نحوه تغییر صفحه اول در وردپرس: 4 روش آسان

وردپرس شما homepage به طور معمول اولین است page کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما می بینند. هرچه بهتر به نظر برسد، احتمال اینکه بازدیدکنندگان زمان بیشتری را برای مرور سایت وردپرس شما صرف کنند و در نهایت مشتری شوند، بیشتر می شود.

خوشبختانه، شما می توانید یک وردپرس سفارشی ایجاد کنید homepage طراحی که محتوای انتخابی شما را به جای نمایش جدیدترین پست های وبلاگ برجسته می کند. در این مقاله، چهار روش برای تغییر پیش‌فرض شما را پوشش می‌دهیم homepage در وردپرس

ابتدا اجازه دهید در مورد مزایای داشتن یک سفارش صحبت کنیم homepage و چرا باید یکی را طراحی کنید.

یک صفحه وردپرس page اصلی است page از یک وب سایت بیشتر به عنوان شناخته شده است homepage، به بازدیدکنندگان ایده ای از محتوا و عملکرد وب سایت می دهد. از دیدگاه بازاریابی، الف homepage برای حفظ بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به سرنخ ضروری است.

چرا صفحه اصلی وردپرس را تغییر دهید

با اکثر تم های وردپرس، شما homepage پست های اخیر وبلاگ را به طور پیش فرض نمایش می دهد. اگر وب سایت زنده شما وبلاگ نداشته باشد یا نخواهید آن را به عنوان محتوای اصلی سایت برجسته کنید، ممکن است مشکل ساز شود.

علاوه بر این، از داشتن یک سفارشی سود خواهید برد homepage در وردپرس اگر تبلیغاتی در حال انجام باشد روی فروشگاه آنلاین شما در حال نمایش آن روی جلو page می تواند به جذب بازدید کننده و ایجاد فروش کمک کند.

در اینجا یک نمونه از هاستینگer’s homepage، نمایش تبلیغات میزبانی وب در حال انجام:

Hostinger's homepage به نمایش گذاشتن قرارداد میزبانی وب جمعه سیاه در حال انجامHostinger's homepage به نمایش گذاشتن قرارداد میزبانی وب جمعه سیاه در حال انجام

بسته به روی اهداف خود را، ممکن است بخواهید محتوای دیگر را برجسته کنید روی وب سایت وردپرس شما homepage. با سفارشی کردن اولین page بازدیدکنندگان معمولاً می بینند، شانس بیشتری برای دستیابی به آنها خواهید داشت.

به یاد داشته باشید که الف homepage همان فرود نیست page. آ homepage هویت برند وب سایت را منتقل می کند و دروازه ورود به سایر صفحات وب است. در همین حال، یک فرود page هدف بازاریابی خاصی دارد و اغلب کاربران را به یک وب سایت تجاری هدایت می کند.

روش تغییر صفحه اول وردپرس

چهار راه آسان برای تغییر وجود دارد homepage در وردپرس، همه اینها را می توان از داشبورد مدیریت وردپرس خود انجام داد. راحت ترین را برای خود انتخاب کنید.

نکته حرفه ای

قبل از ایجاد هرگونه تغییر در وب سایت خود، توصیه می کنیم ابتدا حالت نگهداری وردپرس را فعال کنید. به این ترتیب، دیگر نگران لکنت بازدیدکنندگان نخواهید بود روی وب سایت شما در حالی که آن را تغییر می دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش رفع عدم ارسال ایمیل توسط وردپرس با افزونه روی hPanel و بیشتر

یک پست را به عنوان صفحه اصلی تنظیم کنید

اگر نمی خواهید خود را طراحی کنید homepage از ابتدا، وردپرس به شما اجازه می دهد یک پست را به عنوان یک جلو ثابت تنظیم کنید page. برای اینکه این روش کار کند، باید از قبل پست وردپرس را ایجاد کنید.

در اینجا روش تغییر سایت شما آمده است homepage با یک پست وردپرس موجود:

  1. پستی را که می خواهید ایجاد کنید به عنوان جدید ویرایش کنید homepage. بررسی به بالای وبلاگ بچسبید کادری که همیشه در بالای لیست پست وبلاگ شما ظاهر شود.
قرار دادن یک پست وبلاگ در بالای لیست پست وبلاگ با استفاده از ویژگی چسبندهقرار دادن یک پست وبلاگ در بالای لیست پست وبلاگ با استفاده از ویژگی چسبنده
  1. کلیک به روز رسانی برای ذخیره تغییر
  2. رفتن به تنظیمات خواندن از داشبورد وب سایت خود برای دسترسی به وردپرس homepage تنظیمات.
برای تغییر خود، از داشبورد مدیریت وردپرس به منوی Reading بروید homepageظاهربرای تغییر خود، از داشبورد مدیریت وردپرس به منوی Reading بروید homepageظاهر
  1. ترک شما homepage نمایش می دهد گزینه ای به مقدار پیش فرض آن، نمایش آخرین پست های وبلاگ. تعداد را تغییر دهید صفحات وبلاگ حداکثر نمایش داده می شوند به 1 و آن را برای نمایش a تنظیم کنید متن کامل.
تغییر وردپرس homepage از منوی تنظیمات خواندنتغییر وردپرس homepage از منوی تنظیمات خواندن
  1. اصابت ذخیره تغییرات. حالا مال شما homepage باید فقط وبلاگ وردپرس انتخابی شما را نمایش دهد page. می‌توانید هر زمان که بخواهید با اعمال ویژگی چسبنده در پست دیگری که انتخاب کرده‌اید و پست قبلی را غیرفعال کنید، پست را جایگزین کنید.
نمونه ای از وردپرس سفارشی homepage نمایش یک پستنمونه ای از وردپرس سفارشی homepage نمایش یک پست

یک قالب صفحه سفارشی وردپرس را به عنوان صفحه جلویی بسازید

ایجاد یک قالب وردپرس سفارشی می تواند انعطاف پذیری بیشتری را در طراحی نمای خود به شما بدهد page.

اکثر تم های وردپرس با وبلاگ از پیش ساخته شده ارائه می شوند page قالب هایی که می توانید برای اهداف مختلف تغییر دهید و مجددا استفاده کنید. با ایجاد یک سفارش homepage قالب، می توانید محتوا و طرح را به دلخواه تغییر دهید و فقط در آینده تغییرات لازم را انجام دهید.

در این روش از ویرایشگر سایت وردپرس، که در حال حاضر در نسخه بتا است. برای اینکه کار کند، موضوع شما باید از ویرایش کامل سایت پشتیبانی کند.

مراحل زیر را برای ایجاد نمای سفارشی خود دنبال کنید page قالب در وردپرس:

  1. هدایت به ظاهر ویرایشگر از داشبورد وب سایت وردپرس شما.
نسخه بتا ویرایشگر سایت در منوی Appearance قرار داردنسخه بتا ویرایشگر سایت در منوی Appearance قرار دارد

اگر نمی توانید منوی ویرایشگر سایت وردپرس را پیدا کنید، ممکن است موضوع فعلی شما از این ویژگی پشتیبانی نکند. با استفاده از عبارت، موضوع جدیدی را جستجو کنید که مطابق با این نیاز باشد ویرایش کامل سایت فیلتر ویژگی برای این آموزش، ما استفاده خواهیم کرد بیست و بیست و دو.

فیلتر کردن تم هایی که از ویرایشگر سایت با استفاده از عملکرد فیلتر ویژگی پشتیبانی می کنندفیلتر کردن تم هایی که از ویرایشگر سایت با استفاده از عملکرد فیلتر ویژگی پشتیبانی می کنند
  1. کلیک روی نماد وردپرس روی گوشه سمت چپ بالای page. انتخاب کنید قالب ها و ضربه بزنید جدید اضافه کن دکمه در گوشه بالا سمت راست
  2. را انتخاب کنید صفحه اول گزینه.
ایجاد یک سفارش جدید page قالب از طریق ویرایشگر سایتایجاد یک سفارش جدید page قالب از طریق ویرایشگر سایت
  1. وردپرس به طور خودکار شما را به ویرایشگر قالب وردپرس هدایت می کند. طراحی کنید homepage همانطور که دوست دارید، برای مثال، بلوک ها یا تصاویر جدید را از کتابخانه رسانه اضافه کنید.
  2. هنگامی که از طراحی خود راضی شدید، ضربه بزنید صرفه جویی.
ایجاد یک سفارش جدید page قالب با استفاده از ویرایشگر بلوک وردپرسایجاد یک سفارش جدید page قالب با استفاده از ویرایشگر بلوک وردپرس
  1. اگر process موفق است، رسم جدید page قالب در لیست ظاهر می شود قالب ها. کلیک روی هر زمان که می خواهید وردپرس خود را به روز کنید، قالب را از طریق ویرایشگر سایت تغییر دهید homepageنگاه
رسم جدید page الگو در منوی Templates ظاهر می شودرسم جدید page الگو در منوی Templates ظاهر می شود

یک صفحه اصلی ثابت در وردپرس تنظیم کنید

این روش برای وب‌سایت‌هایی که نیازی به به‌روزرسانی دائمی ندارند، بهترین کار را دارد. یک استاتیک homepage تنها در صورتی تغییر می کند که آن را به صورت دستی به روز کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تابع get_posts وردپرس چیست و چگونه از آن برای ساخت لیست پست های PHP استفاده کنیم

در اینجا مراحل راه اندازی استاتیک آورده شده است page به عنوان شما homepage:

  1. رفتن به صفحات جدید اضافه کن از داشبورد وردپرس شما.
  2. استاتیک جدید را طراحی کنید page همانطور که دوست دارید و ضربه بزنید انتشار.
ایجاد یک استاتیک جدید page در وردپرسایجاد یک استاتیک جدید page در وردپرس
  1. هدایت به تنظیمات خواندن. برای شما homepage نمایش می دهد را انتخاب کنید یک استاتیک page گزینه.
  2. کلیک روی منوی کشویی کنار صفحه نخست گزینه و استاتیک جدید را انتخاب کنید page شما قبلا ایجاد کردید
راه اندازی یک استاتیک جدید homepage در وردپرسراه اندازی یک استاتیک جدید homepage در وردپرس
  1. بخش های دیگر را با تنظیمات پیش فرض خود رها کنید، سپس کلیک کنید ذخیره تغییرات.

اگر نیاز به تغییر دارید pageظاهر، این کار را از طریق صفحات منو یا تنظیم یک استاتیک جدید page با استفاده از همین مراحل

از یک تم سفارشی ساز برای ویرایش صفحه اصلی استفاده کنید

ساده ترین راه برای تغییر homepage این است که آن را مستقیماً با استفاده از Theme Customizer ویرایش کنید. در اینجا روش انجام آن آمده است:

  1. رفتن به ظاهر شخصی سازی از داشبورد وب سایت شما
دسترسی به Customizer Theme WordPress از داشبورد مدیریتدسترسی به Customizer Theme WordPress از داشبورد مدیریت
  1. از ابزارهای سفارشی سازی در برگه های منوی سمت چپ استفاده کنید یا کلیک کنید روی آیکون های مداد آبی برای تغییر عناصر موجود وب سایت. به عنوان مثال، را باز کنید تنظیمات صفحه اصلی گزینه ای برای تنظیم جلو pageنمایشگر
ابزارهای مختلف سفارشی سازی ارائه شده در Theme Customizerابزارهای مختلف سفارشی سازی ارائه شده در Theme Customizer
  1. پس از اتمام کار، کلیک کنید روی را انتشار دکمه بالای برگه های منو برای ذخیره تغییرات

در حالی که استفاده از سفارشی‌ساز داخلی آسان است، فقط چند گزینه سفارشی‌سازی برای ایجاد تغییرات اساسی دارد. برای سفارشی سازی های پیشرفته، توصیه می کنیم a page افزونه سازنده برخی از بهترین وردپرس ها page سازندگان عبارتند از Divi، Beaver Builder و WP Page Builder.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش تغییر صفحه اول در وردپرس: 4 روش آسان 32

نتیجه

داشتن یک طراحی خوب homepage می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار آنلاین شما داشته باشد. علاوه بر راه اندازی نام تجاری برای کل وب سایت خود، جلوی شما page همچنین به حفظ بازدیدها و تبدیل آنها به سرنخ و فروش کمک می کند.

بیایید چهار روش آسان تعویض جلو را مرور کنیم page در وردپرس:

  • یک وبلاگ تنظیم کنید page به عنوان یک وردپرس homepage.
  • سفارشی بسازید homepage قالب.
  • یک وردپرس استاتیک تنظیم کنید homepage.
  • از یک سفارشی ساز تم یا a page افزونه سازنده برای ویرایش جریان homepage.

اگر سؤال یا بازخورد بیشتری دارید، در زیر نظر دهید.

مطالب پیشنهادی

نمای کلی وردپرس یا وردپرس چیست؟
آموزش وردپرس برای مبتدیان
چگونه یک سایت وردپرس راه اندازی کنیم