وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روتوش واقعیت با Adobe

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


روتوش واقعیت با Adobe

این را تصور کنید: شما در ایستگاه اتوبوس نشسته اید و صبورانه منتظر سواری خود هستید. شاید در حال بررسی فیس بوک یا خواندن یک کتاب الکترونیکی هستید روی تلفنتان، یا خیره شدن به فضا، یا مرور ذهنی فهرست کارهایتان.

حرکت را از گوشه چشم خود می بینید و به تبلیغات یکپارچه ایستگاه نگاه می کنید. و شما اینجا هستید که به صورت بلادرنگ فتوشاپ می‌شوید و تبدیل به یک تبلیغ می‌شوید.

چه واکنشی نشان می دهید؟ افراد حاضر در این ویدیو از ادوبی همگی واکنش‌های مثبتی داشتند، از ناباوری گرفته تا خنده، زمانی که خود را در آن موقعیت یافتند.

برای ترویج آن روزهای خلاق در رویدادها، Adobe در یک ون روبروی یک ایستگاه اتوبوس در فنلاند (یا سوئد، گزارش‌ها متفاوت است)، از مردم با استفاده از لنز تله‌فوتو عکس گرفت، و سپس با فتوشاپ از آن‌ها در تبلیغاتی در ایستگاه اتوبوس که در آن منتظر بودند، استفاده کرد. دوربین‌های مخفی اطراف ایستگاه اتوبوس واکنش‌های آن‌ها را جلب کرد که در یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب ویرایش شد که در اینجا مشاهده می‌کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=BRAM8MpqIeA

آثار هنری شامل مردی بود که به هیولایی شبیه هالک تبدیل شده بود و شهر را به وحشت انداخت، مرد و زن جوانی که طوری دستکاری شده بودند که انگار در حال بوسیدن هستند. روی بالای کیک عروسی (از ظاهر روی چهره‌شان، این دو احتمالاً قبل از رسیدن به این موقعیت، یکدیگر را نمی‌شناختند)، و زنی که بالای یک خرس قطبی نشسته بود. با توجه به تنظیمات و این واقعیت که همه اینها خیلی سریع و در زمان کمتری نسبت به رسیدن اتوبوس بعدی انجام شد، اجرای باورنکردنی بود. هنرمند، اریک جوهانسون، در این شوخی مهارت های بسیار خوبی در فتوشاپ نشان می دهد.

رویدادهای Creative Days در سراسر اروپا و آفریقای جنوبی در سراسر ماه می و ژوئن برگزار می‌شوند. در مجموع 14 روز خلاق وجود دارد که همه به خلاقیت و بیان اختصاص داده شده است.

آیا در هر یک از رویدادهای Creative Days شرکت کردید یا خواهید داشت؟ نظر شما در مورد شوخی فتوشاپی زنده چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

(برچسب‌ها برای ترجمه )finland



منتشر شده در 1403-01-22 01:44:04

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید