نحوه اشتراک گذاری خودکار پست وردپرس در فیس بوک + بهترین افزونه ها برای استفاده

اگر یک وب سایت و حساب های اجتماعی مختلف را مدیریت می کنید، می دانید که ایجاد محتوا و ارسال آن چقدر زمان بر است. روی پلتفرم های متعدد خوشبختانه، ابزارهای آنلاین زیادی برای ساده کردن کار شما وجود دارد.

انتشار خودکار پست‌ها در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند، زیرا نیازی به مدیریت دستی هر حساب اجتماعی ندارید. با کمک ابزار رسانه های اجتماعی وردپرس، اکنون امکان ادغام، نظارت و ارسال به طور همزمان وجود دارد. روی تمام پلتفرم های شبکه های اجتماعی با استفاده از یک داشبورد.

چرا باید پست های وردپرس را در فیس بوک به اشتراک بگذارید؟

اشتراک گذاری خودکار پست وبلاگ وردپرس خود در فیس بوک به افزایش دید وب سایت و جذب بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما کمک می کند.

فیس بوک دارد میلیاردها کاربر در سراسر جهان، آن را به یکی از محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی آنلاین تبدیل می کند. از این رو، می توانید با نمایش محتوای سایت خود به طور رایگان به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید روی فیس بوک.

علاوه بر این، انجام این کار برای کانال های اجتماعی شما محتوا تولید می کند و پایگاه کاربر شما را در مورد اخبار، تبلیغات و سایر به روز رسانی ها مطلع می کند.

اشتراک گذاری خودکار یک پست وردپرس در فیس بوک

برای توضیح روش اشتراک گذاری خودکار یک پست وردپرس در فیس بوک page، ما استفاده خواهیم کرد جت پک. این یک افزونه برای مبتدیان است که در آن ادغام شده است هاستینگerبرنامه های وردپرس.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش اشتراک گذاری خودکار پست وردپرس در فیس بوک + بهترین افزونه ها برای استفاده 36

بنابراین، می توانید به سرعت از آن برای به اشتراک گذاری محتوای وردپرس خود در فیس بوک استفاده کنید.

1. Jetpack را فعال کنید

روش های مختلفی برای نصب افزونه های وردپرس وجود دارد، مانند استفاده از خود هاستینگer کنترل پنل (hPanel)، یک سرویس گیرنده FTP، یا انجام آن به صورت دستی.

ساده ترین راه برای فعال کردن Jetpack از طریق شماست hPanel. به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

  1. وارد شوید و به میزبانی برگه
  2. رفتن به وردپرس، سپس امنیت.
افزونه های وردپرس on hPanelافزونه های وردپرس on hPanel
  1. جستجو کنید جت پک زیر بخش پلاگین های نصب شده و دکمه را تغییر دهید تا فعال شود.
جت پک on hPanelجت پک on hPanel

راه دیگر فعال کردن Jetpack با نصب دستی افزونه است روی وردپرس:

  1. به فهرست پلاگین وردپرس بروید و افزونه Jetpack را دانلود کنید.
  2. به سمت پلاگین ها بخشی از داشبورد مدیریت وردپرس خود و آپلود فایل.
آپلود افزونه on وردپرس.آپلود افزونه on وردپرس.
  1. افزونه را فعال کنید.
افزونه را فعال کنید on وردپرسافزونه را فعال کنید on وردپرس

2. بچرخانید روی اشتراک گذاری خودکار

برای ارسال خودکار به فیس بوک خود page یا یک حساب اجتماعی دیگر، همچنین لازم است تنظیمات را تغییر دهید روی پنل مدیریت Jetpack.

این کار را با رفتن به اشتراک گذاری -> ارتباطات را عمومی کنید دکمه ای که می گوید را تغییر دهید به طور خودکار پست های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

پنل مدیریت جت پک on وردپرسپنل مدیریت جت پک on وردپرس

همچنین بهتر است موارد دیگر را ویرایش کنید روی تنظیمات Jetpack pageمانند افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی.

3. به فیس بوک متصل شوید

برای اتصال اکانت فیسبوک خود، به یاد داشته باشید که برای استفاده از این افزونه وردپرس باید دسترسی مدیر داشته باشد. به همین دلیل، صفحات یا حساب های فیس بوک با استفاده از مدیر کسب و کار فیس بوک اجازه اتصال به آن را ندارند.

در اینجا تنظیم است process برای اتصال به فیس بوک:

  1. به دنبال اشتراک گذاری برگه روی گزینه های منوی Jetpack.
  2. زیر قسمتی که میگه ارتباطات را عمومی کنید، کلیک حساب های رسانه های اجتماعی خود را متصل کنید.
اتصال حساب های رسانه های اجتماعی با استفاده از Jetpack on وردپرساتصال حساب های رسانه های اجتماعی با استفاده از Jetpack on وردپرس
  1. لیستی از کانال های اجتماعی را مشاهده خواهید کرد. روی دکمه اتصال در کنار کلیک کنید فیس بوک.
گزینه فیسبوک on جت پکگزینه فیسبوک on جت پک
  1. جزئیات حساب فیسبوک خود را وارد کنید. کلیک کنید بر روی ادامه هید دکمه.
پنل ورود به فیس بوکپنل ورود به فیس بوک
  1. انتخاب کنید که به کدام صفحات فیس بوک می خواهید متصل شوید.
انتخاب کردن page برای اتصالانتخاب کردن page برای اتصال
  1. مجوزهایی را که می خواهید اجازه دهید تنظیم کنید و کلیک کنید انجام شده.
  2. به داشبورد Jetpack خود بروید و باید حساب فیس بوک خود را ببینید روی را اشتراک گذاری برگه

7 بهترین ابزار برای ارسال خودکار به فیس بوک

نرم افزارهای رایگان و پولی متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به طور خودکار پست های وردپرس خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

در حالی که برخی در اتصال سایت وردپرس شما به فیس بوک تخصص دارند page، برخی دیگر نیز روش هایی را برای اتصال به سایر خدمات و پلتفرم های بازاریابی اجتماعی ارائه می دهند.

برای انتخاب بهترین ابزار برای شما، به هفت ابزار برتر ما نگاهی بیندازید.

1. جت پک

افزونه وردپرس Jetpackافزونه وردپرس Jetpack
  • دانلودها: 5 میلیون +
  • رتبه بندی: 4/5
  • ویژگی های قابل توجه: امنیت جامع سایت، طراحی واکنش گرا
  • مناسب ترین برای: صاحبان تجارت
  • قیمت: فریمیوم

Jetpack یک افزونه امنیتی و اشتراک گذاری اجتماعی همه در یک است. تنظیمات داخلی آن به کاربران این امکان را می دهد که به طور خودکار انواع مختلف محتوای وردپرس مانند پست های وبلاگ، تصاویر و ویدیوها را ارسال کنند. روی حساب فیسبوک آنها

علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند پست های فیسبوک خود را به اشتراک بگذارند page یا اینستاگرام به وردپرس.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • امنیت جامع سایت با اسکن بدافزار، مسدود کردن هرزنامه و حملات brute force از وب سایت شما در برابر حملات احتمالی آنلاین محافظت می کند. این افزونه وردپرس همچنین تغییرات کد شما را رصد می کند و آسیب پذیری ها را در تمام صفحات وب بررسی می کند.
  • طراحی تعاملی. Jetpack به طور خودکار چیدمان محتوای شما را تنظیم می کند تا مطمئن شود که در همه دستگاه ها یکپارچه کار می کند. این افزونه همچنین از Google AMP برای سرعت بخشیدن به وب سایت شما پشتیبانی می کند که باعث بهبود سئو و تجربه کاربر می شود.
  • سایت بلادرنگ backup. در صورتی که می خواهید آن را به وب جدیدی منتقل کنید، یک کپی از موضوع، پست ها و سایر محتوای سایت وردپرس خود نگه دارید. host یا برای اهداف امنیتی
  • سازگار با سیستم عامل های شخص ثالث. عملکرد سایت را با اضافه کردن نرم افزارهای دیگر مانند Mailchimp برای بازاریابی ایمیلی، تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل برای ردیابی داده ها، و اشکال جاذبه برای اشتراک ایمیل
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش Kubernetes برای سال 1403: یادگیری اصول موثر Container مدیریت

Jetpack یک پلاگین فریمیوم است که یک نسخه پرمیوم را برای کسانی که خواهان ویژگی های امنیتی بیشتری هستند ارائه می دهد. طرح ها شروع کن در 175 دلار در ماه و با یک کلیک بازیابی سایت، میزبانی ویدیویی و اسکن امنیتی روزانه ارائه می شود.

این یک افزونه وردپرس عالی برای صاحبان مشاغلی است که به پلتفرمی با ویژگی های امنیتی و بازاریابی داخلی نیاز دارند.

2. IFTTT

ابزار If This then That (IFTTT).ابزار If This then That (IFTTT).
  • ویژگی های قابل توجه: سازگار با نرم افزار شخص ثالث، گزینه های سفارشی سازی
  • مناسب ترین برای: صاحبان تجارت
  • قیمت: فریمیوم

IFTTT (اگر این پس آن) به شما امکان می دهد چندین برنامه را برای تقویت عملکرد وب سایت متصل کنید. علاوه بر فیس بوک، وب سایت وردپرس خود را به خدماتی مانند پیوند دهید توییتر و دراپ باکس.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • سازگار با انواع نرم افزارهای شخص ثالث به برنامه هایی مانند Evernote، یا به شما بازنشر کنید تلگرام و اینستاگرام حساب ها. IFTTT به شما امکان می دهد همان اطلاعات را پست کنید روی پلتفرم های مختلف تنها با یک کلیک
  • گزینه های سفارشی سازی کامل تنظیمات آن را طوری تنظیم کنید که شامل محرک‌ها و اقدامات خاص رویداد برای هر سرویسی باشد که به IFTTT متصل می‌کنید. به عنوان مثال، زمانی که یک تصویر را منتشر می کنید روی اینستاگرام شما page، اجازه دهید IFTTT به طور خودکار همان محتوا را پست کند روی فیسبوک شما page.

را رایگان نسخه به شما امکان می دهد تا حداکثر سه برنامه را متصل کنید، در حالی که نسخه حرفه ای، در دسترس برای 3.40 دلار در ماه، امکان اتصال نرم افزاری نامحدود را فراهم می کند.

کاربران حرفه ای می توانند محرک های رویداد را برای همه برنامه هایی که ادغام می کنند سفارشی کنند. پشتیبانی مشتری همچنین برای کسانی که در طرح Pro مشترک هستند در دسترس است.

IFTTT برای صاحبان مشاغلی که به ابزاری برای ادغام سایت وردپرس خود با نرم افزارهای مختلف نیاز دارند عالی است.

3. بافر

ابزار رسانه های اجتماعی بافرابزار رسانه های اجتماعی بافر
  • ویژگی های قابل توجه: تقویم رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل داده ها و پست های سفارشی
  • مناسب ترین برای: کار و کسب های خرد
  • قیمت: فریمیوم

بافر به شما امکان می دهد با برنامه ریزی از قبل پست ها، به طور خودکار در فیس بوک و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی پست کنید. برای اتصال سرویس آن به وردپرس، باید از آن استفاده کنید وردپرس به بافر افزونه، در دسترس برای رایگان.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • تقویم شبکه های اجتماعی با استفاده از تقویم رسانه های اجتماعی Buffer، پست ها را برنامه ریزی و به طور خودکار منتشر کنید. بهترین زمان و داده ها را برای پست کردن انتخاب کنید روی فیس بوک، اینستاگرام و پینترست.
  • تجزیه و تحلیل داده ها Buffer به طور خودکار اطلاعات محتوا را خلاصه می کند تا به شما یک ایده جامع از روش عملکرد پست شما بدهد. پیگیری منابع ترافیک، تعداد page دیدگاه ها و اشتراک گذاری ها از این داده ها برای درک بهترین روزها و دفعات ارسال پست استفاده کنید.
  • پست های سفارشی پست ها را بر اساس پلتفرم اجتماعی شخصی سازی کنید. بافر به شما امکان می دهد پیوندهایی را به پست های وبلاگ، از جمله فیلم ها یا تصاویر اضافه کنید.
  • مدیریت پروفایل با اتصال وب سایت وردپرس خود به حساب های اجتماعی مختلف و مدیریت همه آنها در یک پلت فرم، در زمان و تلاش با Buffer صرفه جویی کنید.

آ رایگان این طرح برای کسانی که می خواهند بدون تعهد به اشتراک ماهانه از Buffer استفاده کنند در دسترس است. این به شما امکان می دهد تا حداکثر سه کانال اجتماعی را پیوند دهید و به طور خودکار حداکثر 10 پست برنامه ریزی شده را ارسال کنید روی هر یک.

کسانی که می خواهند از Buffer برای پیوند دادن حساب های اجتماعی بیشتر و اشتراک گذاری پست های بیشتر استفاده کنند، می توانند مشترک شوند طرح حق بیمه، شروع در 15 دلار در ماه

برنامه Pro به شما امکان می دهد به حداکثر هشت حساب یا صفحه متصل شوید، تصاویر کوچک ویدیویی سفارشی ایجاد کنید و به یک تقویم با تمام پست های منتشر شده و برنامه ریزی شده خود دسترسی داشته باشید.

4. CoSchedule

ابزار بهره وری CoScheduleابزار بهره وری CoSchedule
  • ویژگی های قابل توجه: گردش کار پروژه، تقویم بازاریابی و انتشارات اجتماعی
  • مناسب ترین برای: صاحبان تجارت
  • قیمت: 29 دلار در ماه

CoSchedule یک پلت فرم بازاریابی است که به کاربران امکان می دهد وظایف خود را سازماندهی کنند، به طور خودکار محتوا را در کانال های اجتماعی پست کنند و محتوای بازاریابی را در یک مکان نگه دارند. کاربران وردپرس می توانند به راحتی با استفاده از آن به سایت خود متصل شوند افزونه CoSchedule.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • تقویم بازاریابی همه تقویم های کمپین بازاریابی خود را در یک مکان برای پیگیری ضرب الاجل ها و عملکرد کمپین خود داشته باشید.
  • گردش کار پروژه. پروژه های مختلف را مدیریت کنید و با تیم های دیگر با استفاده از CoSchedule همکاری کنید. تکالیف وظایف، زمان‌بندی پروژه و وظایف معلق را در یک پلتفرم نظارت کنید. کاربران همچنین می توانند قالب های گردش کار را برای پروژه های آینده ایجاد کنند تا از سازگاری اطمینان حاصل کنند.
  • سازگار با ادغام های شخص ثالث بهبود عملکرد وب سایت با یکپارچه سازی خدماتی مانند Mailchimp و دراپ باکس.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  GDPR وردپرس: درک روش رعایت قانون حفاظت از داده ها

CoSchedule چندین خدمات بازاریابی را برای ساده کردن گردش کار شما ارائه می دهد. اعضای تیم می توانند از این پلت فرم برای برقراری ارتباط با یکدیگر، همکاری و پیگیری پروژه ها بدون استفاده از چندین نرم افزار استفاده کنند.

شروع قیمت از 29 دلار / کاربر / ماه با ویژگی‌های ذکر شده در بالا، به‌علاوه زمان‌بندی پست انبوه و قالب‌های کمپین اجتماعی برای اشتراک‌گذاری پست‌های وبلاگ در فیس‌بوک و کانال‌های دیگر.

5. انتشار خودکار رسانه های اجتماعی

افزونه انتشار خودکار رسانه های اجتماعی وردپرسافزونه انتشار خودکار رسانه های اجتماعی وردپرس
  • دانلودها: 10000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: تنظیمات قابل تنظیم، گزینه های فیلتر متعدد و گزینه های ارسال
  • مناسب ترین برای: مبتدیان
  • قیمت: رایگان

Social Media Auto Publish یک افزونه وردپرس ساده است که به کاربران امکان می دهد به طور خودکار محتوای وبلاگ خود را در فیس بوک و سایر کانال های اجتماعی مانند پست قرار دهند. توییتر و لینکدین.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • گزینه های فیلتر متعدد اجازه دهید نرم افزار به طور خودکار محتوا را ارسال کند روی فیس بوک از وردپرس بر اساس دسته بندی یا نوع پست.
  • تنظیمات قابل تنظیم با تغییر عنوان پست، توضیحات، پیوندهای دائمی و تصاویر وبلاگ، محتوای خود را شخصی سازی کنید.
  • گزینه های مختلف ارسال این افزونه می تواند به طور خودکار انواع مختلف پست ها را از وردپرس نمایش دهد روی فیسبوک شما page. یک پست وبلاگ منتشر کنید یا تصاویر و پیوندها را پیوست کنید.

Social Media Auto Publish یک افزونه مبتدی پسند و آسان برای استفاده برای هر کسی است که می خواهد پست های وردپرس خود را منتشر کند. روی فیس بوک و سایر سیستم عامل های اجتماعی.

این است رایگان برای استفاده و همچنین گسترده ارائه می دهد مستندات برای کمک به نصب و عیب یابی افزونه.

6. Blog2Social: رسانه های اجتماعی خودکار پست و زمانبندی

افزونه وردپرس Blog2Socialافزونه وردپرس Blog2Social
  • دانلودها: 70000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: مدیریت محتوا، پس‌زمان‌بندی خودکار
  • مناسب ترین برای: صاحبان تجارت
  • قیمت: فریمیوم

Blog2Social یک افزونه اجتماعی همه کاره برای انتشار پست های وردپرس است روی فیس بوک و سایر سیستم عامل های اجتماعی. این یک ابزار freemium است که برای صرفه جویی در وقت و تلاش شما با خودکارسازی وظایف بازاریابی اجتماعی طراحی شده است.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • اشتراک گذاری اجتماعی با یک کلیک نمایش پست های وردپرس روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند Pinterest و Tumblr با یک کلیک به جای زمان بندی دستی هر پست.
  • پست های قابل تنظیم. با قرار دادن ایموجی ها، هشتگ ها یا افزودن یک پیام شخصی، به هر پست، نکات خلاقانه ای اضافه کنید.
  • مدیریت محتوا. با افزودن پیوندها و مقالات از منابع دیگر، اطلاعات بیشتری را به هر پست وبلاگ ارائه دهید.
  • زمانبندی خودکار با اجازه دادن به افزونه برای انتخاب زمان بهینه برای پست خودکار محتوای شما با توجه به هر پلتفرم اجتماعی، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

Blog2Social همچنین گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند پست‌های قدیمی وردپرس را به اشتراک بگذارند، تصاویر نمایش پست را شخصی‌سازی کنند، و قطعه‌های وبلاگ را تغییر دهند.

برنامه های پریمیوم در شروع می شود 79 دلار در سال، به شما امکان می دهد حداکثر 15 صفحه یا حساب در هر شبکه اجتماعی ثبت کنید. همچنین می توانید پست های وردپرس را منتشر کنید روی حساب های اجتماعی و پست متقابل شما روی صفحات اجتماعی و گروه ها

طرح‌های پریمیوم همچنین دارای قالب‌های محتوایی هستند که برای پلتفرم‌های اجتماعی مختلف بهینه‌سازی شده‌اند.

7. WP2Social Auto Publish

افزونه WP2Social Auto Publish وردپرسافزونه WP2Social Auto Publish وردپرس
  • دانلودها: 20000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • ویژگی های قابل توجه: چندین گزینه ارسال، عناصر پست قابل تنظیم
  • مناسب ترین برای: مبتدیان
  • قیمت: رایگان

WP2Social Auto Publish به شما امکان می دهد به طور خودکار از وب سایت وردپرس خود در حساب فیس بوک خود پست کنید و در عین حال پست ها را فیلتر و سفارشی کنید.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • چندین گزینه ارسال. هنگام ارسال مجدد محتوای وب سایت، تصاویر، پیام های شخصی یا پست های وبلاگ را اضافه کنید روی فیسبوک شما page.
  • فیلتر کردن پست کدام را انتخاب کنید page می خواهید به طور خودکار از وردپرس به فیس بوک پست کنید. یک فیلتر بر اساس تنظیم کنید روی اطلاعات یا دسته بندی خاص
  • عناصر پست قابل تنظیم با بهینه سازی توضیحات پست، عنوان و پیوندهای ثابت به موتورهای جستجو کمک کنید محتوای شما را کشف کنند.

WP2Social Auto Publish دارای یک رابط کاربری ساده است که برای مبتدیان عالی است. همچنین راهنماهای گام به گام و سایر منابع را برای کمک به مدیریت این افزونه وردپرس ارائه می دهد.

نتیجه

در این مقاله به روش انتشار خودکار پست های وردپرس خود پرداختیم روی فیس بوک. ما همچنین لیستی از بهترین ابزارها را ارائه کرده ایم تا بتوانید مناسب ترین آنها را برای وب سایت خود انتخاب کنید:

  1. جت پک
  2. IFTTT
  3. بافر
  4. CoSchedule
  5. انتشار خودکار رسانه های اجتماعی
  6. Blog2Social: رسانه های اجتماعی خودکار پست و زمانبندی
  7. WP2Social Auto Publish

استفاده از تمامی این افزونه ها و خدمات وردپرس آسان است و تنظیمات انتشار خودکار ساده ای دارند. از آنها برای افزایش ترافیک وب سایت خود و ارتباط با افراد بیشتری از طریق فیس بوک خود استفاده کنید page.

اگر قبلا از هر یک از این ابزارهای وردپرس برای انتشار پست ها استفاده کرده اید، در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید روی فیس بوک یا اگر توصیه های دیگری دارید.

درباره وردپرس بیشتر بدانید

آموزش کامل وردپرس
روش نصب و استفاده از WP-CLI برای مدیریت وبلاگ وردپرس
روش راه اندازی Cloudflare CDN برای وبلاگ وردپرس
روش راه اندازی اینترانت وردپرس
روش نصب گوگل تگ منیجر در وردپرس
چگونه AdSense را به وردپرس اضافه کنیم
فید RSS وردپرس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
چگونه صفحات را در وردپرس کپی کنیم