی از بهترین شیوه های فعلی SEO و غیره از بین می برد. روی.

و از آنجایی که من می خواهم بسیار زیاد پست مهمان بگذارم، همانطور که شما نیز باید، Surfer در زمان من صرفه جویی می کند.

به علاوه، یک متن بهینه شده برای سئو یک موقعیت برد-برد است، هم برای من و هم برای سایت‌هایی که پست‌های من را میزبانی می‌کنند، بنابراین ویراستاران معمولاً محتوایی را که از همان ابتدا درجه یک است، قدردانی می‌کنند.

استفاده از مورد شماره 2: بهینه سازی محتوایی که از قبل وجود دارد

یکی دیگر از موارد استفاده از این ابزار، بهینه سازی محتوای موجود است. اگر صفحاتی وجود دارد روی سایت شما که عملکرد خوبی ندارند، ابزار حسابرسی دقیقاً همان چیزی است که برای کمک به شما در ارتقای رتبه آنها نیاز دارید. من از این استفاده میکنم روی سایت من خیلی کم است و موفقیت های زیادی دیده ام.

Surfer Audit تمام صفحات برتر در SERP ها را تجزیه و تحلیل می کند و لیستی از کارهایی را که می توانید انجام دهید تا محتوای خود را بهتر از آن صفحات در یک فرم گزارش انجام دهید، ایجاد می کند.

این شامل همه چیز از تعداد کلمات گرفته تا ساختار محتوا، کلمات کلیدی، page بینش سرعت، و حتی “شکاف محتوا”، که هر عبارت، کلمه یا موضوعی را که رقبای شما در آن گنجانده اند را توصیف می کند. آنها محتوا اما در محتوای شما یافت نمی شود.

تصویر زیر نمونه ای از داشبورد بصری است که مقایسه ای بین آن ها را نشان می دهد page سرعت سایت های برتر:

Surfer زمان ممیزی برای اولین بایت داده
Source

شما می‌پرسید چرا ارسال پست مهمان اهمیت دارد؟ دو چیز:

  • در حالی که واضح است که من نمی توانم کارم را پس از انتشار درست کنم روی سایت شخص دیگری… اما به من کمک می کند از اشتباهاتم درس بگیرم و در آینده مطالب بیشتری ارائه کنم.
  • من می توانم سایت خود و محتوای آن را بهینه کنم، به طوری که وقتی از پست های مهمان آب لینک دریافت می کند، می دانم که تمام قدرت را برای رتبه بندی بالا دارد، بدون اینکه روی-page عوامل کند کننده آن

استفاده از مورد شماره 3: یافتن سیگنال های رتبه بندی مهم

موج سوار همچنین می تواند به شما در تعیین اینکه کدام یک کمک کند سیگنال‌های رتبه‌بندی در جایگاه شما مهم هستند و کدام‌ها اهمیت ندارند.

ویژگی حسابرسی که در بالا توضیح داده شد، مراحل ساده و کاربردی را برای بهبود محتوای خود و کسب رتبه های بالاتر به شما ارائه می دهد.

با این حال، تحلیلگر SERP بینش عمیق تری در مورد بیش از 500 سیگنال رتبه بندی به شما می دهد.

مثالی از چنین همبستگی می تواند «تعداد کلمات» در مقابل «رتبه بندی» باشد، مانند تصویر زیر:

داده ها on همبستگی بین تعداد کلمات و موقعیت در نتایج جستجو در Surfer SERP Analyzer

این داده ها به من کمک می کند تا بفهمم چه چیزی برای محتوای من اهمیت دارد موقعیت مناسب، جایگاه. اگر بخواهم یک پست مهمان درباره آدم خواری کلمات کلیدی بنویسم، حتما آن را طولانی می کنم، زیرا طول به وضوح برای نتایج جستجوی برتر مهم است.

موج سوار در عمل: دو روز پس از انتشار، رتبه دوم را در SERP کسب کنید

و اینگونه است که من از Surfer برای تولید محتوای وبلاگ نویسی مهمان بهتر و ارزشمندتر استفاده می کنم.

از تجربه من می توانم بگویم که پست های مهمان بهینه شده با Surfer عملکرد بهتری دارند.

باور نمی کنی؟

به مثال زیر دقت کنید.

این مقاله، “مشاوره روابط عمومی برای استارت آپ هاروز پس از انتشار به رتبه دوم رسید روی ماک راک.

برنده شدن SERP با پست‌های مهمان: روش استفاده از Surfer برای محتوای بهتر و پیوند بیشتر

دو روز… و تمام اطلاعات برای رسیدن به این نتیجه در اختیار من قرار گرفت روی یک بشقاب تنها توسط Surfer. بدون تحقیق خسته کننده سئو محور.

خلاصه

نکته اصلی این است که کارهای زیادی می توانید با Surfer انجام دهید، که بسیاری از آنها خارج از محدوده این مقاله است.

با توجه به سئو سایت Surfer برای شما، می توانید تمام انرژی خود را صرف ایجاد محتوای قاتل کنید. و اگر آن را درست انجام دهید، می‌توانید از مزایای کامل «آب پیوند» قطره‌ای به پایین بهره ببرید.

اگر از توصیه های من پیروی کنید، به احتمال بسیار زیاد کسب درآمد از وبلاگو قطعا هدف همین است، اینطور نیست؟

همچنین بخوانید:

  • چگونه پست مهمان را به بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود تبدیل کنیم؟
  • به‌روزرسانی محتوای مفید Google
  • سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

بهترین راه برای شناختن Surfer این است که ثبت نام کنید تا آن را امتحان کنید، بنابراین می توانید سطح بهینه سازی SEO را که هنگام استفاده از آن برای بهبود محتوای خود ممکن می شود، کشف کنید.



منتشر شده در 1403-02-26 01:09:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید