وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

رادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتو

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


Strimio یک سرویس پخش رایگان است که به شما امکان می دهد به هزاران پخش زنده از سراسر جهان دسترسی داشته باشید و از آن لذت ببرید. این یک برنامه مبتنی بر ابر است که با بسیاری از ویژگی های مفید در دسترس است روی چندین پلتفرم از جمله لینوکس، ویندوز و macOS. در این مقاله، ما به عمق عملکرد Strimio، ویژگی‌ها و روش نصب آن خواهیم پرداخت. روی اوبونتو

امکانات

بیایید کمی روشن کنیم روی چه ویژگی هایی را از Strimio دریافت خواهید کرد.

برای شروع، یک رابط کاربری فوق العاده دلپذیر دارد که بسیار یادآور Spotify است. در حال حاضر، دارای دو تم است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، روشن و تاریک، اما گزینه های بیشتری وعده داده شده است. روی راه

Strimio به کاربران خود دسترسی به ده ها هزار جریان را با مجموعه ای از ابزارهای مفید فراهم می کند که به آنها امکان می دهد موارد دلخواه خود را به راحتی مرتب و سازماندهی کنند. شما می توانید یک کتابخانه خصوصی ایجاد کنید و با یک کلیک ساده به آن جریان اضافه کنید. علاوه بر این، این کتابخانه همچنین قابل حمل است، به این معنی که به طور خودکار با تمام دستگاه های دلخواه شما همگام سازی می شود. می توانید پوشه هایی را در کتابخانه خصوصی خود ایجاد کنید تا جریان های مورد علاقه خود را سازماندهی و جمع آوری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های راحت به نام “Strimio Connect” به شما امکان می دهد پخش جریانی زنده را پخش کنید روی دستگاه‌های خارجی، مانند Chromecast، Android TV و Sonos. علاوه بر این، اگر می‌خواهید جریان‌های ویدیویی داشته باشید، می‌توانید یک اشتراک ممتاز دریافت کنید و آنها را تماشا کنید روی هر یک از دستگاه های خارجی که ما به آن اشاره کردیم.

با استفاده از Strimio، می توانید جریان های سفارشی را نیز به کتابخانه خود اضافه کنید. فرمت های پشتیبانی شده برای این جریان های سفارشی M3U، PLS و M3U8 هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، Strimio جریان های سفارشی شما را با کتابخانه شما همگام می کند روی خود را نیز. Strimio با واکشی ابرداده‌های پخش‌های زنده شما، توضیحات مناسبی از جریان‌های زنده شما ارائه می‌کند، و همین امر در مورد جریان‌های سفارشی نیز صدق می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب و پیکربندی پوسته Z (Zsh) روی اوبونتو 22.04

Strimio توسط یک تیم فعال از توسعه دهندگان پشتیبانی می شود که مطمئن می شوند محصول آنها به طور منظم در فرم باقی می ماند. به‌روزرسانی‌هایی به‌طور خودکار در پس‌زمینه ایجاد می‌شوند تا باگ‌ها برطرف شوند و ویژگی‌های جدید بدون نیاز به بلند کردن انگشت کاربر در برنامه گنجانده شده است! به جز چند ویژگی (مانند کتابخانه Pro و Strimio Connect)، این برنامه پخش جریانی کاملاً رایگان است. اگر ویژگی های برتر را می خواهید، می توانید اشتراک حرفه ای را با 4.99 دلار در ماه دریافت کنید.

نصب Strimio

نصب process آسان و سریع است کاربران اوبونتو می توانند آن را مستقیماً از فروشگاه اسنپ دریافت کنید. یا دستور زیر را در خود اجرا کنید terminal:

$ sudo ضربه محکم و ناگهانی نصب strimio-desktop

با انجام این کار، Strimio را با موفقیت نصب کرده اید. آن را باز کنید و چیزی شبیه به این را ببینید:

رادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتورادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتو

اگر قبلاً حسابی ندارید، یک حساب جدید بسازید و از هزاران پخش زنده رایگان لذت ببرید!

با استفاده از Strimio

مایلیم به زودی خوانندگان خود را با استفاده از Strimio و استفاده از ویژگی های باورنکردنی آن آشنا کنیم. بنابراین، اجازه دهید به طور خلاصه عملکرد این برنامه پخش جریانی را بررسی کنیم.

پس از ورود به سیستم، باید صفحه ای مانند زیر را مشاهده کنید:

رادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتورادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتو

همانطور که می بینید، رابط کاربری بسیار چشم نواز است. همچنین بسیار بصری است زیرا همه گزینه ها در لیست نشان داده شده اند روی سمت چپ صفحه نمایش می‌توانید هر دسته‌بندی مرتب‌سازی را کاوش کنید، برای مثال، با انتخاب کشور و زبان جریان‌هایی که می‌خواهید پخش شوند، نتایج را فیلتر کنید.

رادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتورادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتو

شما به راحتی می توانید جریان های مورد علاقه خود را به کتابخانه خصوصی خود اضافه کنید. به سادگی کلیک کنید روی سه نقطه در کنار نام جریان و گزینه “افزودن به کتابخانه” را انتخاب کنید.

رادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتورادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتو

علاوه بر این، می توانید برای پیکربندی نمایه خود، روی تب “حساب من” کلیک کنید. می توانید رمز عبور، ایمیل یا طرح اشتراک خود را تغییر دهید.

رادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتورادیو Strimio را نصب کنید روی اوبونتو

می‌توانید به برگه «رای‌های برتر» بروید و ببینید اخیراً چه چیزی در بازار ظاهر شده است. لیستی از جریان های محبوب و محبوب مردم به شما ارائه می شود روی پلت فرم همانطور که قبلاً اشاره کردم، چیزهای زیادی برای کاوش و لذت بردن در Strimio وجود دارد، بنابراین با خیال راحت خودتان با ویژگی های بیشتر بازی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب ترمینوس: عصر مدرن terminal روی اوبونتو 20.10؟

جزئیات بیشتر درباره Strimio و سوالات متداول

Strimio در سال 2020 توسط گروه کوچکی از توسعه دهندگان پرشور تاسیس شد. در واقع، پروژه اولیه به نام “Odio” جایی است که Strimio از آن سرچشمه گرفته است. می توان گفت که Strimio نسخه بهتر و پیشرفته تری از سلف خود است. در حال حاضر برای تمام سیستم عامل های رایج مانند ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس است. با این حال، آنها قصد دارند با انتشار نسخه های جدید موبایل و مرورگر به زودی افق های خود را حتی بیشتر گسترش دهند.

Strimio رایگان است و هیچ تبلیغی از خود نشان نمی دهد، برخلاف Spotify که در واقع هر کاری را که برای تبلیغات بازی می کنید متوقف می کند. این یکی از موارد کلیدی است که Strimio را از برنامه های استریم رقیب خود جلوتر می دهد. با این حال، اگر در حین گوش دادن به یک جریان، آگهی‌های تبلیغاتی می‌شنوید، به این دلیل است که پخش‌کننده در حال پخش تبلیغات است، نه Strimio.

می توانید نسخه حرفه ای Strimio را با 4.99 دلار در ماه یا اشتراک سالانه 49.99 دلار دریافت کنید. اشتراک ممتاز به شما امکان می‌دهد یک کتابخانه حرفه‌ای ایجاد کنید و جریان‌ها را پخش کنید روی دستگاه های خارجی از طریق Strimio Connect. پخش‌های ویدیویی نیز یک امتیاز اشتراک در میان توانایی پخش آنها هستند روی تلویزیون های اندروید و غیره. در نهایت، اگر می خواهید پخش زنده خاصی را پخش کنید که در دسترس نیست روی Strimio، می‌توانید پیشنهاد دهید که آن‌ها را با ایمیل زدن به support@strimio.com اضافه کنند.

نتیجه

در این مقاله یک سرویس پخش خوب به نام Strimio را بررسی کردیم. ما به جزئیات زیادی در مورد ویژگی ها، عملکرد و روش نصب آن پرداختیم. امیدواریم اکنون بتوانید با استفاده از Strimio جریان های سرگرم کننده را کاملاً رایگان تماشا کنید!

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-02 21:49:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید