هاستینگer افزونه Tools راه حل یک مرحله ای شما برای ساده کردن تمام وظایف مدیریت سایت وردپرس شما، از بررسی وضعیت وب سایت گرفته تا مدیریت موثر تغییر مسیرها است.

در حالی که هنوز می توانید این وظایف را از داشبورد حساب میزبانی یا مدیر فایل خود انجام دهید، نظارت مستقیم بر آنها از داشبورد وردپرس کارآمدتر و سریع تر است.

خواندن روی برای یادگیری روش فعال کردن هاستینگer افزونه Tools و اینکه چگونه می تواند برای سایت شما مفید باشد.

چگونه می توان دریافت کرد هاستینگer افزونه ابزار وردپرس

هاستینگer ابزار برای همه کاربران وردپرس در دسترس است. اگر وب سایت وردپرس شما از قبل راه اندازی و آماده است، این مراحل را برای فعال سازی افزونه دنبال کنید روی سایت شما:

  1. هدایت به پلاگین ها → افزودن پلاگین جدید از داشبورد وردپرس شما.
  2. تایپ کنید هاستینگer ابزار در نوار جستجو
  3. کلیک الآن نصب کن فعال کنید.

متناوبا، اگر شما یک هاستینگer کاربر، می توانید افزونه را از hPanel فعال کنید:

  1. باز کن وب سایت ها پس از ورود به حساب میزبانی خود، آن را برگه بزنید.
  2. کلیک کنید بر روی داشبورد دکمه کنار وب سایت مورد نظر.
  3. انتخاب کنید نمای کلی وردپرس.
  1. به پایین اسکرول کنید پلاگین های پیشنهادی بخش برای پیدا کردن هاستینگer پلاگین ابزار.
  2. با کلیک کردن به پایان برسانید نصب.

شایان ذکر است که با هر نصب وردپرس پس از خرید هر یک از طرح های میزبانی ما، افزونه را دریافت خواهید کرد. WordPress.org خدمات ما را تأیید می کند زیرا ما ویژگی های امنیتی سفارشی و ضمانت 99.9% آپتایم را ارائه می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که سایت شما عملیاتی و بدون نگرانی باقی می ماند.

ما همچنین نصب وردپرس با یک کلیک، نام دامنه رایگان، گواهینامه های SSL، پهنای باند نامحدود، همراه با فضای ذخیره سازی فراوان را ارائه می دهیم.

همراهی با طرح‌های میزبانی تجاری و ابری ما، چندین ویژگی هوش مصنوعی مانند ایجاد کننده محتوای هوش مصنوعی، دستیار هوش مصنوعی و عیب‌یابی هوش مصنوعی را برای ساده‌سازی وظایف مدیریت وب‌سایت شما باز می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از چندین تم روی صفحات وردپرس شما

چه کاری می توانید انجام دهید هاستینگer پلاگین ابزار روی داشبورد وردپرس

پس از نصب افزونه، شما این را مشاهده خواهید کرد هاستینگer منوی کنار داشبورد مدیریت وردپرس شما. با دسترسی به آن، می توانید وظایف مدیریت وردپرس زیر را ساده کنید.

نسخه اصلی وردپرس خود را بررسی و به روز کنید

بخش اول این داشبورد افزونه به شما امکان می دهد نسخه فعال وردپرس را بررسی کنید. اگر قدیمی باشد، دکمه ای را می بینید که شما را به وردپرس می برد به روز رسانی ها page.

نسخه PHP خود را بررسی و به روز کنید

وضعیت نسخه فعال PHP شما باید درست در کنار وضعیت نرم افزار وردپرس باشد.

اگر نسخه فعلی شما قدیمی باشد، دکمه ای را مشاهده خواهید کرد که شما را به پیکربندی PHP hPanel هدایت می کند. page، جایی که می توانید آن را به جدیدترین آپدیت کنید.

توجه داشته باشید که این ویژگی برای غیرهاستینگer کاربران، زیرا برای تغییر پیکربندی PHP خود باید به داشبورد حساب میزبانی خود دسترسی داشته باشید.

حالت تعمیر و نگهداری را فعال کنید

اگر قصد دارید تغییرات قابل توجهی را اصلاح یا اعمال کنید روی سایت شما، فعال کردن حالت نگهداری وردپرس آن را از دید عموم پنهان می کند. به طور معمول، شما باید این کار را با نصب یک افزونه جداگانه یا ویرایش فایل های وردپرس خود انجام دهید.

با هاستینگer افزونه Tools، می توانید سایت خود را با یک کلیک در حالت نگهداری قرار دهید و مستقیماً از داشبورد مدیریت یک لینک بای پس ایجاد کنید.

اگر با آن آشنایی ندارید، پیوند دور زدن یک URL منحصر به فرد است که به کاربران امکان می دهد حتی در حالت تعمیر و نگهداری به یک سایت دسترسی داشته باشند.

این معمولا برای مدیران وب سایت، توسعه دهندگان یا مشتریانی که کار می کنند مفید است روی سایت. هنگامی که به آن نیاز داشتید، به سادگی URL را کپی کرده و آن را ارسال کنید روی به شخصی که نیاز به دسترسی دارد

مهم! برای حفظ امنیت سایت، اطمینان حاصل کنید که دسترسی لینک دور زدن فقط به افراد مجاز با اعتبار لازم اعطا می شود.

XML-RPC را غیرفعال کنید

وردپرس از XML-RPC برای فعال کردن ارتباط با برنامه های شخص ثالث استفاده می کند. موارد استفاده آن از ادغام با برنامه های شخص ثالث تا همگام سازی داده ها متفاوت است.

با این حال، فعال کردن وردپرس XML-RPC چند خطر امنیتی را به همراه دارد، زیرا هکرها می توانند از آن برای راه اندازی حملات brute-force و DDoS سوء استفاده کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  30 بهترین قالب وردپرس واکنش گرا و چرا به آن نیاز دارید

به همین دلیل، غیرفعال کردن آن کمک می کند تا مطمئن شوید که امنیت سایت وردپرس شما در سطح بالایی قرار دارد.

به طور کلی، شما باید از یک افزونه استفاده کنید یا به صورت دستی سایت خود را ویرایش کنید functions.php فایل برای غیرفعال کردن XML-RPC. را هاستینگer افزونه Tools این کار را ساده می کند process بنابراین شما می توانید آن را با یک کلیک انجام دهید.

HTTPS و WWW را اجباری کنید

در اصل، اجبار HTTPS و WWW به معنای وادار کردن تمام ترافیک به استفاده از یک قالب URL خاص است. به عنوان مثال، اگر کاربران تایپ کنند http://example.com، به آنها هدایت می شوند https://www.example.com.

HTTPS انتقال داده ها را رمزگذاری می کند، بنابراین اجبار کردن HTTPS یکی از راه های ایمن سازی سایت شما و کمک به ایجاد اعتماد کاربران است، به خصوص اگر تراکنش ها را انجام می دهید.

از نظر سئو، همچنین می تواند رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد، زیرا موتورهای جستجو سایت ها را با استفاده از HTTPS اولویت بندی می کنند.

علاوه بر این، اجبار کردن WWW برای حفظ ساختار URL سازگار، بهبود تجربه کلی کاربر و جلوگیری از مشکلات محتوای تکراری مفید است.

به طور کلی، کاربران وردپرس باید HTTPS و WWW را با یک افزونه مجبور کنند یا به صورت دستی آن را ویرایش کنند htaccess فایل.

نصب کردن هاستینگer پلاگین Tools این مراحل را حذف می کند و به شما این امکان را می دهد که این کار را فقط با کلیک کردن روی دکمه جابجایی انجام دهید.

نتیجه

را هاستینگer افزونه Tools برای ساده سازی وظایف مدیریت وردپرس از یک داشبورد ایجاد شده است. فعال کردن این افزونه بررسی و به‌روزرسانی نرم‌افزار وردپرس و نسخه‌های PHP، فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری، غیرفعال کردن XML-RPC و اجبار HTTPS و WWW را ساده می‌کند.

ما دائماً در حال بهبود ویژگی‌های افزونه هستیم، بنابراین تعداد بیشتری از آنها را در نسخه‌های بعدی خواهید دید.

اگر ویژگی دیگری وجود دارد که مایلید ببینید، دریغ نکنید که در زیر نظر دهید.

هاستینگer سوالات متداول افزونه ابزار وردپرس

چقدر می شود هاستینگer هزینه افزونه ابزار؟

را هاستینگer افزونه Tools رایگان است برای همه کاربران وردپرس و در همه گنجانده شده است هاستینگerخرید طرح هاست وردپرس.

آیا می توانم استفاده کنم هاستینگer افزونه Tools برای مدیریت به روز رسانی؟

قطعا! می توانید نسخه های هسته وردپرس و PHP را از داشبورد افزونه به روز کنید.

الزامات فنی برای هاستینگer افزونه ابزار؟

حداقل نرم افزار مورد نیاز برای فعال سازی هاستینگer پلاگین ابزار شامل وردپرس 5.5 و PHP 8.0.