وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش ارائه پخش زنده ویدئویی با تاخیر کم در مقیاس

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


چالش های پخش زنده ویدیو

راه‌حل جامع نانو استریم nanocosmos با همه چیز مورد نیاز برای ارائه جریان در زمان واقعی و با تأخیر بسیار کم برای مشتریان خود همراه است. همه چیز از نرخ بیت تطبیقی ​​گرفته تا حفاظت جریان و تجزیه و تحلیل پیشرفته.

ما تمام زیرساخت ها را خودمان ایجاد کردیم روی تکنولوژی خودمان، الیور گفت: شبکه های تحویل محتوا (CDN) و نقاط لبه در سراسر جهان. سپس ما فناوری پخش و تجزیه و تحلیل را ایجاد کردیم روی بالاتر از آن، بنابراین مشتریان می توانند مستقیماً پخش زنده ویدیو را در برنامه های وب خود پیاده سازی کنند. این بسیار پایدار است، 100٪ قوی است و توسط شرکای زیرساخت ما پشتیبانی می شود.

اما حتی با وجود چنین فناوری قوی و تخصصی، ارائه مداوم تجربه‌های بیننده نهایی با کیفیت بالا بدون چالش نبوده است. چالش‌هایی مانند انطباق، امنیت، و تامین منابع زیرساخت با دسترسی بالا.

به عنوان یک شرکت اروپایی مستقر در برلین، ما باید از GDPR پیروی کنیم. الیور ادامه داد: برای مشتریان شرکتی ما بسیار مهم است که در این زمینه رعایت کنند.

در مقیاس جهانی، ما با تهدیدات امنیتی نیز سروکار داریم. همه چیز از حملات DDoS گرفته تا تلاش برای ربودن محتوا و پخش مجدد آن در جای دیگر. اینها چیزهایی هستند که باید همراه با مشتریان خود شناسایی کنیم تا از آنها در برابر سوء استفاده محافظت کنیم.

در نهایت، چالش همیشه داشتن یک پخش زنده قابل تماشا و ایجاد بهترین تجربه برای همه کسانی است که به جریان متصل هستند.

«چالش‌های زیادی برای قابل اعتماد کردن خود فناوری ویدیو وجود دارد. سپس آن فناوری را وارد یک محیط تولید جدید کنیم روی مقیاس جهانی نیاز به زیرساخت های بزرگ دارد. داشتن نقاط عملیاتی مناسب بسیار مهم است تا مشتریان بتوانند یک استریم زنده برای ما ارسال کنند، آن را در مکان مناسب تا حد امکان نزدیک به تولید داشته باشند و سپس آن را به طور موثر در سراسر جهان تحویل دهند.



منتشر شده در 1403-09-27 18:50:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید