وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

داستان های AMP اکنون یک چیز هستند

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


داستان های AMP اکنون یک چیز هستند

شاد باشید و شاد باشید، طراحان! گوگل سخت کار می کند روی آن مشکل دوم این یک واقعیت ساده است (مطمئن نیست که آیا هشدار طعنه آمیز است) که مردم نمی توانند مقالات را بخوانند روی موبایل بدون تعداد زیادی تصاویر بزرگ و تعداد زیادی انیمیشن. گوگل با پیاده سازی ویژگی جدیدی به نام AMP Stories، این مشکل را برطرف می کند.

آه شرکت ها مرا بداخلاق می کنند. این یک رفلکس است. باشه الان قطع میکنم احتمالاً در حال خواندن این مطلب هستید روی یک AMP page، به هر حال.

AMP Stories اساساً قالبی مبتنی بر بصری برای مقالات تلفن همراه شما است. این طراحی شده است تا اجرای همه آن تصاویر بزرگ و غیره را آسان کند. Google رفت و از تعدادی از روزنامه نگاران و ناشران از Cosmopolitan گرفته تا Mashable پرسید که دوست دارند داستان هایشان چگونه باشد. روی موبایل، و این نتیجه بود.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه اینها را برای خودتان بسازید، فقط سر بزنید روی به مستندات AMP. در آنجا، شما آموزش ها را پیدا خواهید کرد روی روش استفاده از ویژگی های بزرگ AMP Story مانند:

صفحات AMP

بله، هر داستان به صفحاتی جدا می‌شود، احتمالاً برای اینکه جهت هنری انعطاف‌پذیرتر شود و محتوا به اندازه‌های کمی برای خواننده کم شود. آیا می خواهید داستانی طراحی کنید که از هر زیبایی شناسی طراحی که می توانید تصور کنید استفاده کند؟ با صفحات قابل انجام است.

لایه های AMP

در نهایت، شخصی (رسما) مفهوم لایه ها را به طراحی وب/موبایل آورد. شما اساسا از اینها برای سازماندهی عناصر طراحی و پوشش خود استفاده می کنید روی روی هم، درست مانند هر ویرایشگر گرافیکی.

انیمیشن AMP

داستان‌های AMP مجموعه‌ای از انیمیشن‌های داخلی را با خود آورده‌اند که می‌توانید آنها را به‌عنوان ویژگی برای هر عنصری اعمال کنید روی را page. این واقعاً شبیه سبک های درون خطی است.

ویژگی های اضافی زیادی فراتر از آن وجود ندارد. AMP، با وجود تمام مشکلات مربوط به اجرای آن، هنوز در مورد حذف هر چه بیشتر موارد غیر ضروری از وب است. در مجموع، اگر در حال حاضر از AMP با سایت خود استفاده می کنید، افزودنی عالی به مجموعه ابزار است.

با این حال، من اکنون آن را صدا می کنم: اولین کاری که مردم قرار است با لایه ها و انیمیشن های داخلی انجام دهند، یافتن راهی برای ایجاد جلوه های اختلاف منظر است.

(برچسب‌ها برای ترجمه )فقط



منتشر شده در 1403-01-07 16:03:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید