وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

راه حل جدید تجزیه و تحلیل Hotjar Insights دسترسی بتا رایگان را ارائه می دهد

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


راه حل جدید تجزیه و تحلیل Hotjar Insights دسترسی بتا رایگان را ارائه می دهد

میدونی چطوری خواستن بازدیدکنندگان شما از سایت شما استفاده می‌کنند، اما آیا می‌دانید چگونه آن‌ها؟ در حقیقت از آن استفاده کنم؟ میدونی دقیقا وقتی ضربه می زنند روی CTA شما، یا مهمتر از آن، چرا آنها این کار را نمی کنند؟

وب در تاریخ انتشار منحصربه‌فرد است، زیرا می‌توانیم دقیقاً آنچه را که مخاطبان ما دوست دارند یا دوست ندارند، در مورد محصول خود اندازه‌گیری کنیم. قبلاً هرگز طراحان چنین بینشی در مورد آنچه که مشتریانشان را وادار می کند نداشتند.

ابزارهای جدید برای جمع‌آوری و ارزیابی این هوش همیشه منتشر می‌شوند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه کاملاً جدید نویدبخش هستند Hotjar Insights.

Hotjar از این نظر منحصر به فرد است که طیف وسیعی از ابزارها را در یک بسته واحد با مدیریت آسان ترکیب می کند. در حالی که بسیاری از متخصصان مجبورند از ده ها ابزار برای کشف اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند استفاده کنند. روی کاربران Hotjar در سایت خود همان ویژگی ها را با کسری از هزینه پیدا می کنند. با قیمت فقط 29 دلار در ماه می توانید بیش از 3500 دلار در سال صرفه جویی کنید! شگفت‌انگیز Hotjar نامحدود است، به این معنی که یک پلن به شما امکان می‌دهد هر تعداد سایت را که دوست دارید نظارت کنید.

ویژگی ممتاز Hotjar، نقشه‌های حرارتی جزئیات آن است که ضربه‌ها، کلیک‌ها و رویدادهای اسکرول را نشان می‌دهد. روی سایت شما؛ به شما اجازه می دهد دقیقا ببینید چه چیزی چشم مشتریان شما را به خود جلب می کند.

Hotjar به شما امکان می دهد تا بازخورد ساده و خروجی را ایجاد کنید تا به سرعت نظرات کاربران خود را جمع آوری کنید، اما اگر به دنبال پاسخ های عمیق تر هستید، می توانید نظرسنجی های آنلاین نیز ایجاد کنید تا عمیقاً در مورد انگیزه مشتریان خود تحقیق کنید. لینک های نظرسنجی را ارسال کنید روی وب یا از طریق ایمیل، و دریابید که مردم واقعاً در مورد سایت شما چه فکر می کنند.

علاوه بر اینکه مستقیماً از مشتریان سؤال می‌کنید، می‌توانید کاربران را با تجزیه و تحلیل قیف نظارت کنید، ببینید کجا وارد می‌شوند و کجا سایت شما را رها می‌کنند. یافتن آخرین مانع کوچک برای تکمیل فراخوان برای اقدام می تواند تنها با چند کلیک فاصله داشته باشد. علاوه بر تجزیه و تحلیل قیف، جلسات بازدیدکننده نیز قابل نظارت هستند، بنابراین می‌توانید مسیری را که کاربر در سایت خود طی می‌کند تماشا کنید و شروع به درک اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست.

حتی می‌توانید ضربه‌ها و کلیک‌ها را از قبل و بعد از هر تغییری که ایجاد می‌کنید مقایسه کنید تا مطمئن شوید که هر تجدیدنظری که انجام می‌دهید واقعاً برای بهتر شدن است.

همه داده‌های Hotjar شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند و از طریق یک کنترل پنل به آن دسترسی پیدا می‌کنید: دیگر نیازی به استفاده از زبانه‌ها بین پنجره‌های مرورگر برای مقایسه بینش‌های تحلیلی مختلف نیست، Hotjar همه چیز را با یک مجموعه از ابزارهای تکمیلی مدیریت می‌کند.

نسخه بتا عمومی برای Hotjar راه اندازی شد روی 30 آگوست، ولی تو می توانی دسترسی زودهنگام رایگان دریافت کنید با ثبت نام روی را سایت هاتجار. فقط آدرس ایمیل خود را برای دسترسی بتا رایگان خود وارد کنید.

(– این پست حمایت شده است روی از طرف Hotjar –)

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-15 16:50:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید