وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین روشهای فیس بوک برای نوازندگان

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


به عنوان یک موسیقیدان، داشتن یک طرفداران فعال و فعال کلید موفقیت است. فالوورهای وفادار به شما این امکان را می دهد که یک مجری حرفه ای باشید و از هنر خود درآمد کسب کنید. اما با وجود صدها هزار هنرمند دیگر، چگونه می توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید؟

پاسخ: از رسانه های اجتماعی برای ایجاد پایگاه هواداران از پایه استفاده کنید.

رسانه‌های اجتماعی منبع قدرتمندی هستند که نه تنها توسط نوازندگان و هنرمندان دیگر، بلکه توسط متخصصان تقریباً در هر صنعت دیگری استفاده می‌شود. بسیاری از آنها تمرکز خود را انتخاب می کنند روی فیس بوک. چرا؟ زیرا با بیش از یک میلیارد کاربر فعال هر روز ، دسترسی بالقوه نجومی است.

از برقراری ارتباط با طرفداران وفادار گرفته تا ساخت هواداران جدید، رسانه بهتری وجود ندارد.

در اینجا دلیل اهمیت بازاریابی فیس بوک برای نوازندگان و چند روش برتر است که در این مسیر انتخاب کرده ایم:

چرا فیس بوک برای نوازندگان مهم است؟

حضور در رسانه های اجتماعی، و به ویژه فیس بوک، بهترین راه برای نشان دادن نام شما و ترغیب افراد بیشتری برای گوش دادن به موسیقی شما، دانلود آلبوم های شما و حضور در کنسرت های شما است.

چرا؟ بیشتر مردم، به ویژه آنهایی که در نسل‌های جوان هستند، در تمام طول روز به فیس‌بوک چسبیده‌اند. در واقع، مطالعات نشان می دهد که افراد عادی از این پلت فرم بازدید می کنند 13.8 بار در روز. آیا واقعاً مخاطبی است که می توانید از دست بدهید؟ روی?

در صنعتی که رقابت بسیار سخت است، نمی‌توانید به بقیه اجازه دهید که پا به میدان بگذارند (و به ما اعتماد کنید، بقیه بچه‌ها همگی یک فیس‌بوک دارند. page). داشتن یک نمایه حرفه ای با همه زنگ ها و سوت ها (عکس ها! فیلم ها! دانلود رایگان!) به مخاطبان خود نشان می دهد که شما در کاری که انجام می دهید خوب هستید و شایسته جدی گرفتن هستید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا عملکرد هاست وردپرس اهمیت دارد؟

گفته می شود ، برخی از قوانین برای پیروی از آن وجود دارد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

با بهینه سازی نمایه خود شروع کنید. آیا تا به حال یک تجارت را در فیس بوک بررسی کرده اید؟ page فقط متوجه می شوید که نمایه آنها پر نشده است، هیچ تصویر سرصفحه ای وجود ندارد و اطلاعات تماس از دست رفته است؟ این احساس خوبی ایجاد نمی کند ، این کار را می کند؟ به همین دلیل است که داشتن یک نمایه حرفه ای و بهینه برای جذب و حفظ طرفداران جدید ضروری است.

اگر می‌خواهید بهترین کار خود را پیش ببرید، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

  • لینک وب سایت خود را به آخرین تبلیغ، آلبوم یا تور شما نشان دهید.
  • نمایه و عکس های خود را پوشش دهید تا آنها را بپوشانند به درستی برای فیس بوک اندازه.
  • نمایه خود را با اطلاعات دقیق درباره تاریخ های تور، رویدادها، انتشار آلبوم و موارد دیگر به روز نگه دارید.
  • مطمئن شوید راهی برای تماس طرفداران با شما وجود دارد، خواه آدرس ایمیل، شماره تلفن یا چت زنده باشد.

به طور مرتب صفحه فیس بوک خود را به روز کنید

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بسیاری از افراد حرفه ای (در همه صنایع) هستند که یک تجارت فیس بوک را راه اندازی می کنند page و سپس هرگز کاری با آن انجام ندهید. نه حتی یک پست چرا حتی زحمت؟

وقتی طرفداران یا طرفداران بالقوه شما از فیس بوک شما بازدید می کنند page آنها می خواهند ببینند که شما در حال حاضر چه کار می کنید، نه اینکه شش ماه پیش چه کار می کردید. با برنامه‌های به‌روز تور، موسیقی جدید، ویدیوهای کنسرت‌ها و عکس‌های پشت صحنه، همه چیز را به‌روز نگه دارید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  مزایا و معایب cPanel در VPS

محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید

این روزها وقتی به یک برنامه می روید، همه مخاطبان گوشی خود را برای گرفتن عکس و فیلم برداری در اختیار دارند. برخی از نوازندگان در مورد آن عصبانی می شوند، اما افراد باهوش آن را تشویق می کنند.

وقتی نوبت به کنسرت‌ها می‌رسد، به شرکت‌کنندگان در نمایشتان اجازه دهید همه عکس‌هایی را که می‌خواهند بگیرند – اما مطمئن شوید که از آنها می‌خواهید شما را تگ کنند. روی فیس بوک. ارسال مجدد محتوای طرفداران یک راه عالی برای ایجاد پیوند قوی تر با مخاطبان و ایجاد احساس قدردانی در آنها است.

به عنوان یک امتیاز اضافی، وقتی طرفدارانی دارید که محتوای شما را برای شما ایجاد می‌کنند، کار زیادی از روی ظرف شما می‌گیرد.

روابط را با افرادی که شما را برچسب گذاری می کنند جعل کنید روی فیس بوک

درخواست از مخاطبان برای تگ کردن شما در عکس ها یک چیز است. اما حفظ این رابطه چیز دیگری است. اگر می‌خواهید آن طرفداران به تعامل با شما ادامه دهند و عکس‌ها و ویدیوها را پست کنند، باید کاری کنید که آنها احساس قدردانی کنند.

وقتی یکی از طرفداران به یکی از برنامه‌های شما می‌رود و وقت می‌گذارد و شما را در عکسی تگ می‌کند و می‌گوید چه خوش گذشته، از او تشکر کنید. به آنها بگویید که چقدر از آن کنسرت لذت بردید و امیدوارید که آنها را در برنامه بعدی خود ببینید. اگر طرفداری است که بارها و بارها می‌بینید، یا کسی است که همیشه با شما آنلاین صحبت می‌کند، راه بیشتری را طی کنید و برای او DM ارسال کنید!

افکار نهایی

اینها تنها چند نمونه از روش هایی هستند که می توانید از طریق فیس بوک طرفداران خود را افزایش دهید. در پایان، شما نه تنها می خواهید که مردم موسیقی شما را دوست داشته باشند، بلکه شما را دوست داشته باشند. این چیزی است که باعث می شود آنها برگردند.

آیا گروه شما در فیس بوک حضور دارد؟ آیا بهترین روشی دارید که ما لیست خود را کنار گذاشتیم؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید