وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین 10 بازی برای اوبونتو

0 39
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


«بازی های قبلی روی اوبونتو یک امکان دور بود. اما همه چیز در سال 2013 زمانی که Valve کلاینت بازی خود Steam را برای لینوکس منتشر کرد، تغییر کرد که در را برای هزاران بازی باز کرد. از آن زمان، همه ناشران اصلی بازی های ویدیویی شروع به گسترش پشتیبانی بازی خود برای توزیع های لینوکس کرده اند. توسعه دهندگان بازی هوس این فرصت را داشتند زیرا از محبوبیت فزاینده لینوکس آگاه بودند.

ماهیت رایگان و منبع باز لینوکس دروازه جدیدی از قابلیت ها و امکانات را برای توسعه دهندگان باز کرد. اولین سوالی که برای بسیاری از کاربرانی که از ویندوز به لینوکس سوئیچ می کنند این است که چگونه می توانند بازی های سازگار با ویندوز خود را بازی کنند. روی اوبونتو؟ اما نگران نباشید، بسیار ساده و روان است. کافی است به مرکز نرم افزار بروید و استیم را دانلود کنید. خودشه؛ شما خوب هستید که بروید

اما بازی روی اوبونتو تنها به استیم محدود نمی شود زیرا بازی های منبع باز بسیاری برای اوبونتو در دسترس هستند که می توانید مستقل از استیم بازی کنید. بنابراین در این مقاله، ما قصد داریم 10 بازی برتر را که می توانید انجام دهید، لیست کنیم روی اوبونتو.”

1. ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved که در سال 2017 برای پلتفرم های مختلفی مانند STEAM، Xbox One، PlayStation 4، Windows، Mac و Linux منتشر شد. این یک بازی اکشن ماجراجویی بقا است. بازیکنان باید زنده بمانند روی یکی از چندین نقشه پر از هیولاها، دایناسورها و دیگر موجودات ماقبل تاریخ است.

این بازی قابل نصب است روی لینوکس و توزیع‌های آن مانند اوبونتو با استفاده از Steam برای لینوکس. شما می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید، اما با برخی محدودیت ها. بازی همه چیز در مورد بقا است روی جزیره ای مرموز به نام ARK.

برای زنده ماندن، باید شکار کنید، منابع را برداشت کنید، محصولات کشاورزی کنید، اقلام صنایع دستی بسازید و پناهگاه بسازید.

https://www.youtube.com/watch؟v=FW9vsrPWujI

2. ضد حمله: حمله جهانی

نیازی به معرفی CS GO یا Counter-Strike: Global Offensive نیست زیرا یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی تیراندازی اول شخص در جهان است. در بازی دو تیم به نام های تروریست ها و ضد تروریست ها وجود دارد و هر دو برای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر رقابت می کنند.

CS GO گرافیک عالی دارد و بسیار محبوب است روی پلت فرم ورزش الکترونیکی دارای حالت های مختلف بازی مانند مسابقه تسلیحاتی است که به عنوان تخریب نیز شناخته می شود. تهاجم جهانی شاهد معرفی طیف وسیعی از اسلحه های جدید از جمله تپانچه، تفنگ ساچمه ای و مسلسل فرعی بود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نصب آسان گره روی اوبونتو

https://www.youtube.com/watch؟v=edYCtaNueQY

3. Football Manager 2022

Football Manager 2022 یک بازی شبیه سازی مدیریت فوتبال است که در بین طرفداران فوتبال در سراسر جهان بسیار محبوب است. در این بازی بازیکن مدیر یک باشگاه فوتبال در لیگ یک کشور خاص می شود. شما می توانید از 123 لیگ برتر فوتبال از سراسر جهان انتخاب کنید. این بازی دارای پایگاه داده ای از بیش از 500000 بازیکن واقعی از سراسر جهان است.

به عنوان یک مدیر، بازیکن کنترل کامل یک باشگاه فوتبال را از مدیریت تیم، مدیریت فعالیت‌های نقل و انتقالات و تنظیم تاکتیک‌ها برای بازی‌های آینده در اختیار می‌گیرد. این بازی شما را به تجربه واقعی مدیریت فوتبال نزدیک می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=_q9Js7h_I5w

4. نبرد برای وسنوث

The Battle for Wesnoth یک بازی ویدئویی استراتژیک منبع باز است که می توانید به صورت تک نفره یا چند نفره آنلاین بازی کنید. در این بازی به بازیکن وظیفه ایجاد ارتش با در دست گرفتن کنترل دهکده ها و شکست دادن دشمنان داده می شود.

این بازی 17 کمپین تک نفره و 55 نقشه چند نفره ارائه می دهد. همچنین، افزودنی هایی مانند کمپین های جدید، جناح ها و نقشه های چند نفره را ارائه می دهد. این بازی نیازی به داشتن سخت افزار کامپیوتری پیشرفته ندارد و به راحتی اجرا می شود روی اوبونتو 16.04 و بالاتر.

https://www.youtube.com/watch؟v=KbYsOwgLJfY

5. Dota 2

Dota 2 دنباله دفاع از باستانی ها (DotA) است و یک بازی ویدیویی چند نفره آنلاین رایگان است که توسط Valve Corporation ساخته شده است. گیم پلی بازی Dota 2 شامل نبرد بین دو تیم 5 نفره است که هر کدام از قلمرو خود دفاع می کنند روی نقشه.

بازی Dota 2 یکی از پربازیگرترین بازی ها بوده است روی Steam، با بیش از یک میلیون بازیکن همزمان در اوج خود پس از انتشار اولیه. ناشران چندین به روز رسانی را ارائه کرده اند که از واقعیت مجازی (VR) و یک سیستم اشتراک پولی مبتنی بر دستاورد پشتیبانی می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=-cSFPIwMEq4

6. والهایم

Valheim یک بازی کاوش و بقا وحشیانه چند نفره است که از فرهنگ وایکینگ الهام گرفته شده است. این بازی همچنان در حالت دسترسی اولیه است و برای ویندوز و لینوکس منتشر شد روی بخار روی 2 فوریه 2021.

گیم پلی شامل محیط های متمایز با دشمنان منحصر به فرد برای زنده ماندن در برابر آن است. دارای گرافیک فوق العاده ای است که شما را درگیر بازی می کند. شما می توانید این بازی را با حداکثر 10 بازیکن در یک زمان انجام دهید. از آنجایی که هنوز در مرحله توسعه است، همیشه می توانید انتظار داشته باشید که با گذشت زمان بهبود یابد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از دستور strings در اوبونتو

https://www.youtube.com/watch؟v=5mHRJ1KFe20

7. Deus Ex: Mankind Divided

Deus Ex: Mankind Divided یک بازی ویدئویی اکشن مخفی کاری است که شما را در سال 2029 می برد و آدام جنسن را که به سلاح ها و تقویت های جدید مسلح شده است، در آن بازی می کند. Mankind Divided دنباله ای برای Deus Ex: Human Revolution است و ششمین بازی از این سری است.

برخی از ویژگی های موجود در Mankind Divided عبارتند از هک از راه دور، سفارشی سازی اسلحه و بسیاری موارد دیگر. این بازی در بخش‌های مختلف جوایز بازی‌های ویدیویی کانادا جوایزی را کسب کرده و نامزد دریافت جوایز The Game 2016 شده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=uvSs5b6y-YM

8. زمین بایر 2

Wasteland 2 یک بازی ویدئویی پسا آخرالزمانی است که توسط inXile Entertainment توسعه یافته و توسط Square Enix توزیع شده است. گیم پلی Wasteland 2 مبارزات تاکتیکی نوبتی است.

گرافیک کلی بازی عالی است که تجربه بازی را به سطح دیگری می برد. این بازی بسیار قابل تنظیم است و می توانید مهارت ها، آمار و ظاهر بازیکن را به راحتی تغییر دهید.

https://www.youtube.com/watch؟v=oKcBWGw93L0

9. اصل تالوس

The Talos Principle یک بازی پازل اول شخص است که دارای داستانی فلسفی است. این بازی از کار یک اسطوره شناس غول پیکر یونانی الهام گرفته شده است که از اروپا در برابر مهاجمان محافظت می کرد.

به عنوان یک بازیکن، شما نقش یک ربات را بر عهده می گیرید و سعی می کنید بیش از 120 معما را حل کنید. این بازی توسط Croteam ساخته شده است و می توانید این بازی را با استفاده از Steam نصب کنید روی اوبونتو بله، این یک بازی پولی است و ارزش هر پنی را دارد که خرج کنید روی این بازی.

https://www.youtube.com/watch؟v=iAVh4_wnOIw

10. 0 بعد از میلاد

0 AD یک بازی تاریخی جنگی و اقتصادی بین پلتفرمی است که تمرکز دارد روی اقوام و تمدن ها، از جمله مکان های تاریخی حدود 500 سال قبل از میلاد و 500 پس از میلاد.

گیم پلی بازی شامل وظایفی مانند آموزش ارتش، تحقیقات فناوری، مبارزه و بسیاری موارد دیگر است. این بازی دارای حالت های تک نفره و چند نفره است که در آن بازیکنان می توانند بین نقشه های تصادفی تولید شده توسط کامپیوتر یکی را انتخاب کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=OioSaUJQ-5A

بنابراین، این ها 10 بهترین بازی هستند که می توانید بازی کنید روی اوبونتو در سال 2022. بسیاری از بازی های دیگر وجود دارد که می توانید بازی کنید روی اوبونتو، اما ما سعی کردیم 10 بهترین را برای شما انتخاب کنیم.

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-06 06:56:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید