وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین راه برای یادگیری اسکریپت Bash چیست؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


بهترین راه برای یادگیری چیست bash اسکریپت نویسی؟

اسکریپت چیست؟ یک سالن سینما را تصور کنید که در آن بازیگران مختلفی در حال بازی هستند. آنها از کجا نقش خود را در بازیگری می دانند؟ دلیلش این است که آنها فیلمنامه ای دارند که به آنها می گوید چگونه عمل کنند. به طور مشابه، یک کامپیوتر آنچه را که یک اسکریپت دیکته می کند، انجام می دهد و الف bash پوسته آنچه a bash فیلمنامه دیکته می کند

چرا بش؟

چرا bash چه زمانی می توانید دستورات را در خط فرمان اجرا کنید؟ درست است، می توانید دستورات را در خط فرمان اجرا کنید. اما محدودیتی برای آن وجود دارد. اگر می خواهید چندین دستور را به طور همزمان اجرا کنید یا قرار دهید process اتوماسیون در عمل، bash اسکریپت بهترین انتخاب موجود است.

چگونه می توانید یاد بگیرید bash?

به طور خلاصه، به گوگل بروید، شروع به جستجو کنید، شروع به خواندن، تمرین و یادگیری کنید bash. ده‌ها پلتفرم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها اطلاعاتی درباره آن بخوانید و جمع‌آوری کنید bash. با این حال، همه اینها می تواند دردناک باشد زیرا باید از مکان های مختلف بخوانید روی اینترنت، و شما هنوز هم ممکن است نتوانید اصلی و اساسی را درک کنید bash مفاهیمی که برای درک آینده شما از پیشرفت حیاتی هستند bash اسکریپت نویسی برای به دست آوردن بهترین درک از bash اسکریپت در مدت زمان بسیار کوتاه، شما می توانید 4 ساعت ما را bash بوت کمپ با مراجعه به ما دوره آنلاین

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Base64 رمزگذاری و رمزگشایی از خط فرمان

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری و درک هر زبان برنامه نویسی، انجام مثال های زیاد است. همین امر برای bash اسکریپت نویسی اگر می خواهید بفهمید bash بهتر است، پس از پرداختن به اصول اولیه، باید مثال های زیادی را انجام دهید. شما می توانید این 30 مثال اسکریپت Bash را برای فهمیدن پوشش دهید bash بهتر.

بیایید بگوییم که شما کاملا مبتدی هستید. در این صورت، کمتر از 24 ساعت طول می کشد تا بتوانید شروع به نوشتن کنید bash اسکریپت ها توصیه این است که روی اطلاعاتی که به دست می آورید تمرکز نکنید و اطلاعات کافی را برای شروع جذب کنید، و زمانی که شروع به نوشتن اسکریپت کردید، شروع به یادگیری سریعتر خواهید کرد.

طرح بش

در اینجا نقشه شما برای یادگیری است bash; اگر کاملا مبتدی هستید، این مراحل کلی هستند که باید در حین یادگیری آن را طی کنید bash:

1- شروع به کار

لینوکس و macOS قبلاً دارند bash نصب شده است. اگر ویندوز دارید حتما نصب کنید bash اولین.

2- آشنایی با خط فرمان

بهترین راه برای یادگیری کار در خط فرمان تمرین و کار با دستورات مختلف است. برای گذراندن این مرحله می توانید 100 دستور ضروری لینوکس را برای هر موضوعی پوشش دهید.

3- نوشتن و اجرای اسکریپت های Bash

هنگامی که با خط فرمان آشنا شدید، نوشتن و اجرا را یاد بگیرید bash اسکریپت ها توصیه می کنم یک دوره خوب را انتخاب کنید روی bash که اصول و برخی از اسکریپت های سطح متوسط ​​را پوشش می دهد. بهترین مثال برای چنین دوره ای است دوره کامل برنامه نویسی Bash 3 ساعت.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش پاکسازی bash تاریخ

4- خلاق باشید و تمرین کنید

اگر می خواهید در هر کاری خوب شوید، تمرین راهی برای رفتن است. دوره‌ها را بگذرانید، مقالات ذکر شده در بالا را بخوانید، خلاق باشید، خارج از چارچوب فکر کنید و سعی کنید خودتان را بسازید bash اسکریپت ها این مرحله باعث می شود که شما در مورد آن احساس اطمینان کنید terminal.

نتیجه

اگر می خواهید ارتباط با سیستم عامل را یاد بگیرید، برنامه نویسی Bash ضروری است. می توانید بنویسید bash اسکریپت هایی برای اجرای چندین دستور به طور همزمان و خودکار کردن فرآیندهایی که نمی توانید در رابط خط فرمان انجام دهید. بهترین راه برای یادگیری bash این است که ابتدا خط فرمان را یاد بگیرید و سپس کار کنید روی نوشتن bash اسکریپت ها می تونی خوب بگیری bash دوره و تا حد امکان نوشتن اسکریپت را تمرین کنید.

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1402-12-30 01:18:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید