وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

0 8
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


محبوبیت لینوکس توانسته است جایگزین ویندوز در بسیاری از محیط های کاری شود و همین سناریو برای کاربران شخصی نیز گزارش شده است. از این رو بسیاری از برنامه های محبوب از پلتفرم های مختلف مانند اندروید و ویندوز در لینوکس و توزیع های آن ادغام می شوند.

ایمیل‌ها/چت‌های تجاری نیز با برنامه‌های پیام‌رسانی فوری و ارتباطی جایگزین می‌شوند، زیرا گزینه‌های بیشتری برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها، عکس‌ها و ویدیوها فراهم می‌کنند و کل process آسان تر. استفاده از برنامه های پیام رسان عالی خواهد بود روی دسکتاپ لینوکس که ما استفاده می کنیم روی دستگاه های تلفن همراه ما با توجه به خلق و خوی شما، برنامه هایی مانند این به شما انعطاف پذیری می دهند تا از برنامه پیام رسانی در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

سال‌های 2020 و 2021 نیز اهمیت اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی و ارتباطی را به ما آموختند، زیرا این برنامه‌ها این امکان را برای بسیاری از کسب‌وکارها فراهم کردند تا در زمان بحران به راحتی کار کنند. بنابراین، در این مقاله، ما قصد داریم نگاهی به بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطی برای اوبونتو داشته باشیم.

1. تلگرام

تلگرام یکی از برنامه های پیام فوری و ارتباطی مورد علاقه من است. این یک برنامه منبع باز است که می توان از آن استفاده کرد روی یک دستگاه تلفن همراه و همچنین دسکتاپ. فناوری مبتنی بر ابر دسترسی به آن را از هر مکان و چندین دستگاه به طور همزمان آسان می کند.

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتوبهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

این یک برنامه چند پلتفرمی است که کار می کند روی سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید. بهترین چیز در مورد این پیام رسان این است که هیچ محدودیتی در اندازه برای اشتراک گذاری فایل ها و پیام ها وجود ندارد. از این رو می‌توانید هر اندازه که می‌خواهید پیام‌ها، تصاویر و ویدیوها را بدون توجه به اندازه فایل به اشتراک بگذارید.

علاوه بر همه اینها، رمزگذاری سرتاسری نیز ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند همه پیام‌های خود را ایمن نگه دارید. آنها اخیراً یک پچ منتشر کرده‌اند که به کاربران کمک می‌کند با تغییر به تلگرام می‌توانند تاریخچه چت خود از جمله فایل‌های رسانه‌ای را از برنامه‌های پیام‌رسان قدیمی‌تر خود مانند واتس‌اپ به تلگرام بیاورند.

تلگرام

2. اسکایپ

اسکایپ یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های پیام‌رسانی و ارتباطی برای رایانه‌های رومیزی است، اما هنوز هم یکی از بهترین‌ها برای ویدئو کنفرانس است. درست از سخنرانی های کالج گرفته تا جلسات تجاری، همه چیز در حال انجام است روی اسکایپ برای تقریبا یک دهه، و ارزش آن در وضعیت اخیر حتی بیشتر شده است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب یک فایل .deb روی اوبونتو

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتوبهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

لینوکس و توزیع‌های آن مانند اوبونتو، حتی قبل از اینکه مایکروسافت آن را به طور رسمی منتشر کند، کلاینت اختصاصی Skype خود را دارند. اسکایپ به خوبی با اوبونتو ادغام می شود و استفاده از آن را برای کاربران جدید بسیار آسان می کند.

همانطور که در بالا ذکر کردم، به شما امکان می دهد تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید، پیام های متنی ارسال کنید و فایل های رسانه ای را به اشتراک بگذارید.

اسکایپ

3. سستی

Slack یک برنامه پیام رسانی قدرتمند است که به طور ویژه برای استفاده تجاری توسعه یافته است زیرا گزینه ها و تنظیمات زیادی را ارائه می دهد. این یکی از بهترین های موجود است اما با قیمتی همراه است.

این به شما امکان می دهد با همکاران خود در زمان واقعی چت و گفتگو داشته باشید، همان چیزی که هر کسب و کاری برای عملکرد روان به آن نیاز دارد. این دارای یک رابط کاربری مدرن است که استفاده از آن را حتی برای افراد تازه کار بسیار آسان می کند.

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتوبهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

بسیاری از کاربران تجاری، Slack را دوست دارند زیرا ویژگی ها و گزینه هایی را ارائه می دهد که هیچ برنامه پیام رسانی دیگری ندارد روی پیشنهاد تا به امروز اخیراً مجموعه ای از به روز رسانی ها ارائه شده است که شامل تغییرات رابط و دکمه Compose است که به شما امکان می دهد پیام ها را در یک ویرایشگر بزرگ بنویسید و آن را برای شما راحت تر می کند. بنابراین، یکی از بهترین ها در تجارت است.

سستی

4. سیم

وایر یکی دیگر از پلتفرم‌های پیام‌رسان دسک‌تاپ مدرن است که برای استفاده تجاری ایده‌آل است. این یک رقابت کاملاً برای Slack از نظر ویژگی های ارائه شده است. این برنامه‌های پیام‌رسان صوتی، ویدیویی، تماس‌های کنفرانسی، اشتراک‌گذاری فایل و همکاری خارجی هستند. همه چیز با رمزگذاری انتها به انتها ایمن می شود.

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتوبهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

این یک برنامه متن باز است. از این رو لازم نیست نگران شفافیت باشید. البته با برچسب قیمت عرضه می شود و دو نسخه دارد روی نسخه حرفه ای و سازمانی را ارائه می دهد که هر دو مجموعه ای از ویژگی ها و پیشنهادات خود را دارند.

سیم

5. وایبر

Viber یک برنامه VOIP و پیام‌رسانی فوری است که توسط Rakuten، یک شرکت چند ملیتی ژاپنی مدیریت می‌شود. این یک برنامه ارتباطی غنی از ویژگی ها است که برای استفاده شخصی و همچنین حرفه ای ایده آل است. مانند سایر برنامه‌های پیام‌رسان برتر، می‌توانید متن، تصویر، ویدیو، فایل ارسال کنید و حتی می‌توانید پیام‌های صوتی و تصویری ارسال کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه بسته های اوبونتو خود را به روز نگه داریم؟

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتوبهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

همچنین می توانید تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. جدا از آن، می توانید استیکرها و GIF ها را به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید استیکرهای خود را بسازید. وایبر همچنین چت و تماس های گروهی را ارائه می دهد که آن را برای جلسات کاری ایده آل می کند. همچنین می‌توانید پیام‌های ناپدید شونده‌ای را ارسال کنید که پس از مدتی خاص خود را از بین می‌برند، که به حریم خصوصی اضافی اضافه می‌کند.

وایبر

6. سیگنال

این برنامه پیام‌رسان اخیراً به عنوان جایگزینی مناسب برای حفظ حریم خصوصی برای برنامه محبوب WhatsApp، سر و صدای زیادی به پا کرده است. افزایش اتکا روی اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی باعث ایجاد مشکلات جدی در خصوص حریم خصوصی شخصی شده است. بنابراین شما نیاز به یک رسانه قابل اعتماد برای ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران خود بدون نگرانی در مورد حریم خصوصی دارید.

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتوبهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

خوب، سیگنال برنامه برای شماست. این یک برنامه منبع باز است که برای تلفن های همراه و همچنین پلتفرم های دسکتاپ در دسترس است. در مورد ویژگی‌ها صحبت کنید، می‌توانید پس‌زمینه‌های منحصربه‌فردی را برای چت‌های فردی، یک صفحه‌کلید ناشناس انتخاب کنید روی برخی از دستگاه ها و جزئیات پیام با مهر زمانی.

مانند هر برنامه پیام رسان دیگری، شما همچنین می توانید متن، پیام صوتی، عکس، فیلم، گیف و همه اینها به صورت کاملا رایگان ارسال کنید.

علامت

7. ویکر

Wickr یک برنامه پیام‌رسانی فوری بین پلتفرمی است که مخصوص استفاده سازمانی ساخته شده است. این یک پلت فرم پیام رسانی و ارتباطی بسیار امن با رمزگذاری سرتاسر و برخی از ویژگی های امنیتی بسیار پیشرفته است.

بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتوبهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطات برای اوبونتو

پیام‌های فردی، گروهی، کنفرانس صوتی و ویدیویی و اشتراک‌گذاری فایل در این برنامه همراه است. همانطور که قبلاً گفتم، برای استفاده سازمانی توسعه یافته است، اما می تواند برای افراد برای استفاده شخصی نیز مفید باشد.

ویکر

بنابراین، اینها بهترین برنامه های پیام رسانی و ارتباطی برای لینوکس و توزیع های آن مانند اوبونتو هستند. همه برنامه های ذکر شده در بالا برای استفاده تجاری و همچنین شخصی ایده آل هستند. اگر از هر یک از برنامه های فوق استفاده کرده اید و تجربه خود را با آنها به ما اطلاع دهید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید در @linuxint و @SwapTirthakar.



برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-03 07:01:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید