آیا نمی توانید فایل های حجیم را در وردپرس آپلود کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! در اینجا، روش افزایش حداکثر حجم آپلود فایل در وردپرس را کشف خواهیم کرد. در پایان مقاله، می‌دانید که چگونه محدودیت آپلود را برای برآورده کردن نیازهای خود تغییر دهید.

سه راه برای افزایش حداکثر حجم آپلود فایل وردپرس

برای تغییر اندازه آپلود فایل وردپرس، باید به کنترل پنل هاست و داشبورد مدیر وردپرس خود دسترسی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که قبل از فرو رفتن در آموزش زیر به هر دوی آنها دسترسی دارید.

در اینجا سه ​​راه برای افزایش حداکثر حجم آپلود فایل وردپرس وجود دارد:

1. تغییر فایل htaccess

بسیاری از ارائه دهندگان هاست به شما اجازه می دهند تنظیمات PHP را از طریق آن تغییر دهید htaccess فایل. شما می توانید از این توانایی برای درخواست استفاده کنید php_value upload_max_filesize قانون در این فایل

در اینجا روش کار این روش آمده است:

  1. دسترسی به دایرکتوری ریشه وردپرس (public_html) از طریق یک سرویس گیرنده FTP یا مدیر فایل. برای هاستینگer کاربران، شما می توانید دسترسی داشته باشید مدیر فایل در داشبورد hPanel شما
دکمه مدیریت فایل در hPanel
  1. باز کن htaccess فایل و کد زیر را به پایین فایل اضافه کنید. پس از اتمام، تغییرات را ذخیره کنید.
فایل htaccess در پوشه public_html مدیر فایل میزبانیفایل htaccess در پوشه public_html مدیر فایل میزبانی
php_value upload_max_filesize 128M
php_value post_max_size 128M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

2. پیکربندی فایل php.ini

این روش برای سایت های وردپرس با میزبانی VPS مناسب است زیرا ارائه دهندگان هاست اشتراکی معمولاً اجازه ویرایش آن را نمی دهند. php.ini فایل. اگر در حال دویدن هستید روی هاست اشتراکی، مطمئن شوید که با تیم پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید و روشن کنید که آیا می توانید آن را تغییر دهید یا خیر php.ini فایل.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  35 بهترین تم وبلاگ وردپرس

در اینجا روش افزایش حداکثر حجم آپلود فایل با پیکربندی آمده است php.ini فایل:

  1. به دایرکتوری ریشه وردپرس (public_html) از طریق یک سرویس گیرنده FTP، File Manager یا SSH (اگر پشتیبانی می شود) دسترسی پیدا کنید، سپس آن را باز کنید. php.ini فایل. اگر نمی توانید فایل را پیدا کنید، یکی با همان نام و نوع فایل در دایرکتوری ریشه ایجاد کنید.
  2. کد زیر را به php.ini فایل و تغییرات را ذخیره کنید. upload_max_filesize = 128M post_max_size = 128M max_execution_time = 300

3. ویرایش فایل functions.php

از طرف دیگر، می توانید حداکثر اندازه آپلود فایل وردپرس را با تغییر قالب خود افزایش دهید functions.php فایل. با وجود این، لطفاً توجه داشته باشید که اگر تم سایت خود را تغییر دهید، این اصلاح به حالت پیش فرض برمی گردد.

در اینجا روش تغییر حداکثر اندازه آپلود فایل با تغییر آورده شده است functions.php فایل:

  1. از داشبورد وردپرس خود، به مسیر بروید ظاهر -> ویرایشگر تم.
  2. فایل توابع تم را باز کنید (functions.php) و کد زیر را به فایل اضافه کنید. پس از اتمام، تغییرات را ذخیره کنید.
    @ini_set( 'upload_max_size' , '64M' );
    
    @ini_set( 'post_max_size', '64M');
    
    @ini_set( 'max_execution_time', '300' );

دلایل افزایش حداکثر حجم آپلود فایل وردپرس

وردپرس یک آپلود کننده رسانه داخلی ارائه می دهد. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود زیرا نیازی به اتصال با مشتریان FTP یا استفاده از File Manager از ارائه دهنده هاست خود ندارید. با وجود این، آپلودکننده مبتنی بر PHP محدودیت بارگذاری برای حداکثر اندازه فایل دارد. بسته به محدودیت فایل آپلود ممکن است متفاوت باشد روی ارائه دهنده هاست و پیکربندی وردپرس شما.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  7 بهترین افزونه امنیتی وردپرس برای ایمن نگه داشتن سایت شما

شما می توانید محدودیت فایل های آپلود وردپرس خود را با پیمایش به بررسی کنید رسانه ها -> جدید اضافه کن از داشبورد سرپرست

این تصویر به شما نشان می دهد که چگونه حداکثر اندازه آپلود فایل وردپرس خود را بررسی کنید.  می توانید از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا نیاز به افزایش حداکثر محدودیت دارید یا خیر استفاده کنید.این تصویر به شما نشان می دهد که چگونه حداکثر اندازه آپلود فایل وردپرس خود را بررسی کنید.  می توانید از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا نیاز به افزایش حداکثر محدودیت دارید یا خیر استفاده کنید.

در حالی که حداکثر محدودیت فایل آپلود برای استفاده منظم بیش از اندازه کافی است، مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به آپلود فایل های بزرگ داشته باشید. این می تواند مشکل ساز باشد زیرا بارگذاری فایل های بزرگتر از اندازه مجاز منجر به ‘فایل آپلود شده از دستور upload_max_filesize در php.ini بیشتر است“خطا

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش افزایش حداکثر حجم فایل آپلود در وردپرس: 3 راه + دلیل برای انجام آن 8

نتیجه

علیرغم اعمال حداکثر اندازه آپلود فایل، وردپرس به شما اجازه می دهد محدودیت خود را افزایش دهید. آموزش بالا نشان می دهد که راه های متعددی برای افزایش حداکثر حجم آپلود فایل وردپرس وجود دارد. اگر این روش ها برای شما کار نمی کنند، بهتر است با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید و اجازه دهید آن ها آن را برای شما تغییر دهند.

آموزش های پیشرفته وردپرس را پیدا کنید

افزایش محدودیت حافظه
اندازه آپلود PHP Max را تغییر دهید
مرحله بندی وردپرس
صفحه سازهای وردپرس
Pingback چیست