وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

حمله DDoS – آیا VPS من محافظت می شود؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


حمله DDoS – آیا VPS من محافظت می شود؟ 1

میزبانی وب برای موفقیت کسب و کار و پیام شما بسیار مهم است. متأسفانه، اگر «خانه در اینترنت» شما محافظت نشود، ممکن است در برابر انواع مختلفی از حملات هکرها و سازمان‌های مخرب آسیب‌پذیر باشد. یک نوع تهدید برای حضور آنلاین شما، حمله انکار سرویس توزیع شده (DDoS) است. این نوع حمله تلاشی برای جلوگیری از دسترسی هر بازدیدکننده به وب سایت شما است که به اعتماد مشتری و شهرت وب شما آسیب جدی وارد می کند، بدون اینکه به احتمال از دست دادن درآمد اشاره کنیم.

حمله DDoS چیست؟

تصور کنید شخصی از صدها دوست خود می خواهد که با یک رستوران بیرونی تماس بگیرند و همه چیز را در منو سفارش دهند. بدیهی است که در این شرایط، رستوران نتوانسته بود با حجم سفارشات هماهنگی داشته باشد. به طور مشابه، یک حمله DDoS معمولاً شامل شبکه بزرگی از رایانه ها به نام بات نت است که توسط یک هکر برای هدف قرار دادن وب سایت شما به یکباره استفاده می شود. هنگامی که ترافیک وب سایت شما هدف قرار می گیرد، به سادگی نمی تواند تمام درخواست های بسیاری از مکان های مختلف را رسیدگی کند و مشتریان و مخاطبان شما در تاریکی رها می شوند!

چگونه از این اتفاق جلوگیری می کنید؟

یک VPS محافظت شده با DDoS توانایی کاهش این نوع تهدیدات را برای وب سایت شما فراهم می کند. ما معتقدیم که لازم نیست امنیت بیشتری بخرید یا هفته‌ها نگران نصب یک پلتفرم حفاظتی روی سرور خود برای محافظت در برابر حملات DDoS باشید. به همین دلیل است که در میزبانی رسانگار امنیت سرور شما را بسیار جدی می‌گیریم و بدون هزینه اضافی، حفاظت DDoS را روی VPS لینوکس شما ارائه می‌کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  قدرت تعامل اجتماعی: اینستاگرام و وردپرس

با این حال، برای محافظت بهتر از بدافزار باید با اصول اولیه شروع کنید. به‌سرعت به‌روزرسانی‌ها و به‌روزرسانی‌های سیستم عامل پایدار (OS) را برای برنامه‌های وب خود اعمال کنید. فایروال برنامه وب (WAF) و نرم افزار آنتی ویروس خود را برای اسکن خودکار فایل های آلوده پیکربندی کنید.

پشتیبان‌گیری ایجاد کنید تا بتوانید داده‌ها را از یک حمله موفق باج‌افزار بازیابی کنید و به راحتی خواسته‌های مجرمان را نادیده بگیرید. برای گسترش تقاضای منابع سیستم، برخی نیز یک شبکه تحویل محتوا (CDN) را ادغام می کنند. CDN می تواند به عنوان یک WAF دو برابر شود و پهنای باند موجود را با قیمتی بسیار ارزان تر از هر ارتقای سخت افزاری افزایش دهد.

اگر وب سایت شما یا سرور VPS محافظت شده با DDoS در حمله DDoS مورد هدف قرار گیرد، ساختار سرور تخصصی ما مانعی در برابر افراد بد اینترنت ایجاد می کند و تیم متخصص ما از مدیران سیستم برای دفاع از خانه شما در وب کار می کنند. به خاطر داشته باشید که این حملات سایبری می‌توانند برای مدتی ادامه داشته باشند، اما ما 24 ساعته کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وب‌سایت شما از DDoS محافظت می‌شود.

چگونه بفهمم مورد حمله قرار گرفته ام؟ آیا باید با میزبانی رسانگار تماس بگیرم؟ به طور کلی اگر به شما حمله شود، متوجه خواهید شد که وب سایت شما ممکن است در دسترس نباشد و ایمیل شما به درستی کار نکند. حمله DDoS همچنین می تواند صفحه مدیریت cPanel شما را تحت تاثیر قرار دهد. پشتیبانی 24 ساعته ما در ایالات متحده آماده پاسخگویی به تماس، چت یا ایمیل شماست، بنابراین در تماس با ما دریغ نکنید. ما همچنین یک راهنمای کامل امنیت VPS برای کمک به محافظت از محیط سرور خود داریم.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  هر آنچه که باید درباره ایمیل در VPS خود بدانید



منتشر شده در 1402-12-26 23:51:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید