وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

توجه همه صاحبان وب سایت: نامه IDNS و سایر کلاهبرداری های دامنه

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


تقریباً از روزی که اولین شخصی که کامپیوتری را به اینترنت وصل کرد، به نظر می رسد افرادی بوده اند که سعی داشته اند از پولی که به سختی به دست آورده اند از دیگران کلاهبرداری کنند. به تازگی، دو کلاهبرداری از این دست از روی میزهای ما عبور کردند و ما احساس می کنیم باید از اینها عبور کنیم روی برای شما به طور خاص صاحبان وب سایت که مشاغل و همچنین صاحبان وبلاگ های شخصی را اداره می کنند ، هدف قرار می دهند.

اینها در واقع زیبا هستند نامه ها و فاکتورهای جعلی حرفه ای که افراد دریافت می کنند و آنها را به اعتقاد اینکه کلاهبرداران مشروع هستند ، فریب می دهند. بیایید نگاهی به برخی از منفی های هوشمندانه و روش جلوگیری از آنها بیندازیم:

فاکتور iDNS

اولین مورد از این موارد به صورت فاکتور از IDNS (خدمات نام دامنه اینترنت) ارائه می شود. روی سطح ، فاکتور به نظر می رسد مانند هر صورتحساب دیگری که در دفتر خود دریافت می کنید و دو بار در مورد پرداخت فکر نمی کنید. این شامل اطلاعاتی در مورد نام دامنه وب سایت شما است، بنابراین به نظر می رسد که این صورتحساب به نوعی به خدمات ارائه شده برای نگهداری یا ثبت وب سایت مرتبط است.

توجه همه صاحبان وب سایت: نامه IDNS و سایر کلاهبرداری های دامنه
تصویر: love2dev.com

به همین ترتیب ، فاکتور درخواست پرداخت هر جایی از 45 دلار به 180 دلار را می دهد. با این حال، مانند بسیاری از چیزها، خواندن جریمه مهم است print.

هنگامی که به پایین فاکتور نگاه می کنید، باید عبارت زیر را مشاهده کنید: درخواست برای سفارش کالا یا خدمات ، یا هر دو ، و نه یک صورتحساب ، فاکتور یا بیانیه حساب. شما تعهدی به پرداخت هیچ گونه پرداختی ندارید روی حساب این پیشنهاد مگر اینکه این پیشنهاد را بپذیرید.

درست است – این یک لایحه نیست، بلکه یک تبلیغ هوشمندانه است. بیانیه پایین از iDNS در برابر شکایت محافظت می کند، اما بدیهی است که هدف آن هدف قرار دادن صاحبان مشاغل با وب سایت ها است، به ویژه آنهایی که در مورد نوع خدماتی که توسط وب خود ارائه می دهند چندان آگاه نیستند. host ارائه دهنده.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  شما با هک برنده سئو نخواهید شد، در اینجا 3 استراتژی برنده سئو وجود دارد

بنابراین، آیا به خدمات iDNS نیاز دارید؟ این شرکت پیشنهاد می کند که ثبت دامنه شما را با هزینه هنگفتی تحویل بگیرد، بنابراین ما می گوییم نه، شما به خدمات iDNS نیاز ندارید. اگر چنین صورت حسابی از iDNS دریافت کردید، آن را کنار بگذارید. شما در واقع هیچ پولی به آنها بدهکار نیستید و کسانی که پرداخت کرده اند دریافت پول خود را تقریبا غیرممکن می دانند.

ثبت دامنه آمریکا

این یکی دیگر از کلاهبرداری های محبوب است که مدتی است در اطراف شناور بوده است. زمانی که زمان انقضای رجیستری دامنه شما فرا می رسد، یک اخطار تمدید از شرکت میزبان خود یا هر سرویسی که در واقع دامنه را با آن ثبت کرده اید دریافت خواهید کرد.

اینها کلاهبرداران سعی می کنند نامه های خود را قبل از رسیدن نامه های واقعی به شما برسانند. نامه ای از آنها دریافت می کنید مبنی بر اینکه دامنه شما در شرف انقضا است (که هم هست). اما سپس به شما می گویند که باید برای تمدید رجیستری دامنه خود به آنها پول پرداخت کنید. اینجاست که کلاهبرداری وارد می شود. این افراد هیچ ارتباطی با ثبت دامنه وب سایت شما ندارند. اگر برای آنها پول بفرستید، آن را دور می اندازید.

چگونه از این کلاهبرداری ها جلوگیری کنیم

بسیاری از این کلاهبرداران اطلاعات شما را از پایگاه داده های عمومی صاحبان دامنه وب سایت دریافت می کنند.

هنگامی که دامنه خود را ثبت می کنید، در واقع می توانید انتخاب کنید که اطلاعات خود را خصوصی نگه دارید. سپس نام شرکتی که در آن ثبت نام می کنید در پایگاه های اطلاعاتی عمومی درج می شود و اطلاعات شما از آن خارج می شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا وب سایت شما می تواند حجم ترافیک را مدیریت کند؟ روی جمعه سیاه

علاوه بر استفاده از این پیشنهاد، باید سوابق دقیقی از افرادی که دقیقاً با آنها تجارت می‌کنید، از جمله اطلاعات تماس کامل و شماره‌های صورتحساب را نیز حفظ کنید. اگر یک صورت‌حساب مشکوک دریافت کردید، فقط با شماره‌هایی که قبلاً دارید تماس بگیرید تا ببینید آیا این صورت‌حساب مشروع است یا خیر.

همچنین، اگر فکر می کنید که اعلان کلاهبرداری دریافت کرده اید، حتما با Better Business Bureau تماس بگیرید.

کلاهبرداران اینترنتی به قدمت «شاهزاده نیجریه ای که به پول نیاز دارد» دارند. اما اکنون آنها بیشتر اصلاح می شوند و در حال یافتن راه هایی برای هدف قرار دادن خاص کسانی هستند که وارد دنیای مالکیت وب سایت اینترنتی می شوند. با هوشیاری و انجام اقدامات احتیاطی می توانید از قربانی شدن در چنین کلاهبرداری هایی جلوگیری کنید.

آیا نامه ای از یکی از این خدمات دریافت کرده اید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید