وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

حقایق: یک وب سایت به صورت رایگان بسازید – آیا واقعاً می توانید؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


باورهای غلط زیادی وجود دارد روی هزینه ساخت یک وب سایت چقدر است صدها وب سایت و تبلیغات وجود دارد که می گویند “یک وب سایت رایگان بسازید”.

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که “هیچ چیز در زندگی رایگان نیست” و هنگامی که به دنبال راه اندازی یک وب سایت هستید، باید این را به عنوان یادآوری در پشت ذهن خود نگه دارید.

اکثر شرکت‌هایی که «وب‌سایت‌های رایگان» را ارائه می‌کنند، این را ارائه می‌دهند توانایی برای ساخت یک وب سایت رایگان، اما زمانی که زمان انتشار واقعی وب سایت شما فرا می رسد، هزینه انتشار وجود دارد. شرکت های دیگر وب سایت شما را به صورت رایگان منتشر می کنند روی یک زیر دامنه (yourwebsite.freewebsitebuilder.com) اما برای راه اندازی وب سایت شما ماهانه هزینه ای از شما دریافت می کند. روی دامنه شما

قبل از اینکه برای یک وب سایت رایگان ثبت نام کنید

اگر می گوید “رایگان” به معنای “رایگان” نیست؟ ممکن است ساختن وب سایت برای شما رایگان باشد، اما در نهایت برای راه اندازی آن هزینه ای برای شما تمام می شود. حقایق این است که اگر شرکتی هاست رایگان و همچنین یک وب ساز رایگان ارائه دهد، امکان زنده ماندن وجود ندارد.

پس از ساخت، ممکن است نتوانید وب سایت خود را جابجا کنید

متأسفانه، هنگامی که وب سایت خود را با استفاده از یک سازنده «رایگان» ساخته اید، معمولاً نمی توانید وب سایت خود را به جای دیگری منتقل کنید. شما در استفاده از آن سرویس قفل شده اید. حتی اگر می خواهید به یک ارائه دهنده هاستینگ بروید، اکثر این خدمات به شما اجازه انتقال وب سایت را نمی دهند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  خدمات SMTP – آنچه باید در مورد ارائه دهنده هاست خود بدانید

قالب های ارائه شده شما را به بسیاری از ویژگی ها محدود می کند

بسیاری از خدمات «وب‌سایت رایگان» قالب‌های کشیدن و رها کردن را ارائه می‌دهند که می‌توانید از آنها برای ساختن وب‌سایت خود استفاده کنید. این‌ها می‌توانند برای ویژگی‌های خاصی کار کنند، اما اگر می‌خواهید تغییرات سفارشی ایجاد کنید یا تغییرات جدیدی اضافه کنید، برخی گزینه‌ها را به شما می‌دهند، اما برای آن‌ها هزینه دریافت می‌کنند. دیگران هیچ ویژگی اضافی ارائه نمی دهند.

وب سایت شما توسط ارائه دهنده مارک تجاری خواهد شد

اکثر ارائه دهندگان وب سایت «رایگان» یک آگهی یا لوگو را روی وب سایت شما قرار می دهند، مگر اینکه برای حذف آن هزینه ای پرداخت کنید. دلیلش این است که سایت هنوز در اختیار آن ارائه‌دهنده سایت است، بنابراین اغلب اوقات می‌بینید که نام شرکت آن‌ها در پایین یا در پاورقی هر سایت مهر شده است. pageاین ممکن است برای برخی مشکلی نداشته باشد، اما اگر شروع به هدایت ترافیک به وب سایت خود کنید، می خواهید مکانی امن داشته باشید که بازدیدکنندگان شما بتوانند به محتوایی که نمایش داده می شود اعتماد کنند. در این مورد، شما فقط می توانید خیلی کنترل کنید.

بهترین راه حل

همانطور که می بینید، راه اندازی یک وب سایت رایگان واقعا امکان پذیر نیست. بهترین راه حل برای راه اندازی یک وب سایت مقرون به صرفه این است که از یک ارائه دهنده هاست مورد اعتماد استفاده کنید که در آن شما همه چیز را در اختیار دارید و کنترل کامل دارید. میزبانی رسانگار میزبانی اشتراکی مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که نه تنها گزینه های هاست و سیستم مدیریت محتوا را ارائه می دهد، بلکه پشتیبانی حرفه ای ایالات متحده را 24/7/365 نیز ارائه می دهد. اگر سوال یا نگرانی دارید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید، یک چت باز کنید یا با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش تغییر پورت سرویس های پرکاربرد در میکروتیک

در میزبانی رسانگار، شما می توانید هر سیستم مدیریت محتوا (CMS) را برای راه اندازی وب سایت خود انتخاب کنید، مانند وردپرس، پلت فرم شماره 1 CMS. ما همچنین نصب رایگان یک سازنده وب سایت وردپرس، رایگان یا ممتاز را با برخی برنامه ها ارائه می دهیم. این بیش از 200 تم منحصر به فرد و قابل تنظیم، و یک ویرایشگر آسان کشیدن و رها کردن، همراه با مالکیت آن سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

ما نام تجاری یا تبلیغاتی نمی گذاریم روی وبسایت شما. این دارایی شما است و ما از حریم خصوصی شما محافظت می کنیم و به مشتریان شما اجازه می دهیم به محتوا اعتماد کنند روی وبسایت شما. اگر تصمیم دارید که می خواهید وب سایت خود را جابجا کنید، می توانید یک backup، و می توانید به هر ارائه دهنده میزبانی منتقل شوید. این اعتمادی است که ما ایجاد کرده و به مشتریان خود القا می کنیم، همراه با 90 روز ضمانت بازگشت وجه. اما، ما به شما قول رضایت زیادی می دهیم که احتمالاً نمی خواهید. درباره راه حل های ما بیشتر بیاموزید تا راه حلی را پیدا کنید که بهترین نیازها و اهداف شما را برآورده کند.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید