وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین جایگزین اسکایپ در سال 2023

0 20
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


بهترین جایگزین‌های اسکایپ، برقراری ارتباط با مردم را با استفاده از تماس ویدیویی و صوتی از طریق اینترنت، بدون نیاز به اسکایپ، ساده و آسان می‌کند.

اگرچه اسکایپ به یکی از اولین داستان‌های موفقیت در زمینه دسترسی آسان تبدیل شد VoIP، طیف گسترده ای از جایگزین ها در حال حاضر در دسترس هستند. اینها نه تنها به طور پیش فرض تماس صوتی از طریق اینترنت را ارائه می دهند، بلکه اکثر آنها اکنون نیز شامل می شوند کنفرانس ویدیویی ویژگی ها و مجموعه ای از ابزارهای همراه.

برخی از افراد ترجیح می دهند بعد از Skye استفاده نکنند مایکروسافت آن را خرید و شروع به ایجاد تغییرات کرد، مانند ادغام آن در مجموعه نرم افزارهای آفیس آن.

با این حال، در حالی که اکنون گزینه‌های رایگان زیادی وجود دارد، برای کسب‌وکار گزینه‌های پولی در دسترس هستند تا بهترین کیفیت برای تماس‌ها و ویدیو را تضمین کنند. حتی هنوز، برای بسیاری از کاربران تجاری، آنها مایلند که یک کارت اختصاصی داشته باشند خدمات VoIP برای تجارت و علاوه بر این از سخت افزار خود استفاده می کنند، مانند تلفن های VoIP.

در زیر ما لیستی از بهترین جایگزین‌های موجود برای Skype در حال حاضر، به ویژه از نظر ویژگی‌ها، پشتیبانی، سهولت استفاده و دسترسی را ارائه می‌کنیم.

ما همچنین برجسته شده است بهترین برنامه های کسب و کار کوچک.


بهترین جایگزین برای اسکایپ 2023 به طور کامل:

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید
ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که بررسی می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین در کل

(اعتبار تصویر: WhatsApp)

بهترین جایگزین اسکایپ

دلایل خرید

+

بسیار محبوب است

+

رایگان برای استفاده

+

پیام های رمزگذاری شده

واتس اپ بهترین انتخاب ما برای بهترین جایگزین اسکایپ است. این سرویس پیام‌رسانی جهان را طوفانی کرده است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که قبلاً آن را روی تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود نصب کرده باشید.

انتخاب ویرایشگر: اسکایپ

واتس‌اپ ویژگی‌های زیادی را برای رقیب اسکایپ ارائه می‌کند، از جمله پیام‌های متنی، تماس‌های صوتی و تصویری و چت گروهی. همچنین مشتریان وب و دسکتاپ را ارائه می دهد.

برای استفاده از آن حتی نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید – فقط یک شماره تلفن همراه.

شاید معروف‌تر از همه، واتس‌اپ رمزگذاری سرتاسری را نیز ارائه می‌کند که درجه‌ای از حریم خصوصی را برای شما تضمین می‌کند.

برای کاربران تجاری، شما به راحتی می توانید اسناد را به اشتراک بگذارید و همچنین یک واتساپ کسب و کار API نیز وجود دارد.

کامل ما را بخوانید بررسی پیام های رمزگذاری شده WhatsApp.

بهترین رایگان

اسکرین شات وب سایت زوم

(اعتبار تصویر: زوم)

تماس ویدیویی رایگان با حداکثر 100 شرکت کننده

دلایل خرید

+

کاربر پسند

+

طرح رایگان در دسترس است

+

ادغام گسترده شخص ثالث

دلایل اجتناب از

استفاده سنگین از کامپیوتر

تنظیمات امنیتی به طور پیش‌فرض به حداکثر نمی‌رسد

زوم یک ابزار کنفرانس ویدیویی است که با شروع همه‌گیری کووید در سال 2020، جهان را غرق در طوفان کرد. علیرغم اینکه تنها یک دهه از عمر آن می‌گذرد، صدها میلیون کاربر جمع‌آوری کرد و تبدیل به ابزار ملاقات ویدیویی برای افراد و مشاغل شد. “زوم” در واقع اکنون یک فعل برای تماس ویدیویی است.

دلیل اصلی انفجار پایگاه کاربر زوم، قابلیت اطمینان آن بود. بدون اشکالات، اشکالات و خطاهایی که مردم هنگام برقراری تماس صوتی یا تصویری به آن عادت دارند، به خوبی کار می کند. تأخیر پایینی دارد و یکی از بالاترین نرخ فریم هایی است که در ابزار تماس ویدیویی دیده ایم.

می‌توانید از هر دستگاهی با دوربین کارآمد، جلسات ویدیویی با کیفیت بالا را در Zoom میزبانی کنید. می توانید این کار را از مرورگر وب خود انجام دهید یا برنامه را در تلفن هوشمند یا دسکتاپ خود دانلود کنید. کاربران رایگان می توانند جلساتی را با حداکثر 100 شرکت کننده میزبانی کنند که یکی از بالاترین مواردی است که می توانید بدون پرداخت یک سکه دریافت کنید. اما، توجه داشته باشید که حداکثر زمان برای یک جلسه 40 دقیقه در طرح رایگان است. برنامه‌های پولی به شما امکان می‌دهد جلساتی را برای صدها شرکت‌کننده و حداکثر 30 ساعت در یک جلسه میزبانی کنید، که به هر حال اکثر افراد به آن دسترسی ندارند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین نرم افزار دیکته 2023

طرح رایگان Zoom همچنین به شما امکان دسترسی به یک تخته سفید مجازی را می‌دهد که در آن می‌توانید با شرکت‌کنندگان در جلسه ایده‌های خود را بنویسید و به طوفان فکری بپردازید. با تخته سفید فیزیکی که ممکن است در دفتر خود داشته باشید تفاوتی ندارد. این طرح رایگان همچنین به شما امکان دسترسی به ابزار چت را می دهد که به شرکت کنندگان در جلسه امکان می دهد فوراً برای یکدیگر پیام ارسال کنند.

کاربران رایگان می توانند از Zoom Mail استفاده کنند، که به آنها اجازه می دهد به یک حساب ایمیل شخص ثالث (Microsoft 365 یا Gmail) در داخل رابط Zoom دسترسی پیدا کنند. همچنین یک تقویم داخلی وجود دارد که می توانید از آن برای برنامه ریزی برنامه خود و مدیریت جلسات Zoom استفاده کنید.

Zoom یکی از گسترده ترین ویژگی ها را برای کاربران رایگان ارائه می دهد که با آن مواجه شده ایم. اشکال جزئی که مشاهده کردیم این است که ویژگی های امنیتی به طور پیش فرض به حداکثر نمی رسد. اگر می خواهید، باید از چند حلقه عبور کنید تا رمزگذاری انتها به انتها را فعال کنید.

کامل ما را بخوانید بررسی زوم.

بهترین برای کاربران مایکروسافت 365

اسکرین شات وب سایت تیم های مایکروسافت

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

بهترین برای کاربران موجود مایکروسافت 365

دلایل خرید

+

بدون هزینه اضافی برای مشترکین Microsoft 365

+

بسیار امن

+

از همکاری یکپارچه پشتیبانی می کند

+

رونویسی های زنده

Microsoft Teams یک ابزار کنفرانس ویدئویی و همکاری است که توسط مایکروسافت، غول فناوری که بیشتر به خاطر مجموعه نرم افزاری Microsoft 365 خود شناخته شده است، ارائه شده است. قرار دادن آن در این لیست طعنه آمیز است زیرا مایکروسافت مالک اسکایپ نیز هست.

مایکروسافت نرم افزار Teams را در مارس 2017، شش سال پس از خرید Skype منتشر کرد. همانند رقیب فوق الذکر خود Zoom، همه گیری سال 2020 باعث شد تیم های مایکروسافت به یکی از محبوب ترین ابزار کنفرانس ویدیویی در جهان تبدیل شوند. انتخاب پلتفرم کنفرانس ویدیویی این شرکت برای افراد و کسب و کارها که قبلاً با اکوسیستم مایکروسافت آشنا بودند، کار بیهوده ای بود.

کنفرانس ویدیویی در تیم های مایکروسافت به همان اندازه که می توانید انتظار داشته باشید ساده است. می‌توانید از هر دستگاهی با دوربین فعال تماس بگیرید. از مرورگر وب شما یا یک برنامه دسکتاپ یا تلفن همراه قابل دسترسی است. نسخه رایگان به شما امکان می دهد تا یک جلسه با حداکثر 100 شرکت کننده میزبانی کنید. یک جلسه گروهی می تواند تا 60 دقیقه و یک جلسه انفرادی تا 30 ساعت طول بکشد.

می‌توانید هنگام تماس‌های ویدیویی صفحه‌نمایش را به اشتراک بگذارید تا سایر شرکت‌کنندگان در جلسه بتوانند شما را بهتر درک کنند. شما می توانید انتخاب کنید که هنگام انجام این کار صدای خود را روشن کنید یا خیر. این ویژگی ارائه یک ارائه زنده خوب به سایر شرکت کنندگان را آسان می کند. همچنین تخته سفید مجازی وجود دارد که در آن می توانید تصاویر یا جداول را بنویسید، ترسیم کنید و اضافه کنید و بعداً آنها را برای مرجع ذخیره کنید. به همین ترتیب، شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمان واقعی در محتوای به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط ارائه‌دهنده روی صفحه‌شان همکاری کنند. آنها می توانند متن، یادداشت های چسبنده، واکنش ها و غیره را اضافه کنند.

همانطور که از یک برنامه کنفرانس ویدیویی مدرن انتظار دارید، تیم های مایکروسافت دارای یک ابزار چت است که به شما امکان می دهد قبل، در حین یا بعد از جلسات ویدیویی به سایر کاربران پیام دهید. همچنین می‌توانید زیرنویس‌های زنده صحبت‌های کاربر را دریافت کنید تا به شما کمک کند آنها را بهتر دنبال کنید. نسخه رایگان زیرنویس ها را فقط برای انگلیسی ارائه می دهد در حالی که برنامه های پولی بیش از 30 زبان را پشتیبانی می کنند. به همین ترتیب، می‌توانید پس‌زمینه جلسه خود را با انتخاب یکی از بسیاری از قالب‌های موجود یا آپلود الگوهای خود سفارشی کنید.

تیم های مایکروسافت چیزی فراتر از کنفرانس ویدئویی است، حتی اگر این حوزه ای است که ما روی آن تمرکز کرده ایم. شما می توانید بسیاری از کارهای دیگر را با این ابزار انجام دهید، به عنوان مثال، به نسخه های وب ورد، اکسل، و پاورپوینت دسترسی داشته باشید یا فایل های خود را در OneDrive، ابزار ذخیره سازی ابری محبوب مایکروسافت، ذخیره کنید. Teams به خوبی با بسیاری از ابزارهای دیگر در مجموعه نرم افزاری Microsoft 365 ادغام شده است و برای افرادی که قبلاً مشترک 365 شده اند، هزینه اضافی دریافت نمی کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین سرویس پیشگیری از از دست دادن داده در سال 2023

کامل ما را بخوانید بررسی تیم های مایکروسافت.

بهترین برای کاربر پسند بودن

اسکرین شات وب سایت Google Meet

(اعتبار تصویر: گوگل)

بهترین جایگزین اسکایپ برای کاربرپسندی

دلایل خرید

+

با سایر ابزارهای گوگل ادغام می شود

+

ضبط خودکار

+

کاربر پسند

دلایل اجتناب از

محدودیت های اشتراک گذاری صفحه نمایش

فریز کردن گاه به گاه مرورگر

منابع سخت افزاری را مصرف می کند

گوگل یک راه حل ویدئو کنفرانس به نام Meet ارائه می دهد و جایگزین خوبی برای اسکایپ است. Meet بسیار کاربرپسند و یکی از ساده ترین ابزارهایی است که می توانید استفاده کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید یک حساب Google دارید و با آن وارد شوید. سپس، می‌توانید به سرعت یک جلسه جدید ایجاد کنید، پیوندی برای آن دریافت کنید و آن را برای افرادی که می‌خواهید با آنها ملاقات کنید ارسال کنید. به همین ترتیب، می‌توانید پیوند را دنبال کنید یا کد یک جلسه را وارد کنید تا فوراً به آن بپیوندید.

نسخه رایگان Google Meet به شما امکان می دهد جلساتی را با حداکثر 100 شرکت کننده میزبانی کنید، در حالی که طرح پولی این تعداد را به 500 نفر افزایش داد. جلسات رایگان می تواند تا 60 دقیقه طول بکشد. همچنین می‌توانید ویژگی‌های اضافی مانند ضبط خودکار و اشتراک‌گذاری صفحه را پیدا کنید.

کامل ما را بخوانید بررسی Google Meet.

بهترین برای امنیت

(اعتبار تصویر: وایبر)

5. وایبر

یکی از بهترین جایگزین های اسکایپ برای امنیت

دلایل خرید

+

رمزگذاری انتها به انتها

+

رایگان

Viber تماس‌های متنی، صوتی و تصویری را رایگان ارائه می‌کند، و اگر مایل به پرداخت هستید، می‌توانید از Viber Out برای برقراری تماس با هر شماره تلفنی در جهان استفاده کنید – و حتی می‌توان از آن از روی دسکتاپ استفاده کرد.

تماس گروهی یک ویژگی عالی برای گروه‌های دوستان است و انتخاب معمولی از برچسب‌ها برای انتخاب وجود دارد. Viber به “ad lite” بودن خود افتخار می کند، به این معنی که در حالی که برخی از تبلیغات وجود دارد، مانند در پایان تماس های ویدیویی، آنها نباید مزاحم باشند.

Viber همچنین رمزگذاری سرتاسری را ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تماس‌ها محافظت می‌شوند، ایمن هستند و خصوصی می‌مانند، اما همچنین می‌توانید پیام‌ها را پس از مشاهده برای حفظ حریم خصوصی بیشتر حذف کنید.

بهترین برای تجارت

(اعتبار تصویر: WebEx)

بهترین جایگزین اسکایپ برای مشاغل

دلایل خرید

+

ویژگی های خاص کسب و کار

+

ادغام با پلتفرم های مختلف مانند تیم های مایکروسافت

اگر به دنبال بهترین جایگزین اسکایپ برای استفاده تجاری هستید، WebEx بهترین سرویس است.

WebEx تعداد زیادی ویژگی برای ویدئو کنفرانس ارائه می دهد که به کارمندان از سراسر جهان اجازه می دهد با یکدیگر همکاری کنند و در پروژه ها همکاری کنند.

می توان از آن برای آموزش، پشتیبانی از مشتریان و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد و با پرداخت هزینه اضافی، می توانید تماس های صوتی بین المللی را نیز شامل شود.

WebEx همچنین با تقویم تجاری شما و همچنین پلتفرم هایی مانند Microsoft Teams، Slack و Facebook Live یکپارچه می شود.

کامل ما را بخوانید بررسی Cisco Webex Meetings.

بهترین منبع باز

(اعتبار تصویر: جامی)

7. جامی

بهترین جایگزین اسکایپ منبع باز

دلایل خرید

+

متن باز

+

تماس مستقیم بین کاربران

دلایل اجتناب از

به اندازه برخی از گزینه های اسکایپ کاملاً برجسته نیست

اگر به دنبال یک جایگزین متن باز برای اسکایپ هستید که حریم خصوصی کاربران خود را در اولویت قرار دهد، جامی – که قبلاً با نام Ring شناخته می شد – گزینه ای است که باید به سراغ آن بروید.

جامی طراحی حرفه ای دارد و برای طیف وسیعی از پلتفرم ها در دسترس است. برخلاف سایر گزینه‌های جایگزین اسکایپ، تماس‌های با استفاده از Jami مستقیم بین کاربران است، بنابراین از سرورها برای رسیدگی به تماس‌ها استفاده نمی‌کند.

این به شما حریم خصوصی بیشتری می‌دهد، زیرا ماهیت غیرمتمرکز جامی به این معنی است که تماس‌های شما فقط بین شما و شخصی است که با آن تماس می‌گیرید – هیچ کس دیگری نمی‌تواند ببیند (یا بشنود).

Jami مجموعه خوبی از ویژگی‌ها، مانند تماس ویدیویی HD، پیام‌رسانی فوری، پیام صوتی و اشتراک‌گذاری فایل را دارد. همچنین استفاده از آن کاملا رایگان است.

بهترین مبتنی بر وب

(اعتبار تصویر: Talky)

8. حرف زدن

چت رایگان و مبتنی بر مرورگر برای حداکثر 15 نفر و بدون نیاز به نرم افزار

دلایل خرید

+

رایگان

+

حداکثر 15 نفر

+

اشتراک گذاری فعال صفحه نمایش

+

همکاری

Talky با اکثر ابزارهای پیام رسانی کمی متفاوت است زیرا در درجه اول یک سرویس مبتنی بر وب است. یک برنامه iOS در دسترس است، اما اگر به دنبال یک ابزار چت بین پلتفرمی واقعی هستید، باید به دنبال …

(برچسب ها به ترجمه)بهترین



منتشر شده در 2023-12-25 12:53:20

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید