به روز رسانی قالب خود به طور منظم وب سایت وردپرس شما را سریع و ایمن نگه می دارد. به علاوه، به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های مفید جدید و وصله‌های امنیتی را می‌دهد. با این حال، برخی از کاربران ممکن است مطمئن نباشند که چگونه یک پوسته وردپرس را به‌روزرسانی کنند، مخصوصاً زمانی که با تکه‌های کد سفارشی اصلاح شده است.

خوشبختانه، به روز رسانی قالب خود در وردپرس نسبتاً ساده است. ابتدا باید یک نسخه پشتیبان و یک سایت مرحله بندی ایجاد کنید. سپس، می توانید موضوع را از داشبورد وردپرس یا به صورت دستی با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا یک مدیر فایل به روز کنید.

در این پست به شما نشان خواهیم داد که چگونه تم های رایگان و ممتاز را در وردپرس به روز کنید. سپس، شما را از طریق مراحل به‌روزرسانی یک تم سفارشی راهنمایی می‌کنیم. بیا شروع کنیم.

روش به روز رسانی قالب وردپرس

اگر یک فایل سفارشی یا کد سفارشی در پوشه‌های تم خود دارید، باید به بخش بعدی بروید. در غیر این صورت، هر یک از تغییراتی که در چیدمان طرح زمینه ایجاد کرده اید را از دست خواهید داد.

با این حال، اگر مانند بسیاری از کاربران وردپرس هستید، ممکن است فقط با استفاده از تنظیمات داخلی آن تغییراتی را در قالب ایجاد کرده باشید – به عنوان مثال، از طریق Customizer WordPress یا Full Site Editor (FSE). اگر اینطور است، می‌توانید مراحل زیر را برای به‌روزرسانی طرح زمینه فعلی خود دنبال کنید.

مطالعه پیشنهادی

مقاله ما را بررسی کنید روی روش نصب تم های وردپرس با استفاده از سه روش مختلف، همراه با نکاتی برای جابجایی بین تم ها.

1. یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید

قبل از شروع هر به روز رسانی تم اصلی، مهم است که یک نسخه پشتیبان جدید از سایت خود ایجاد کنید.

حتی اگر قبلاً به طور خودکار پشتیبان گیری خودکار انجام می دهید، بهتر است مطمئن شوید که نسخه به روز سایت خود را دارید. روی دست به این ترتیب، اگر مشکلی در به‌روزرسانی تم پیش آمد، می‌توانید به سرعت سایت خود را به حالت اولیه بازگردانید.

کاربران وردپرس می توانند با استفاده از افزونه یا به صورت دستی با استفاده از FTP و phpMyAdmin یک نسخه پشتیبان تهیه کنند. اگر شما یک هاستینگer مشتری، راحت ترین کار این است که از سایت وردپرس خود از hPanel نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به سادگی وارد حساب هاست خود شوید و به داشبورد hPanel دسترسی پیدا کنید. سپس، پیدا کنید فایل ها را در نوار کناری قرار داده و کلیک کنید روی پشتیبان گیری:

پشتیبان گیری از وردپرس در hPanel.

جایی که می گوید پشتیبان گیری از فایل ها، کلیک روی انتخاب کنید:

مدیریت پشتیبان گیری از وردپرسمدیریت پشتیبان گیری از وردپرس

در مرحله بعد، به سادگی یک تاریخ را از کادر بازشو انتخاب کنید و ضربه بزنید گام بعدی. اگر می خواهید از کل سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، انتخاب کنید public_html. همچنین، فایل‌های خاصی را که می‌خواهید در نسخه پشتیبان خود قرار دهید انتخاب کنید:

دانلود فایل های پشتیبان وردپرس.دانلود فایل های پشتیبان وردپرس.

سپس، کلیک کنید روی دانلود تمامی فایل ها.

روش به روز رسانی قالب وردپرس در 4 مرحله و حفظ سفارشی سازی تمروش به روز رسانی قالب وردپرس در 4 مرحله و حفظ سفارشی سازی تم
روش به روز رسانی قالب وردپرس در 4 مرحله و حفظ سفارشی سازی تم 32

2. یک سایت Staging ایجاد کنید

در مرحله بعد، می خواهید یک سایت استیجینگ ایجاد کنید. این یک کپی از وب سایت زنده شما است که برای عموم قابل دسترسی نیست.

سایت استیجینگ مکانی ایده آل برای آزمایش ویژگی های جدید یا ایجاد تغییرات در وب سایت شما است. این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی در مورد عیب یابی سایت خود، قالب وردپرس خود را در یک محیط امن به روز کنید.

به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که نسخه به روز شده سالم است و با هیچ کد دیگری مغایرت ندارد روی سایت شما. اکثر میزبان های وب با کیفیت ابزارهای صحنه سازی را با راه حل های میزبانی ارائه می دهند. در هاستینگer، هنگام خرید یک طرح میزبانی وب کسب و کار، که در شروع می شود، شامل می شود 3.99 دلار در ماه.

به عنوان یک هاستینگer مشتری، می توانید از hPanel به ابزار مرحله بندی دسترسی داشته باشید. با ورود به حساب هاست خود شروع کنید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در داشبورد، به وردپرس → مرحله بندی:
ایجاد سایت استیجینگ در Hostinger.ایجاد سایت استیجینگ در Hostinger.
  1. اگر ابزار مرحله‌بندی در برنامه میزبانی شما گنجانده شده است، کلیک کنید روی مرحله بندی ایجاد کنید.
  2. زیر دامنه ای را که می خواهید برای سایت استیجینگ خود استفاده کنید وارد کنید و کلیک کنید روی ایجاد کردن.
  3. صبر کنید تا محیط صحنه شما آماده شود. توجه داشته باشید که این process تنظیم می تواند تا 15 دقیقه طول بکشد.

اگر برنامه شما شامل ابزارهای مرحله‌بندی نیست یا با ارائه‌دهنده دیگری هستید، می‌توانید یک محیط مرحله‌بندی را در وردپرس به صورت دستی یا با تماس با وب خود راه‌اندازی کنید. host. گزینه دیگر استفاده از یک پلاگین مرحله بندی مانند است WP Staging.

پلاگین WP Staging.پلاگین WP Staging.

3. تم وردپرس را به روز کنید روی سایت مرحله بندی و تست

اکنون، بیایید روش به روز رسانی یک تم موجود را پوشش دهیم. چندین گزینه برای این وجود دارد. ابتدا می توانید قالب خود را از پنل مدیریت وردپرس به روز کنید. با این حال، امکان به روز رسانی پوسته وردپرس به صورت دستی با استفاده از FTP یا مدیر فایل نیز وجود دارد.

روش به روز رسانی قالب وردپرس از پنل مدیریت

ساده ترین راه برای به روز رسانی تم نصب شده این است که آن را از پنل مدیریت یا داشبورد وردپرس انجام دهید. برای شروع، وارد وب سایت خود شوید و به آن سر بزنید داشبورد به روز رسانی ها:

صفحه به روز رسانی وردپرسصفحه به روز رسانی وردپرس

از آنجا، می توانید ببینید که سایت شما کدام نسخه وردپرس را اجرا می کند و هر تم یا افزونه را بررسی کنید.

این تم ها در بخش به‌روزرسانی‌های تم موجود است یا خیر. به سادگی کادر کنار تم های فعال یا غیرفعال را که می خواهید به روز کنید علامت بزنید و کلیک کنید روی به روز رسانی تم ها

علاوه بر این، می توانید نسخه قالب وردپرس خود را با رفتن به به روز رسانی کنید ظاهر → مضامین در داشبورد وردپرس شما:

تم های وردپرس را از صفحه Appearance به روز کنید.تم های وردپرس را از صفحه Appearance به روز کنید.

اگر به‌روزرسانی‌ها در دسترس باشند، یک اعلان و یک پیوند می‌بینید روی بالای موضوعی که می گوید اکنون به روز رسانی کنید.

روش به روز رسانی قالب وردپرس با استفاده از FTP

در حالی که روش فوق مطمئناً ساده ترین راه برای به روز رسانی تم شما است، شما همچنین می توانید کار را با استفاده از یک پروتکل انتقال فایل (FTP) تکمیل کنید. FTP شما را قادر می سازد تا از راه دور از کامپیوتر به فایل های وب سایت خود متصل شوید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  مبانی اسکرپینگ وب پایتون

ابتدا باید یک اتصال FTP امن را با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP پیکربندی کنید FileZilla.

پس از نصب برنامه، FileZilla را باز کنید و اعتبار FTP خود را در بالای صفحه وارد کنید. شما می توانید جزئیات ورود به FTP را در حساب میزبانی خود پیدا کنید.

پس از اتصال به وب سایت خود، پوشه ریشه سایت وردپرس خود را پیدا کنید – معمولاً اینطور است public_html. سپس، کلیک کنید روی wp-content و خود را باز کنید تم ها پوشه:

دسترسی به پوشه تم های وردپرس از طریق Filezilla.دسترسی به پوشه تم های وردپرس از طریق Filezilla.

موضوع فعال خود را در پوشه پیدا کنید. شما باید نام فایل را تغییر دهید و “_old” را به انتهای نام فایل اضافه کنید.

سپس، راست کلیک کنید روی فایل را انتخاب کنید و دانلود:

دانلود یک فایل تمدانلود یک فایل تم

اکنون باید نسخه جدید بسته تم را در رایانه خود دانلود کنید. بنابراین، به سمت فرود موضوع بروید page در دایرکتوری تم های وردپرس یا وب سایت رسمی آن. تم را دانلود کنید ZIP فایل به طوری که آماده آپلود در وردپرس باشد.

سپس به FileZilla برگردید و به FileZilla برگردید تم ها پوشه برای آپلود فایل جدید. در این مرحله، تم به روز شده نصب خواهد شد روی سایت وردپرس خود را، اما همچنان باید آن را فعال کنید.

در داشبورد وردپرس خود، احتمالاً دو تم خواهید دید – یکی با نسخه قدیمی تر (که “_old” را به آن اضافه کرده اید) و دیگری با تم به روز شده.

کلیک روی فعال کنید در کنار نسخه به روز شده جدید طرح زمینه شما:

یک قالب وردپرس را فعال کنید.یک قالب وردپرس را فعال کنید.

ممکن است از شما خواسته شود که فایل‌های تم قدیمی را بازنویسی کنید. در این صورت اقدام را ادامه دهید. اگر از شما خواسته نشد که طرح زمینه را بازنویسی کنید، پس از فعال کردن موفقیت آمیز تم جدید، فایل تم قدیمی را حذف کنید.

روش به روز رسانی قالب وردپرس با مدیریت فایل

اگر از FTP استفاده نمی کنید، ممکن است تعجب کنید که چگونه یک تم را با یک مدیر فایل به روز کنید. این process شبیه به استفاده از FTP است – تنها تفاوت این است که شما موضوع را مستقیماً از طریق حساب میزبانی خود به روز می کنید.

به عنوان یک هاستینگer مشتری، به‌روزرسانی یک تم از طریق hPanel آسان است. پس از ورود به حساب کاربری خود، به hPanel وب سایت دسترسی پیدا کرده و کلیک کنید روی وردپرس در نوار کناری

سپس، انتخاب کنید امنیت و به پایین اسکرول کنید تم های نصب شده بخش:

تم های نصب شده در hPanel.تم های نصب شده در hPanel.

در اینجا می توانید تمام تم های نصب شده را مشاهده کنید روی وبسایت شما. این توصیه زمانی که به‌روزرسانی تم موجود باشد، ستون به شما اطلاع می‌دهد.

برای به روز رسانی یک تم، کلیک کنید روی سه نقطه سمت راست آن را انتخاب کنید به روز رسانی:

یک تم وردپرس را در hPanel به روز کنید.یک تم وردپرس را در hPanel به روز کنید.

پیامی وجود خواهد داشت که به شما هشدار می دهد ممکن است به روز رسانی وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای ادامه، کلیک کنید روی به روز رسانی. این process فورا آغاز خواهد شد.

مهم نیست که کدام روش را انتخاب می کنید، همیشه ایده خوبی است که تم جدید را با پیش نمایش سایت خود آزمایش کنید روی پس از تکمیل به روز رسانی، front-end.

4. به روز رسانی را منتشر کنید

پس از بررسی درستی عملکرد تم، آماده انتشار به‌روزرسانی از سایت مرحله‌بندی به سایت زنده هستید. برای انجام این کار، به وردپرس → مرحله بندی روی hPanel.

شما باید سایت استیجینگ خود را که در اینجا فهرست شده است پیدا کنید. کنار صحنه سازی را مدیریت کنید دکمه، سه نقطه عمودی وجود دارد.

کلیک روی نقطه ها را انتخاب کنید انتشار. سپس، ضربه بزنید انتشار دکمه روی پنجره پاپ آپ برای ادامه به خاطر داشته باشید که اعمال تغییرات در سایت زنده شما ممکن است تا 15 دقیقه طول بکشد.

چگونه یک قالب وردپرس سفارشی را به روز کنیم

اکنون می دانید که چگونه یک تم استاندارد را با استفاده از محبوب ترین روش ها به روز کنید. با این حال، اگر قالب وردپرس خود را سفارشی کرده اید، باید از روش دیگری برای جلوگیری از از دست دادن تغییراتی که ایجاد کرده اید استفاده کنید.

شاید کدی را به فایل توابع تم خود اضافه کرده باشید یا CSS را به فایل شیوه نامه آن اضافه کرده باشید. یا، شاید شما تغییراتی در موضوع ایجاد کرده اید index.php یا footer.php قالب ها

اگر قالب وردپرس خود را به روش معمول به روز رسانی کنید، فایل های قالب بازنویسی می شوند و در نهایت سفارشی سازی را از دست خواهید داد. با این حال، همچنان می‌توانید با استفاده از مراحل زیر، طرح زمینه را با حفظ نسخه سفارشی‌شده قدیمی آن به‌روزرسانی کنید.

1. یک نسخه پشتیبان و یک سایت مرحله بندی ایجاد کنید

همانطور که بحث کردیم، تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت وردپرس خود در صورت بروز مشکل بسیار مهم است. با این حال، زمانی که یک تم سفارشی را به‌روزرسانی می‌کنید، اهمیت ویژه‌ای دارد.

این به این دلیل است که برای اعمال سفارشی‌سازی‌ها در فایل‌های تم جدید یا پوشه تم فرزندتان، باید از فایل‌های تم پشتیبان استفاده کنید. برای تهیه نسخه پشتیبان از سایت وردپرس خود، می توانید از یک افزونه پشتیبان یا hPanel استفاده کنید. برای اطلاع از روش انجام این کار به مرحله یک از بخش قبل مراجعه کنید.

مانند به‌روزرسانی یک تم استاندارد، راه‌اندازی یک سایت استیجینگ نیز ایده خوبی است. به این ترتیب می توانید موضوع خود را در محیطی امن به روز کنید.

2. یک تم کودک ایجاد کنید

برای به روز رسانی یک پوسته وردپرس که سفارشی کرده اید، باید یک تم فرزند ایجاد کنید. این تفاوت اصلی بین به‌روزرسانی یک تم استاندارد و سفارشی است. طرح‌های زمینه کودک سبک، ویژگی‌ها و عملکرد تم اصلی یا اصلی را به ارث می‌برند.

پس از راه‌اندازی طرح زمینه فرزند، می‌توانید تغییرات را مستقیماً روی آن اعمال کنید و طرح زمینه اصلی بی‌تأثیر باقی می‌ماند. سپس، از آنجایی که تغییرات در فایل‌های تم فرزند ذخیره می‌شوند، می‌توانید تم والد را بدون از دست دادن سفارشی‌سازی‌ها به‌روزرسانی کنید.

برای ایجاد یک تم کودک، می توانید از یک افزونه استفاده کنید یا به صورت دستی با استفاده از کد آن را بسازید.

همچنین ایده خوبی است که وردپرس را به صورت محلی نصب کنید تا یک تم کودک ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید تغییراتی را بدون تأثیرگذاری روی سایت زنده ایجاد کنید.

3. فایل های تم سفارشی شده را به تم کودک اضافه کنید

اکنون، ممکن است از خود بپرسید که چگونه با استفاده از یک طرح زمینه کودک، طرح زمینه موجود خود را به روز کنید. همانطور که اشاره کردیم، شما می توانید یک تم کودک را به روش های مختلف ایجاد کنید.

با این حال، اگر یک طرح زمینه کودک را به صورت دستی با استفاده از مدیر فایل تنظیم کنید، باید یک شیوه نامه و فایل توابع را به پوشه تم خود اضافه کنید:

افزودن شیوه نامه و فایل functions.php.افزودن شیوه نامه و فایل functions.php.

این باعث می‌شود که فایل‌های تم فرزند، سبک‌ها و توابع را از موضوع اصلی به ارث ببرند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش تغییر پورت SSH روی VPS، پورت های رایج و روش انتخاب مناسب

سپس، باید هر گونه سفارشی‌سازی را که در فایل‌های موضوع اصلی زیر انجام داده‌اید شناسایی کنید:

  • فایل functions.php. توابعی را که به فایل توابع طرح زمینه اصلی خود اضافه کردید کپی کنید و در فایل توابع طرح زمینه فرزند خود جایگذاری کنید.
  • فایل style.css. هر کد سفارشی را که به شیوه نامه طرح زمینه اصلی خود اضافه کرده اید کپی کنید و آن را در فایل شیوه نامه طرح زمینه فرزند خود جایگذاری کنید.
  • قالب ها هر فایل قالب اصلاح شده مانند index.php یا footer.php، یا فایل های تم جدید مانند الگوهای سفارشی، باید در طرح زمینه فرزند کپی شوند.

پس از تکمیل این مرحله، طرح زمینه کودک شما کاملاً تنظیم و آماده فعال شدن است.

4. تم کودک را فعال و تست کنید

پس از ذخیره تمام سفارشی‌سازی‌ها در پوسته کودک، نوبت به فعال کردن تم کودک می‌رسد روی وبسایت شما.

به سادگی به ظاهر → مضامین روی داشبورد وردپرس شما سپس، تم فرزند را پیدا کرده و کلیک کنید روی فعال کنید.

به یاد داشته باشید که تم را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند. برای مثال، بررسی کنید که آیا سفارشی‌سازی‌های شما همانطور که باید عمل می‌کنند یا خیر. علاوه بر این، صفحاتی را که از فایل‌های قالبی که قبلاً کپی کرده‌اید استفاده می‌کنند، بررسی کنید.

5. تم والدین را به روز کنید

هنگامی که تأیید کردید که طرح زمینه کودک فعال و کار می کند، باید طرح زمینه والد را به روز کنید. حتماً از یک محیط استیجینگ استفاده کنید که در آن ابتدا بتوانید این کار را انجام دهید.

اگر تم خود را از طریق دایرکتوری قالب وردپرس نصب کرده اید، به داشبورد → به روز رسانی ها برای به روز رسانی تم والد:

به روز رسانی تم در داشبورد وردپرس.به روز رسانی تم در داشبورد وردپرس.

در غیر این صورت، به ظاهر → مضامین برای اجرای آپدیت در آنجا اگر یک تم ممتاز را پس از خرید آن دانلود کردید، باید آن را از طریق تم ها برگه

حالا دوباره سایت خود را تست کنید. به صفحات محتوای خود نگاهی بیندازید و هر عنصر تعاملی را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که برای بازدیدکنندگان سایت کار می کند. سپس، هنگامی که از به‌روزرسانی‌ها راضی بودید، تغییرات را از سایت استیجینگ خود به سایت زنده فشار دهید.

چرا باید قالب وردپرس خود را به روز کنید؟

در حالی که به‌روزرسانی یک موضوع ممکن است مشکلی به نظر برسد، اما این یک وظیفه تعمیر و نگهداری مهم است. در اینجا چند دلیل کلیدی وجود دارد که چرا باید تم خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

امنیت

یکی از دلایل اصلی برای اجرای یک تم به روز شده این است که وب سایت وردپرس خود را ایمن نگه دارید. هر نرم افزار قدیمی روی سایت شما، چه نرم افزار اصلی، چه افزونه های وردپرس یا تم، می تواند وب سایت شما را در برابر حملات سایبری آسیب پذیرتر کند.

این به این دلیل است که فایل‌های تم قدیمی می‌توانند دارای آسیب‌پذیری‌هایی باشند که برای هکرها شناخته شده است. این شکاف‌های امنیتی، استفاده از نرم‌افزار را به عنوان یک درب پشتی برای دسترسی به سایت شما برای عوامل مخرب آسان‌تر می‌کند.

پس از نفوذ، هکرها می توانند مشکلات امنیتی وردپرس بیشتری ایجاد کنند، مانند آلوده کردن سایت شما به بدافزار. علاوه بر این، اکثر به‌روزرسانی‌های پوسته وردپرس با رفع اشکالاتی ارائه می‌شوند که در نسخه قبلی وجود ندارد، که برای تقویت سایت وردپرس شما مفید است.

کارایی

در حالی که امنیت انگیزه ای قوی برای به روز رسانی تم شما است، شما همچنین می توانید با اجرای آخرین نسخه تم، عملکرد وب سایت خود را بهینه کنید. این به این دلیل است که به‌روزرسانی‌های تم اغلب شامل کدهای پیشرفته و اصلاح‌شده‌ای هستند که وب‌سایت شما را سبک‌تر و سریع‌تر می‌کند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های تم سازگاری با نرم‌افزار اصلی وردپرس را تضمین می‌کنند. به عنوان مثال، زمانی که نسخه جدیدی از وردپرس منتشر می شود، اکثر توسعه دهندگان موضوع را در برابر نسخه جدید آزمایش می کنند و تغییرات لازم را اعمال می کنند. بنابراین، ایده خوبی است که هر زمان که وردپرس را به روز می کنید، موضوع سایت خود را به روز کنید.

ویژگی های جدید

به طور معمول، زمانی که ویژگی‌های جدیدی در دسترس باشد، توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی تم را منتشر می‌کنند. این ممکن است به درخواست کاربران باشد، یا یک توسعه‌دهنده تم ممکن است ویژگی‌هایی را برای همگام شدن با آخرین نسخه وردپرس معرفی کند.

به عنوان مثال، زمانی که وردپرس گوتنبرگ را منتشر کرد، برخی از تم ها یک تم ساز مبتنی بر بلوک را اضافه کردند تا به راحتی با ویرایشگر جدید ادغام شوند. توسعه دهندگان تم تنظیمات مشابهی را برای ویرایشگر کامل سایت (FSE) انجام دادند، که به شما امکان می دهد از بلوک ها برای ویرایش قسمت های قالب مانند سرصفحه و پاورقی استفاده کنید.

روش به روز رسانی قالب وردپرس در 4 مرحله و حفظ سفارشی سازی تمروش به روز رسانی قالب وردپرس در 4 مرحله و حفظ سفارشی سازی تم
روش به روز رسانی قالب وردپرس در 4 مرحله و حفظ سفارشی سازی تم 33

نتیجه

یکی از بهترین راه ها برای سریع و ایمن نگه داشتن وب سایت خود، به روز رسانی قالب وردپرس است. به این ترتیب، می توانید به آخرین ویژگی ها برای بهبود عملکرد و طراحی وب سایت خود دسترسی داشته باشید.

قبل از به‌روزرسانی یک موضوع، مهم است که یک نسخه پشتیبان و یک سایت مرحله‌بندی ایجاد کنید. سپس، می توانید موضوع را از پنل مدیریت به روز کنید یا این کار را به صورت دستی با استفاده از FTP یا مدیر فایل انجام دهید.

اگر کد طرح زمینه خود را سفارشی کرده اید، باید یک طرح زمینه کودک ایجاد کنید تا مطمئن شوید هیچ یک از تغییرات را از دست ندهید. سپس، به‌سادگی به‌روزرسانی را از محیط مرحله‌بندی به وب‌سایت زنده خود فشار دهید و آن را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند.

با دنبال کردن مراحل این مقاله، می توانید مطمئن شوید که موضوع وب سایت وردپرس شما همیشه به روز است.

روش به روز رسانی سوالات متداول قالب وردپرس

اگر هنوز در مورد روش به‌روزرسانی تم‌ها شک دارید، ما به برخی از رایج‌ترین سؤالات زیر پاسخ داده‌ایم.

آیا می توانم یک قالب وردپرس را به طور خودکار به روز کنم؟

آره. برای به‌روزرسانی خودکار یک طرح زمینه، باید به آن بروید ظاهر → مضامین از داشبورد وردپرس شما. کلیک روی موضوعی که در حال حاضر فعال است روی سایت خود را انتخاب کنید به روز رسانی خودکار را فعال کنید. همیشه می‌توانید به‌روزرسانی‌های خودکار را در فرصتی دیگر غیرفعال کنید.

چگونه می توانم به روز رسانی های قالب وردپرس خود را بررسی کنم؟

اگر می‌خواهید به‌روزرسانی تم را بررسی کنید، به پنل مدیریت وردپرس وارد شوید. سپس برو به داشبورد → به روز رسانی ها. به پایین اسکرول کنید تم ها بخش در پایین صفحه نمایش لیستی از تم های نصب شده شما با به روز رسانی های موجود وجود خواهد داشت.

چگونه می توانم پوسته وردپرس خود را بدون از دست دادن تنظیمات به روز کنم؟

اگر کد سفارشی را به فایل‌های تم خود اضافه کرده‌اید، اگر آن را با استفاده از روش‌های استاندارد به‌روزرسانی کنید، تغییرات را از دست خواهید داد. برای جلوگیری از این امر، ابتدا یک تم فرزند ایجاد کنید تا فایل های سفارشی شده را ذخیره کنید. سپس، طرح زمینه والد را به‌روزرسانی کنید و سفارشی‌سازی‌های تم فرزندتان را دوباره به پوشه تم به‌روز اضافه کنید.

آیا به روز رسانی قالب وردپرس باعث شکسته شدن سایت من می شود؟

وقتی قالب خود را در وردپرس به روز می کنید، همیشه خطری وجود دارد. ممکن است به‌روزرسانی بدی را تجربه کنید، یا ممکن است به‌روزرسانی با نرم‌افزار موجود مغایرت داشته باشد روی سایت شما. به همین دلیل است که بهتر است یک نسخه پشتیبان از وب‌سایت جدید تهیه کنید، فقط در صورت امکان. همچنین توصیه می‌کنیم ابتدا به‌روزرسانی را در یک محیط مرحله‌بندی اجرا کنید تا از ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنید.