وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

راهنمای طراحان وب برای رسانه های اجتماعی

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


راهنمای طراحان وب برای رسانه های اجتماعی

با ورود تعداد قابل توجهی از شبکه های اجتماعی جدید و منحصر به فرد به بازار، تمرکز بیشتر یا حتی به دست آوردن مزایای قابل توجهی از عضویت در هر شبکه اجتماعی به طور فزاینده ای دشوار می شود. رسانه های اجتماعی چنان در زندگی مردم جا افتاده است که اغلب اوقات برقراری ارتباط بدون آن دشوار است. در اوایل سال 2013، کاربر متوسط ​​هزینه می کرد تقریبا 3 ساعت در روز روی رسانه های اجتماعی در حال حاضر، داده های به روز بیشتری در دسترس نیست، اما می توان تصور کرد که این تعداد به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به خصوص پس از ظهور شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست – مکنده های واقعی زمان و انرژی. به عنوان طراحان وب، ما طیف گسترده ای از شبکه های اجتماعی خاص را در دسترس خود داریم. می توان گفت که این بخش از وب سیستم خاص خود را دارد که می توان با آن کار کرد، اما مایلم تاکید کنم که شش مورد بزرگ (فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، پینترست و اینستاگرام) هنوز هم در مورد آن بسیار ارزشمند هستند. کسب و کار خود را بسازید یا مشتریان بیشتری به دست آورید.

چهار مزیت اصلی رسانه های اجتماعی

قبل از اینکه بتوانیم تعدادی از شبکه های اجتماعی را به طور عمیق تجزیه و تحلیل کنیم، باید به مزایای واقعی رسانه های اجتماعی نگاهی بیندازیم. و اینکه آیا ما باید برای ساختن جوامع خودمان زحمت بکشیم یا نه. من افراد زیادی را می شناسم که ترجیح می دهند در حلقه کوچک دوستان و شرکای تجاری خود کار کنند، اما در عین حال مزایای رسانه های اجتماعی از بسیاری جهات ارزشمند است.

1. مدبر بودن

توانایی شما در ارائه آخرین اطلاعات به مردم در هر چیزی که در جایگاه خاص شما اتفاق می افتد، می تواند منجر به تبدیل شدن این افراد به دنبال کنندگان و خوانندگان وفادار شما شود. زمانی است که بالاخره توانستیم خودمان را به عنوان قابل اعتماد و قابل اعتماد ثابت کنیم، مردم تمایل دارند برای خرید بیشتر برگردند.

2. روابط

بدانید، لایک کنید و اعتماد کنید. اصطلاحی که تحت KLT ابداع شده است. منظور این است که هر زمان که مردم شما را می شناسند، شما را دوست دارند و در واقع به شما اعتماد می کنند. آیا آنها احساس آزادی خواهند کرد که شما را تبلیغ کنند. از شما خرید کنید؛ و حتی شما را تشویق می کند تا کارهای بیشتری را انجام دهید. رسیدن به اینجا زمان می برد، اما ارزش هر ثانیه ای را دارد که برای رسیدن به این نتیجه صرف کرده اید.

3. محتوا

آخرین مجموعه نمادهای شما از صورتک ها برای تابلوی اعلانات محتوا است، و اگر بتوانید بارها و بارها به تولید محتوای با کیفیت یکسان ادامه دهید، نه تنها Google به شما در زمینه ترافیک ارگانیک کمک می کند، بلکه افرادی که به آن اعتماد کرده اند نیز کمک خواهند کرد. روی شما برای مدت طولانی

4. فروش

از آنجایی که مجبور نیستید هنگام خروج از دفتر دیجیتال خود در را ببندید، اغلب اتفاق می افتد که هر چیزی که از هر طریقی می فروشید، حتی در هنگام خواب هم به فروش خود ادامه می دهد. رسانه های اجتماعی اصطلاحی است که باید درک شود روی در مقیاس جهانی، در حالی که شما می خوابید، بسیاری از نقاط جهان فقط از خواب بیدار می شوند.

به کدام شبکه ها باید بپیوندید؟

با توجه به آنچه در ابتدای این پست گفتم، می‌خواهم به چهار شبکه اجتماعی اصلی بپردازم که می‌توانند برای طراحان وب، برای ایجاد کسب و کار و مشتریان بیشتر، با حداقل تلاش و حداکثر بازده، مفیدترین باشند.

پینترست

مکانی برای کشف چیزهای جدید. هر پینی که باز می‌کنید به کشف چیزی جدید و ناشناخته تبدیل می‌شود. این شبکه اجتماعی در میان زنان محبوب است (با توجه به اینکه 70 درصد کاربران زن هستند)، اما مطمئناً این بدان معنا نیست که مردان نمی توانند از این شبکه استفاده کنند. با 70 میلیون کاربر فعال، Pinterest در موقعیت ایده آلی برای کشف محصولات جدید، دستور العمل ها، آثار هنری، مکان هایی برای بازدید و بسیاری موارد دیگر قرار دارد. این را به عنوان الهام بخش برای ثبت نام در یک حساب کاربری در حال حاضر، و انتشار عکس های کار خود در صفحه پین ​​شخصی خود در نظر بگیرید.

دریبل زدن

چی کار میکنی روی? Dribbble جامعه ای از طراحان است که هر روز به این سوال پاسخ می دهند. طراحان وب، طراحان گرافیک، تصویرگران، هنرمندان نماد، تایپوگراف ها، طراحان لوگو و سایر انواع خلاقانه، تصاویر کوچکی را به اشتراک می گذارند که کار خود را نشان می دهد، processو پروژه های جاری این یکی از وب‌سایت‌های طراحی پیشرو در جهان است و میلیون‌ها بازدیدکننده ماهانه را جذب می‌کند که نه تنها الهام‌بخش تجارت می‌کنند، بلکه فرصت‌ها را نیز به‌دست می‌آورند. Dribbble از این نظر منحصر به فرد است که به نظر می رسد همه از آداب سایت پیروی می کنند، که یک تجربه مرور شفاف و منصفانه را فراهم می کند.

توییتر

توییتر به قدری قدرتمند و محبوب است که نمی‌توان آن را به عنوان یکی از کانال‌های مهم در ارتباط با حفظ ارتباط، یادگیری چیزهای جدید و همچنین کسب درآمد نادیده گرفت. روی سمت. در دنیای طراحی، تک تک نویسنده ها؛ وبلاگ نویس؛ رهبر فکر و غیره روی، یک حساب توییتر دارد و افرادی هستند که آن را دنبال می کنند و در بحث های اجتماعی شرکت می کنند. لیست های توییتر راهی عالی برای همگام شدن با آخرین اخبار در انتخاب حرفه شما است.

فیس بوک

فیس بوک قطعا است روی وقتی صحبت از دسترسی آسان به مشتریان و صفحات تجاری آنها می شود، در بالای لیست قرار دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم را خواهید دید که از تمام امکاناتی که فیس بوک برای تعامل و ارتباط با کسب و کارها فراهم می کند استفاده می کنند. افراد، مشاغل کوچک و شرکت های خلاق مستقل از نظر اجتماعی درگیر هستند روی فیس بوک، و آنها همیشه به دنبال استخدام فردی مانند شما هستند. با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در هر ماه، مطمئناً حداقل یک نفر را خواهید یافت قلاب شده با آنچه شما باید ارائه دهید.

همه چیز در مورد نامزدی است

وقت طلاست

برای دریافت پاسخ عالی از طرفداران خود، آنها را در صف انتظار چیزی که دیگران ممکن است به صورت رایگان تقدیم کنند، نکنید. تا جایی که امکان دارد در زمان صرفه جویی کنید.

پول کار سختی است

چرا کسی باید پولش را خرج کند روی محصولات شما؟ چرا کسی باید شما را استخدام کند؟ با فالوورها و مشتریان خود معامله کنید، آنها مطمئن خواهند شد که به شما باز خواهند گشت.

خوش بگذره

هرگز نشان ندهید که از چیزی در زمینه کاری خود ناراضی هستید، به احتمال زیاد همه تمایل دارند چیزی را در مورد کار خود دوست نداشته باشند. لبخندش را حفظ کن، خنده دار نگه دار.

اعتماد کنید

اگر در اینجا چیزی برای یادگیری وجود دارد، پس آن اهمیت اعتماد است. اعتماد همه چیز را در اطراف ما می سازد، اگر یک بار به کسی اعتماد کنیم، احتمال اینکه دوباره به آن شخص اعتماد کنیم، بیشتر است. اگر در هر زمان بتوانید حداقل یکی از این موارد را دنبال کنید، در حال حاضر عملکرد بهتری نسبت به اکثر کاربران رسانه های اجتماعی دارید.

3 ابزار برای افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی

در اینجا سه ​​ابزار وجود دارد که به سرعت بخشیدن به پیشرفت رسانه های اجتماعی شما کمک می کند و به طور کلی به داشتن تجربه بهتر از اشتراک گذاری، خواندن و ارتباط کمک می کند:

1. HootSuite

من نزدیک به شش ماه پیش پوستر خودکار +Google خود را از فید RSS وبلاگم تنظیم کردم و تا به امروز کاملاً خوب کار می کند. بدون نیاز به نگهداری این یکی از چیزهایی است که من استفاده می کنم HootSuite برای: برای کمک به خودم در صرفه جویی در زمان با کارهای خودکار. Google+ API هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد و از بسیاری جهات کاملاً ناپایدار است، بنابراین خدماتی مانند HootSuite گوهرهای واقعی هستند. HootSuite یک سیستم مدیریت رسانه های اجتماعی است که سازمان ها را قادر می سازد تا کمپین هایی را در سراسر شبکه های اجتماعی از یک داشبورد مبتنی بر وب اجرا کنند. آنها در ارائه تجزیه و تحلیل عمیق از حساب های رسانه های اجتماعی شما و همچنین ابزارهای لازم برای نگهداری چندین حساب به طور همزمان، همه در یک داشبورد، عالی هستند.

2. بافر

شرم آور است که من یکی از افرادی بودم که در ابتدا به این برنامه اعتقاد نداشتم، اما حدس می‌زنم اکنون می‌توانم آن را با استفاده روزانه از این اپلیکیشن اجتماعی کوچک و در عین حال باشکوه جبران کنم.

بافر به شما کمک می کند چندین حساب رسانه های اجتماعی را همزمان مدیریت کنید. به سرعت محتوا را از هر کجا برنامه ریزی کنید روی وب، همکاری با اعضای تیم، و تجزیه و تحلیل آمار غنی روی روش عملکرد پست های شما ارزش واقعی در اینجا در افزونه ای است که تیم Buffer برای همه مرورگرهای اصلی ارائه می کند. با کمک این افزونه، می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید، از هر کدام به اشتراک بگذارید page دوست داری. همچنین اشتراک‌گذاری توییت‌های عکس را راحت می‌کند روی توییتر، فیسبوک و لینکدین.

3. TweetDeck

توییت دک یک سرویس گیرنده توییتر برای دسکتاپ، وب و دستگاه های تلفن همراه است. TweetDeck در اصل یک برنامه دسکتاپ Adobe Air بود که با یک رابط کاربری ستونی منحصر به فرد طراحی شده بود. هدف آن این بود که یک برنامه بلادرنگ باشد که به کاربران اجازه دهد آن اطلاعات را در یک نمای مختصر نظارت کنند. در سال 2011، توییتر TweetDeck را خریداری کرد و برنامه را در HTML5 بازسازی کرد. در صورت استفاده صحیح از این ابزار قدرتمند است، دارای ویژگی هایی مانند زمان بندی توییت و همچنین توانایی نظارت بر نتایج جستجوی سفارشی برای توییت های جدید است. برای هرکسی که تجارتی را اداره می کند یا وبلاگی دارد که فعالانه نظرات و اشتراک گذاری های اجتماعی را دریافت می کند، ضروری است.

از چیزهای کوچک شروع کنید

این همه اطلاعات لازمی است که برای شروع خوبی برای موفقیت در رسانه های اجتماعی به آن نیاز دارید. من لیست ابزارهایی را که در اینجا توضیح داده ایم بسیار دوست دارم، زیرا من یک کاربر مفتخر از هر چهار مورد هستم، بنابراین می توانم کارایی و پاداش آنها را تضمین کنم. بزرگترین مانع، منحنی یادگیری است، توانایی درک اینکه چه چیزی برای رسانه های اجتماعی مفید است و چه چیزی مفید نیست. در نهایت، بیشتر موفقیت از طریق تعامل و اعتماد حاصل می شود.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، از طریق طراحی دوقلو / Shutterstock.com

(برچسب‌ها برای ترجمه )کاربرد



منتشر شده در 1403-01-15 04:14:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید