راه های زیادی برای افزایش دید وب سایت وجود دارد – یکی از آنها فعال کردن کارت های توییتر است. با 206 میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان، این پلتفرم رسانه اجتماعی به شما فرصتی می دهد تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

چند راه برای فعال کردن کارت های توییتر وجود دارد روی وردپرس.

این مقاله به انواع مختلف کارت های توییتر و مزایای این ویژگی می پردازد. سپس با استفاده از افزونه سئو و به صورت دستی شما را در مراحل افزودن کارت های توییتر به وب سایت وردپرس راهنمایی می کنیم.

علاوه بر این، ما توصیه هایی را ارائه خواهیم کرد روی بهترین افزونه ها برای ساده کردن تنظیمات process. هر یک از ویژگی های قابل توجه آنها را برای تصمیم گیری آسان تر یاد خواهید گرفت.

مبانی کارت های توییتر

کارت های توییتر به توییت هایی اطلاق می شود که حاوی رسانه های غنی از یک پیوند خارجی هستند. این ویژگی در چهار نوع ارائه می شود:

  • خلاصه کارت ‒ عنوان، تصویر کوچک و توضیحات صفحه وب را نمایش می دهد.
  • خلاصه کارت با تصویر بزرگ ‒ حاوی ابرداده مشابه یک کارت خلاصه است، اما شامل یک تصویر برجسته تمام عرض است.
  • کارت بازیکن ‒ مجموعه ای از فیلم ها، تصاویر یا سایر فرمت های رسانه را نشان می دهد.
  • کارت برنامه ‒ کاربران را به لینک دانلود یک برنامه هدایت می کند.

فعال کردن قابلیت Twitter Cards روی وب سایت شما به شما امکان می دهد توییت هایی را مانند زیر پیوند دهید. با کلیک کردن روی رسانه ها، توییتر کاربران را به سمت دیگر هدایت می کند هاستینگer صفحه وب.

Hostingerنمونه کارت توییتر.

اگر هنوز متقاعد نشده اید، در اینجا برخی از مزایای فعال کردن ویژگی کارت های توییتر آورده شده است روی سایت وردپرس شما:

  • افزایش آگاهی از برند ‒ توئیتر علاوه بر داشتن پایگاه مخاطبان گسترده، توزیع توییت های دیگران را نیز با قابلیت ریتوییت آسان تر می کند. به ازای هر بازتوییت اعتبار دریافت می کنید روی کارت های توییت
  • نرخ تعامل بهتر ‒ انواع مختلف کارت های توییتر ایجاد توییت های جذاب با محتوای غنی و گفتگوی شخصی و معنادار با دنبال کنندگان را آسان تر می کند. به علاوه، کارت‌های توییت از نظر بصری جذاب‌تر از کارت‌های دارای لینک به نظر می‌رسند.
  • مختصر و در عین حال آموزنده ‒ کارت‌های توییتر، به‌ویژه کارت‌های خلاصه، فضای اضافی برای اطلاعاتی فراهم می‌کنند که نمی‌توانید در محدوده ۲۸۰ کاراکتر قرار دهید.
  • دانلود برنامه را تشویق کنید ‒ توییتر به‌طور خودکار کارت‌های برنامه را برای توییت‌هایی که حاوی پیوندی به اپ استور یا Google Play هستند تولید می‌کند و باعث دانلود می‌شود.
  • ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید ‒ کاربرانی که کلیک می کنند روی کارت به صفحه وب مورد نظر شما هدایت می شود و تبلیغ پست ها و صفحات خاصی را آسان تر می کند. در نهایت، ممکن است رتبه بندی سئو سایت شما را افزایش دهد.

روش فعال کردن کارت های توییتر روی یک وب سایت وردپرس

دو راه برای اضافه کردن کارت های توییتر به ویژگی های سایت وردپرس خود وجود دارد – با استفاده از یک افزونه و با کدنویسی. ساده ترین را برای خود انتخاب کنید.

با استفاده از یک پلاگین

یک افزونه سئو وردپرس، فعال کردن کارت های توییتر را آسان می کند، به ویژه برای کاربرانی که در کدنویسی مهارت ندارند. در این آموزش، ما از Yoast SEO – یکی از بهترین افزونه ها برای سهولت استفاده خواهیم کرد روی-سئو سایت

در اینجا روش اضافه کردن کارت های توییتر به سایت وردپرس خود با استفاده از یک افزونه آورده شده است:

  1. افزونه را نصب و فعال کنید فهرست پلاگین وردپرس.
  2. هدایت به سئو -> اجتماعی از داشبورد وردپرس شما.
داشبورد وردپرس، بخش Yoast SEO را در تب نشان می دهد و گزینه Social را برجسته می کندداشبورد وردپرس، بخش Yoast SEO را در تب نشان می دهد و گزینه Social را برجسته می کند
  1. باز کن توییتر برگه، سپس فعال کنید داده های متا کارت توییتر را اضافه کنید گزینه.
تب Twitter در بخش SEO Yoast داشبورد وردپرس، دارای گزینه فعال کردن متا کارت توییتر است.تب Twitter در بخش SEO Yoast داشبورد وردپرس، دارای گزینه فعال کردن متا کارت توییتر است.
  1. نوع کارت پیش فرض دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر قصد دارید یک تصویر برجسته اضافه کنید روی توییت‌های شما، توصیه می‌کنیم که آن را انتخاب کنید خلاصه با تصویر بزرگ گزینه. پس از اتمام کار، کلیک کنید ذخیره تغییرات.
  2. از سئو بخش، به قسمت برگردید حساب برگه نام کاربری توییتر را پر کنید، سپس ضربه بزنید ذخیره تغییرات.
برگه اجتماعی در داشبورد وردپرس Yoast SEO که فرم نمایه اجتماعی را نشان می دهد.برگه اجتماعی در داشبورد وردپرس Yoast SEO که فرم نمایه اجتماعی را نشان می دهد.
  1. بازدید کنید اعتبار سنجی کارت توییتر و آدرس پست خود را بچسبانید. کلیک روی را پیش نمایش کارت را فشار دهید تا روش نمایش کارت را بررسی کنید روی فید توییتر شما می توانید پیام تایید را در قسمت پیدا کنید ورود به سیستم بخش زیر پیش نمایش کارت
اعتبارسنجی کارت توییتر که در آن یک URL برای پیش نمایش توییت درج می کنید.اعتبارسنجی کارت توییتر که در آن یک URL برای پیش نمایش توییت درج می کنید.
  1. ویژگی کارت های توییتر را با ارسال یک توییت حاوی پیوند به وب سایت خود آزمایش کنید. مثال زیر نشان می دهد که پس از ارسال توییت چگونه ظاهر می شود. تصویر برجسته اولین تصویر از پست وبلاگ پیوند شده است.
نمونه ای از کارت توییتر منتشر شده.نمونه ای از کارت توییتر منتشر شده.

به صورت دستی با استفاده از کد

این روش شامل اضافه کردن کد سفارشی به طرح زمینه یا طرح زمینه کودک است header.php فایل. اگر با PHP آشنا نیستید یا در مورد کدهای موضوع خود احساس راحتی نمی کنید، توصیه می کنیم به جای آن از روش اول استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

می توانید به header.php فایل را از طریق یک کلاینت FTP مانند FileZilla یا File Manager. پس از یافتن فایل، کد زیر را اضافه کنید رایان کالن قبل از برچسب زدن فراموش نکنید که تغییرات ایجاد شده را ذخیره کنید.

<?php
#twitter cards hack
if(is_single() || is_page()) {
  $twitter_url	= get_permalink();
 $twitter_title  = get_the_title();
 $twitter_desc   = get_the_excerpt();
   $twitter_thumbs = wp_get_attachment_image_src( get_post_thumbnail_id($post->ID), full );
    $twitter_thumb  = $twitter_thumbs[0];
      if(!$twitter_thumb) {
      $twitter_thumb = 'http://www.gravatar.com/avatar/8eb9ee80d39f13cbbad56da88ef3a6ee؟rating=PG&size=75';
    }
  $twitter_name   = str_replace('@', '', get_the_author_meta('twitter'));
?>
<meta name="twitter:card" value="summary" />
<meta name="twitter:url" value="<?php echo $twitter_url; ?>" />
<meta name="twitter:title" value="<?php echo $twitter_title; ?>" />
<meta name="twitter:description" value="<?php echo $twitter_desc; ?>" />
<meta name="twitter:image" value="<?php echo $twitter_thumb; ?>" />
<meta name="twitter:site" value="@libdemvoice" />
<?
  if($twitter_name) {
?>
<meta name="twitter:creator" value="@<?php echo $twitter_name; ?>" />
<?
  }
}
?>

نکته حرفه ای

تغییر دادن توییتر: کارت ارزش به “خلاصه_تصویر_بزرگ” اگر می خواهید از نوع Summary Card With Large Image استفاده کنید.

سایر پلاگین ها برای افزودن کارت های توییتر به وردپرس

ما مراحل فعال کردن کارت‌های توییتر را پوشش داده‌ایم روی وردپرس با استفاده از افزونه Yoast SEO. اگر این افزونه با تنظیمات برگزیده شما مطابقت ندارد، به راحتی می توانید سایر توصیه های ما در مورد افزونه های SEO را در زیر بررسی کنید.

1. AIOSEO

AIOSEO homepage.AIOSEO homepage.
  • دانلودها: +3,000,000
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • ویژگی های قابل توجه: ابرداده SEO، نقشه سایت XML و ابزار تجزیه و تحلیل محتوای SEO
  • مناسب ترین برای: وبلاگ نویسان و صاحبان سایت های تجاری که فعال هستند روی پلتفرم های شبکه های اجتماعی
  • قیمت: فریمیوم

All in One SEO یا AIOSEO یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است. دارای جادوگر راه اندازی سئو و روی-page بهینه سازی نشانه گذاری کد، به شما این امکان را می دهد تا بدون استخدام کارشناسان وردپرس، افزونه را پیکربندی و استفاده کنید.

این افزونه از ادغام با شبکه های اجتماعی محبوب از جمله توییتر پشتیبانی می کند. پس از اتصال آن به حساب توییتر خود، می توانید به راحتی تصاویر کوچک، فراداده و محتوای پست ها را کنترل کنید.

اگر از فیس‌بوک استفاده می‌کنید، AIOSEO به شما امکان می‌دهد حساب را با Facebook Insights برای تصمیم‌گیری بهتر ادغام کنید. ویژگی نشانه‌گذاری نمودار باز فیس‌بوک با یک کلیک باعث می‌شود تا روش ظاهر URLها هنگام اشتراک‌گذاری را کنترل کنید روی پلت فرم راحت تر

سایر ویژگی‌های قابل توجه سئو عبارتند از: breadcrumbs سفارشی، نقش‌های کاربر سفارشی SEO، ویرایشگر Robots.txt و نقشه‌های سایت XML هوشمند.

AIOSEO در نسخه های رایگان و پولی موجود است. دومی که هزینه دارد 49.60-299.60 دلار در سال، دسترسی به ویژگی های برتر، مانند ماژول های پیشرفته SEO، Google AMP SEO و مدیر تغییر مسیر را فراهم می کند.

2. رتبه ریاضی

رتبه ریاضی homepage.رتبه ریاضی homepage.
  • دانلودها: +1,000,000
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • ویژگی های قابل توجه: هوش مصنوعی محتوا، ادغام گوگل آنالیتیکس و سابقه موقعیت
  • مناسب ترین برای: وبلاگ نویسان و صاحبان سایت های تجاری که داده گرا هستند
  • قیمت: فریمیوم

علیرغم اینکه Rank Math نسبتا جدید است، ابزارهای قدرتمندی کمتر از افزونه های قدیمی مانند Yoast SEO ارائه می دهد. دارای یک جادوگر راه اندازی است که پیکربندی افزونه را بدون دردسر می کند. از آنجایی که از رویکرد ماژولار استفاده می کند، می توانید ویژگی های غیر ضروری را برای مدیریت آسان تر غیرفعال کنید.

رتبه ریاضی در حال حاضر تنها از یکپارچه سازی با فیس بوک و توییتر پشتیبانی می کند. با این حال، به شما امکان می دهد تنظیمات کارت توییتر را با استفاده از داده های برگه فیس بوک برای صرفه جویی در زمان تنظیم کنید. همچنین می‌توانید هر نوع کارت را با ابرداده‌های سفارشی برای رتبه‌بندی بالاتر پیکربندی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کدهای کوتاه WooCommerce: راهنمای کامل و فهرست

علاقه‌مندان به آمار ویژگی‌های ردیابی کلمات کلیدی، ادغام Google Analytics و تاریخچه موقعیت را مفید خواهند یافت. Rank Math می تواند بیش از 70 تست سئو را در سراسر سایت شما برای بهینه سازی بهینه انجام دهد و خلاصه دقیقی از مواردی که باید اصلاح شود ارائه دهد.

مانند AIOSEO، Rank Math نیز در نسخه های رایگان و پولی عرضه می شود. نسخه رایگان از قبل دارای ویژگی های مفیدی مانند مدیر تغییر مسیر پیشرفته، ابزارهای تأیید موتور جستجو و بهینه سازی خودکار تصویر است.

نسخه پریمیوم که هزینه دارد 49-399 دلار در سال، پشتیبانی پریمیوم 24/7، تولید کننده طرحواره و SEO WooCommerce را ارائه می دهد. انتخاب یکی از سه طرح پولی همچنین اعتبارات هوش مصنوعی محتوا را برای شما به ارمغان می آورد که می توانید از آنها برای بهینه سازی محتوا با توصیه های هوشمند استفاده کنید.

3. کارت های جی ام توییتر

افزونه JM Twitter Cards وردپرس.افزونه JM Twitter Cards وردپرس.
  • دانلودها: +9000
  • رتبه بندی: 4.4/5
  • ویژگی های قابل توجه: سازگاری با Gutenberg و همچنین افزونه های Yoast SEO و AIOSEO
  • مناسب ترین برای: وبلاگ نویسان و صاحبان سایت های تجاری که یک راه حل رایگان می خواهند
  • قیمت: رایگان

کارت های جی ام توییتر برای کسانی ایده آل است روی بودجه فشرده این افزونه منبع باز دارای عملکرد ساده ای است – متادیتای مناسب را اضافه می کند روی سایت وردپرس شما برای فعال کردن کارت های توییتر.

JM Twitter Cards کاملاً با گوتنبرگ سازگار است. جعبه متا به شما امکان می دهد تجربه کارت های توییتر را برای هر پست شخصی سازی کنید. با ویژگی پیش‌نمایش، می‌توانید ببینید که کارت هنگام اشتراک‌گذاری چگونه به نظر می‌رسد روی توییتر.

بهترین بخش این است که JM Twitter Cards با افزونه های Yoast SEO و AIOSEO در تضاد نیست. بنابراین، می‌توانید همچنان از ویژگی‌های SEO این دو افزونه استفاده کنید و فقط در صورت نیاز به کارت‌های JM Twitter تغییر دهید.

جولین موری، خالق کارت های جی ام توییتر، افزونه های رایگانی برای آن نوشته است تبدیل اولین تصویر یافت شده در محتوای پست به تصویر توییتر و تجدید اجباری تصویر پیوست شده.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش اضافه کردن کارت های توییتر به وردپرس (به صورت دستی و با استفاده از یک افزونه) 20

نتیجه

کارت های توییتر یک ویژگی مفید است که نمایش محتوای غنی را آسان تر می کند. فعال کردن آن روی بسته به اینکه وب سایت شما حساب توییتر شما را به یک پلتفرم بازاریابی برای ترافیک بیشتر، دنبال کنندگان یا دانلود برنامه تبدیل می کند روی نوع کارت انتخاب شده

می توانید این ویژگی را اضافه کنید روی سایت شما با استفاده از افزونه یا به صورت دستی. در اینجا یک خلاصه است روی چگونه با استفاده از افزونه Yoast SEO این کار را انجام دهیم:

  1. افزونه Yoast SEO را نصب و فعال کنید.
  2. متادیتا کارت های توییتر را پیکربندی کنید و نوع کارت پیش فرض را از طریق انتخاب کنید توییتر برگه
  3. نام کاربری توییتر خود را به افزونه اضافه کنید.
  4. کارت‌های توییتر را با استفاده از ابزار اعتبارسنجی کارت توییتر قبل از ارسال توییت اعتبارسنجی کنید.

امیدواریم این مقاله تمام اطلاعاتی را که برای پیکربندی کارت های توییتر نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد روی سایت وردپرس شما موفق باشید.

سایر آموزش های وردپرس

روش راه اندازی رمز هویت پی پال
روش اضافه کردن دکمه اهدای پی پال
چگونه یک وب سایت عضویت ایجاد کنیم روی وردپرس
چگونه یک توسعه دهنده وردپرس استخدام کنیم

اضافه کردن کارت های توییتر به سوالات متداول وردپرس

در اینجا رایج ترین سوالات در مورد روش افزودن کارت های توییتر به وردپرس وجود دارد.

چرا کارت توییتر من نمایش داده نمی شود؟ روی وب سایت وردپرس من؟

چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد کارت توییتر شما ممکن است نمایش داده نشود روی وب سایت وردپرس شما برخی از مشکلات رایج عبارتند از گم شدن متا تگ های کارت توییتر، با استفاده از اعتبار سنجی کارت توییتر ابزاری برای پاک کردن حافظه پنهان و مسائل مربوط به سازگاری تم.

آیا می توانم یک کارت توییتر پاپ آپ با وردپرس ایجاد کنم؟

بله، شما می توانید با استفاده از یک افزونه پاپ آپ مانند کارت توییتر پاپ آپ در وردپرس ایجاد کنید OptinMonster، شکوفه، یا پاپ آپ ساز. راه دیگر اضافه کردن متا تگ های لازم به کد HTML پاپ آپ است.

چند کارت توییتر می توانم داشته باشم روی وب سایت من؟

هیچ محدودیتی برای تعداد کارت های توییتر که می توانید داشته باشید وجود ندارد روی وب سایت خود را، اما توصیه می شود از آنها به اندازه کافی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها به تجربه کاربر ارزش می بخشند. هر یک page باید یک کارت منحصر به فرد با محتوای مرتبط داشته باشد.