اکنون راه‌حل‌های هوش مصنوعی متعددی برای ساده‌سازی وظایف مختلف مدیریت وب‌سایت در دسترس است و به کاربران با هر سطح مهارتی اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها و محتوای خود را بدون زحمت بهینه‌سازی کنند. و در حالی که راه های زیادی برای ادغام هوش مصنوعی در کنترل پنل وب سایت شما وجود دارد، وردپرس این کار را ساده می کند. process با افزونه ها

این افزونه‌های هوش مصنوعی می‌توانند سایت شما را با عملکردهای جدید، مانند ربات‌های چت برای پشتیبانی مشتری، محتوای شخصی‌سازی شده برای سئو و تعامل کاربر و بهینه‌سازی تصویر، بهبود بخشند.

این آموزش وردپرس ده روش مختلف برای استفاده از هوش مصنوعی را بررسی می کند روی سایت وردپرس شما همچنین در مورد مزایای گنجاندن آنها در گردش کار شما صحبت خواهیم کرد.

10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس

این بخش موارد استفاده رایج را که در آن ابزارهای هوش مصنوعی مفید هستند، بررسی می‌کند.

1. متن و محتوا کپی تولید کنید

برنامه منظم انتشار یک روش کلیدی در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. با این حال، همه صاحبان وب سایت نمی توانند زمان و منابع مورد نیاز خود را اختصاص دهند.

ابزارهای هوش مصنوعی این مشکل را با ساده سازی تولید محتوا برطرف می کنند process تا مجبور نباشید ساعت ها به تحقیق و نوشتن متن بپردازید.

تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای درک زبان انسانی و تنظیم محتوا استفاده می‌کنند روی درخواست های شما آنها می توانند محتوای وب سایت را به سرعت ایجاد کنند و آن را با کلمات کلیدی مرتبط برای سئو بهینه کنند. برخی از ابزارهای هوش مصنوعی حتی امکان ترجمه به چندین زبان را فراهم می‌کنند و دسترسی مخاطبان شما را افزایش می‌دهند.

هاستینگer مشتریان روی هر طرح میزبانی به پلاگین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی داخلی ما – AI Content Creator دسترسی دارد. در اینجا روش استفاده از آن آمده است:

  1. حرکت به وب سایت ها بخش روی hPanel. کلیک مدیریت کنید در کنار وب سایت وردپرسی که می خواهید با هوش مصنوعی آن را بهبود ببخشید.
  1. به پایین اسکرول کنید نکاتی برای بهبود بخش و انتخاب کنید دستیار هوش مصنوعی را نصب کنید.
  1. کلیک نمای کلی وردپرسپنل مدیریت تا وارد داشبورد وردپرس خود شوید. سپس، به سمت هاستینگer سازنده محتوای هوش مصنوعی روی نوار کناری سمت چپ
  1. تنظیمات زیر را برای شخصی سازی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود پیکربندی کنید:
    • نوع محتوا ‒ بین ایجاد یک پست وردپرس یا وب انتخاب کنید page.
    • لحن صدا ‒ تصمیم بگیرید که می خواهید خوانندگان محتوا را چگونه درک کنند (خنثی، دوستانه، رسمی، قابل اعتماد یا شوخ).
    • طول محتوا ‒ طول محتوا را تعیین کنید.
  2. ایده محتوای خود را توصیف کنید و کلمات کلیدی مرتبط را برای سئو اضافه کنید. کلیک تولید محتوا وقتی آماده شدی
  1. AI Content Creator محتوا، پیشنهادات کلمه کلیدی مرتبط، توضیحات متا و تصویری را به عنوان تصویر برجسته یا بخشی از محتوا تولید می کند. انتخاب کنید انتشار محتوا را همانطور که هست یا به صورت زنده پخش کنید ویرایش به عنوان پیش نویس برای بررسی آن روی ویرایشگر بلوک

برای غیرهاستینگer کاربران، لیست ما از بهترین تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی را بررسی کنید جاسپر، نوار رشد، و رایتر برای سرعت بخشیدن به نوشتن شما process.

بر اساس آمار طراحی وب سایت، 40 درصد از بازدیدکنندگان تصاویر را به سایر انواع عناصر بصری ترجیح می دهند روی وب سایت های تجاری طراحی‌های وب و آرم‌های برند به شکل‌دهی اولین برداشت‌ها و افزایش تبدیل‌ها کمک می‌کنند و آنها را برای حضور آنلاین موفق بسیار مهم می‌سازد.

هنگامی که توانایی استخدام یک طراح گرافیک را ندارید، تولیدکنندگان تصویر و آرم هوش مصنوعی روشی مقرون به صرفه برای برجسته کردن برند شما ارائه می‌دهند. با فناوری یادگیری ماشین، آنها طرح های منحصر به فردی را با الهام از سبک های بصری موجود در چند ثانیه تولید می کنند.

هاستینگer کاربران برای استفاده از AI Logo Maker اعتبار رایگان دریافت خواهند کرد. اگر اعتبارتان تمام شد، می توانید 50 اعتبار دیگر بخرید 5 دلار.

برای ایجاد لوگو مراحل زیر را دنبال کنید روی هاستینگer:

  1. برو به هاستینگer آرم ساز هوش مصنوعی homepage و انتخاب کنید اکنون لوگوی خود را ایجاد کنید.
  1. وارد سیستم خود شوید هاستینگer حساب.
  2. باز کن با هوش مصنوعی ایجاد کنید تب، سپس به طور مختصر نام تجاری خود را توصیف کنید و سبک مورد نظر را انتخاب کنید. اصابت ایجاد کردن وقتی آماده شدی
  1. پس از اینکه ابزار تولید چندین گزینه را به پایان رساند، ماوس را روی گزینه ای که بیشتر دوست دارید نگه دارید و کلیک کنید ویرایش لوگو.
  1. فاصله، اندازه نماد، شعار و سبک قلم را در صورت نیاز تنظیم کنید. وقتی از ظاهر لوگو راضی شدید، ضربه بزنید دانلود برای ذخیره فایل

متناوبا، راهنمای ما را ببینید روی ایجاد تصاویری وب سایت با DALL-E، یک ابزار OpenAI که تصاویر را از توضیحات متن تولید می کند.

3. بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو

علاوه بر کمک به تولید محتوا، هوش مصنوعی می‌تواند سئوی شما را با خودکارسازی و ساده‌سازی وظایف کلیدی مانند تحقیق کلمات کلیدی و بهینه‌سازی محتوا بهبود بخشد. حتی می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل استراتژی‌های سئوی رقبای خود استفاده کنید و با نظارت، سئو فنی را تقویت کنید page سرعت.

از آنجایی که سئو یک امر مستمر است process، هوش مصنوعی می تواند با تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده ها و شناسایی روندها در زمان و هزینه صرفه جویی کند تا به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کند. این به ویژه برای صاحبان وب سایت های وردپرسی که تازه وارد سئو شده اند و بودجه لازم برای سفارش یک متخصص را ندارند بسیار مفید است.

در اینجا برخی از بهترین ابزارهای سئوی هوش مصنوعی که آزمایش کردیم آورده شده است:

  • رتبه سئو ریاضی – بهترین برای روی-page بهینه سازی کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت
  • AIOSEO ‒ یک افزونه محبوب وردپرس که می تواند عناوین سئو، توضیحات متا و نقشه های سایت XML را ایجاد کند تا به خزنده های موتور جستجو کمک کند محتوای وب سایت شما را بهتر درک کنند.
  • MarketBrew ‒ پیش بینی رتبه بندی صفحات در موتور جستجو قبل از انتشار بر اساس روی داده‌های Google Analytics، کلمات کلیدی و روندهای ترافیکی ارگانیک.
  • KeywordInsights ‒ ایده های کلمات کلیدی را متناسب با مکان و زبان انتخابی برای برنامه ریزی محتوای آسان تر گردآوری می کند.

بیشتر ابزارهای سئوی هوش مصنوعی از ادغام با ویرایشگر بلاک وردپرس پشتیبانی می کنند. برای مثال Rank Math SEO محتوای شما را در حین نوشتن تجزیه و تحلیل می کند و پیشنهاداتی را برای افزایش سئو و خوانایی آن ارائه می دهد.

4. عیب یابی مشکلات وردپرس

برای کاربران غیر فنی، هوش مصنوعی می تواند به شناسایی مشکلات موجود در سایت وردپرس آنها کمک کند و به سرعت راه حل ها را توصیه کند. ابزارهای هوش مصنوعی گزارش خطاها را بررسی می‌کنند، عملکرد وب‌سایت را ردیابی می‌کنند و فعالیت‌های غیرعادی را شناسایی می‌کنند که می‌توانند مشکلاتی مانند تداخل افزونه‌ها و خطرات امنیتی را نشان دهند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش ایجاد پیوندهای نمادین لینوکس برای فایل ها و فهرست ها

خودکارسازی این بررسی‌ها با هوش مصنوعی زمان خرابی را کاهش می‌دهد و عیب‌یابی را سرعت می‌بخشد و به شما امکان می‌دهد پس‌انداز کنید روی هزینه های توسعه دهنده در حالی که از تجربه کاربری ثابت اطمینان حاصل می شود.

هاستینگer ارائه می دهد عیب یاب هوش مصنوعی وردپرس به کاربران روی میزبانی وردپرس مدیریت شده و سایر برنامه های پیشرفته تر. این ویژگی هوش مصنوعی داخلی خطاهایی مانند 403، 404، 500، 503 و همچنین “خطای بحرانی وجود داشته است” را می گیرد. روی وب‌سایت خود را پیام می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا آنها را حل کنید.

دیگر افزونه های عالی وردپرس مبتنی بر هوش مصنوعی برای عیب یابی عبارتند از Screaming Frog SEO Spider و کارآگاه پلاگین. اولی وب‌سایت‌ها را برای پیوندهای شکسته، محتوای تکراری و تغییر مسیرهای نادرست می‌خزد، در حالی که دومی مشکلات مربوط به افزونه را به‌طور مؤثر شناسایی و عیب‌یابی می‌کند.

5. کدهای سفارشی ایجاد کنید و کیفیت کد را بررسی کنید

از آنجایی که کدنویسی نیازمند توجه دقیق به جزئیات است، ابزارهای هوش مصنوعی می توانند کارایی و کیفیت کار توسعه دهندگان را بهبود بخشند. بسیاری از ابزارهای توسعه‌دهنده مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند بر اساس کدهای سفارشی تولید کنند روی الزامات خاص پروژه، بهبود کیفیت کد و حتی کشف و رفع خطاها.

می توانید کدهای وردپرس خود را با چت ربات های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Gemini مشورت کنید. برای کارهای خاص مانند عیب یابی و تجزیه و تحلیل کد، این ابزارهای هوش مصنوعی را برای افزایش بهره وری بررسی کنید:

  • CodeWP ‒ کدهای PHP، جاوا اسکریپت، ووکامرس و وردپرس را از اعلان های ساده تولید می کند.
  • اسنیک ‒ کدهای آسیب پذیری های امنیتی و مسائل مربوط به انطباق با مجوز را تجزیه و تحلیل می کند.
  • پشته انجیر ‒ توابع کد را به زبان های مختلف انسانی و برنامه نویسی ترجمه می کند.
  • قابل تغییر.ai – به‌روزرسانی‌های اسناد را خودکار می‌کند و خطاهای احتمالی را برای بهبود کارایی آزمایش پیش‌بینی می‌کند.

این ابزارهای هوش مصنوعی اغلب از چت بات ها برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان وب سایت استفاده می کنند. به عنوان مثال، با CodeWP، به سادگی حالت را انتخاب کنید و به عنوان پارامترهای پایه از پیش تعیین کنید، سپس هدف کدی را که می خواهید تولید کنید، توضیح دهید. را process چند ثانیه طول می کشد تا کامل شود.

آیا میدانستید؟

شما می توانید وب سایت های وردپرسی را از ابتدا با ChatGPT بسازید.

6. از وب سایت خود در برابر هرزنامه محافظت کنید

وب‌سایت‌هایی که دارای بخش‌های نظر یا بررسی، فرم‌های تماس، و تابلوهای پیام هستند، مستعد نظرات اسپم هستند. اگر آنها را بررسی نکنید، می توانند به شهرت و تجربه کاربری وب سایت شما آسیب بزنند.

پلاگین های جستجوگر هرزنامه با هوش مصنوعی می توانند در زمان صرفه جویی کنند روی تعدیل دستی آنها با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، علائم هرزنامه، مانند عبارت‌های غیرمعمول و کلمات کلیدی خاص را شناسایی می‌کنند و با تکنیک‌های جدید هرزنامه سازگار می‌شوند تا دقت را در طول زمان بهبود بخشند.

از افزونه های هوش مصنوعی برای محافظت از هرزنامه استفاده کنید، مانند:

  • Akismet ‒ ساخته شده توسط توسعه دهندگان وردپرس، این افزونه محبوب وردپرس دارای یکی از بزرگترین پایگاه داده های هرزنامه در صنعت برای حداکثر دقت است.
  • آنتی اسپم زنبور ‒ یک افزونه رایگان وردپرس که به شما امکان می دهد نظرات هرزنامه را بر اساس کشور و زبان مسدود کنید.
  • CleanTalk ‒ نظرات اسپم، ثبت نام ها، نظرسنجی ها و سفارشات را برای وب سایت های وردپرس و ووکامرس فیلتر می کند.

پلاگین های ضد هرزنامه هوش مصنوعی معمولاً راه اندازی آسانی دارند process با تنظیمات قابل تنظیم برای پرچم گذاری یا حذف خودکار محتوای هرزنامه. برخی از ابزارها گزارش ها و آمار دقیقی را ارائه می دهند روی نظرات و کاربران مسدود شده، به مدیران وب سایت کمک می کند تا فعالیت های هرزنامه احتمالی را به طور موثرتری پیگیری کنند.

به عنوان مثال، Akismet تعداد پیام‌های هرزنامه پرچم‌گذاری شده را در ویجت داشبورد برای دسترسی آسان‌تر برجسته می‌کند. راهنمای ما را ببینید روی راه اندازی Akismet برای محافظت در برابر هرزنامه.

7. وب سایت خود را ترجمه کنید

چند زبانه کردن وب سایت وردپرسی خود روش موثر دیگری برای بهبود سئو و تجربه کاربر است. اگر موانع زبانی شما را از گسترش دامنه مخاطبانتان باز می دارد، هوش مصنوعی نیز می تواند در این مورد کمک کند.

افزونه های مختلف ترجمه هوش مصنوعی آماده هستند تا محتوای سایت وردپرس شما را به زبان های مختلف در زمان واقعی ترجمه کنند. آن‌ها از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که متن و لحن محتوا در ترجمه از بین نمی‌رود و آن را برای مخاطبان بین‌المللی قابل دسترس می‌سازد.

به عنوان مثال، TranslatePress از هوش مصنوعی برای خودکارسازی ترجمه اسلاگ، دریافت متن و ایمیل استفاده می کند. همچنین می تواند ترجمه هایی را برای نقش های مختلف کاربر ایجاد کند که یکی از ویژگی های برتر آن است.

این افزونه های برتر وردپرس مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ترجمه بررسی کنید:

  • Weglot ‒ از بیش از 100 زبان با یک ویرایشگر ترجمه بصری بصری برای پیش نمایش قسمت جلویی وب سایت پشتیبانی می کند.
  • TranslatePress ‒ به شما امکان می دهد مستقیماً از قسمت جلویی ترجمه کنید و برای کاربران وارد شده و بازدیدکننده ترجمه جداگانه انجام دهید.
  • GTranslate ‒ از ترجمه URL و نمایه سازی موتور جستجو برای صفحات ترجمه شده پشتیبانی می کند.
  • وردپرس را ترجمه کنید ‒ توسعه یافته توسط توسعه دهندگان GTranslate، می تواند تصاویر را بومی سازی کند و از میزبانی زبان برای رتبه بندی جستجوی محلی بهتر پشتیبانی کند.

8. بهینه سازی تصاویر و بهبود دسترسی

اگر تصاویر بهینه و در دسترس نباشند، وب‌سایت‌هایی با تصاویر بصری زیاد می‌توانند بازدیدکنندگان احتمالی را از دست بدهند. علاوه بر این، تصاویر بهینه‌نشده به کندی بارگذاری می‌شوند و بر تجربه کاربری و SEO شما تأثیر می‌گذارند

ابزارهای فشرده‌سازی تصویر از هوش مصنوعی برای خودکارسازی استفاده می‌کنند process بدون افت کیفیت برخی از افزونه‌های هوش مصنوعی وردپرس می‌توانند متن‌های جایگزین اضافه کنند، کنتراست رنگ را تنظیم کنند و روشنایی تصاویر را برای کاربرانی که دارای اختلالات بینایی هستند و به صفحه‌خوان اعتماد دارند، بهبود بخشند.

در اینجا برخی از بهترین پلاگین های هوش مصنوعی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر آورده شده است:

  • Smush ‒ به جنبه های بهینه سازی تصویر وردپرس مانند تغییر اندازه، فشرده سازی بدون اتلاف و اتلاف، و تبدیل خودکار WebP کمک می کند.
  • Alt Text AI ‒ به طور خودکار متن های جایگزین را برای تصاویر به زبان های مختلف اضافه می کند و درخواست های ChatGPT سفارشی را برای تغییر متن تولید شده فعال می کند.
  • ShortPixel ‒ امکان پردازش پس‌زمینه برای بهینه‌سازی تصویر انبوه سریع‌تر را فراهم می‌کند، که برای سایت‌های وردپرس با کتابخانه رسانه‌ای گسترده مفید است.
  • Optimole ‒ فشرده سازی خودکار مبتنی بر یادگیری ماشین را ارائه می دهد روی دستگاه های بازدیدکنندگان

9. Chatbots را فعال کنید

برای پشتیبانی بهتر از مشتری، از هوش مصنوعی برای افزودن ربات های چت به سایت وردپرس خود استفاده کنید. چت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند با ارائه تجربیات شخصی‌شده، تعامل کاربر را افزایش دهند. آنها می توانند چندین مکالمه را به طور همزمان مدیریت کنند و عوامل انسانی را برای مقابله با مسائل پیچیده تر آزاد کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  CentOS در مقابل اوبونتو - کدام یک را برای وب سرور خود انتخاب کنید

از جنبه تجاری، چت ربات های هوش مصنوعی می توانند به جذب سرنخ های بالقوه و ارائه داده های ارزشمند برای تحقیقات بازار کمک کنند. شما می‌توانید تیم پشتیبانی مشتری خود را برای ارائه خدمات 24 ساعته بدون استخدام کارکنان بیشتر یا افزایش هزینه‌های عملیاتی، مقیاس کنید.

این ابزارهای برتر چت ربات هوش مصنوعی را برای بهبود روابط با مشتری بررسی کنید:

  • Tidio ‒ می تواند پاسخ های پیچیده ای را از پرسش های متداول و منابع پایگاه دانش برای حل مشکلات مشتریان فرموله کند.
  • Zendesk ‒ با پیشنهاد مقالات مرتبط از طریق کانال های مختلف، گزینه های خودیاری را ارائه می دهد.
  • چتسونیک ‒ همراه با تولید کننده محتوای هوش مصنوعی، قابلیت ترجمه و پشتیبانی از فرمان صوتی.
  • LivePerson ‒ چت ربات‌های سفارشی مبتنی بر هوش مصنوعی را می‌سازد که با سیستم‌های بک‌اند مانند ابزارهای زمان‌بندی و پردازش پرداخت ادغام می‌شوند.

10. جستجوی صوتی را به سایت خود اضافه کنید

از آنجایی که کاربران بیشتری برای جستجوهای اینترنتی به دستورات صوتی روی می آورند، بهینه سازی وب سایت وردپرس شما برای جستجوی صوتی می تواند رتبه آن را برای جستجوهای مکالمه افزایش دهد. با NLP، ابزارهای AI تجزیه و تحلیل می‌کنند که کاربران چگونه سؤالات را به صورت شفاهی بیان می‌کنند تا محتوای وب‌سایت را با کلمات کلیدی بلند مرتبط بهینه کنند.

برای جستجوهای صوتی محلی، هوش مصنوعی از داده های جغرافیایی و رفتار کاربر برای بهبود پرس و جوهای مبتنی بر مکان استفاده می کند. در نتیجه، شانس بیشتری برای رتبه بندی برای جستجوهای محلی دارید.

WP سریعترین جستجوی سایت یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی جستجوی صوتی است. ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تطبیق جستجوی شخصی‌شده با فیلتر معنایی هوشمند ارائه می‌دهد.

پس از ایجاد یک حساب کاربری، نمایه سازی افزونه هوش مصنوعی وردپرس را پیکربندی کنید process و تنظیمات جستجو شما حتی می توانید تغییر مسیرهای جستجو و مترادف ها را برای بهبود تجربه کاربر تنظیم کنید.

گزینه های ابزار هوش مصنوعی بیشتری می خواهید؟

لیست ما از بهترین افزونه های وردپرس مبتنی بر هوش مصنوعی برای توسعه و مدیریت وب سایت بهبود یافته را بررسی کنید.

بهترین روش های هوش مصنوعی برای وردپرس

در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی مزایای مختلفی را ارائه می دهند، اما چالش های خود را نیز دارند. هنگام افزودن یک افزونه هوش مصنوعی به وب سایت وردپرس خود، این بهترین شیوه ها را برای نتایج مطلوب دنبال کنید.

پلاگین های معتبر را انتخاب کنید

با افزونه های وردپرس که به خوبی بررسی شده و به طور منظم به روز می شوند، کمتر احتمال دارد با مشکلات سازگاری و امنیتی مواجه شوید. علاوه بر این، پلاگین های قابل اعتماد معمولا یک تیم مشتری برای پشتیبانی فنی و عیب یابی دارند.

قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها را درک کنید

ابزارهای هوش مصنوعی اغلب process داده های کاربر برای عملکرد بهینه اطمینان حاصل کنید که مواردی که استفاده می‌کنید با GDPR وردپرس و سایر مقررات حفاظت از داده‌ها، به‌ویژه زمانی که با اطلاعات حساس سروکار دارید، مطابقت دارند.

تست ها را قبل از اجرا اجرا کنید

قبل از افزودن یک افزونه هوش مصنوعی به وب سایت زنده وردپرس خود، آن را تست کنید روی یک سایت صحنه سازی به این ترتیب، می‌توانید هرگونه تضاد یا خطای احتمالی را بدون تأثیرگذاری بر عملکرد سایت زنده و تجربه کاربری شناسایی کنید.

راهنمای ما را بررسی کنید روی راه اندازی یک محیط مرحله بندی وردپرس برای مراحل راه اندازی و بهترین شیوه ها.

نظارت منظم را انجام دهید

در حالی که هوش مصنوعی می تواند بسیاری از وظایف را انجام دهد، بی نقص نیست. عملکرد و خروجی آن را به طور منظم نظارت کنید تا مطمئن شوید که مطابق با هدف کار می کند.

به عنوان مثال، هنگام استفاده از تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی، بررسی کنید که آیا محتوا اطلاعات دقیقی ارائه می‌دهد و سرقت ادبی نیست. با ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی، هر گونه نادرستی را در متن ترجمه شده به‌صورت دستی به‌روزرسانی و اصلاح کنید.

اولویت بندی تجربه کاربری

ابزارهای مختلف هوش مصنوعی قابلیت ها و محدودیت های متفاوتی دارند. بنابراین، تنها در صورتی از آنها استفاده کنید که بتوانند برای وب سایت، کاربران و اهداف تجاری شما مفید باشند.

به عنوان مثال، استفاده از ربات چت هوش مصنوعی می تواند پشتیبانی مشتری را بهبود بخشد و زمان پاسخگویی را کاهش دهد. با این حال، اگر ربات چت نتواند پاسخ های مفیدی بدهد، می تواند بر تجربه آنها تأثیر بگذارد.

به طور مشابه، با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، به این فکر کنید که آیا به طور طبیعی خوانده می شود و از بهترین شیوه های سئو وردپرس پیروی می کند. محتوای ضعیف یا نامربوط می تواند بازدیدکنندگان را منصرف کند و به اعتبار سایت شما لطمه بزند.

نتیجه

هوش مصنوعی بر بسیاری از بخش ها از جمله توسعه محتوا و بهینه سازی وب سایت تأثیر زیادی گذاشته است. با وردپرس، کاربران به راحتی می توانند با نصب افزونه های مجهز به هوش مصنوعی، این فناوری را برای خودکارسازی و ساده سازی کارهای خسته کننده ادغام کنند.

بیایید مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای وب سایت های وردپرس را مرور کنیم:

  • افزایش سرعت تولید محتوا
  • عناصر بصری منحصر به فرد را ایجاد کنید.
  • تلاش های سئو را افزایش دهید.
  • سهولت عیب یابی
  • کدنویسی و اشکال زدایی را ساده کنید.
  • فیلتر کردن اسپم به صورت خودکار
  • سرعت ترجمه محتوا
  • بهینه سازی تصاویر و وب سایت برای دسترسی
  • پشتیبانی مقیاس برای تجربه بهتر مشتری.
  • وب سایت را برای جستجوی صوتی بهینه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در درک روش استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود وب سایت وردپرس کمک کند. اگر سؤالی دارید، بخش سؤالات متداول را بررسی کنید یا در زیر نظر دهید.

روش استفاده از هوش مصنوعی در سوالات متداول وردپرس

این بخش برخی از رایج ترین سوالات در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای یک سایت وردپرس را پوشش می دهد.

آیا هوش مصنوعی می تواند محتوای من را برای من بنویسد؟

بله، هوش مصنوعی می تواند برای شما محتوا بنویسد. ابزارهایی مانند هاستینگerافزونه WordPress AI Assistant می تواند مقالات، وبلاگ ها و موارد دیگر ایجاد کند page مبتنی بر محتوا روی درخواست های شما برای نتایج بهینه، محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را بررسی و ویرایش کنید تا با استانداردهای خود و ترجیحات مخاطبان مطابقت داشته باشد.

آیا استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وبلاگ خوب است؟

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا ایده های وبلاگ را طوفان فکری کنید، اما به یاد داشته باشید که لمس شخصی خود را اضافه کنید. مطمئن شوید که محتوا با استانداردهای کیفیت و سبک شما مطابقت دارد، زیرا ممکن است هوش مصنوعی تفاوت های ظریف برند یا مخاطب شما را به طور کامل درک نکند.

آیا هوش مصنوعی برای استفاده با وردپرس ایمن است؟

بله، استفاده از هوش مصنوعی بی خطر است روی وردپرس، به خصوص با افزونه های قابل اعتماد. اطمینان حاصل کنید که تمام راه حل های هوش مصنوعی یکپارچه شده با وب سایت با قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها و استانداردهای امنیتی برای محافظت از داده ها و کاربران شما مطابقت دارند.

آیا وردپرس ویژگی های هوش مصنوعی دارد؟

در حالی که خود وردپرس به طور پیش فرض دارای ویژگی های هوش مصنوعی نیست، از طریق افزونه ها و برنامه های شخص ثالث از ویژگی های هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. می توانید از آنها برای ساده سازی تولید محتوا، بهبود سئو، بهینه سازی تصاویر و محافظت از سایت وردپرس خود در برابر هرزنامه استفاده کنید. توسعه دهندگان به طور مداوم پلاگین های هوش مصنوعی را برای بهبود عملکردهای اصلی وردپرس و ساده سازی مدیریت وب سایت برای کاربران در تمام سطوح مهارت منتشر می کنند.