وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

0 19
زمان لازم برای مطالعه: 14 دقیقه


چه ویرایشگر محتوا برای یک شرکت بزرگ باشید، چه وب سایت وابسته خود را اداره کنید، نتایج حاصل از بازاریابی محتوای مبتنی بر SEO واقعاً به نوشتن و انتشار محتوای با کیفیت بالا در مقیاس محدود می شود. حتی اگر استراتژی محتوای شما عالی باشد، باید در قالب محتوای منتشر شده آنلاین عملی شود تا مخاطبان شما بتوانند شما را پیدا کنند.

به عنوان سئوکار و بازاریاب محتوا، می دانیم که این کار می تواند سخت باشد.

بنابراین در اینجا روشی بهتر و کارآمدتر برای نوشتن و انتشار مقالاتی وجود دارد که می‌تواند ترافیک ارگانیک را بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در یک تیم محتوای بزرگ رتبه‌بندی و جذب کند.

آنچه خواهید آموخت

  • چگونه بازاریابی محتوای مبتنی بر SEO خود را با هزاران مقاله تولید شده توسط هوش مصنوعی که برای رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو، با دستورالعمل های اساسی بهینه شده اند، مقیاس بندی کنید.

Surfer AI چیست؟

Surfer AI یک نرم افزار متن مولد است که از پردازش زبان طبیعی برای نوشتن مقالات کامل که برای نتایج موتورهای جستجو بهینه شده اند استفاده می کند. این طراحی شده است تا دستورالعمل های کاربر را در قالب طرح کلی مقاله و موضوع اصلی دریافت کند که بر اساس آن مقاله ایجاد می کند. روی صفحات رتبه بندی برتر برای آن موضوع.

Surfer AI را به عنوان یک نویسنده محتوا با کمک هوش مصنوعی برای وب سایت خود در نظر بگیرید که محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو را در مدت زمانی که برای تهیه و نوشیدن قهوه صرف می کند ارائه می دهد.

مگر اینکه آنها را بغل کنید. که نباید باشی

با Surfer AI، می توانید به سرعت پیش نویس ها را تولید کنید، برای رتبه بندی موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و مقالات را به راحتی منتشر کنید.

مقالات هوش مصنوعی Surfer با تجزیه و تحلیل صفحاتی نوشته می شوند که برای کلمه کلیدی اصلی که انتخاب می کنید رتبه خوبی دارند تا اطمینان حاصل شود که مقاله تولید شده با هوش مصنوعی است. روی همتراز با رقبای خود

Surfer AI برای چه کسانی است؟

خوب، آیا شما سعی می کنید رتبه بندی کنید روی موتورهای جستجو؟

Surfer AI برای بازاریابان محتوا و سئوکارانی است که می خواهند مقالاتی با کیفیت بالا ایجاد کنند که در نتایج موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی هدف خود رتبه خوبی داشته باشند.

و می خواهید آن را به سرعت و در مقیاس انجام دهید.

Surfer AI برای ارائه یک راه حل جامع نوشتن محتوای SEO برای مشاغل در هر اندازه طراحی شده است. این می تواند محتوایی برای وب سایت شخصی خود بنویسید یا یک کارتل محتوای بزرگتر با میلیون ها مورد page دیدگاه ها

با Surfer AI چه کاری می توانم انجام دهم؟

Surfer AI می تواند به شما در نوشتن مقالات بهینه شده برای موتورهای جستجو کمک کند روی خطوط کلی محتوا و موضوع اصلی که ارائه می کنید. می توانید به روش های مختلفی به ابزار دستور دهید که مقاله خود را بنویسد.

بازار هدف را انتخاب کنید

می‌توانید کشوری را که می‌خواهید مقاله‌تان برای آن بهینه‌سازی شود، انتخاب کنید. این امر به ویژه مهم است زیرا رتبه بندی صفحات برای یک کلمه کلیدی گاهی اوقات بر اساس جغرافیا متفاوت است، بنابراین گفتن اینکه Surfer AI کجا را بهینه کند ایده خوبی است.

لحن صدا را انتخاب کنید

می‌توانید آهنگ صدایی را که می‌خواهید مقاله‌تان با آن نوشته شود انتخاب کنید تا مطمئن شوید که با شخصیت برند شما و دستورالعمل‌های محتوا مطابقت دارد.

رئوس مطالب را ویرایش کنید

رئوس مطالب مقاله برای پوشش دادن نکات مرتبط در محتوای شما ضروری است و می تواند در داخل Surfer AI ویرایش شود تا مسیر نرم افزار نوشتن را راهنمایی کند.

رقبای ارگانیک را انتخاب کنید

الگوریتم هوش مصنوعی Surfer در مورد رقبای که برای نوشتن مقاله خود انتخاب می کنید تحقیق و تجزیه و تحلیل می کند تا مطمئن شود که برای رتبه بندی موتورهای جستجو بهینه شده است.

پیش نویس های با کیفیت بالا تولید کنید

و البته، یک مقاله کامل برای شما بنویسید که می توانید قبل از انتشار آن را برای وب سایت خود تنظیم کنید.

به عنوان یک نویسنده با هوش مصنوعی، Surfer AI می تواند مقاله نویسی شما را ساده کند process تا کارآمدتر و 10 برابر خروجی شما باشد.

Surfer AI چه تفاوتی با سایر ابزارهای محتوای هوش مصنوعی دارد؟

تفاوت اصلی بین Surfer AI و سایر ابزارهای تولید کننده هوش مصنوعی این است که Surfer AI می تواند مقالات کامل و با کیفیت بالا را بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو از ابتدا با کمترین درخواست ایجاد کند.

در اینجا چند روش دیگر وجود دارد که نشان می دهد Surfer AI با سایر ابزارهای محتوای هوش مصنوعی متفاوت است:

GPT 4 32k

Surfer AI از بالاترین سطح مدل GPT استفاده می کند process محتوای هوش مصنوعی کیفیت بالاتر متن را با تکرار کمتر امکان پذیر می کند.

کیفیت محتوا

Surfer AI یک رویکرد جامع برای درک اینکه چرا صفحات دیگر برای یک کلمه کلیدی مشخص رتبه بندی می شوند و سپس متکی است، استفاده می کند. روی بینش های استخراج شده برای نوشتن بر اساس محتوا روی تحلیل آن

این سطح از جزئیات به این معنی است که محتوا را می توان به طور موثر برای رتبه بندی موتورهای جستجو بهینه کرد در حالی که همچنان برای خوانندگان ارزش دارد.

هدف جستجو

مقاله‌هایی که توسط Surfer AI نوشته شده‌اند برای برآورده کردن هدف جستجو هستند و نه فقط ایجاد دیواری از متن که کلمات کلیدی مرتبط را برای مشاهده موتور جستجو پوشش می‌دهد.

طول مقاله

Surfer AI با تعداد کلمات مانند ChatGPT محدود نمی شود، بنابراین می توانید از آن برای نوشتن مقالات کامل استفاده کنید. محدودیت کلمه هدف خود را به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا شکست می دهد.

موتور جستجو بهینه شده است

مقالات تولید شده توسط Surfer AI بر خلاف سایر ابزارهایی که ممکن است محتوا تولید کنند، اما همچنان برای بهینه سازی موتور جستجو نیاز به کار دارند، کلمات کلیدی مرتبط معنایی برای موضوع مورد نظر شما را شامل می شود. از آنجایی که Surfer AI صفحات رتبه بندی برتر را برای کلمه کلیدی مورد نظر شما قبل از ایجاد مقاله تجزیه و تحلیل می کند، محتوایی را دریافت می کنید که قبلا مورد علاقه موتورهای جستجو قرار گرفته است.

درخواست های حداقلی

Surfer AI پست وبلاگ شما را بر اساس آن خواهد نوشت روی یک کلمه کلیدی اصلی و طرح کلی مقاله ای که پیشنهاد می کنید، بنابراین نیازی نیست که نگران ارائه مداوم اطلاعات به آن باشید.

برتری الگوریتمی

Surfer AI از مدل های پردازش زبان طبیعی برای تجزیه و تحلیل SERP های برتر استفاده می کند و بینش های قابل اعتمادی را برای بهینه سازی محتوا استخراج می کند. این رویکرد مبتنی بر داده به Surfer AI برتری نسبت به سایر ابزارهای محتوای هوش مصنوعی می دهد، زیرا اطلاعات دقیق تری را برای کمک به نوشتن ارائه می دهد. process.

انعطاف پذیری

با Surfer AI، می توانید خطوط کلی محتوای خود و لحن صدای مقالات تولید شده خود را ویرایش کنید و همچنین رقبای اصلی خود را انتخاب کنید. سایر ابزارهای نگارش سئو به همان اندازه راحتی را برای تطبیق مقالات شما ارائه نمی دهند.

مجموعه سئو

از آنجایی که Surfer AI شامل ویرایشگر محتوا است، به پیشنهادات کلمات کلیدی CE دسترسی خواهید داشت و می توانید ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer را اضافه کنید تا به شما کمک کند تا هر مرحله از گردش کار SEO را ساده کنید.

روش استفاده از Surfer AI

Surfer AI در داخل Surfer Content Editor قرار دارد که یک ابزار جامع نوشتن محتوا است که برای ساده کردن process تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی و ایجاد محتوای سئو.

به ویرایشگر محتوای Surfer بروید و مطمئن شوید که آن را انتخاب کرده اید با هوش مصنوعی بنویس برای شروع نوشتن مقاله با Surfer AI، برگه را انتخاب کنید.

کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید

این مرحله ای است که در آن موضوع اصلی یا کلمات کلیدی مقاله شما را وارد می کنید. اگر مطمئن نیستید کدام کلمه کلیدی را انتخاب کنید، می توانید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. برای شروع نوشتن این مراحل را دنبال کنید.

  1. بین 1 تا 5 کلمه کلیدی اصلی وارد کنید
  2. کشور و تنظیمات برگزیده دستگاه خود را انتخاب کنید
  3. کلیک کنید بر روی ایجاد کردن دکمه

در اینجا یک مثال است.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

رابط ویرایشگر محتوا بارگیری می شود روی بعدی page جایی که از شما دعوت می شود تا تنظیمات محتوای خود را انتخاب کنید.

می بایست شبیه به این باشه.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

یک پنجره 4 قسمتی جدید شما را در تنظیمات راهنمایی می کند تا مقاله خود را قبل از اینکه توسط Surfer AI نوشته شود انتخاب کنید. کلمه کلیدی و جغرافیای انتخابی شما خواهد بود روی بالا.

قالب محتوای خود را انتخاب کنید

Surfer AI سه گزینه برای انتخاب به شما ارائه می دهد.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

پست وبلاگ

اگر می خواهید محتوای شما در قالب پست وبلاگ تولید شود، این را انتخاب کنید.

جمع بندی محصول

اگر مقاله شما فهرستی است، این گزینه را انتخاب کنید روی ابزار یا محصولات برای مثال، اگر در حال نوشتن یک مقاله هستید روی «بهترین کتاب‌ها برای یادگیری در مورد سرمایه‌گذاری»، ممکن است بخواهید تعدادی را انتخاب کنید و بقیه را به Surfer بسپارید تا از تجزیه و تحلیل SERP‌ها استفاده کند.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

بررسی تک محصولی

اگر می خواهید Surfer AI نظری در مورد چیزی بنویسد از این الگو استفاده کنید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

لحن صدای خود را انتخاب کنید

کلیک روی منوی کشویی برای انتخاب از میان دسته ای از صداها برای محتوای خود. این به Surfer AI می گوید که چگونه به پست وبلاگ شما نزدیک شود و می تواند به مطابقت با شخصیت برند شما کمک کند. شما همچنین می توانید آن را ترک کنید روی خودکار که سپس به Surfer AI می‌گوید که صفحات برتر SERP را از نظر صدا و تناژ تقلید کند.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

طرح کلی خود را ویرایش کنید

Surfer AI یک طرح کلی مقاله را در مرحله بعدی به تنهایی ایجاد می کند، اما شما می توانید طرح کلی را ویرایش کنید تا نکات صحبت خود را اضافه کنید و ساختار مقاله خود را راهنمایی کنید. اگر می‌خواهید طرح کلی را ویرایش کنید، کادر را مانند من انتخاب کنید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

رقبای ارگانیک را انتخاب کنید

این تنظیم به شما امکان می دهد رتبه بندی صفحات برتر را برای کلمه کلیدی خود انتخاب کنید که می خواهید مقاله شما با آن رقابت کند. متوجه خواهید شد که الگوریتم Surfer قبلا مرتبط ترین پست های وبلاگ را انتخاب کرده است اما شما می توانید تصمیم نهایی را بگیرید.

توصیه می کنیم حداقل 5 رقیب ارگانیک را انتخاب کنید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

اجتناب از تشخیص محتوای هوش مصنوعی

توصیه می کنیم به این دلیل ساده این تنظیم را خاموش نگه دارید گوگل از محتوای هوش مصنوعی استقبال می کند به همان اندازه که به محتوای انسانی کمک می کند، تا زمانی که مقالات شما ارزش ارائه کنند. به آن اضافه کنید، الگوریتم های مشکوک استفاده شده توسط ابزارهای آشکارساز محتوا که اغلب اشتباه هستند، هیچ فایده واقعی برای پنهان کردن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود ندارد.

خروج از این تنظیمات روی گاهی اوقات می تواند هوش مصنوعی Surfer را مجبور به استفاده از زبان غیر طبیعی کند و بر بهینه سازی کلمات کلیدی شما تأثیر منفی بگذارد.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

کلیک روی را طرح کلی ایجاد کنید وقتی از تنظیمات خود راضی هستید، در پایین دکمه را فشار دهید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

سپس به Surfer AI دستور می‌دهد که طرح کلی مقاله شما را ایجاد کند، بنابراین می‌توانید قبل از نوشته شدن آن را ویرایش کنید.

چند دقیقه به آن فرصت دهید و صفحه ای مانند این را مشاهده خواهید کرد که طرح کلی برای موضوع شما ایجاد شده است.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

طرح کلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را مرور کنید و سرصفحه های مقاله خود را ویرایش کنید تا زمانی که از ساختار محتوا راضی باشید.

پیش نویس خود را ایجاد کنید

وقتی آماده شد، کلیک کنید روی را بیا بنویسیم دکمه. Surfer AI سپس تمام ترجیحات شما را در نظر می گیرد و آنها را با بینش موضوع مورد نظر شما ترکیب می کند تا محتوای بهینه شده سئو برای پست وبلاگ شما ایجاد کند.

و بس. نباید بیش از 20 دقیقه طول بکشد تا مقاله شما آماده شود.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

در عرض چند دقیقه، باید یک مقاله کاملاً بهینه شده را مشاهده کنید، با سرفصل‌هایی که انتخاب کرده‌اید، یک خلاصه کوتاه در بالا و حتی سؤالات متداول که به شما کمک می‌کند برنده شوید. مردم همچنین می پرسند بخش در نتایج جستجوی گوگل

نگاهی بیاندازید.

در اینجا یک قطعه از ظاهر مقاله من به همراه امتیاز محتوا آمده است.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

می توانید ببینید که Surfer AI 1928 کلمه برای پست وبلاگ من نوشت، در محدوده پیشنهادی 1900-2185 کلمه، و امتیاز محتوای 93 را در ویرایشگر محتوا به دست آورد. نتایج شما بر اساس آن متفاوت خواهد بود روی تنظیمات و کلمه کلیدی هدف شما، اما این یک پایه محکم برای مقاله شما است.

مقاله خود را برای کلمات کلیدی بهینه کنید

در حالی که انتشار مقاله Surfer AI برای شما کاملاً امکان پذیر است، مستقیماً در وب سایت شما منتشر شود، توصیه می کنیم برای بهبود مقاله مدتی را صرف ویرایش مقاله کنید. روی-page عوامل سئو و افزایش شانس شما برای صعود در رتبه های جستجو.

در پانل سمت راست، فهرستی از کلمات کلیدی و عبارات پیشنهادی را برای درج در مقاله خود خواهید دید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

اینها کلمات کلیدی مرتبط معنایی برای موتورهای جستجو هستند تا محتوای شما را به درستی درک و دسته بندی کنند تا بتوانید رتبه بهتری کسب کنید. پیشنهادها به ترتیب اهمیت مرتب شده‌اند، بنابراین بالاترین عبارات مهم‌تر از موارد زیر هستند.

شما همچنین می توانید استفاده کنید درج شرایط ویژگی روی پانل مناسب برای Surfer تا به طور خودکار کلمات کلیدی را در متن مقاله شما قرار دهد.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

Surfer قرار دادن کلمات کلیدی را در جملات در مقاله شما پیشنهاد می کند که می توانید آنها را بپذیرید یا رد کنید. به عنوان مثال، در اینجا استفاده از کلمه کلیدی به من پیشنهاد می شود، خروجی محتوا

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

در پانل سمت راست، لیست کامل اصطلاحات و وضعیت آنها را بر اساس آن خواهید دید روی آیا توصیه را پذیرفته اید یا رد کرده اید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

مطمئن شوید که کلیک می کنید روی صرفه جویی وقتی تغییرات را تمام کردید

محتوای خود را با Surfy ویرایش کنید

Surfy دستیار ویرایش با هوش مصنوعی شما در ویرایشگر محتوا است.

می تواند سرعت ویرایش شما را افزایش دهد process و به تحقیق موضوعی کمک می کند.

می‌توانید از Surfy برای تعدادی کار با اعلان‌های ساده یا دقیق استفاده کنید:

  • لحن متفاوتی از صدا اتخاذ کنید
  • با مثال از مطالب خود حمایت کنید
  • دارای جزئیات – بسیط روی محتوای موجود، یا آن را کوتاه کنید
  • پیوند به مقالات دیگر
  • تحقیق از داخل مقاله

فقط یک پاراگراف را برجسته کنید و کاری را که می خواهید انجام دهد انتخاب کنید.

برای مثال، بازنویسی.

فقط پاراگراف یا جمله ای را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید و کلیک کنید روی را بازنویسی کنید گزینه.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

یا یک اعلان دقیق تر که درخواست مثال و پیوندهای داخلی می کند.

محتوای هوش مصنوعی روی سایت اینترنتی

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

در اینجا یک عکس فوری از محتوایی است که Surfy برای من ویرایش کرده است.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

سپس می توانید محتوای جدید نوشته شده را بپذیرید یا از نو شروع کنید.

سوالات و موضوعات مرتبط را پوشش دهید

درون طرح کلی در تب در Content Editor، فهرستی از موضوعات و سؤالات مربوط به محتوای خود را که از Google استخراج شده است، پیدا خواهید کرد. بخش مردم نیز می پرسند، رقبای SERP و بینش خود ما.

اطمینان از اینکه هیچ چیز مهمی را در مقاله خود حذف نکرده اید، می تواند مفید باشد. همچنین می‌توانید از عناوین، سرفصل‌ها و سؤالات نمایش داده شده برای کمک به ایجاد طرح کلی و پوشش دادن نکات صحبت استفاده کنید قبل از شما یک مقاله با Surfer AI تولید می کنید

من دوست دارم چک کنم موضوعات و سوالات بخش برای دیدن اینکه آیا هر یک از پیشنهادات منطقی است و می تواند به من کمک کند تا یک مشکل را ایجاد کنم مردم نیز سوال می پرسند.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

محتوای خود را بررسی کنید

قبل از اینکه مقاله خود را منتشر کنید، مطمئن شوید که آن را از نظر حقایق، آمار و ادعاها بررسی کرده اید تا بدانید که محتوای شما 100٪ دقیق است. وقتی صحبت از حقایق و مطالعات می شود، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی گاهی اوقات می تواند ناسازگار باشد.

همچنین ممکن است بخواهید هرگونه سوگیری را از محتوای خود حذف کنید و مطمئن شوید که ادعاها و مثال های شما دقیق و به روز هستند.

ابزارهای مختلفی برای بررسی توهم هوش مصنوعی وجود دارد، حقیقت یاب گوگل یکی از آنها بودن

شامل یک خلاصه محتوا

می توانید استفاده کنید یادداشت بخش زیر مختصر برگه را برای اضافه کردن خلاصه محتوای شما برای ویرایشگر محتوای شما به طوری که آنها بتوانند در حین ویرایش مقاله تولید شده با هوش مصنوعی Surfer به آن مراجعه کنند تا اینکه مجبور باشند به طور مداوم دستورالعمل ها را بررسی کنند.

برای انجام این کار، کلیک کنید روی را شخصی سازی نماد چرخ دنده با نقطه آبی چشمک زن در بالا سمت راست.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

به قسمت یادداشت ها در منوی سمت چپ بروید و خلاصه خود را برای نویسندگان خود در اینجا بچسبانید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

همچنین می‌توانید با گنجاندن رقبایی که Surfer برای کلمه کلیدی هدف شما شناسایی کرده است، به نویسندگان خود در منابع کمک کنید. فقط کلیک کنید روی را درج رقبا گزینه.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

به این ترتیب، نویسندگان شما حداقل کیفیت محتوایی را که انتظار دارید در برابر وب‌سایت‌هایی که هدفشان رتبه‌بندی برای جستجوی یکسان است، رقابت کند، درک می‌کنند. همچنین می توانید دستورالعمل های اضافی را در قسمت اضافه کنید مختصر پنجره ای مانند جدول زمانی و بازخورد.

با ویرایشگران محتوا همکاری کنید

ویرایشگر محتوای Surfer شما را قادر می سازد تا پنجره ویرایش خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید تا جریان کاری محتوای خود را ساده کنید.

این می تواند در چند سناریو مفید باشد.

  • می توانید از Surfer AI برای نوشتن مقاله خود استفاده کنید و سپس آن را به یک ویرایشگر یا نویسنده محتوا بسپارید تا با به اشتراک گذاشتن پیوند با آنها، آن را به اولویت های شما برساند.
  • می‌توانید در میان تیم‌های محتوا همکاری متقابل داشته باشید و همزمان محتوای خود را ویرایش و بررسی کنید

برای انجام این کار، کلیک کنید روی دکمه اشتراک گذاری روی بالا سمت راست

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

لینک را کپی کنید و برای نویسنده خود ارسال کنید. این بازنشانی لینک اگر نیاز به تغییر نویسنده دارید و نمی خواهید نویسنده قبلی شما همچنان به محتوای شما دسترسی داشته باشد، یک ویژگی خوب است.

همچنین می‌توانید از Google Docs با ویرایشگر محتوای Surfer و همچنین با افزونه WordPress ما ادغام کنید.

سرقت ادبی را بررسی کنید

وقتی ویرایش مقاله خود را تمام کردید، ویرایشگر محتوای Surfer به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را برای سرقت ادبی بررسی کنید. Surfer از الگوریتم های پیشرفته و پردازش زبان طبیعی برای بررسی اصالت، کیفیت و دقت محتوا استفاده می کند.

با کلیک کردن می توانید یک بررسی سرقت ادبی را اجرا کنید روی را علامت گذاری به عنوان انجام شده نماد بررسی در بالا سمت راست

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

کلیک اسکن محتوا روی کادر محاوره ای که ظاهر می شود.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

Surfer چند ثانیه طول می کشد تا مقاله شما را از نظر سرقت ادبی اسکن کند و شما را از هرگونه مشکل مطلع کند.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

اگر در حالت روشن هستید، باید اعلانی مانند این را در پانل سمت راست ببینید.

روش استفاده از Surfer AI برای ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو

هنگامی که از ظاهر مقاله خود راضی شدید، می توانید ادامه دهید و آن را منتشر کنید روی وبسایت شما.

بسته به روی چه مقدار اطلاعات اضافی را می خواهید به پست وبلاگ خود اضافه کنید، نوشتن مقالات با Surfer AI می تواند 20 تا 80 درصد از زمانی را که به طور معمول صرف نوشتن محتوای SEO می کنید، از طرح کلی مقاله گرفته تا پیش نویس های کامل شده، صرفه جویی کند.

اما در مورد سیاست های موتورهای جستجو در مورد مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی چطور؟

گوگل در مورد Surfer AI چه می گوید؟

خوب، در اینجا موضع گوگل در مورد استفاده از هوش مصنوعی در محتوا برای وب است.

و در اینجا یک توضیح طولانی تر از گوگل روی محتوای هوش مصنوعی اگر یکی را می خواهید گوگل اهمیتی نمی دهد که شما چگونه محتوا تولید می کنید، تا زمانی که این محتوا برای دستکاری موتورهای جستجو نباشد.

معنی آن چیست؟

خوب، استخدام 100 نویسنده یا به کارگیری هوش مصنوعی یکسان است ابزار محتوا، برای ایجاد صدها صفحه با کیفیت پایین فقط برای رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو.

در عوض، گوگل از شما می‌خواهد که محتوای خود را برای وب ارزش‌گذاری کنید. محتوای با کیفیت بالا مدت‌هاست که برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو بسیار مهم بوده است و گنجاندن ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی این موضوع را تغییر نخواهد داد.

تمرکز روی انتشار محتوای مفیدی که خواننده شما را در اولویت قرار می دهد و اصول E-EAT – تجربه، تخصص، اعتبار و اعتماد را نشان می دهد.

هزینه استفاده از Surfer AI در مقابل استخدام نویسندگان

در مطالعه ما روی بازاریابان محتوا، متوجه شدیم که روی به طور متوسط، نویسندگان محتوا برای هر کلمه 9 سنت دریافت می کنند که میانگین مقاله 2253 کلمه است.

این 208 دلار برای هر مقاله است.

در مقایسه، با 29 دلار در هر مقاله، Surfer AI 7 برابر ارزان تر از استخدام یک نویسنده انسانی برای همان محتوا است.

احتمالاً حتی ارزان‌تر، زیرا با استفاده از Surfer AI به ازای هر کلمه پول پرداخت نمی‌کنید.

حتی اگر نیمی از آن را به نویسندگان خود بپردازید، استفاده از Surfer AI همچنان 3 برابر هزینه کمتری دارد.

در حالی که هوش مصنوعی Surfer جایگزینی برای تیم محتوای شما نیست، اما اینکه بتوانید اولین پیش نویس مقاله خود را با قیمت 29 دلار در هر پست وبلاگ تولید کنید به این معنی است که دیگر نیازی به تیم های محتوای بزرگ یا بودجه برای ایجاد مداوم محتوا در مقیاس ندارید.

به خصوص زمانی که بیشتر مطالب روی وب به دلیل وب سایت های رقیب یا حجم کم جستجو به چشم کافی نمی رسد.

در عوض، می‌توانید چندین پیش‌نویس در یک روز با Surfer AI بنویسید و بقیه هفته را صرف ویرایش و انتشار آنها کنید.

ROI محتوای بالقوه با Surfer AI می تواند به شما در تخصیص منابع به سایر حوزه های کسب و کارتان کمک کند.

آیا Surfer Ai ابزارهای تشخیص محتوای هوش مصنوعی را پاس می کند؟

خب، اجازه دهید ابتدا به تشخیص محتوای هوش مصنوعی بپردازیم.

اگرچه ابزارهای متعددی وجود دارند که ادعا می‌کنند محتوای هوش مصنوعی را به دقت تشخیص می‌دهند، اما ثابت شده است که همیشه به درستی هوش مصنوعی را در مقابل محتوای انسانی ارزیابی نمی‌کنند. ما خودمان نسبتاً این را تجربه کرده‌ایم، حتی با محتوای 100٪ انسانی.

از آنجایی که گوگل و بینگ از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استقبال کردند، تشخیص هوش مصنوعی ممکن است دیگر یک چیز واقعی نباشد.

از آنجایی که موتورهای جستجو فقط می خواهند ما تمرکز کنیم روی ایجاد محتوای ارزشمند که به خوانندگان کمک می کند، مهم نیست که چگونه محتوا می نویسید.

شما می توانید آن را خودتان بنویسید یا از یک ابزار سئو استفاده کنید، و تا زمانی که محتوای شما آموزنده باشد و ارزشی را برای خوانندگان به ارمغان بیاورد، با آن برخورد می شود.

تنها دلیلی که ممکن است بخواهید محتوای هوش مصنوعی را شناسایی کنید، این است که به ازای هر کلمه به نویسنده انسانی پول می دهید و نیاز بسیار خاصی به تخصص انسانی دارید. حتی در آن صورت هم نمی توانید کاملاً تکیه کنید روی ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی

به نظر ما، شما نباید خیلی نگران متن تولید شده توسط انسان در مقابل هوش مصنوعی باشید.

خوراکی های کلیدی

  • Surfer AI می تواند به شما کمک کند مقالاتی با کیفیت بالا بنویسید که برای رتبه بندی موتورهای جستجو در مدت زمان لازم برای تهیه و نوشیدن قهوه بهینه شده اند.
  • می‌توانید آهنگ صدا را انتخاب کنید، خطوط کلی محتوا را ویرایش کنید و رقبا را انتخاب کنید تا به Surfer AI در نوشتن مقاله برای وب‌سایت شما کمک کنید.
  • گوگل فقط به محتوای با کیفیتی که برای کمک به خوانندگان است اهمیت می دهد و به این موضوع توجه نمی کند که آیا یک ابزار انسانی یا هوش مصنوعی محتوا را نوشته است.
  • به طور متوسط، Surfer AI 7 برابر ارزان تر از استخدام نویسندگان انسانی است. مطمئناً بیش از 10 برابر سریعتر است

نتیجه

داشتن Surfer AI در زرادخانه محتوای شما می تواند به شما کمک کند تا بدون چالش ها و هزینه های مرتبط، مقیاس بزرگی داشته باشید. یک تیم کامل برای نوشتن محتوا به کمک هوش مصنوعی که فقط با محدوده استراتژی محتوای شما محدود می شود.

Surfer SEO همچنین مجموعه ای جامع از سایر ابزارهای سئو دارد که می توانند با حساب کنسول جستجوی گوگل شما همگام شوند، به این معنی که می توانید به طور بالقوه از برنامه ریزی محتوا و تحقیق کلمات کلیدی به یک مقاله کاملاً بهینه شده در عرض چند ساعت، به جای چند روز یا هفته، بروید.



منتشر شده در 1403-02-21 08:43:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید