ممکن است هر از چند گاهی پیام های خطا در وردپرس ظاهر شود، چه خطای اتصال پایگاه داده باشد یا یک خطای بحرانی.

یکی از پیام های خطای رایج وردپرس این است لینکی که دنبال کردید منقضی شده است. متأسفانه، این پیغام خطا علت را به شما نمی گوید و پیوند فقط شما را به قبلی برمی گرداند page.

این مقاله توضیح خواهد داد که چرا لینکی که دنبال کردید منقضی شده است پیام خطا رخ می دهد و سه راه برای رفع آن.

این لینکی که دنبال کردید منقضی شده است این خطا اغلب پس از آپلود تم یا افزونه ای که از حد مجاز حجم فایل بیشتر است، ظاهر می شود. ارائه دهندگان هاست معمولاً محدودیت های اندازه آپلود و زمان اجرا را در تنظیمات PHP خود برای بهبود عملکرد سرور دارند.

پیوندی که دنبال کردید دارای پیام خطای منقضی است

این محدودیت می تواند هنگام آپلود فایل ها، تم ها یا پلاگین های خاص مانع شما شود. می توانید محدودیت فعلی آپلود را ببینید روی پنل مدیریت وردپرس شما از طریق رسانه → افزودن جدید.

پانل رسانه جدید آپلود وردپرس، با اطلاعات برجسته از حداکثر اندازه فایل آپلودپانل رسانه جدید آپلود وردپرس، با اطلاعات برجسته از حداکثر اندازه فایل آپلود

توجه داشته باشید که لینکی که دنبال کردید منقضی شده است این تنها پیام خطایی نیست که ممکن است هنگام آپلود فایل‌های بزرگ که بیش از حد مجاز هستند دریافت کنید. برای مثال، اگر بخواهید یک فایل رسانه ای آپلود کنید، ممکن است دریافت کنید image.jpg از حداکثر اندازه بارگذاری برای این سایت بیشتر است بنر خطا

رفع لینکی که دنبال کردید منقضی شده است پیام خطا نیاز به افزایش حداکثر اندازه آپلود فایل دارد. بیایید سه راه برای انجام آن را ببینیم.

1. Limits را در فایل functions.php افزایش دهید

اولین روش برای رفع لینکی که دنبال کردید منقضی شده است با اصلاح است functions.php فایل. این ممکن است ساده ترین روش باشد، زیرا می توانید فایل های تم را مستقیماً از قسمت مدیریت وردپرس ویرایش کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. هدایت به ظاهر → ویرایشگر فایل تم. برای کاربران تم بلوک، به ابزارها → ویرایشگر فایل تم.
  2. لیستی از فایل های تم را در نوار کناری سمت راست خواهید دید. انتخاب کنید functions.php فایل.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  4 راه برای رفع "به نظر می رسد نصب PHP شما برنامه افزودنی MySQL را که توسط وردپرس مورد نیاز است را از دست داده است."
رابط ویرایشگر فایل تم وردپرس، با گزینه توابع تم هایلایت شده در نوار کناری سمت راست
رابط ویرایشگر فایل تم وردپرس، با گزینه توابع تم هایلایت شده در نوار کناری سمت راست
روش رفع خطای «لینکی که دنبال کردید منقضی شده است» در وردپرس (3 روش) 18
  1. قطعه کد زیر را اضافه کنید. مقدار را تنظیم کنید php_value upload_max_filesize هر جور راحتی.
@ini_set( 'upload_max_size' , '120M' );
@ini_set( 'post_max_size', '120M');
@ini_set( 'max_execution_time', '300' );
  1. به پایین اسکرول کنید و روی آن کلیک کنید به روز رسانی فایل دکمه.

شما همچنین می توانید دسترسی داشته باشید functions.php فایل با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا مدیر فایل میزبانی وب. رفتن به /public_html/wp-content/themes مسیر و پوشه تم فعال فعلی خود را باز کنید. سپس، را باز کرده و ویرایش کنید functions.php فایل.

Hostinger  مدیر فایل که دایرکتوری تم فعال را نشان می دهدHostinger  مدیر فایل که دایرکتوری تم فعال را نشان می دهد

توجه داشته باشید که این اصلاح فقط برای تم فعال اعمال می شود. اگر به تم وردپرس دیگری بروید، تنظیمات به محدودیت‌های آپلود پیش‌فرض برمی‌گردند.

مهم! هر گونه به روز رسانی به طرح زمینه، تغییرات ایجاد شده در آن را حذف می کند functions.php. برای ویرایش فایل‌های تم و در عین حال به‌روز نگه‌داشتن آن‌ها، ایجاد یک تم کودک را در نظر بگیرید.

2. با استفاده از فایل .htaccess محدودیت ها را افزایش دهید

روش بعدی ویرایش htaccess file – یک فایل مخفی در دایرکتوری ریشه وب سایت شما که به شما امکان می دهد پیکربندی اضافی را اضافه کنید. این مراحل را دنبال کنید تا محدودیت حجم آپلود فایل را از طریق htaccess فایل.

  1. به سایت خود دسترسی داشته باشید public_html دایرکتوری از طریق یک سرویس گیرنده FTP یا مدیر فایل میزبانی وب. اگر از یک کلاینت FTP مانند استفاده می کنید FileZilla، فایل های مخفی را با فعال کردن نشان می دهد سرور → نمایش اجباری فایل های مخفی گزینه.
رابط FileZilla که منوی کشویی سرور را نشان می دهد و گزینه نیروی برجسته نمایش فایل های مخفی را نشان می دهدرابط FileZilla که منوی کشویی سرور را نشان می دهد و گزینه نیروی برجسته نمایش فایل های مخفی را نشان می دهد
  1. را پیدا کرده و باز کنید htaccess فایل.
  2. قطعه کد زیر را اضافه کنید:
php_value upload_max_filesize 128M
php_value post_max_size 128M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300
  1. مقدار را تنظیم کنید php_value upload_max_filesize هر جور راحتی. به عنوان مثال، اگر می خواهید a را تنظیم کنید 128 مگابایت حد، خط باید باشد php_value upload_max_filesize 128M. می بایست شبیه به این باشه:
محتوای فایل htaccessمحتوای فایل htaccess
  1. فایل را ذخیره کنید و به داشبورد وردپرس خود برگردید تا محدودیت آپلود جدید را تأیید کنید.

3. Limits را در فایل php.ini افزایش دهید

آخرین گزینه این است که حداکثر اندازه فایل را در php.ini فایل. این فایل پیکربندی PHP وردپرس است که در پوشه ریشه سایت قرار دارد. این به شما امکان می دهد محدودیت و منابع حافظه PHP را افزایش دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه با استفاده از React و یک پلاگین یک وب سایت وردپرس بدون سر در سال 1403 بسازیم

متأسفانه، اکثر برنامه های هاست اشتراکی این فایل را ندارند public_html پوشه در برخی موارد، در دسترس است، اما ارائه دهنده هاست به شما اجازه ویرایش فایل را نمی دهد. برای کاهش این، یک جدید ایجاد کنید php.ini با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده، آن را در حساب میزبانی خود آپلود کنید.

در مراحل بعدی استفاده خواهیم کرد هاستینگerhPanel به عنوان مثال. با این حال، مراحل باید برای سایر کنترل پنل های میزبانی مشابه باشد.

  1. وارد hPanel شوید و انتخاب کنید مدیر فایل.
داشبورد حساب میزبانی on hPanel با دکمه مدیریت فایل هایلایت شدهداشبورد حساب میزبانی on hPanel با دکمه مدیریت فایل هایلایت شده
  1. باز کن public_html پوشه و کلیک کنید فایل جدید در نوار کناری سمت چپ
Hostinger  رابط مدیر فایل با دکمه فایل جدید برجسته شدهHostinger  رابط مدیر فایل با دکمه فایل جدید برجسته شده
  1. یک پاپ آپ برای نامگذاری فایل جدید ظاهر می شود. تایپ کنید php.ini و کلیک کنید ایجاد کردن.
پاپ آپ فایل جدید با نام فایل php.ini نوشته شده استپاپ آپ فایل جدید با نام فایل php.ini نوشته شده است
  1. ویرایشگر متن باز می شود. قطعه کد زیر را کپی و جایگذاری کنید:
upload_max_filesize = 128M
post_max_size = 128M
max_execution_time = 300
  1. کلیک کنید بر روی صرفه جویی دکمه در گوشه بالا سمت راست.

نکته حرفه ای

مطمئن شوید که سایت وردپرس شما آخرین نسخه PHP را اجرا می کند تا از مشکلات سازگاری جلوگیری شود. راهنمای ما را بررسی کنید روی تغییر نسخه PHP

نتیجه

این لینکی که دنبال کردید منقضی شده است وردپرس پیام خطا معمولاً با آپلود یک طرح زمینه یا افزونه ای که از حداکثر حد مجاز اندازه فایل بیشتر است، ایجاد می شود. این یکی از چندین خطا است که به دلیل محدودیت اندازه فایل ایجاد می شود.

این محدودیت ها معمولا توسط شرکت های میزبان وردپرس تعیین می شود. خوشبختانه، با استفاده از یکی از روش های زیر می توانید به راحتی تنظیمات را لغو یا تغییر دهید:

  • کد اضافی را به موضوع اضافه کنید functions.php فایل. این ساده ترین روش است، زیرا فایل از طریق ناحیه مدیریت وردپرس قابل دسترسی است. با این حال، اگر تم‌ها را تغییر دهید، پیکربندی را از دست خواهید داد.
  • پیکربندی محدودیت ها از طریق htaccess فایل. اگر می خواهید فایل های وردپرس را بدون تغییر نگه دارید، این روش مناسب است.
  • ایجاد یک php.ini فایل در دایرکتوری ریشه این روش به شما امکان می دهد یک پیکربندی اضافی PHP اضافه کنید که محدودیت اندازه فایل را افزایش می دهد.

اگر در مورد اصلاح این فایل ها مطمئن نیستید، ابتدا یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. بنابراین اگر هنگام اشکال زدایی وردپرس مشکلی پیش آمد، از فایل های پشتیبان برای بازگشت به تنظیمات قبلی وب سایت استفاده کنید.