وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

جلوگیری از خستگی و آب شدگی چشم: از فرسودگی در محل کار خودداری کنید

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


آیا وقت زیادی را در مقابل صفحه رایانه می گذرانید؟ چه صاحب کسب و کاری با تعداد زیادی کارمند یا کارگر یک سازمان بزرگ باشید، احتمالاً بیشتر روز خود را جلوی صفحه رایانه می گذرانید (حتی وقتی در حال خواندن این پست هستید). ما هر روز با کارگران دانش از طراحان گرفته تا توسعه دهندگان گرفته تا وبلاگ نویسان و آژانس های بزرگ با صدها مشتری کار می کنیم. ما می دانیم که خواستار این مشاغل از نظر زمان و انرژی چقدر می تواند باشد. و همه آنها ساعتهای سخت زیادی را در مقابل صفحه رایانه درگیر می کنند.

سطح استرس پرشور و بهزیستی عمومی کارگران دانش در حال تبدیل شدن به یک نگرانی همیشه در اقتصاد دیجیتال جدید است. به طور خاص ، زمان بیشتری که در جلوی صفحه نمایش رایانه می گذرد ، همانطور که در یک ذکر شد پست اخیر روی را هک های مطالعه وبلاگ ، برای افزایش فرسودگی کارگران نشان داده شده است.

زمان زیادی در مقابل صفحه کامپیوتر است؟

به نظر می رسد جدا کردن از ایمیل و سیستم های پیام رسانی فوری غیرممکن است. ما تکیه می کنیم روی این سیستم ها برای انجام کارهای روزانه ما. اما آیا روند نزولی آن شلوغ و بهره وری وجود دارد؟ زمان بیش از حد صفحه نمایش برای افزایش احتمال فرسودگی شغلی در زمینه پزشکی شناخته شده است و علائم مشابهی را می توان در بین کارکنان دانش به طور کلی مشاهده کرد.

به نظر می رسد دلیل احتمالی این معضل یک اعتماد به نفس رو به افزایش است روی سیستم های دیجیتالی برای نگه داشتن رکورد ، کار خلاقانه و ارتباط به طور کلی. سیستم عامل های ایمیل و پیام رسانی فوری در اقتصاد دیجیتال مدرن فراگیر هستند. به همین ترتیب، رابط‌های نرم‌افزاری پیچیده که برای کارگران برای انجام وظایف اساسی طراحی شده‌اند، یک ابزار ضروری هستند (ما به سیستم‌های قلم و کاغذ باز نمی‌گردیم). چگونه می توانیم بدون تمام زمان نمایشگر اضافی که این سیستم ها می خواهند انجام دهیم؟

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ساختار جدید cPanel و نکاتی برای مدیریت مجوزهای شما

اجتناب از فرسودگی شغلی در اقتصاد دیجیتال

خوشبختانه، موضوع اجتناب از فرسودگی شغلی بدون دور انداختن رایانه، مورد توجه رهبران تجاری و عموم مردم است. به نظر می رسد دستورالعمل های جدید برای موفقیت و طول عمر تأثیر دارد.

یک فلسفه زمانبندی بلوکی را بپذیرید

وقت آن است که برنامه ریز روز خود را بیرون بکشید. بله ، مقاله ای بهترین خواهد بود (ما سعی می کنیم زمان صفحه نمایش را محدود کنیم). اما، اگر از قبل از برنامه‌ریز دیجیتال استفاده می‌کنید، مشکلی نیست. در ابتدای هر روز یا عصر قبل از آن، برای هر ساعت از روز برنامه ریزی کنید. مطمئن شوید که زمان محدودی را تعیین کنید که پس از آن می‌توانید از فعالیت‌های تفریحی مانند پیاده‌روی طولانی، رفتن به باشگاه، دیدن فیلم، گذراندن وقت با خانواده، خواندن کتاب یا هر چیز دیگری که می‌خواهید لذت ببرید. دوست دارم این کار را انجام دهم نه شامل صفحه نمایش کامپیوتر

اگر دوست دارم در اوقات فراغت بازی های ویدیویی انجام دهم چه می کنم؟ که شامل یک صفحه نمایش است. مطمئناً اینطور است، اما اگر از تکنیک‌های دیگر ذکر شده در این مقاله استفاده کرده باشید، زمان غیرضروری صفحه نمایش را از روز کاری خود حذف کرده‌اید و در نتیجه می‌توانید در ساعات خارج از کارتان از تماشای صفحه نمایش راحت‌تری لذت ببرید.

محدود کردن قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی

اما آیا برای موفقیت در اقتصاد دیجیتال به حضور در رسانه های اجتماعی احتیاج ندارید؟

اگر حضور در رسانه های اجتماعی به خوبی توسعه یافته دارید ، باید با استفاده از سیستم هایی مانند برنامه ها پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید جوانه اجتماعی. را منظم بودن و کیفیت محتوای شما چیزی است که سوزن کسب و کار شما را به حرکت در می آورد، نه ساعت هایی که در کانال های رسانه های مختلف به گشت و گذار می گذرانید. و تولید محتوای باکیفیت بدون الف دشوارتر است مقدار زیادی از زمان و تمرکز

زمان‌بندی پست‌ها از قبل به این معنی است که می‌توانید با فالوورهای خود تعامل داشته باشید و زمان بیشتری برای کار داشته باشید روی کارهای مهمی که توجه کامل شما را می طلبد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  CSS که می توانید در سال 2015 در مورد آن هیجان زده شوید

برنامه‌های میزبانی وردپرس ما با یک اشتراک برنامه شخصی Jetpack ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد نه تنها پست‌های وبلاگ را برنامه‌ریزی کنید، بلکه آنها را با حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی خود همگام‌سازی کنید، بنابراین می‌توانید تمام کارهای محتوای جدی خود را مستقیماً از داخل وردپرس انجام دهید.

از خود بپرسید که آیا زمانی که برای اسکن کردن از طریق رسانه های اجتماعی صرف می کنید باعث می شود شما در روز بهره وری بیشتری داشته باشید یا به شما امکان می دهد محتوای با کیفیت تری ایجاد کنید. رسانه های اجتماعی ممکن است در واقع با تشویق به تعویق کاری مانع شما شوند.

اگر اسکن شبکه های اجتماعی برای کار شما مهم است، زمان مورد نیاز برای آن را برنامه ریزی کنید روی برنامه بلوک خود را در آنجا بگذارید. به خاطر داشته باشید که می‌توانید بعداً زمان صفحه‌نمایش بی‌کار را با زمان صفحه نمایش آرام عوض کنید (مانند بازی‌های ویدیویی یا Netflix).

به طور منظم استراحت های برنامه ریزی شده داشته باشید

اگر زمان و روز شما اجازه می دهد، از هر فرصتی که دارید برای بلند شدن از روی میز، دراز کشیدن یا پیاده روی استفاده کنید. حتی می توانید با یک همکار قدم بزنید تا بهره وری بیشتری داشته باشید.

استراحت از یک کار دشوار می تواند به روشن شدن مسائلی که در حال انجام آن هستید کمک کند روی و حتی به شما کمک می کند راه حل های جدید و خلاقانه پیدا کنید. این می تواند به ویژه برای طراحان و/یا توسعه دهندگانی که اغلب به استراتژی های خلاقانه برای آزمایش و افزایش توانایی های خود نیاز دارند مفید باشد. کار دانش تقریباً با هر ظرفیتی می‌تواند از چند لحظه تأمل و تفکر در یک روز شلوغ دیگر سود ببرد.

امروز آغاز کن

برای تمرین برخی از تکنیک های ذکر شده در این مقاله هرگز زود یا دیر نیست. وقت خود را با برنامه ریزی عمدی در بلوک ها جدی بگیرید. ممکن است متوجه شوید که برخی از وظایف به بالاترین سطح می رسند در حالی که برخی دیگر از اهمیت کمتری برخوردار هستند. این تاکید روی اولویت باعث می شود مطمئن شوید که در حال حرکت هستید روی پروژه هایی با هدف و تمرکز و همچنین اجتناب از فرسودگی.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید