وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش استفاده از استراتژی های شبکه های اجتماعی B2B

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


روش استفاده از استراتژی های شبکه های اجتماعی B2B

با بسیاری از استراتژی‌های B2B رسانه‌های اجتماعی برای کسب و کار شما، گزینه‌ها گاهی اوقات می‌توانند کمی سخت باشند.

به همین دلیل است که بیان این افشاگری مهم است. استراتژی هایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم به اندازه درک شما از بازار هدفتان مهم نیستند. شما باید بازار هدف خود را بشناسید. آیا آن‌ها کارآفرینان مدرن و باهوش فناوری هستند که صبح‌ها در حالی که قهوه می‌نوشند مانند تزریق IV پست‌های وبلاگ را می‌خوانند؟ یا، آیا مشتریان شما مشغول حرفه‌ای هستند که زمانی برای این فناوری جدید لعنتی ندارند؟ شاید ترکیبی داشته باشید.

بر اساس تصمیم نگیرید روی کدام استراتژی ساده تر به نظر می رسد. در عوض، استراتژی ای را انتخاب کنید که با بازار هدف شما همخوانی داشته باشد. در زیر برخی از استراتژی های B2B رسانه های اجتماعی وجود دارد که این امر را ساده می کند process برای بازاریابی آنلاین شما

لینکدین

ممکن است اخیرا شنیده باشید که لینکدین از 200 میلیون عضو گذشته است روی سایت آنها چیزی که احتمالاً از آن مطلع نیستید این است که نزدیک به 30 درصد از این اعضا در ایالات متحده هستند.

جالب‌تر این است که هر شرکت Fortune 500 یک مدیر اجرایی دارد که از سایت برای همه چیز از استخدام گرفته تا شبکه‌سازی و برقراری ارتباط مجدد با همکاران و همکاران قبلی استفاده می‌کند. اگر راهی برای ارتباط با برخی از مدیران ارشد کشور می‌خواهید، این یک راه حل عالی است.

بنابراین، چگونه به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا می کنید؟

فعال باش روی سایت. شروع به استفاده از ویژگی گروه برای ارتباط با متخصصان هدف در طاقچه خود کنید.

در بحث های گروهی شرکت کنید تا بتوانید نام خود را بسازید روی گروه ها شما می توانید تا 50 گروه بپیوندید، اما اکثر متخصصان متوجه خواهند شد که هیچ دلیلی برای پیوستن به بیش از ده ها گروه وجود ندارد.

در نهایت کاری را انجام دهید که برای برخی کاملاً مزخرف است. با مخاطبین خود در ارتباط باشید. درست می دانم، دیوانه! با این حال، لینکدین شبیه به شبکه های آفلاین کار می کند. هرچه بیشتر نام خود را جلوی کسی نگه دارید و ارزش ارائه دهید، احتمال ایجاد کسب و کارتان بیشتر می شود.

اگر به کمک بیشتری در رابطه با نسل سرنخ لینکدین خود نیاز دارید، این پست را بررسی کنید: http://growmap.com/linkedin-lead-generation/

وبلاگ نویسی

اگر لینکدین کافی نیست، ممکن است بخواهید وبلاگ نویسی را در نظر بگیرید. با ترکیب مناسب می توانید برای موفقیت بزرگ و طولانی مدت روی جستجو و ترافیک رسانه های اجتماعی ضربه بزنید.

من از طرفداران پر و پا قرص وبلاگ نویسی هستم. این یک ترافیک عظیم و تولید کننده سرب است. با این حال، آن را نیز یک مکش زمان بزرگ است. بیشتر وبلاگ‌ها تا زمانی که حداقل 6 ماه یا بیشتر از آن استفاده نشوند، مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما به یک استراتژی نیاز داریم تا بدون اتلاف وقت، شانس موفقیت شما را افزایش دهیم.

مهمترین جنبه وبلاگ نویسی این است که شما باید سازگار باشید. Google می خواهد ببیند که شما به طور منظم پست می کنید قبل از اینکه آنها ترافیک را برای شما ارسال کنند. هرچه محتوای بیشتری ارائه کنید، فرصت‌های بیشتری برای خوانندگان برای دیدن دعوت به اقدام شما، مشاهده ارزشی که به آنها ارائه می‌دهید و ارائه ایده‌هایی در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید، بیشتر می‌شود.

نوشتن محتوای عالی تنها نیمی از کار است. هنگامی که یک پست وبلاگ عالی می نویسید، باید به مردم در مورد محتوای خود اطلاع دهید. این به معنای به اشتراک گذاری محتوای خود است روی رسانه های اجتماعی، و در صورت امکان پست خود را به لیست خود ایمیل کنید. با گذشت زمان، شما شروع به دریافت ترافیک جستجو خواهید کرد، اما این نباید بخشی از ترافیک اولیه شما باشد. اگر این اتفاق افتاد، آن را یک جایزه نامید.

یکی از بهترین ابزارهایی که می توانید برای وبلاگ نویسی استفاده کنید وردپرس است. آنها دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی مناسب، به علاوه پلاگین های سئو دارند تا کار شما را بسیار آسان تر کنند.

وبینارها

زمانی که وبینارها به درستی انجام شوند، می توانند ابزار بسیار قدرتمندی برای هدایت مشتریان بالقوه به سمت کسب و کار شما باشند. همچنین، برخلاف وبلاگ‌ها و لینکدین که در آن‌ها زمان محدودی برای جذب مخاطبان خود دارید، وبینارها به دلیل توانایی‌شان در ارائه محتوای با کیفیت و فروش به مشتریان خود قابل توجه هستند.

بهترین راه برای تکان دادن وبینار خود این است که اطلاعات با کیفیتی ارائه دهید که جوراب های شرکت کنندگان را از بین ببرد. هرچه تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد، مشتریان بیشتری را خواهید دید که در مسیر خود قرار می گیرند.

ساده ترین راه برای هدایت ترافیک به یک وبینار، ارائه یک وبینار رایگان به اتصالات جدید لینکدین خود و ارسال اطلاعات است. روی وبلاگ خود را برای همه خوانندگان شما ببینید که چگونه می توانند در وبینار بعدی شما شرکت کنند. هر چه بیشتر در مورد وبینار خود صحبت کنید، فرصت های بیشتری خواهید داشت.

یک منبع جدید جالب برای یافتن شرکت کنندگان در وبینار Dabble.Co است. در حالی که آنها قیمت شما را برای کلاس ها 20 دلار افزایش می دهند، می توانند به شما کمک کنند به راحتی شرکت کنندگان جدید را به رویدادها بیاورید روی به صورت منظم

علاوه بر این، وبینارها راهی عالی برای ادغام تلاش های آفلاین شما هستند. اگر تماس‌های فروش یا شبکه‌سازی زیادی انجام می‌دهید، درخواست از مردم برای رفتن به وبینار رایگان شما یک قیف فروش بسیار بهتر از فروش فوری افراد است.

استراتژی های رسانه های اجتماعی ذکر شده در بالا تنها چند مورد هستند که می توانید برای ارتباط با بازار هدف خود از آنها استفاده کنید. در بند نباشید روی پلت فرم در عوض، تمرکز کنید روی چه چیزی برای ارتباط با مشتریان شما بهترین است.

از کدام استراتژی های B2B رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟ کدامیک را موثرتر دیدید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر رسانه های اجتماعی از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها برای ترجمه )شروع



منتشر شده در 1403-01-20 17:42:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید