وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

تاریخچه متحرک شگفت انگیز آیفون در CSS خالص

0 1
زمان لازم برای مطالعه: < 1 دقیقه


تاریخچه متحرک شگفت انگیز آیفون در CSS خالص

در حال حاضر، اکثر طرفداران اپل دست خود را دارند روی یک آیفون 6، و آنها بسیار باورنکردنی به نظر می رسند – حتی اگر اپل داشته باشد به طور تصادفی صفحه نمایش های منحنی معرفی شد.

آیفون نمونه فوق العاده ای از طراحی تکراری است. هر مدل به جای یک انقلاب، یک تکامل است و همه آنها را می سازند روی طرح قبلی با نگاهی به آیفون اصلی، ظاهر آن چندان شبیه آیفون 6 نیست، اما به یک مدل پس از دیگری نگاه کنید و تقریباً می توانید طراحی را دنبال کنید. process همانطور که یک پالایش به دنبال دیگری می آید. این تاریخ، آیفون را به یک موضوع جالب برای انتقال وکتور تبدیل می‌کند، و چه راهی بهتر از CSS برای دستیابی به آن؟ این CSS خالص باورنکردنی را وارد کنید – هیچ تصویری استفاده نشده است – انیمیشن تعاملی تاریخچه آیفون. کافی است مدل ها را یکی یکی ورق بزنید و انیمیشن زیبا را تماشا کنید. کل پروژه توسط استیون گریفین ساخته شده است روی از طرف از حباب خود محافظت کنید، کسی که به وضوح رسانه انتخابی خود را دوست دارد:

در طول سال‌ها CSS تکامل یافته است و قابلیت‌های بیشتری را شامل می‌شود که اکنون شامل توانایی اعمال گوشه‌های گرد، ایجاد گرادیان‌های رنگی، و در مرورگرهای مدرن مانند کروم و فایرفاکس، امکان چرخش، مقیاس‌بندی و حتی افزودن تاری و سایر جلوه‌های فیلتر است. . قطعه جدول زمانی آیفون از این ویژگی های CSS برای ایجاد تصاویری که صرفاً از کد ساخته شده اند استفاده می کند. هیچ تصویری برای بازسازی هر آیفون استفاده نشد، فقط عناصر HTML خالی که صرفاً با CSS استایل شده اند.

(برچسب‌ها برای ترجمه .the



منتشر شده در 1403-01-15 10:32:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید