وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

رازهای محتوای موفق وب سایت

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


رازهای محتوای موفق وب سایت

آیا می دانید چرا کتابفروشی ها با سرعت وحشتناکی بسته می شوند؟ چون مردم دیگر کتاب نمی خوانند. آنها می گویند که دارند، اما بیش از حد روی کتاب‌های واقعی ناشران و توزیع‌کنندگان و فروشگاه‌ها را می‌کشند.

این یک واقعیت غم انگیز است اما چه ربطی به محتوای وب سایت / وبلاگ من دارد؟ همه چیز، زیرا این روندی است که یک تاجر باهوش به آن توجه خواهد کرد – مصرف کنندگان نمی خوانند!

این محکومیت دستگاه های دیجیتال نیست. من آنها را دوست دارم! اما من هم عاشق خواندن هستم. این عشق من به خواندن بود که من را به عشق نوشتن سوق داد … و فهمیدم که باید بیشتر و بیشتر خودم را ویرایش کنم. برخی از کارشناسان ادعا می کنند که مردم تنها 65 درصد از یک مقاله را به پایان می رسانند، و تنها در صورتی که واقعاً جالب باشد. هر چیزی بیش از 300 کلمه هدر دادن فضا و تلاش ارزشمند است. این یک قانون نیست، اما یک عامل رو به رشد در تولید محتوا و چگونگی ادامه ارتباط انسان ها است.

اختصار روح شوخ طبعی است. ~ ویلیام شکسپیر

چگونه نخواندن بر همه ما تأثیر می گذارد

نخواندن؟ آیا این اصطلاح خوبی برای آن است؟ شاید این کمی دور باشد، اما ما باید به موضوع مورد نظر بازگردیم: توسعه وب سایت خود برای رسیدن به کمترین مخرج مشترک در حالی که دیگر دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه را از خود دور نکنید.

من می‌توانم نظرات و مطالعات زیادی را پست کنم که می‌گویند مردم کمتر مطالعه می‌کنند، اما آیا واقعاً کسی مخالف است؟ (در بخش نظرات به ما بگویید.) به خاطر این طرف بحث، فقط فرض کنیم که نیاز مبرمی وجود دارد که در همه مطالب ارتباطی خود، چیزها را “درک مطلب دوستانه” کنید.

آیا تا به حال نام “سخنان آسانسور” را شنیده اید؟ به این صورت است که شما کسب و کار خود را به کسی می فروشید که به طور متوسط ​​60 تا 90 ثانیه با آسانسور سفر می کند. چرا زیر دو دقیقه؟ زیرا این زمانی است که ما باید توجه آنها را در زمینه فروش خود جلب کنیم و بیشتر مردم نمی توانند بیش از 90 ثانیه تمرکز کنند. پس… چیه روی جلو page از وب سایت شما؟

چقدر به بازدیدکنندگان معمولی می گویید به این امید که آنها را به مشتری تبدیل کند؟ من مقدمه های 300 کلمه ای را دیده ام که دقیقاً به ما می گوید که صاحب سایت چه می کند. من همچنین داستان های زندگی را دیده ام که در یک غوغاهای سرگردان پخش شده اند. برخی از مردم معتقدند که این کار آنها را در چشم مشتریان بالقوه “انسان سازی” می کند. این کار را انجام می دهد… به همین دلیل است که آنها حوصله شان سر می رود و به چیزی که شما در محتوای نوشتاری می گویید منطقه می بندند. اگر مردم پیشنهاد فروش شما را نخوانند، چگونه ارتباط برقرار می کنید؟

ایجاز جذابیت بزرگ فصاحت است. ~ سیسرو

خنگ کردنش

یک برچسب مشکوک دیگر برای تامین منافع توده ها. هیاهو بر سر تک آهنگ را به خاطر بسپارpage سایت اینترنتی؟ یک راه حل عالی برای تقویت سادگی، اما هر وب سایتی نمی تواند از آن دور شود، یا همیشه به من گفته می شود. خب، گام بعدی پیروی از کاهشی است که به‌واسطه صحبت کردن متن و طول توییت ایجاد می‌شود.

یکی از آن پیاده روی چطور؟روی ویدیوهایی که می توانم توضیح دهم که چه کار می کنم؟ چند بار در یکی از آن ها بدون کلیک کردن روی ارائه نشسته اید؟ گزینه چیست؟ خواندن مطالب؟ چه چیزی را مردم می خوانند یا تماشا می کنند؟

جاه طلبی من این است که در ده جمله آنچه را که دیگران در یک کتاب کامل می گویند – آنچه را که دیگران در کتاب های کامل نمی گویند، بیان کنم. ~ فردریش نیچه

با بایت صدا صحبت کنید

اگر به صحنه سیاسی در سراسر جهان توجه نکرده اید و یا با دیگران مناظره داغی نداشته اید روی موضوع، پس شما نیستید روی فیس بوک بس است! اگر منظور من را می دانید، پس می دانید که چگونه مردم دوست دارند نکات بحث را نقل قول کنند. این همان بایت های صدای کوچکی است که می شنویم روی پخش اخبار خاص و مونولوگ های طنز روی نمایش های آخر شب مردم اینگونه صحبت می کنند و اطلاعات را جذب می کنند. ویدیوهای بیش از یک دقیقه و نیم به اندازه ویدیوهای کمتر از یک دقیقه بازدید نمی‌کنند. برو سر اصل مطلب!

یک مشتری اخیراً فهرستی رو به رشد از چیزی یا چیز دیگری را می‌خواست که به افرادی که آماده مصرف بودند داده شود روی این پروژه، و آنها را وادار به خواندن پنج… نه، ده… شاید 20 دلیل می کند که آنها باید این محصول را بخواهند. توصیه من این بود که هفت صفحه نگیرید تا آنها را بفروشید روی آنچه آنها از قبل می خواهند مشتری احساس کرد که بیشتر بهتر است و محصول با کپی گلدار احاطه شده مهم تر به نظر می رسد. بعد از خواب جمع می شوم روی او متوجه شد که زیاده روی فقط همین است. وقتی صحبت از کلمات به میان می آید، بیان مکرر یک چیز، توهم محتوای با کیفیت را ایجاد نمی کند. شما با کوتاه و دقیق بودن توجه مردم را حفظ می کنید. به نوعی، شما به وقت گرانبهای افراد و در هنگام مطالعه، به صبر آنها احترام می گذارید.

صادق باشید، کوتاه باشید، بنشینید. ~ فرانکلین دی. روزولت

خودت را تکرار کنی

مهم است که به زمان صرف شده و تمایل به خواندن آنچه می گویید احترام بگذارید. مثل زمانی است که از من خواسته می شود نمونه کار یک طراح یا تصویرگر را بررسی کنم. من باید آنها را از توضیح طولانی هر قطعه نمونه بازدارم. من معمولاً دستم را بالا می گیرم تا به آنها علامت بدهم که صحبت را متوقف کنند و به نگاه کردن به کتاب آنها ادامه می دهم. وقتی تمام کتاب را نگاه می‌کنم، می‌بینم که آیا قطعه‌ای پشت سر گذاشته و/یا شناسایی درستی از طراح یا تصویرگر وجود دارد و چگونه می‌توانم با او تماس بگیرم، به مردی که چشمان اشک‌آلود و عصبی است توضیح می‌دهم. از خلاقیتی که در مقابل من ایستاده بود، که من فقط می خواستم ببینم نمونه کارها آنها چقدر برای خود صحبت می کند.

به نظر می رسد که این یک مفهوم بیگانه برای اکثر فارغ التحصیلان ارشد مدرسه هنر و همچنین بسیاری از حرفه ای ها باشد. حتی با ظهور نمایش های اسلاید دیجیتال، کوتاه و شیرین همیشه بهتر است. نمونه های کمتر اما نمونه های بهتر، کتابی به یاد ماندنی تر می سازد. به کتاب قبل از خواب کودک در مقابل رمان موبی دیک فکر کنید. کتاب زمان خواب ده دقیقه دیگر تمام می شود، کودک خواب است و هدف برآورده می شود – زمان خواب فروخته می شود! با موبی دیک، بیش از 800 صفحه تمثیل برای یک پیام ساده که در 20 صفحه اول گفته می شود، وجود دارد. هنگام فروش خود، موبی دیک نباشید!

آن نویسنده بیشترین کار را می کند، کسی که بیشترین دانش را به خواننده خود می دهد و کمترین زمان را از او می گیرد.” ~ چارلز کالب کولتون

دوی، دیو، دوی، دوی!

وقتی می نویسم، از یک برنامه کاربردی استفاده می کنم که در بین سایر عناصر محتوا، میزان “خوب” و مقاله را بر اساس سطح خواندن رتبه بندی می کند. ظاهراً هر چیزی بیش از سطح خواندن کلاس هشتم امتیاز «خوانایی» را از دست می دهد. این ترسناک است. واقعیت هم هست دانشجویان بیشتری در کالج هستند اما هیچ یک از آنها نمی توانند در سطح کالج بخوانند؟

زمانی که در مدرسه هنر بودم، معلم تبلیغاتی داشتم که از رسانه های «دخت» و «باحال» صحبت می کرد. “رسانه داغ” تعامل کاربر است که در آن کاربر نیازی به مشارکت بیشتر از حضور صرف برای مشاهده ندارد. “رسانه جالب” روی سر دیگر، خواندن است. شما به طور کامل درگیر ایجاد تعامل هستید. ما در عصر «رسانه های ماگما» هستیم.

این بدان معنا نیست که ارتباطات مرده است. برای فروش بیشتر از کمتر استفاده کنید، اما برای بستن آن فروش بیشتر استفاده کنید. هنگامی که با یک خلاصه خلاقانه، قرارداد یا به روز رسانی ایمیل سروکار دارید، شفاف و بیش از حد کامل بمانید تهوع آگهی حدس می زنم، اگر مجبور بودم این مقاله را سریع به پایان برسانم و به کسانی که می خوانند، گوهری بدهم روی تا اینجا تکیه کن روی تخیل مردم برای فروش نکات خلاقانه است، اما زمانی که در حال انتقال نظر خود به شخص دیگری هستید به ظرافت های زبان اعتماد نکنید.

اگر نمی توانید ایده خود را بنویسید روی پشت کارت ویزیت من، شما ایده روشنی ندارید. ~ دیوید بلاسکو

تصویر/تصویر کوچک ویژه، در حال خواندن تصویر از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها برای ترجمه) خواندن



منتشر شده در 1403-01-18 00:57:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید