وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

دسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتال

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


دسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتال
منبع: Adobe / Andreas Prott

ارزهای دیجیتال می توانند گیج کننده باشند. با بیش از 10000 پروژه، انتخاب پروژه‌های مناسب برای نمونه کارها می‌تواند کار بی‌شکری به نظر برسد، زیرا هر کدام ارزش‌ها، تیم‌ها، اهمیت و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

وقتی از یک دیدگاه ابتدایی به آن نگاه می کنیم، رمزارز را می توان به چهار دسته تقریبی تقسیم کرد که به طور کلی تمام دارایی های دیجیتال فعلی و کاربردهای آنها را پوشش می دهد. ارز دیجیتال، استیبل کوین، توکن و ممکوین.

این راهنما به تفکیک هر یک از این کلاس ها و مزایای آنها می پردازد و به شما این امکان را می دهد تا بهترین نمونه کارها را برای نیازها و اهداف خود ایجاد کنید.

دسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتالدسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتال

بنابراین، شما در یک صرافی رمزنگاری مانند کوین بیس یا بایننس و چشم خود را به هزاران ارز در دسترس شما در طیف گسترده ای از قیمت ها معطوف کنید.

در حال حاضر، هر یک از این سکه ها جذاب به نظر می رسند، و آنها فقط به دلیل کاربردهایشان در لیست هستند، درست است؟ نه به طور کامل – چهار دسته کلی وجود دارد که بیشتر، اگر نه همه، ارزها به دلیل ویژگی هایشان در آنها قرار می گیرند.

بیایید این دسته بندی ها را بررسی کنیم، چرا این ارزها مفید هستند و این برای شما به عنوان یک سرمایه گذار که به دنبال ایجاد و رشد سبد رمزنگاری خود در حرکت رو به جلو است، چه معنایی دارد.

ارزها

رمزارزها همان هایی هستند که ابتدا به ذهن می رسند. ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم بر روی بلاک چین بومی خود ساخته شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تبادل سریع‌تر و ایمن‌تر ارزش را از طریق اینترنت انجام دهند.

اینها بخش اصلی یک سبد سهام هستند، زیرا دارای سابقه ثابت شده ای به عنوان ذخیره ارزش هستند، با قیمت این ارزها از کسری سنت، به صدها و در موارد بیت کوین و اتریوم، هزاران دلار.

این ارزها برای سرمایه گذاران روزمره مناسب هستند زیرا هم به عنوان یک سرمایه گذاری و هم به عنوان یک ارز قابل دوام عمل می کنند. اتریوم و سولانا در پروژه ها و بازارهای NFT بسیار محبوب هستند و به شما امکان خرید، فروش و تجارت یکپارچه را می دهند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه بیت کوین را در فروشگاه من بپذیریم؟
دسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتالدسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتال

استیبل کوین ها

همان‌طور که از نام آن پیداست، استیبل کوین‌ها بسیار پایدارتر از برخی از ارزهای رمزنگاری برجسته‌تر هستند، زیرا به ذخایر سنتی‌تری مانند ارز فیات، طلا و معادل‌های نقدی متصل هستند و توسط آن‌ها پشتیبانی می‌شود.

در نتیجه سکه هایی مانند تتر (USDT) در معرض نوسانات قیمتی یکسان و گاه خشن که هنوز هم بر برخی از بزرگترین ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد، نیستند، و اغلب این ارزها را به پناهگاهی امن برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که می خواهند در مواقع عدم اطمینان از خروج از حساب خودداری کنند.

اگر به دنبال کسب درآمد از طریق ارزهای رمزنگاری شده هستید، بهتر است از استیبل کوین ها اجتناب کنید زیرا برای تراکنش های دیجیتال مناسب هستند و پلی بین فیات و ارزهای دیجیتال هستند.

دسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتالدسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتال

سکه های پروژه بومی

این پروژه ها جایی هستند که صدها توکن پیدا خواهید کرد. این ارزها به افراد امکان دسترسی به پروژه های خاص را می دهند و بسته به ارزش آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

چیلیز (CHZ، آرم مرکزی را در زیر ببینید)، به عنوان مثال، بومی Socios.com است (دیگر من را ببینید راهنماها) و به شما این امکان را می دهد که برای تیم های مورد علاقه خود، توکن های فن خریداری کنید تا فرصت های انحصاری برای کسانی که توکن ندارند، در دسترس نباشد. بدون خرید اولیه CHZ، نمی توانید با پلتفرم تعامل داشته باشید.

در نتیجه، اگر به دنبال تعامل با پروژه‌های جدید یا موجود هستید و به دنبال فراتر از سرمایه‌گذاری پول خود هستید، این ارزها ضروری هستند. اگر دقت لازم را انجام دهید، نگه‌داشتن این توکن‌ها می‌تواند شگفت‌انگیز باشد و اگر پروژه شروع به کار کند، ارزش آن افزایش می‌یابد، اما هنگام سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید، زیرا مردم به دنبال کشیدن این توکن‌ها هستند و به شما اجازه می‌دهند تا یک فرصت را برای شما به ارمغان بیاورند. نشانه بی ارزش!

دسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتالدسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتال

میم سکه

احتمالاً ریسک‌پذیرترین سرمایه‌گذاری‌ها، این سکه‌ها در معرض شدیدترین نوسانات ممکن قیمت قرار می‌گیرند، که گاهی اوقات در بازه‌های زمانی کوتاه صدها درصد نوسان می‌کنند. آنها هیچ ارزش ذاتی فراتر از جامعه پشت سر خود ندارند، که معمولاً در مکان هایی مانند Discord و Reddit یافت می شوند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  شروع به کار با PostmanTesting یک برنامه به معنای چیزی بیشتر از کلیک کردن در اطراف تا زمانی که چیزی خراب شود یا امتحان ورودی های مختلف تا زمانی که چیزی درست کار نمی کند، است. در حالی که این یک راه خوب برای پیدا کردن هر چیزی است که ممکن است خراب شود روی سمت کاربر رو به روی برنامه، به دلیل استفاده نادرست - آنچه مورد غفلت قرار می گیرد ...

با عرضه بی نهایت سکه، ارزهایی مانند DOGE و SHIB ممکن است هرگز به اوج های بزرگ نرسد، اما اگر یک سرمایه گذار با تجربه هستید، می توانید با خرید و فروش به موقع درآمد خوبی به دست آورید. با این حال، اگر اخبار اخیر Squid Coin را دیدید، می‌دانید که اینها از یک قالیچه در امان نیستند، جایی که ارزش ارز به سرعت به صفر می‌رسد!

اگرچه نه برای افراد ضعیف، اما دلیلی وجود ندارد که سکه های میم بخشی از نمونه کارها شما نباشند. با این حال، ساخت آنها توصیه نمی شود فله از نمونه کارها شما به دلیل عدم ثبات و کاربرد فراتر از صرافی که آنها را از آن خریداری می کنید.

دسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتالدسته بندی های مختلف ارزهای دیجیتال

افکار بسته

ارزهای رمزنگاری شده در صورت استفاده ایمن می توانند سرگرم کننده و مفید باشند و همچنین می توان از آنها برای سرمایه گذاری و تجارت استفاده کرد و به شما این امکان را می دهد که در طول مسیر پول خوبی به دست آورید. این راهنما انواع مختلف سکه و معنایی که ممکن است برای شما داشته باشد را به عبارات بسیار گسترده تقسیم کرده است.

احتمالاً در سفر رمزنگاری خود با همه این کلاس‌ها مواجه خواهید شد و لازم است قبل از ورود به داخل، ویژگی‌های آنها را بدانید و بدانید که چه ارزهایی به شما اجازه دسترسی می‌دهند.

اگر دنبال سکه‌هایی هستید که گسترده‌ترین کاربردها را ارائه می‌دهند، ممکن است ارزهای دیجیتال سنتی بهترین گزینه برای شما باشند. اگر به دنبال ثبات هستید، پس همانطور که از نام آن پیداست، استیبل کوین ها جزء اصلی پرتفوی شما هستند. برای تعامل با پروژه‌ها، به برخی از توکن‌های بومی آن‌ها نیاز دارید، و اگر می‌خواهید بخشی از یک جامعه باشید و با کمی ریسک راضی هستید، میم کوین‌ها برای شما مناسب هستند.

مطمئن شوید که راهنمای ما را در طول ماجراجویی خود دنبال کنید. ما می توانیم به شما در لذت بردن از رمزنگاری در هر مرحله کمک کنیم. مانند هر سرمایه گذاری، کریپتو می تواند هم بالا و هم پایین بیاید. به همین دلیل، قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری، دقت لازم را به عمل آورید و فقط از کارگزاران معتبری استفاده کنید که به آنها اعتماد دارید هنگام مبادله ارز.



منتشر شده در 1402-12-26 06:59:22

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید