برگه تقلب وردپرس

دریابید که زمان زیادی را صرف انجام کارهای تکراری مکرر کنید روی وردپرس؟

به احتمال زیاد از CMS به طور کامل استفاده نمی کنید. خوشبختانه، ما یک برگه تقلب وردپرس را با تمام میانبرهای مهم جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کند هوشمندتر کار کنید، نه سخت تر.

برگه تقلب وردپرس خود را دانلود کنید

اگر توسعه‌دهنده وردپرس هستید (یا می‌خواهید یکی شوید)، مواقعی وجود دارد که هنگام ایجاد وب‌سایت‌های وردپرسی باید با کدهای دشوار مقابله کنید.

به همین دلیل است که داشتن دانش خوب از برچسب ها و عملکردهای وردپرس می تواند زندگی هر توسعه دهنده WP را بسیار آسان کند. همانطور که گفته شد، توابع و برچسب ها برای وردپرس می توانند بسیار گیج کننده باشند زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

بنابراین، برای اینکه کار شما تا حد امکان آسان شود، ما سه برگه تقلب وردپرس را که کدهای ضروری وردپرس را پوشش می‌دهند، ترکیب کرده‌ایم:

  • برگه تقلب WP-CLI. برگه تقلب WP-CLI یک منبع فوق العاده مفید برای کسانی است که تازه با خط فرمان شروع می کنند. در اینجا محبوب ترین دستورات WP-CLI را برای مدیریت آسانتر سایت پیدا خواهید کرد.
  • برگه تقلب توسعه تم وردپرس. هنگام کار با مضامین وردپرس، چیزهای زیادی برای به خاطر سپردن وجود دارد – از نام‌ها و ساختار فایل قالب تا توابع بی‌شمار و حلقه وردپرس. به عبارت دیگر، تقریباً غیرممکن است که تک تک آنها را به خاطر بسپارید، حتی اگر در این زمینه باتجربه باشید. این برگه تقلب برچسب ها و عملکردهای مهمی را پوشش می دهد که ممکن است در هنگام ساختن یک پوسته وردپرس به آنها مراجعه کنید.
  • برگه تقلب صفحه کلید وردپرس. هر چیزی که می تواند به وبلاگ نویس وردپرس در صرفه جویی در زمان کمک کند همیشه مفید است. این میانبرهای صفحه کلید در انجام این کار مفید خواهند بود. برگه پاداش حاوی میانبرهای صفحه کلید وردپرس است، بنابراین وبلاگ نویسان مجبور نیستند در هنگام استفاده از وردپرس چندین مرحله را طی کنند.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
برگه تقلب وردپرس 4

ما امیدواریم که برگه های تقلب برای شما مفید باشد! با این حال، اگر به تازگی سفر خود را برای تبدیل شدن به یک حرفه ای شروع کرده اید و می خواهید از اصول اولیه شروع کنید، با خیال راحت راهنمای وردپرس ما را برای مبتدیان بخوانید.

این منابع مفید را بررسی کنید

برگه تقلب HTML
برگه تقلب CSS
دستورات اولیه GIT
روش راه اندازی و مدیریت یک Cron Job وردپرس
روش ایجاد یک قالب صفحه سفارشی وردپرس
روش ایجاد یک نوع پست سفارشی وردپرس
آشنایی با سلسله مراتب قالب وردپرس
روش ایجاد ابزارک های سفارشی وردپرس