وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

در گفتگو با Wiser Technology: توسعه و میزبانی راه حل های موفق پخش OTT

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


معرفی فناوری Wiser

Wiser Technology با مشارکت شرکت‌ها و مؤسسات از سراسر بخش‌های مدنی و دفاعی کار می‌کند.

شعبه مدنی مهاجرت زیرساخت ها، تجزیه و تحلیل و مشاوره کسب و کار، و توسعه نرم افزار سفارشی تلویزیون پروتکل اینترنت کامل (IPTV) و راه حل های بیش از حد (OTT) را پوشش می دهد. و برای کسانی که به آن نیاز دارند، Wiser Technology یکپارچه سازی پلتفرم های شخص ثالث، تضمین کیفیت، برنامه های کاربردی، تعمیر و نگهداری و پشتیبانی فنی را نیز مدیریت می کند.

ایوان توضیح می‌دهد: «اساساً، اگر کسی بخواهد راه‌حل پخش اختصاصی خود را بسازد یا یک راه‌حل پخش آماده را ادغام کند، می‌توانیم این کار را انجام دهیم و آن را مطابق با نیازهای مشتری سفارشی کنیم.

شاخه دفاعی در پردازش داده ها، پروتکل های ارتباطی، مهندسی سیستم و راه حل های هوش مصنوعی طراحی شده برای شناسایی تهدیدات سایبری تخصص دارد.

ایوان ادامه می دهد: «در اینجا، اولویت اصلی همکاری با ناتو است. شیوه ای که سیستم های آمریکا و اروپا با هم کار می کنند بسیار مهم است.

مجموعه Wiser Technology از ساخت پلتفرم‌های پخش کامل برای پخش‌کنندگان ملی گرفته تا مقابله با تهدیدات سایبری بالقوه، گسترده و پیچیده است. و این بدان معناست که تامین راه حل های زیرساختی که به مشتریان خود در حفظ پوشش بهینه کمک می کند ضروری است.

اتخاذ رویکرد آگنوستیک

فناوری عاقلانه‌تر گاهی اوقات نیاز دارد روی تامین منابع و زیرساخت برای مشتریان خود. ایوان گفت: «ما آنجا هستیم تا به مشتریان در این زمینه کمک کنیم، بنابراین آنها مجبور نیستند با این پیچیدگی کنار بیایند.

«بزرگترین چالش معمولاً محدود است مقیاس پذیری زیرساخت در هنگام افزایش تقاضا باعث تنگناهایی در جریان می‌شود و از دسترسی بینندگان به محتوا در هنگام افزایش علاقه در رویدادها یا نسخه‌های جدید جلوگیری می‌کند.

پس از آن پوشش جهانی کافی از طریق CDN ها با بافر و تاخیر در مکان های کمتر بهینه وجود دارد که منجر به تجربه ضعیف بیننده و محدود کردن دسترسی مخاطب می شود.

برای برآوردن این الزامات مقیاس پذیری و پوشش، از لحاظ تاریخی، Wiser Technology رویکردی عمدتا مبتنی بر ابر را ترجیح داده است.

با این حال، Wiser Technology در نهایت به عنوان “معروف به زیرساخت” باقی می ماند و نوع زیرساخت ارائه شده برای هر پروژه بر اساس آن است. روی نیازهای فردی مشتری

«اگر یک سیستم موجود وجود داشته باشد، ما با تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی شروع می کنیم. سپس، در صورت لزوم، مهاجرت آن را برنامه ریزی می کنیم تا بهترین راه حل را برای مشتری ارائه دهیم.»

به عنوان مثال، در دفاع، من معتقدم که ما بیشتر و بیشتر خواهیم شد روی-نیازهای محل و در برخی موارد، مشتریان از مدل‌های زیرساخت ترکیبی استفاده می‌کنند. آنها مقداری میراث را حفظ می کنند روی-محیط‌هایی را برای بارهای کاری خاص ایجاد می‌کند در حالی که برنامه‌های کاربردی دیگر را به ابر عمومی منتقل می‌کند.



منتشر شده در 1403-07-11 13:28:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید